LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door 16again »

Dus jij bepaalt wat de taak is van de medewerker ?
Het lijkt mij een van de taken van de werknemer met toegangssleutel, om de club tijdens openingstijden open te stellen. Dat bepaal ik niet, maar is een conclusie gebaseerd op gebruik van gezond verstand.
Alleen dan kan Basic-Fit namelijk aan contractuele verplichting voldoen om tijdens openingstijden gelegenheid te bieden om te sporten.
De enige aan wie de medewerker verantwoording schuldig is de werkgever. Je weet wel, degene die zijn salaris betaalt.
Werknemers / collegas met zo'n mentaliteit heb ik liever niet. Je dient te beseffen dat eigenlijk niet de baas, maar de klant het salaris betaalt!

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door bprosman »

Of postbode die de post enkele dagen thuis opspaart om efficienter te bezorgen?
Slecht voorbeeld, hier gebeurt dat namelijk ;-)

16again
Berichten: 16103
Lid geworden op: 02 jul 2003 22:18

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door 16again »

Gewoon klagen over postbezorging. Zo'n postbode wordt er dan door postnl uitgezet, iets wat BasicFit hier nalaat.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

De reacties van enkele forumbezoekers verwonderen me. Ik wordt beledigd dat ik geen hersenen zou hebben en ook enkele reacties dat het normaal is dat een medewerker zomaar zonder reden besluit eerder dicht te gaan etc..
Ik heb de klacht inmiddels hoger op kunnen bespreken. Er is een hele nette oplossing gekomen zoals het hoort. Klantvriendelijkheid is gelukkig bij de meeste medewerkers van basic-fit wel normaal. Ik had alleen die dag pech dat er iemand flink chagrijnig was.
Samengevat: klacht opgelost.

Wil alle forumbezoekers bedanken voor het meedenken verder en ik wil ook bedanken voor het podium wat ik hier toch krijg, dat heeft toch geholpen om wat vlugger de juiste mensen te spreken te krijgen.

nicobodybuilder
Berichten: 15
Lid geworden op: 07 dec 2012 19:35

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door nicobodybuilder »

witte angora schreef:
nicobodybuilder schreef:Als ik het goed begrijp uit diverse post:

1. vinden de forumbezoekers dat het niet correct is van Basic-fit om iemand te weigeren voor sluitingstijd zonder valide reden en aankondiging.
Ik heb toch echt heel andere dingen gelezen... Slechts weinigen snappen dat je een half uur voor sluitingstijd nog wil trainen.

Hier moet ik nog even op reageren: Kennelijk traint u niet veel. Ik heb het ook al eerder uitgelegd.
Kort en krachtig trainen gaat het best als het rustig is. Binnen 20 min heb ik mijn hele schema afgewerkt en ben ik zo kapot dat ik ook niet meer verder kan. Dat is ideaal als het rustig is en dat is voor sluitingstijd.

A.M.A.
Berichten: 74
Lid geworden op: 10 jul 2012 09:07

Re: Basic-Fit Kerkrade sluit voor sluitingstijd de deuren

Ongelezen bericht door A.M.A. »

nicobodybuilder schreef:
witte angora schreef:
nicobodybuilder schreef:Als ik het goed begrijp uit diverse post:

1. vinden de forumbezoekers dat het niet correct is van Basic-fit om iemand te weigeren voor sluitingstijd zonder valide reden en aankondiging.
Ik heb toch echt heel andere dingen gelezen... Slechts weinigen snappen dat je een half uur voor sluitingstijd nog wil trainen.

Hier moet ik nog even op reageren: Kennelijk traint u niet veel. Ik heb het ook al eerder uitgelegd.
Kort en krachtig trainen gaat het best als het rustig is. Binnen 20 min heb ik mijn hele schema afgewerkt en ben ik zo kapot dat ik ook niet meer verder kan. Dat is ideaal als het rustig is en dat is voor sluitingstijd.
Je hebt al minimaal een warming up van 10 minuten nodig, en tussen de sets zeker een minuut rust, dan kan je in 20 minuten niet echt veel doen. Of je komt met de fiets. Je zou met je beenspieren kunnen beginnen als warming up, maar dan zou je nog meer tijd kwijt zijn omdat je dan met weinig weerstand zou beginnen.
Maar goed als jij een half uur voor sluitingstijd komt en je hebt slechts 20 minuten nodig, dan is het niet netjes om je te weigeren.

Gesloten