LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Fit For Free - verlaging prijzen na afsluiten contract

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
JinxNL
Berichten: 1
Lid geworden op: 19 nov 2015 12:02

Fit For Free - verlaging prijzen na afsluiten contract

Ongelezen bericht door JinxNL »

Hallo lezers,

Ik ben vorige maand, halverwege Oktober, binnengelopen bij Fit For Free in Den Haag. Ik zei dat ik geintresseerd was in de actie waar ik altijd over hoor; eerste maand gratis sporten en geen inschrijfgeld betalen. Sorry meneer, die actie is altijd in September en Januari. Ik zei ik dacht dat jullie vrijwel altijd die actie hadden? Nee hoor, zeker niet, die is pas weer in Januari.

Gebaseerd op de inlichtingen van deze medewerker hebben mijn vriendin en ik zich na wat nadenken toch ingeschreven op 15 oktober.

Nog geen maand later (13 november) zie ik tot mijn schrik een poster hangen. Actie; gratis sporten eerste maand, geen inschrijfgeld betalen en gratis sport pakket.

In het geval van mijn vriendin en ik: 2 x 25,- euro inschrijfgeld en 2 x 16,95 voor de eerste maand sporten teveel betaald. Dan laten we het sport pakket nog even voor wat het is.

Ik ging naar de medewerker. Die zei dat ze er ook pas 1 dag van wisten, en dat ik niet het verschil terug kon krijgen. Ik haalde een voorbeeld aan van een hoofdtelefoon die ik ooit eens heb aangeschaft, die een maand later in de aanbieding was en waar ik van de media markt wel het verschil terugkreeg. Ik vroeg om de manager, die zei dat hij me niet kon helpen. Ik kon bellen naar de klantenservice (a 1 euro per gesprek plus de kosten van het mobiel bellen) en ook deze medewerker zei we weten zelf pas van de actie sinds gisteren en in het kort; pech voor mij. Ze wou mij ook niet haar achternaam geven of iemand met meer bevoegdheden aan de lijn geven.

Ik word eigenlijk een beetje boos van deze gang van zaken en ben toch eigenlijk benieuwd of ik hiermee iets kan of in mijn recht sta?

Ik hoop dat iemand wil helpen.

Gr Guus

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Fit For Free - verlaging prijzen na afsluiten contract

Ongelezen bericht door Barre Barry »

Je staat niet in je recht. Je hebt een contract getekend en je hebt je daar aan te houden. Als de prijzen omhoog waren gegaan had je er dan ook op aangedrongen dat je meer wil betalen?

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: Fit For Free - verlaging prijzen na afsluiten contract

Ongelezen bericht door tijger1 »

Wees maar blij als u straks weer zonder problemen van ze af kan komen.

Barre Barry
Berichten: 527
Lid geworden op: 05 aug 2013 01:18

Re: Fit For Free - verlaging prijzen na afsluiten contract

Ongelezen bericht door Barre Barry »

tijger1 schreef:Wees maar blij als u straks weer zonder problemen van ze af kan komen.
Sinds wanneer kan dat?

Gesloten