Fit4free - compensatie corona

Vervelende ervaringen op de sportschool of met een sportclub? Bespreek het hier.
NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

fonsflons schreef:
27 mei 2021 12:04
NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 11:43
Ik zeg dat TS, en ieder ander, een zaak kan starten als het bedrijf niet wil mee werken.
TS hoeft helemaal geen zaak te starten. TS kan gewoon storneren. Het bedrijf werkt niet mee door TS zijn keuze niet gewoon te accepteren. FFF weet wat TS wilt, echter werpt drempels op: langskomen om een keuze die al bekend is te vertellen tegen iemand die daar niet over mag beslissen.
Laat ik het dan anders omschrijven, als het bedrijf niet wil meewerken kan de klant het heft in eigen handen nemen. Met mijn tip naar TS, wacht nog even aangezien ik niet uit het verhaal kan opmaken waar de fout zit.
alfatrion schreef:
27 mei 2021 12:09
Dit is hoe jij reageert als een ander wijst op de mogelijkheid van het starten van een rechtszaak.
Correctie, dat is hoe ik reageer als iemand stellig beweert dat de winkans 100% is of de klant absoluut in zijn recht staat terwijl dat een mening is van diegene die dat roept.
fonsflons schreef:
27 mei 2021 09:45
Het knort, rolt in de modder, is roze, heeft een krulstaart je, ziet eruit als een varkentje, ruikt naar een varkentje, woont tussen de varkentjes.....maar hé, wie zijn jullie om te zeggen dat het een varkentje is?
Onlangs op een ander forum: ik ben blank, ik woon in Nederland en ik spreek Nederlands, ik was dus een Nederlander. Een ander persoon is gekleurd en spreekt met een accent, maar was automatisch dus een buitenlander. En nu blijken mijn voorouders niet uit Nederland te komen, heb ik verder geen familie, buiten mijn naaste familie, in Nederland en blijken de voorouders van die andere persoon al eeuwenlang in het Koninkrijk der Nederlanden te wonen en dus altijd al de Nederlandse nationaliteit te hebben.
Ik werk dus liever met feiten dan met onderbuikgevoelens.

alfatrion
Berichten: 21882
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door alfatrion »

NeoDutchio schreef:
27 mei 2021 12:34
alfatrion schreef:
27 mei 2021 12:09
Dit is hoe jij reageert als een ander wijst op de mogelijkheid van het starten van een rechtszaak.
Correctie, dat is hoe ik reageer als iemand stellig beweert dat de winkans 100% is of de klant absoluut in zijn recht staat terwijl dat een mening is van diegene die dat roept.
Dat doe jij hier. Je schrijft hier dat mensen geen gebruik maken van hun recht om incasso's binnen 56 dagen te storen, dat een bedrijf altijd moet aanbieden om het geld terug te betalen en dat mensen een rechtszaak moeten starten als het bedrijf daar niet aan wil. Volgens jou staat een klant absoluut in zijn recht om zijn geld terug te krijgen, terwijl dat ook maar een mening is van jou.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Radar »

Zo, jullie zijn druk bezig geweest. Niets dan gekibbel in de laatste pagina's. Het slotje had eerder mogen komen, maar komt nu.

Radar
Site Admin
Berichten: 5505
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Fit4free - compensatie corona

Ongelezen bericht door Radar »

Ter informatie, voor wie dit topic heeft gevolgd, met dank aan NeoDutchio. Het programma BOOS ging verhaal halen bij F4F. Dat zou laten zien dat F4F bewust de zaak traineert en feiten verdraait. Er is een stappenplan beschikbaar voor gedupeerden, om te krijgen waar ze recht op hebben. Wie de link naar de video van het programma en naar het stappenplan wil, kan NeoDutchio even aanspreken.

Gesloten