LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Energetix magneetarmband

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Margarita
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 mar 2011 23:15

Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Margarita »

In februari heb ik een magneetarmband bij Energetix gekocht. Ik heb artrose en veel pijn, daarnaast hoge bloeddruk. Nu na ruim 2 1/2 maand geen enkele verbetering.
Het is gewoon afzetterij en wil iedereen waarschuwen hier niet aan te beginnen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Moneyman »

Margarita schreef:In februari heb ik een magneetarmband bij Energetix gekocht. Ik heb artrose en veel pijn, daarnaast hoge bloeddruk. Nu na ruim 2 1/2 maand geen enkele verbetering.
Het is gewoon afzetterij en wil iedereen waarschuwen hier niet aan te beginnen.
Ik dacht dat iedereen daar al jaren voor gewaarschuwd was...

Mucha

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

Margarita schreef:In februari heb ik een magneetarmband bij Energetix gekocht. Ik heb artrose en veel pijn, daarnaast hoge bloeddruk. Nu na ruim 2 1/2 maand geen enkele verbetering.
Het is gewoon afzetterij en wil iedereen waarschuwen hier niet aan te beginnen.
Bestaat die armband nog? Dacht dat het al meer dan 10 jaar geleden ontkracht was. Als aandoeningen zo makkelijk te behandelen was hadden we geen dokters meer nodig.

mh73

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door mh73 »

Ik sta regelmatig op crea- en sieradenbeurzen. Er staat altijd wel een Energetix stand. Ze verkopen best goed volgens mij. Maar waarom mensen er nog steeds in geloven? Geen idee.

Margarita
Berichten: 12
Lid geworden op: 19 mar 2011 23:15

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Margarita »

@Mucha Dank voor je reactie. Ik heb alles al geprobeerd, pijnpoli met zware medicatie zonder resultaat en de hoge bloeddruk heb ik ineens gekregen nadat ik een knieprothese heb gekregen, Betablockers helpen niet en mijn eetpatroon is altijd al heel gezond geweest, dus daar valt weinig aan te veranderen. Omdat ik de moed toch wel liet zakken heb ik toch maar, op advies van een vriendin een magneetarmband gekocht ondanks dat ik daar niet in geloofde. Mensen die er wel baat bij hebben zit het mijns inziens tussen de oren. Het is echt afzetterij met een heel smerig piramide verkoopplan waar alleen de mensen in de bovenste top goed aan verdienen. Daar wilde ik mensen voor waarschuwen.

Mucha

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door kuklos »

Margarita schreef:Omdat ik de moed toch wel liet zakken heb ik toch maar, op advies van een vriendin een magneetarmband gekocht ondanks dat ik daar niet in geloofde. Mensen die er wel baat bij hebben zit het mijns inziens tussen de oren. Het is echt afzetterij met een heel smerig piramide verkoopplan waar alleen de mensen in de bovenste top goed aan verdienen. Daar wilde ik mensen voor waarschuwen.
Hoe goed bedoeld ook, zou jouw waarschuwing jou hebben geholpen dat ding te kopen? Jij gelooft er niet in en laat je toch overhalen, dat zal vele anderen ook overkomen. Eigen schuld dikke bult.
Ik neem aan dat die vriendin nu geen vriendin meer is.

nancy.eijgelsheim
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2017 14:38
Contacteer:

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door nancy.eijgelsheim »

Mijn zoontje draagt al 2 jaar een armbandje. Nu werd dit te klein en heb een nieuwe besteld. Deze was met 2 dagen gebroken bij het slotje. Gelukkig kon hij nog iets kleiner dus hem gewoon weer omgedaan. 3 dagen later weer op dezelfde plaats gebroken.
Nu was het armbandje net zo klein als zijn oude armbandje, maar toch weer omgedaan. Volgende dag armbandje kwijt. Waarschijnlijk weer gebroken en nu verloren.

Contact gezocht met energetix, maar is onze eigen schuld. Had ik hem maar goed dicht moeten doen. Nou weet ik na 2 jaar best hoe hij dicht moet en gelukkig had ik foto's van de gebroken armbandjes genomen. Deze hij een 2e mail mee gezonden.
Nu na 6 weken wachten een nieuwe mail gestuurd.
Hier dan eindelijk wel antwoord op gekregen maar het blijft allemaal onze schuld.
Ik had niet zo dom moeten wezen het armbandje te dragen.

Erg slechte garantie dus.

nancy.eijgelsheim
Berichten: 2
Lid geworden op: 28 aug 2017 14:38
Contacteer:

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door nancy.eijgelsheim »

Mijn zoontje draagt al 2 jaar een armbandje. Nu werd dit te klein en heb een nieuwe besteld. Deze was met 2 dagen gebroken bij het slotje. Gelukkig kon hij nog iets kleiner dus hem gewoon weer omgedaan. 3 dagen later weer op dezelfde plaats gebroken.
Nu was het armbandje net zo klein als zijn oude armbandje, maar toch weer omgedaan. Volgende dag armbandje kwijt. Waarschijnlijk weer gebroken en nu verloren.

Contact gezocht met energetix, maar is onze eigen schuld. Had ik hem maar goed dicht moeten doen. Nou weet ik na 2 jaar best hoe hij dicht moet en gelukkig had ik foto's van de gebroken armbandjes genomen. Deze hij een 2e mail mee gezonden.
Nu na 6 weken wachten een nieuwe mail gestuurd.
Hier dan eindelijk wel antwoord op gekregen maar het blijft allemaal onze schuld.
Ik had niet zo dom moeten wezen het armbandje te dragen.

Erg slechte garantie dus.

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ze laten die armbanden waarschijnlijk in een laag lonen land maken en kopen ze per kilo in :D dikke winst. Ja een goede verkoper verkoopt alles

NeoDutchio
Berichten: 12274
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

nancy.eijgelsheim schreef:Mijn zoontje draagt al 2 jaar een armbandje. Nu werd dit te klein en heb een nieuwe besteld. Deze was met 2 dagen gebroken bij het slotje. Gelukkig kon hij nog iets kleiner dus hem gewoon weer omgedaan. 3 dagen later weer op dezelfde plaats gebroken.
Nu was het armbandje net zo klein als zijn oude armbandje, maar toch weer omgedaan. Volgende dag armbandje kwijt. Waarschijnlijk weer gebroken en nu verloren.

Contact gezocht met energetix, maar is onze eigen schuld. Had ik hem maar goed dicht moeten doen. Nou weet ik na 2 jaar best hoe hij dicht moet en gelukkig had ik foto's van de gebroken armbandjes genomen. Deze hij een 2e mail mee gezonden.
Nu na 6 weken wachten een nieuwe mail gestuurd.
Hier dan eindelijk wel antwoord op gekregen maar het blijft allemaal onze schuld.
Ik had niet zo dom moeten wezen het armbandje te dragen.

Erg slechte garantie dus.
Dus een armbandje dat afbreekt doet u opnieuw om wat daarna weer afbreekt en weer omdoet dat daarna weer afbreekt. Natuurlijk is het uw schuld dat het bandje nu kwijt is. Als het afgebroken is moet u ermee naar de verkoper gaan. Niet blijven doorprutsen tot die verloren is. Nu heeft u geen bewijs, enkel zwartmakerij. Maar dat zwart maken is niet nodig hoor, iedereen weet dat het niet werkt.

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

De Biostabil waar Radar destijds stevig op in heeft gehakt is er ook nog steeds. Onkruid vergaat niet.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Moneyman »

Bob Schurkjens schreef:De Biostabil waar Radar destijds stevig op in heeft gehakt is er ook nog steeds. Onkruid vergaat niet.
Zolang men het blijft kopen... :wink:

Mucha

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Mucha »

[Bericht verwijderd door de Moderator in overleg met de gebruiker.]

Thymen Crooijmans
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 sep 2017 21:55

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Thymen Crooijmans »

Beste iedereen.
Ik verkoop energetix sieraden.

ik wil als eerste even uit de wereld helpen als verkoper dat wanneer je een armband koopt je het niet kunt vergelijken met een paardenmiddel om weer beter te worden.
zelfs doktors mogen niet garanderen dat bijv de hoofdpijn weg gaat wanneer je een paracetamol in neemt.

er is dan wellis waar volgens meerdere mensen hier geen wetenschappelijk bewijs voor het magnetisme en de neodymium magneet... Maar...

wat zouden wij moeten zonder magnetisch veld om de aarde.. dan hadden wij geen atmosfeer dus ook geen kans op leven.
wat wij willen bereiken met de sieraden is dat we ons meer focussen op de natuurlijke handigheden in de wereld er aangeboden wordt.
we hebben het nodig alleen nemen we het net wat dichterbij waardoor je meer in balans bent enzovoort.

maar, zolang je niet genoeg water drinkt op een dag, je niet goed eet, je geen lichaam beweging hebt of juist te veel en ga zo maar door. dan kunnen mensen wel zeggen dit werkt niet.. maar het is een van de zovele hou vast waar we zelf nog altijd meer voor moeten doen om gezond te blijven dan een armbandje dragen. een griep is juist om je imuunsysteem sterker te maken. en zal je imuunsysteem sterker zijn met een armband? wie zal het weten? wij in ieder geval niet. een paracetamol werkt ook bij de ene wel en bij de ander niet.

ik hoop dat ik jullie bij deze goed geïnformeerd heb,
als er vragen zijn hoor ik het graag!

met vriendelijke groet,

Thymen Crooijmans (student)

Nevyn
Berichten: 1279
Lid geworden op: 27 jul 2016 18:15

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Nevyn »

Ach ja een goede vertegenwoordiger praat een vis uit het water :D

Nevyn (oud student :D)

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door kuklos »

Wat studeer jij? Kwakzalverij? Onzinneritus?
Thymen Crooijmans schreef:zelfs doktors mogen niet garanderen dat bijv de hoofdpijn weg gaat wanneer je een paracetamol in neemt.
Ik ben benieuwd naar de tekst waarin dit staat.
Thymen Crooijmans schreef:wat zouden wij moeten zonder magnetisch veld om de aarde.. dan hadden wij geen atmosfeer dus ook geen kans op leven.
Niet waar, daarvoos is de zwaartekracht. Erger nog is dat je beiden (aardmagnetisch veld) gelijk schakelt met die magneetjes die jij verkoopt.
Thymen Crooijmans schreef:wat wij willen bereiken met de sieraden is dat we ons meer focussen op de natuurlijke handigheden in de wereld er aangeboden wordt.
we hebben het nodig alleen nemen we het net wat dichterbij waardoor je meer in balans bent enzovoort.
Lieg niet, je wil geld verdienen. Meer niet. En daartoe verkoop je niet werkende troep.
Thymen Crooijmans schreef:ik hoop dat ik jullie bij deze goed geïnformeerd heb,
als er vragen zijn hoor ik het graag!

met vriendelijke groet,

Thymen Crooijmans (student)
Goed geïnformeerd? Je hebt voornamelijk quatsch geroepen alhier.
Jouw bijzonder slechte beheersing van de Nederlandse taal bewijst direct dat je geen student bent, en ook nergens is de noodzaak om te vermelden dat je student bent. Dat vermeld je enkel om indruk te maken op mensen.

Moneyman
Berichten: 29872
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door Moneyman »

Als dit het beste verkoopargument van de armband, is, zegt dat meer dan genoeg :D

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Energetix magneetarmband

Ongelezen bericht door newmikey »

Thymen Crooijmans schreef: Ik verkoop energetix sieraden.
Dat geloven we graag, je probeert het tenminste.
ik wil als eerste even uit de wereld helpen als verkoper dat wanneer je een armband koopt je het niet kunt vergelijken met een paardenmiddel om weer beter te worden.
zelfs doktors mogen niet garanderen dat bijv de hoofdpijn weg gaat wanneer je een paracetamol in neemt.
En wat wil je daarme zeggen? Wat heeft dit te maken met die armbandjes-scam?
er is dan wellis waar volgens meerdere mensen hier geen wetenschappelijk bewijs voor het magnetisme en de neodymium magneet... Maar...
Oh, er is een overvloed aan wetenschappelijk bewijs voor magnetisme en neodymium magneten. Je kunt ze ook gewoon overal kopen voor tussen de 20 en 40 cent per stuk.
wat zouden wij moeten zonder magnetisch veld om de aarde.. dan hadden wij geen atmosfeer dus ook geen kans op leven.
wat wij willen bereiken met de sieraden is dat we ons meer focussen op de natuurlijke handigheden in de wereld er aangeboden wordt.
we hebben het nodig alleen nemen we het net wat dichterbij waardoor je meer in balans bent enzovoort.
Onsamenhangend gebrabbel waar geen touw aan vast te knopen valt.
zal je imuunsysteem sterker zijn met een armband? wie zal het weten? wij in ieder geval niet.
Wij wel en de wetenschap ook...het antwoord is NEE

Gesloten