LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Make it Easy stoppen met roken.

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
Marco1970
Berichten: 12
Lid geworden op: 21 aug 2006 22:08

Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door Marco1970 »

Hallo
ik ben naar make it easy gegaan om te stoppen met roken.
ik kreeg 3 puntjes in mijn rechter oor de kosten hiervan waren 150,=.
de bedoeling was dat deze er een week in bleven zitten en je moest een keer of 8 per dag met een magneetje langs de puntjes gaan om deze te activeren. na een week moest ik terug komen om de puntjes te laten verwijderen er zou dan nog één puntje gezet worden zodat je niet aan andere verslavingen bijvoorbeeld veel eten ging. ik was enorm blij en dacht ik ga stoppen met roken dit is helaas niet het geval. op dag 2 dat ik de puntjes in mij oor had werd ik vreselijk moe en kon me met moeite wakker houden. verder begon mijn oor ook heel hevig zeer te doen en werd gloeiend heet. de pijn werd op een gegeven moment zo erg dat ik de puntjes uit mijn oor heb gehaald. ik heb dit doorgegeven aan make it easy en de mevrouw vertelde mij dat ik misschien niet tegen deze zilveren puntje kon. ik zou de week er op andere puntjes krijgen deze waren van goud. vervolgens werd het met deze nog erger de pijn werd 2 keer zo erg en mijn oor begon redelijk wat wondvocht te verliezen en dit rook niet al te fris. ik heb ook deze moeten verwijderen omdat het niet meer te doen was. ik heb al de tijd gewoon gerookt want ik bleef er heel erg trek in houden. ik heb dit weer gemeld aan make it easy en de mevrouw wilde nog een keer puntjes zetten dit keer van titanium. ik heb er eerlijk gezegt niet veel vertrouwen meer in en heb schrik dat mijn oor weer gaat ontsteken. is er hier iemand die weet of ik recht heb op teruggave van mijn geld.
mvg,
Marco van den Heuvel

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door Marer »

Behoorlijk dure oorknopjes.

Magnetische velden? Bij gouden puntjes en zilveren puntjes. Welke kwakzalver heeft dit bedacht?
Ping kassa. 150 euro!

pbarendse
Berichten: 660
Lid geworden op: 05 jan 2008 00:48

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door pbarendse »

Ik weet het niet hoor... Hier op de hoek zit zo'n praktijk, maar ik zie er nooit ene sterveling. Ik vraag me af en toe serieus af of ze nog open zijn.

En inderdaad... Met een magneet langs gouden en zliveren puntjes... Zinvol? NOT!

Gewoon laatste peuk uit drukken, geen nieuwe meer aansteken. Maar ja, ik heb makkelijk lullen, ik heb nooit gerookt. Mijn vader en 2 broertjes wel, die hebben het alle drie zo gedaan. Gewoon cold turkey stoppen, nooit meer naar getaald.

eeliane
Berichten: 1444
Lid geworden op: 06 jun 2005 18:50

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door eeliane »

wij hebben via de huisartsen praktijk al verschillende patienten gehad die met champix (op Recept) al zeer goede resultaten hebben behaald, kost ook wel veel geld maar lijkt wel te werken.

hennie47
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 feb 2009 22:42

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door hennie47 »

ik ben er verschillende malen terug gegaan
mij heeft het nooit geholpen.. zonde van het geld!

Tullio fan
Berichten: 1033
Lid geworden op: 08 dec 2007 16:05

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door Tullio fan »

probeer dit eens:

http://www.metrokenstoppen.nl/stoppen_m ... nctuur.htm


Helpt acupunctuur mij definitief van het roken af?
De acupuncturist helpt u om voortaan rookvrij door het leven te gaan. Maar u moet het natuurlijk wel zelf doen. Een sterke motivatie om er definitief mee op te houden is dan ook belangrijk. De meest succesvolle methode om met roken te stoppen blijkt de methode te zijn die zowel de lichamelijke als de geestelijke afhankelijkheid doorbreekt. Aan beide aspecten wordt aandacht besteed en u krijgt tips hoe u om kunt gaan met een leven zonder nicotine. Een behandeling met acupunctuur kan de longenergie en zelfs de wilskracht versterken. De vitaliteit keert meestal snel terug en u voelt zich energieker dan ooit. Zo wordt volhouden steeds makkelijker! Gemiddeld zijn drie behandelingen binnen een periode van vier weken voldoende om met roken te stoppen.

seagoing racer2
Berichten: 2122
Lid geworden op: 10 jun 2006 10:40

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door seagoing racer2 »

Een ijzersterke motivatie blijkt nog steeds de beste methode om te stoppen met roken. Studies tonen aan dat 80% van de rokers gestopt is zonder hulp van buitenaf. Verder blijkt dat radicaal stoppen met roken, van de ene dag op de andere, verschrikkelijk moeilijk maar bijzonder effectief is. Zoek steun in uw omgeving of spreek met iemand af om samen te stoppen met roken.

Das waar het om gaat. Het lek prikken van mensen is zonde van de tijd en energie

Pepsis
Berichten: 102
Lid geworden op: 17 okt 2008 15:34

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door Pepsis »

Het is mij gelukt om te stoppen met roken wel ben ik 30 kg zwaarder geworden en heb er andere kwalen bij gekregen.
Update: Trollalert:
Afbeelding

lol

Ik ben ook wel eens gestopt. De bijwerkingen waren ook verschrikkelijk. Mijn hele vriendenkring werd gedecimeerd.

U bent gewaarschuwd!

Ik rook dan ook alleen als er andere mensen bij zijn.

Zware shag.

Bewerkt. Update.
Laatst gewijzigd door Pepsis op 07 feb 2010 16:23, 1 keer totaal gewijzigd.

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door Marer »

@Seagoing racer: Lekprikken is niet nodig hoor. Acupunctuur werkt net zo goed met houten prikkertjes zonder de huid te doorboren. Suggestie is al genoeg.

kuklos
Berichten: 9737
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door kuklos »

Kunnen ze niet gewoon een biostabil nemen? Berust immers ook op testimonials, de werking althans.

sterredag
Berichten: 33
Lid geworden op: 15 jan 2006 08:59

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door sterredag »

Ik moet zeggen dat ik dit nogal aparte reacties vind, de topicstarter heeft een probleem met het materiaal, dat kan, en is vervelend, maar zegt niks over het bedrijf. Of je recht heb op je geld terug, zou ik dan zeggen, vraag het eerst eens aan hun, voordat je er hier over gaat klagen.

Ook voor mensen die sceptisch zijn t.o.v. alternatieve geneeswijzen (acupunctuur en dat wat hun doen is ook een vorm van, valt daar ook onder)

Ooit ben je begonnen met roken terwijl je niet verslaafd was, als je niet echt wil stoppen, dan zal dit zowiezo ook niet helpen, denk dat mensen niet moeten denken van ook al wil ik niet als ik dit doe, dan gaat het vanzelf, je hebt er wel wat motivatie bij nodig en niet denken dat dat het zomaar is.

Bovendien klopt eerder gestelde statistiek niet, 80% stopt zonder hulp, is absoluut niet waar, dat blijkt uit verschillende onderzoeken, 25% van de mensen die stoppen, stoppen op eigen houtje en zonder hulp in 1 keer. Deze informatie komt uit het programma kassa, denk niet dat ze daar hierover liegen.

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

eeliane schreef:wij hebben via de huisartsen praktijk al verschillende patienten gehad die met champix (op Recept) al zeer goede resultaten hebben behaald, kost ook wel veel geld maar lijkt wel te werken.

op recept???dat ken niet die champix moet je helemaal zelf betalen hoor!

pas in 2011 wordt dat vergoed

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

lees ik dat nou goed?pillen of weet ik wat het is wordt vergoed in 2011?terwijl...er heel wat uitgaat?voor mensen die reuma en weet ik wat hebben?die nergens om vragen ....en roken ben je zelf ooit mee begonnen..oh het is zo lekker..en stoer en nu wil je er van af...omdat het moet of dat je niet meer wilt en nu wordt het vergoed...hoe krom kan het zijn....

de broer van mijn buurman die heeft ook iets met magneetjes bij zijn oren gedaan...werkte perfect...na een jaar kreeg ie wer trek 1 sigaret en nu is het weer gedaan met de pret,toen wilde ze weer tweede kindje weer stoppen..daarna wer roken...en nu als een kettingroker...
het zit echt tussen de de oren wat iemand hier voor zei...gewoon een ijzeren wilskracht dan kom je heel ver...net als afvallen,je kan 100 x zeggen ik ben te dik...ja doe er wat aan...eet minder...

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

rozemarijntje schreef:lees ik dat nou goed?pillen of weet ik wat het is wordt vergoed in 2011?

wat is daar mis aan???heb je mij horen zeggen dat de pillen voor de reuma uitmoeten?? dacht het niet!!!

sinds wanneer is roken stoer?? vind er niks stoers aan , hoezo tussen de oren??

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

ho ff :D
jij zegt in 2011 wordt het vergoed?dus ik zeg lees ik het nou goed...en ik reageer gewoon vanuit mijn standpunt..ik geloof dat we ff een miscommunicatie hebben...

en ik vind dat...van..ze beginnen omdat het stoer is...

nogmaals het sloeg gewoon op alles en niet op jou..... :?

zou je mij een pb willen sturen gewoon leeg waar ik wat kan uitleggen,want ik bedoelde het niet zo,en ik weet bijgod niet hoe je het moet doen?tennis weet er wel wat van,die kreeg van mij ook rare dingen...deze site snap ik niet sorry :D kwa pb dan

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: ik snap je hoor rozemarijntje ik vat het niet persoonlijk op, ik ben bezig te stoppen met roken vond het nooit stoer en snap ook dat mensen met reuma hiervan denken hoe zit dat nu :D ik ben het er absoluut niet mee eens dat de dingen voor reuma uit het pakket gaan , maar ik hoorde omdat champix zo onvoorstelbaar duur is van stivoro om te voorkomen dat mensen ziek worden van de peuken :mrgreen: champix op recept kennen krijgen in 2011 :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo

:D gelukkig,dat heb je dus met internet he...dingen kunnen anders over komen als dat je bedoelt...ik dacht who..dit is niet wat ik bedoelde...
goed dat je probeert te stoppen met roken...als je het echt zelf wilt..is er een weg,al is het moeilijk!
mijn oom moest stoppen,die kreeg in mrt een opdonder die had al 45 jaar zware shag gerookt vanaf zijn 10de :D en die liep al maanden met een verwaarloosde longontsteking die sukkel...op het randje gelegen he...
maar van de ene op andere dag gestopt...nu gaat het weer beter...en wat denk je wat ie zegt...het ruikt toch wel lekker...godsamme...
het is mijn enigste familid nog allemaal al kassiewijlen zeggen we in rdam...
ik trek het me allemaal aan,nog meer pijn door de spaning en meneer denkt,nou....waarom niet dood gaan we toch.....................
ik heb gezegd als je weer in het ziekenhuis ligt kom ik niet meer :D nou ja zo hard ben ik ook weer niet....maar ff laten schrikken,be ook nog zijn enigste fam en dan van zijn vrouw wel...maar toch...

het is moeilijk dat snap ik heeeeeeel goed.
toen dat aan de hand was,was er dus ook een nicht van mijn tante die had ook medicatie op recept moest zelf betalen niet goedkoop?oh dat hielp zo...2 weken later rookte ze toch weer van de spanning......ja?het is zo moeilijk...
rook zelf niet hoor,man ook niet...
man heeft het wel gedaan en werd grieperig en die had er ineens genoeg van..maar ja of je nou 15 jr rookt of 40?misschien verschil of doorzetten ,weet het niet,ik kan daar niet over oordelen...

wens je succes toe....veel kaugumpjes eten...ja dan kom je weer aan ihihi

ben blij dat je snapt ik het niet rot bedoelde,schrok me dood...ik dacht neeeeeeeee dat bedoelde ik niet zo :oops: :oops: over dat stoer bedoel ik de jeugd daar begint het mee?kijk nu eens hoe jong ze al beginnne?lekker stoer met je vrienden chillen..zie het aan mijn neefje,ja ga chillen...
nou ja hij blowt enz niet,het is wat dat aangaat een superpuber..dus dat scheelt weer,

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

:mrgreen: haha ik begreep je hoor niet zo gauw schrikken :D dat is het lastige van internet je ziet mensen niet, trouwens knap van je man dat die gestopt is, maar ik sta er achter dus wie weet ben ik al voor 2011 van de peuken af. :mrgreen:

ik blijf zeggen dat er reuma pillen in het pakket moeten blijven dus niet meer zo gauw schrikken :wink: :mrgreen:

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

@tiptoo
:D :D en uh moeten we je coachen?

tiptoo
Berichten: 2345
Lid geworden op: 14 apr 2010 11:58

Re: Make it Easy stoppen met roken.

Ongelezen bericht door tiptoo »

rozemarijntje schreef:@tiptoo
:D :D en uh moeten we je coachen?
:mrgreen: :mrgreen: graag rozemarijntje

Gesloten