LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Bespreek hier alle vormen van alternatieve geneeswijze.
jor
Berichten: 4524
Lid geworden op: 08 nov 2006 11:10

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door jor »

JohnConsemulder schreef:Dag allen, ik zie dat een enkeling van jullie geïnteresseerd is in mij (of zelfs mijn geestesgesteldheid) ;-) Ik kan jullie kort mededelen dat ik inderdaad afgestudeerd neuropsycholoog ben en zojuist een nieuw artikel heb geschreven dat inderdaad aantoont dat we in principe drugs, medicijnen of vaccinaties kunnen vervangen door genezing op basis van bio-energetische principes. In dat artikel staan ook de studies die aantonen dat bio-energetische informatieoverdracht werkt en fundamenteel is. Insuline, morfine, allergieën, feitelijk alle biochemische acties in het lichaam worden aangestuurd door bio-akoestische, bio-elektromagnetische en elektra-genetische principes op basis van vibratie en energetische processen. Dit houdt in (zoals wetenschappelijk aangetoond) dat je 'echte' werkzame stoffen (bijv. morfine, maar ook colloïdaal zilver bijvoorbeeld) kunt vervangen door de 'uitstraling' of elektromagnetische emissies van die stoffen! Kortom: de 'blauwdruk' van die stof die bio-energetisch werkt (aantoonbaar via Raman laser of MRI scans) waarbij de fysieke stof niet eens aanwezig hoeft te zijn, laat staan fysiek contact hoeft te maken met het lichaam of de patiënt. Zoals jullie mogelijk begrijpen betekent dit dat we niet meer drugs hoeven te produceren voor elke ziekte en elke patiënt, maar digitaal de 'frequentie signatuur' van die werkzame stoffen kunnen gebruiken om te genezen. Dit is effectiever, specifieker, minder kans op 'bijwerkingen', 'afhankelijkheid', kosteneffectief, milieuvriendelijker en levert geen transport of distributieproblemen meer. Is zoiets mogelijk? Zie mijn artikel en de studies en het antwoord is ja... De wereld van biochemische aktie is een bio-energetische wereld van frequenties, interferentiepatronen en staande golven van energie. Ware cellulaire communicatie en regulatie is bio-fysisch, niet alleen bio-chemisch! Het 'simpele' feit dat het aanbieden van de elektromagnetische emissies van een 'nagebootste' morfine (zonder de drug te gebruiken dus) dezelfde reactie geeft als de 'echte' stof (wat is echt, de stof geeft meer 'bijwerkingen' en kost ons torenhoge ziektekostenpremies)...en zelfs te blokken is met de 'echte' blokker naloxone...houdt in dat we drugs en medicijnen niet meer nodig hebben, hooguit als 'orgineel' om vervolgens te kopiëren, verzenden (en 'gratis' distribueren!) en steeds weer gebruiken op basis van de frequentie emissies die alle biochemische acties en fysiologische processen in het lichaam aansturen!!! Dat wil dus niet zeggen dat we geen drugs meer hoeven te gebruiken (of dat operaties en medicijnen niet nodig zijn bij ziekten), maar wel dat we bio-energetisch kunnen genezen. Het bewijs is er, nu nog de welwillendheid van de industrie om hier aan mee te werken.
Wat je precies gedronken of gerookt hebt voor je dit l*lverhaal hier neerzette weet ik niet maar echt lekker ben je er niet van geworden. Wat een ongeloofwaardige onzin!!
Ik kan jullie kort mededelen dat ik inderdaad afgestudeerd neuropsycholoog ben
Ja ja, en ik ben Elvis Presley.

JohnConsemulder
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:20

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door JohnConsemulder »

[weggehaald wegens overtreden gedragsregels: te lange tekst. Moderator TROS Radar]

harrydeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2009 19:48

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door harrydeb »

sorry ik ben niet medisch onderlegd maar het komt er op neer dat je de elektro magnetische essentie van een stof paracetamol bv uit wil zenden ? om bv pijn te stillen ? en dat klinkt makkelijk.

waarom zijn de huidige artsen wetenschappers hier niet opgekomen ?
en waarom een neuropsycholoog wel ? die trouwens geen medicijnen heeft gestudeerd ? dus in principe buiten zijn vakgebied opereert ?
en je dus net zo goed advies kunt vragen aan de groenteboer op de hoek ?

of sla ik de plank nu mis ?

kan radar hier niet wat mee doen ? dit eens voor leggen aan artsen bv ?

JohnConsemulder
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:20

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door JohnConsemulder »

antwoord: ik heb geen moeite dat jezelf niet medisch bent onderlegd, maar wel dat je liever een ontkenning vraagt aan de groenteboer, ipv van een bevestiging via de wetenschapper (of tenminste de inhoud van de studies waar hij naar refereert). Artsen zijn geen onderzoekers en al zeker geen bio-fysische onderzoekers. Een studie medicijnen houdt in een biomedische studie. En die heb je niet nodig om deze studies te begrijpen of te interpreteren. De studies zijn duidelijk, alleen de nadruk van de farmaceutische industrie om vooral medicijnen en stoffelijke (gepatenteerde) methoden te gebruiken helaas ook. De stoffen zijn inderdaad niet nodig en sommige onderzoekrs weten hier wel van. Het probleem is dat je hier niet makkelijk onderzoeksgeld voor krijgt als de fondsen vooral vanuit de farmaceutische wereld komen, die deze ontwikkeling als bedreigend ziet mbt toekomstige inkomsten. Maar de mensheid zal hier wel mee gebaat zijn en deze studies tonen aan dat we deze mogelijkheden al reeds tot onze beschikking hebben. Maar graag, laat Radar het maar (werkelijk onafhankelijk en zonder vooroordeel) onderzoeken. Maar dan wel deze studies meenemen en laten verifiëren voor een conclusie te trekken.

harrydeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2009 19:48

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door harrydeb »

ik vroeg of je de essentie van paracetamol kun uitzenden met behulp van elektro magnetische golven ?
maar daar kreeg ik geen antwoord op.

dus ik zal mijn vraag anders formuleren , de mensen met diabetes in mijn familie hebben insuline nodig om dat het lichaam dat niet meer aanmaakt , in een van je filmpjes zegje dat je met bhv intenties de essentie van insuline kun uitstralen naar de gene die dat nodig heeft en dat je dan dus echte insuline niet meer nodig hebt .
werkt dat ook met bloedverdunners zoals acenocoumarol ?

en zo ja kun je de werking dan in gewone mensen taal uit leggen ? en niet met coherente informatie signaturen interferenties ?? want dat land niet ?

Graag een antwoord met uitleg.

Mattie 32
Berichten: 5
Lid geworden op: 21 sep 2009 09:59

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door Mattie 32 »

Waarde medeforumbezoekers,

Mag ik me voorstellen? Mattie de mattie van Mattie's Mattie.
Paracetamol-deskundige, ik heb paracetamol-wetenschappen gestudeerd. Wat een dankbaarheid vervult mijn hart wanneer ik dit forum bezoekt. Wat een warme persoonlijkheid, wat een interesse. Hartelijk dank ervoor!

Nu de essentie van de paracetamol.

Wanneer je de essentie overdraagt naar een ander stadium met een cinabus, verschijnt er een oxidante paranoïde reactie. De reactie wordt ook wel genoemd in het prachtige Latijns (de taal van mijn hart): Wedominus Latus Reprulamuns.

Als je dit opvangt in een reageerbuis ontstaat er de mogelijkheid dat er een quintus van Bricknus Latus ontstaat. Wat een schitterende reactie, is het niet?

Graag reactie met uw ervaringen op dit verschijnsel.
U mag mij altijd mailen [email protected]
Dit is mijn studie adres.

Alvast vriendelijk bedankt!

MVG,

Mattie de mattie van Mattie's Mattie.
Paracetamoliomiun

JohnConsemulder
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:20

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door JohnConsemulder »

Het simpele antwoord is JA!

Als het met morfine kan...waarom dan niet met insuline of paracetamol?

Als ook een allergie opgewekt kan werden mbv frequenties (en nog belangrijker nog: overgedragen kan worden op water en de allergie neutraliseren mbv frequenties)...dan staat de deur wagenwijd open naar allerlei bio-chemische reacties en farmaceutische middelen die op basis van hun 'frequentie signaturen' (de elektromagnetische informatieoverdracht van de werkzame 'stof') werken.

Deze studies tonen aan dat bio-chemische werking ook zonder de 'originele' drug of stof kan worden veroorzaakt. Als maar eenmaal de uitstraling karakteristieken (de frequentie emissies) zijn vastgelegd en opgeslagen om vervolgens te gebruiken ipv de stof zelf... Dit effect van de 'nagebootste stof' kan weer geblokt worden door 'echte' farmaceutische middelen, zo sterk is dus het effect.

Marer
Berichten: 477
Lid geworden op: 27 feb 2008 15:45

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door Marer »

" Het probleem is dat je hier niet makkelijk onderzoeksgeld voor krijgt als de fondsen vooral vanuit de farmaceutische wereld komen, die deze ontwikkeling als bedreigend ziet mbt toekomstige inkomsten."

Kwakzalverspraatje nr. zoveel.

@Mattie: Prima onderzoek. Op naar de Nobelprijs. :)
Tip: doe een interview met deskundige Consemulder betr. de paranoïde reactie.

harrydeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2009 19:48

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door harrydeb »

ik zag dat je de het woord "frequentie emissies" maar hoe wil je een frequentie = een regelmatige trilling van iets uitzenden. een frequentie is niet iets tastbaars het geeft alleen weer wat een bv stoom doet de frequentie van wisselstroom is bv 50 hertz als ik nu iets een frequentie geef van 50 hertz wil het nog niet zeggen dat het wisselstroom word.

gelijkstroom heeft bv geen frequentie

hoe wil je deze techniek gebruiken om een tekort aan iets op te heffen bv de insuline , hoe wil je dat gaan dozeren ?

gebruik je een machine op de frequenties uit te zenden of gebruik je intenties zo als je in een van je internet filmpjes zegt ?

trijntjewinkel
Berichten: 774
Lid geworden op: 30 aug 2009 14:42

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door trijntjewinkel »

Goeie vraag Harrie!

JohnConsemulder
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:20

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door JohnConsemulder »

Dag Harry, nee niet met behulp van intenties (ook al toont een vakgebied als psycho-neuroimmunologie wel aan dat je hiermee aantoonbaar fysiologische parameters kunt wijzigen of stimuleren!) maar met een apparaat. Via elektromagnetische spoelen, oscillatoren, zendapparatuur etc wordt de frequentie signatuur gericht uitgezonden naar bijv. een oplossing met water dat bacteriën bevat of een rat of een proefpersoon.

Zie ook deel 2 van het artikel, waar je bijvoorbeeld ook kunt lezen dat morfine (de ‘echte’ stof) ook ‘nagebootst’ kan worden om ratten te stimuleren. Dit gebeurt dus zonder de fysieke stof te gebruiken! De elektromagnetische emissies (de blauwdruk van de uitstraling van de werkzame stof ipv de bio-chemische stof zelf) hebben hetzelfde effect op de cellen…En dit effect kan zelfs worden geneutraliseerd door de ‘echte’ stoffelijke blokker naloxone (die de werking van morfine kan blokken)!!! Het lichaam reageert dus precies hetzelfde, ook wanneer we de ‘originele’ stof niet gebruiken!!!

Ook allergieën kun je op deze manier elektromagnetisch opwekken…en zelfs via water overbrengen met hetzelfde effect! En ook weer met frequenties neutraliseren!!! Als de studies steeds weer aantonen dat het praktisch mogelijk is, dan is het dus duidelijk dat het al gedaan wordt. Via bio-energetische informatie overdacht van de werkzame 'stof' (zonder dat de stof contact maakt met of überhaupt gebruikt wordt dus)!!! Elektromagnetische golven worden gebruikt als informatie vectoren, waarbij de draaggolf wordt gemoduleerd mbt de informatie die dient te worden overgedragen. Op deze manier kan apparatuur die 'afgestemd' is de draaggolf de modulatie ontvangen. Na decoderen heeft het de opgeslagen informatie ontvangen.

harrydeb
Berichten: 20
Lid geworden op: 31 aug 2009 19:48

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door harrydeb »

heel bijzonder,

in je filmje http://www.youtube.com/watch?v=qST50U-wRuE geef je rond de 5:50 dat je met intenties kun genezen, je letterlijke woorden. no needels no drugs no vaccine just the suggestion.

toch bijzonder want je spreekt je zelf aardig tegen, maar nogmaals de vraag of het nu wel via intenties gaat of niet.

hoe wil je dat doseren ? waarom noem je de blauwdruk van de stof de ene keer elektromagnetische emissie en de andere keer frequentie emissie ?

nogmaals een frequentie kun je niet uitzenden , het signaal wat je uitzend licht of geluid of radio golven hebben een frequentie maar de frequentie is niet een opzichzelf staand iets.

zou je specifiek op de vragen in willen gaan en niet willen verzanden in Latijnse termen om je stukje aanzien te geven ? (informatie vectoren of informatie drager dat laatste klinkt toch een stuk begrijpelijker.)

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door Da silva »

John Consemulder,schei alstublieft uit met het promoten van uw webisite,boek en klanktherapie,het begint me flink te irriteren!
U komt niet verder dan vaag gemompel over zaken waar de gewone consument geen weet van heeft,en wordt er dan eindelijk een intelligente vraag gesteld dan hult u zich in verdere vaagheden!
Hou het vooral vaag,want dat is het,niet meer en niet minder!
Voor wie wil weten wat Dhr.Consemulder nog meer bezighoudt,deze link,goed lezen!
http://www.wanttoknow.nl/overige/vaci-n ... nsemulder/

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door kuklos »

Het artikel aangaande die consenogwat lijkt me duidelijk.
Walgelijk.

JohnConsemulder
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:20

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door JohnConsemulder »

Geachte lezers, ik kan er natuurlijk niets aan doen dat sommigen een bijzondere vorm van ontkenning en weerstand ondervinden bij wetenschappelijk bewijs. Zowel bewustzijn, intentie en energetische informatieoverdracht spelen een fundamentele rol bij gezondheid en ziekte. Het vakgebied psycho-neuroimmunologie (en het bestaan van het placebo-effect per definitie) toont onomstotelijk aan, dat bewustzijn en intentie in staat zijn te helen in sommige gevallen.

Maar iedereen gaat hier voorbij aan de essentie: dat energetische informatieoverdacht op basis van vibraties bewezen werkzaam en effectief is! Dus zijn drugs, farmaceutische middelen voor een groot deel overbodig, mits we deze willen vervangen door bewezen effectieve bio-energetische middelen en ons willen richten op deze geneeskundige principes op basis van frequenties en resonantie. Geloven doen we toch in de kerk?

Wetenschappelijk bewijs negeren is kwakzalverij. En mocht je simpelweg niet bekende informatie kunnen aanvaarden vanwege conditioneringen, kun je altijd blijven bidden voor een platte aarde natuurlijk. Ieder zijn geloof, maar energetische bio-fysica en wetenschappelijke studies op voorhand niet serieus nemen is niet zeer wetenschappelijk, intelligent of volwassen te noemen. Ik ga weer verder, leef je gerust uit in emotionele uitlatingen en andere wetenschappelijk aderlatingen, maar probeer eerst eens de studies en de implicaties objectief te bekijken. Ook ik leer nog steeds, jullie misschien ook? Weerstand en ontkenning kunnen leiden naar de volgende fase van acceptatie. Ik verwacht niet direct een paradigma verschuiving in het denken, maar open staan voor bewijs nota bene lijkt me toch een voorwaarde voor een ware wetenschappelijke (en menselijke) geest. En misselijkheid is ook niet intellectualistisch.

trijntjewinkel
Berichten: 774
Lid geworden op: 30 aug 2009 14:42

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door trijntjewinkel »

Meneer Consemulder,

Wat u beweert is helemaal niet bewezen. Ik vraag me af wat u eigenlijk onder een bewijs verstaat.

Water heeft ook geen geheugen. Dat bewijs dat u aanhaalt is al lang en breed ontzenuwd. Het is namelijk niemand gelukt om het te herhalen. Dan weet je al hoe de vlag er bij hangt.

Misschien moet u iets anders gaan doen. Dit is nogal gek. En u heeft nog wel gestudeerd. Dat maakt het eigenlijk nog gekker. U zou beter moeten weten.

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door kuklos »

@john, ik weet niet onder welke steen jij vandaan gekropen bent, maar eenwalgelijk en misselijk figuur ben je zeker.

Uit jouw artikel:
VacciNazi’s: de verzwegen kanten en ware achtergrond van vaccinaties!
Door Drs. John Consemulder,
Bij vaccineren trek jij een vergelijking met Nazi Duitsland, gezien het geruik van de term vaci-nazi.

Later in jouw artikel:
Wat weinig mensen namelijk weten, is dat er groeperingen zijn, die actief bezig zijn om de gehele wereldbevolking drastisch te verminderen, groeperingen met een historie die banden met het Nazi-regime van Hitler aantonen. Vaccinaties zijn een middel wat hierbij wordt ingezet. Niet geheel vreemd, want het gas uit de gaskamers was afkomstig van I.G. Farben (partner van de-populatie activist Rockefeller). I.G. Farben ontving een aardige Nazi schat aan inkomsten. En Merck (betrokken bij o.a. biologische oorlogsvoering projecten ten behoeven van de ‘nationale veiligheid’, waarbij juist het creëren van virussen als wapen met het uitschakelen van het immuunsysteem door “stealth” virussen en mutaties centraal staat) is de organisatie die, rechtstreeks via Hitler’s hoofd financiële zaken en raketten productie top minister Martin Bohrman, het grootste deel van de ‘oorlogsbuit’ heeft ontvangen na WW2! Merck werkt samen met het Amerikaanse leger, de CIA en ‘national security’ projecten. Daarnaast was Merck verantwoordelijk voor de hepatitis B vaccinaties in de jaren 70 die hoogst waarschijnlijk hebben geleid tot het ware ontstaan van AIDS! (14) Hier is veel documentatie over te vinden, maar de ‘officiële’ kanalen hebben kennelijk geen zin om deze kant van de AIDS-zaak verder te belichten.
Is het vreemd te veronderstellen dat het genetisch gemanipuleerde ‘Gardasil’ dus het perfecte sterilisatiemiddel zou kunnen zijn, als geboortebeperking en populatiecontrole op ‘iemands’ verlanglijstje staan?
Het ‘donkerbruine’ vermoeden bestaat dus dat de genocide ’subtiel’ doorloopt in onze tijd, gefinancierd door oude Nazi-geldstromen. Denk eens aan de NASA en de CIA, beiden doordrongen met en opgestart door Nazi-wetenschappers die gered waren via ‘Operation Paperclip’ (15) vlak ná de oorlog! Was het niet Hitler die zelf al riep dat een leugen makkelijker wordt aanvaard als hij groter is en vaker wordt herhaald. Merck drukt het ‘biologische onvruchtbaarheidwapen’ Gardasil er werkelijk door heen met fanatieke campagnes en marketing en dat terwijl het ongelooflijk is dat de lange termijn effecten van deze vaccinatie niet bekend zijn en uitstrijkjes nog steeds nodig blijven. Sterker nog: Gardasil is niet eens getest op de carcinogene en genotoxische effecten. (16) Met andere woorden: het kan ‘mogelijk’ kankerverwekkend en giftig zijn en schade brengen aan het DNA, maar zeker is dat er niet getest is of kanker daadwerkelijk bestreden wordt!
De ene na de andere aanname. En geen wetenschappelijk bewijs te vinden. Nee, je liegt liever over anderen, en beschuldigt hun van genocide.
Ik denk dat walgelijk nog niet eens begint te beschrijven hoe we jou dienen te classificeren.

Da silva
Berichten: 719
Lid geworden op: 31 jul 2008 09:01

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door Da silva »

Ik ga weer verder
Kan niet ver genoeg zijn!

JohnConsemulder
Berichten: 12
Lid geworden op: 18 sep 2009 16:20

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door JohnConsemulder »

Een prachtig staaltje van onvermogen om echt inhoudelijk te reageren lieve mensen, wat is vooruitgang toch een wonderlijk iets! Grappig ook dat vele leugens academisch worden geslikt als zoete koek, maar als je met bewijs, noten en referenties aankomt (waar vaak naar wordt gevraagd) niemand meer spreekt hierover. Lees zelf de studies, referenties, verwijzingen naar boektitels en walg dan nog eens van de realiteit die je niet onder ogen wilt zien. Tot die tijd zijn reacties als deze kenmerkend voor de openheid van geest (ze dragen overigens ook niet bij aan je algemene gezondheid, misschien goed om stil bij te staan). Succes met lezen allen en misschien tot de volgende discussie ;-)

kuklos
Berichten: 9738
Lid geworden op: 24 aug 2004 11:06

Re: geluidshealing en watergeheugen medicijnen niet meer nodig ?

Ongelezen bericht door kuklos »

Tot de volgende discussie? Met walgelijke figuren als jij wens ik geen enkele discussie te voeren. Ik denk dat allen blij zijn als jij en je genocide beschuldigingen hier nooit meer terugkomen.

Gesloten