Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Weleens een cosmetische ingreep laten doen? Bespreek hier jouw ervaringen.
Fleur1701

Re: Twijfels over IPL-behandeling Just Wellness

Ongelezen bericht door Fleur1701 » 14 aug 2019 09:17

Hier dezelfde ervaring. Al bijna 2 jaar bezig met alleen oksels, en nog niets aan haarvermindering of kale plekken. Elke keer (van de inmiddels 14 keer) weer een ander excuus. Lampstand moet hoger, andere apparatuur, kortere/langere tijd tussen de afspraken. Om nog maar te zwijgen over de wachttijden tegenwoordig. Ik ben ermee gekapt. Zou het mooi vinden als er een item van gemaakt wordt, Just Wellness zijn fouten toe moet geven en mensen de keus moet bieden hun geld terug te krijgen!

Tirram

Ongelezen bericht door Tirram » 14 aug 2019 22:41

Ik kom bij toeval op dit forum en schrik van al deze reacties op "Just Wellness"!!
Ik ben al bijna 3 jaar (!!!!!) In filiaal Amsterdam bezig met de ontharingsbehandelingen voor oksels, benen en schaamstreek en nog bijna geen resultaat.
Iedere keer dat ik dit aangeef krijg ik weer een ander antwoord, dat dit soms het geval is e.d.
Op verschillende vragen die ik stel krijg ik ook steeds weer een ander antwoord.
Aangezien je bij de start meteen het hele bedrag moet betalen, ga je er maar mee door.
Het zou goede zaak zijn als dit eens in de media aan de kaak zou worden gesteld, want dit begint op oplichting te lijken!
Ik ga zelf maar eens een serieuze klacht indienen, hoewel dat weinig zal uithalen als ik het zo lees?

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 15 aug 2019 13:01

Maar dan stopt u toch gewoon? U lijkt wel mal drie jaar daar mee bezig.

maximesophie1

Ongelezen bericht door maximesophie1 » 02 okt 2019 11:04

Ook ik ben samen met mijn zus bij Just welness geweest.
1 ding : trap er niet in!

Wij zijn mu ongeveer 10x geweest en geen resultaat.
Ook als je een afspraak wil maken in Amsterdam bijv. dan mag je 3 a 4 maanden vooruit plannen! BELACHELIJK
En daarbij is het gewoon weg gegooid geld want het werkt niet.

Ik heb me 2 jaar geleden ook laten laseren bij een ander bedrijf en daar zag ik na de 3e of 4e behandelijk aanzienlijk minder haar.
Duurde ook langer voordat het groeide.
Ik ben alleen na de 6e behandeling gestopt vanwege de zomer. Helaas is het daarna na een aantal maanden weer het zelfde geworden.

Lady1234

Ongelezen bericht door Lady1234 » 02 okt 2019 17:21

Ik vraag mij dan af waar het verdienmodel zou zitten voor dat bedrijf, als ze werkelijk drie jaar doorgaan voor die ene betaling.

Radar
Site Admin

Ongelezen bericht door Radar » 03 okt 2019 10:09

Offtopic berichten verwijderd. ^FG

Pascalle1990

Ongelezen bericht door Pascalle1990 » 07 okt 2019 20:30

Ikzelf ben nu een jaartje bezig bij just wellness Tilburg, en eigenlijk heel tevreden.
Ik doe eigenlijk alles; oksels, benen, armen, schaamstreek en bovenlip.
Oksels en schaamstreek zijn al grotendeels kaal na 9 behandelingen. De rest loopt iets achter (maar ik heb deze dan ook 3 behandelingen overgeslagen i.v.m. het zomerse weer en het feit dat je dan niet in de zon zou mogen als je laat behandelen).

Ik kan niets zeggen over de andere salons, maar over Tilburg ben ik in ieder geval tevreden.

EvaH.

Ongelezen bericht door EvaH. » 09 okt 2019 14:31

Inmiddels 15 keer geweest bij de vestiging in Amsterdam. Weinig resultaat (klein stukje oksel waar haar minder snel terug groeit en op kuiten minder haargroei). Als ik om een reden vraag (heb donkere huid en donkere haren, zou gunstig moeten zijn) hoor ik iets anders. De eerdere apparaten werkten minder diep, ik scheer net verkeerd (net te kort op de afspraak of juist te lang van te voren). Twaalf sessies zouden eigenlijk het gemiddelde zijn, etc. De meisjes die er werken lijken me oprecht als ze vertellen dat het bij velen wel resultaat heeft. Verder ben je bijna nooit op tijd aan de beurt en is het lastig op korte termijn een afspraak te verplaatsen. Ik ga nog door tot 20 behandelingen en daarna een klacht indienen.

moederslink

Ongelezen bericht door moederslink » 10 okt 2019 12:34

Ik vind het écht onbegrijpelijk dat deze posters nog met gemak 1-2-3 jaar doorgaan ondanks de volgens hen buitengewoon slechte resultaten.
Ook u , EvaH , de laatste poster , heeft nu al klachten, toch gaat u nog 5 behandelingen door tot de 20 en pas daarna een klacht indienen. :roll: :roll:

Futant

Ongelezen bericht door Futant » 14 okt 2019 15:12

Hoi allemaal,

om even wat antwoorden te geven: Het schijnt minimaal 6 tot 8 behandelingen te duren voordat er iets begint te gebeuren. Vaak duurt het langer, 12 tot 14 behandelingen. Dus daarom geven mensen niet zo maar op. Maar 10 keer gaan en geen resultaat is dus nog niet echt een reden tot stoppen...aangezien het bij sommigen wel echt werkt. Al is dat natuurlijk ieder voor zich om te bepalen. (Maar dus moederslink hier boven, de reden om door te gaan en later een klacht in te dienen als het niet werkt. Na 5 behandelingen is de kans op resultaat nog heeeel erg klein)

Ook betaal je er behoorlijk veel geld voor en steek je er veel tijd in. Ook daarom stop je niet zomaar.

Bovendien hadden ze eerst andere apparaten en die werkten minder goed en anders dus moest er meer tijd tussen zitten. Dus kom je al gauw aan de 3 jaar die ik nu bezig ben.

Ik heb wel kale plekken gehad. Maar nu niet. Wel is de haargroei een stuk trager. Maar nog lang niet weg.

Ook krijg ik heel tegenstrijdige adviezen over het scheren en lijken ze allemaal heel kundig, alleen spreken ze elkaar dus tegen.

Ik vind het ook een lastige situatie. Het zou geweldig zijn als Radar het zou willen onderzoeken. Misschien komen alleen mensen die pech hebben hier schrijven...? Op die ene dame na dan.

Het heet nu trouwens OPT en niet meer IPL gek genoeg. En inderdaad, als het een scam was zouden ze toch niet zo veel tijd besteden hieraan. Het is ongelimiteerd, dus kost hun ook enorm veel tijd.

Overigens vind ik dat vaginose wel erg om te horen. Ik heb nog nooit ergens last van gehad. Maar let ook goed op en zie ze eigenlijk altijd met alcohol alles schoonmaken, ook mijn oksels. (De rest overigens niet...) maar de machine ook. Misschien kan je daar zelf beter op letten?

In elk geval, ik zit denk ik ook op zo'n 15 behandelingen in 3 jaar en merk dus weinig. Daar baal ik van en ik krijg er ook twijfels van. Ik hoopte dat de nieuwe apparaten een verschil zouden maken...maar ik merk nog weinig. Binnenkort maar weer 'n klacht indienen. Sterkte aan de rest. Voor alsnog raad ik 't iedereen af. Ik zal 't laten weten als het verandert.

Plaats reactie