LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Gastouderbureau Appelbloesem

Discussieer hier over kinderopvang.
SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Wat ik mij nou afvraag. Waar komt die 70 euro vandaan? Ik had voor mijn client opgezegd, aangetekend, dus voorlopig lijkt het goed te gaan, er wordt echter ook gewoon 70 euro doorberekend. Ik heb de contracten doorgenomen, maar daar vond ik niets over die 70 euro. De enige bemiddelingskosten die ik had gezien dat was 0,83 euro per opvanguur per kind. Op zich erg veel als je elke dag gebruik maakt van buitenschoolseopvang, omdat je onregelmatige werktijden hebt, maar dat even terzijde. Echter, die 70 euro zag ik nergens staan.

Beste allemaal, stond er bij jullie in het contract iets over deze kosten?????

Implosion
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2009 12:34

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Implosion »

Bij mij was het zo, omdat je 3 maanden van te voren moet inlichten bij de appelbloesem, dus als je bij hun stopt, dan zit je nog 3 maanden aan hun vast. en reken ze nog gewoon de tarief. maar omdat ik niet aangetekend verstuurd had en ik al bij hun weg was, en dat ze later ons stiekum terug gehaald hadden, hebben ze voor 3 maanden dat tarief in rekening gebracht.

SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Dat ze nog 3 maanden doorberekenen is duidelijk en als het in het contract staat dan is het in orde. Het opzegtermijn van 3 maanden staat er in. Maar er staat niets over een tarief van 70 euro. Er staat wel in dat ze een bemiddelingstarief hebben van 0,83 per uur. Naar mijn inzicht, als je geen uren hebt, dan betaal je toch ook niets, immers 0 x 0,83 is nog steeds 0. Kennelijk niet bij Appelbloesem. Appelbloesem heeft volgens mij geen algemene voorwaarden, althans, kan ik mij even niet herinneren (ik ben nu niet op kantoor). Indien er nergens in staat dat ze 70 euro mogen doorberekenen bij opzegging of dat er een minimum maandbijdrage geldt, indien er geen opvanguren zijn, dan mogen ze geen 70 euro rekenen.

Heeft iemand van u de Algemene Voorwaarden van Appelbloesem gekregen? Zou iemand zo vriendelijk willen zijn om na te kijken wat er staat over die 70 euro? Alvast bedankt.

AGVO
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 jun 2008 13:42

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door AGVO »

Hallo,

Graag zou ik dan wel willen weten hoe ze aan mijn elektronische handtekening zijn gekomen! Want ook deze heb ik uiteraard NOOIT afgegeven!

Dan zal ik deze ook maar direct wijzigen! Wist eigenlijk niet eens dat ik een elektronische handtekening had!

Mocht er nog meer zijn dan horen we dat graag direct!!

Groetjes en bedankt voor de informatie en tips!!

Mulderr
Berichten: 6
Lid geworden op: 09 sep 2009 11:14

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Mulderr »

Hallo,

Ik ben zelf ook sinds 2008 klant van de Appelbloesem en moet eerlijk zeggen dat mijn ervaringen tot nu toe wel goed zijn. Ik heb destijds ook geïnformeerd hoe dat precies werkt met die opzeggingstermijn. Er worden 3 maanden bureaukosten in rekening gebracht na dagtekening van de opzeggingsbrief. Het lijkt me dus altijd goed om het 3 maanden van te voren op te zeggen.
Ik vroeg toen hoeveel die bureaukosten zijn om het op te zeggen. Dit hangt af van het aantal uren wat je afneemt. Maak je gebruik van 100 uren dan betaal je dus 3 X 83 euro = 252 euro. Als je dus 3 X 70 euro moet betalen zal je waarschijnlijk iets van 85 uren gastouderopvang hebben gehad.

groetjes familie Mulder

Implosion
Berichten: 10
Lid geworden op: 07 sep 2009 12:34

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Implosion »

Dus stel je vrouw of je zelf wordt ontslagen, dan heb je geen recht meer op gastouder geld, dan moet je in één keer 3 maanden betalen? belachelijk toch???

sylv1a
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 sep 2009 21:09

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door sylv1a »

Hallo,
Ik ben gastouder en heb tot nu toe geen problemen met de Appelbloesem en pas voor 3 gezinnen op.

dreas
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 sep 2009 10:56

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door dreas »

Hallo,
Ik ben onlangs benaderd door een vertegenwoordiger van De appelbloesem,
mijn eerste indruk was niet meteen vertrouwd toch ben ik voor een tweede gesprek gegaan heb mijn gegevens uitgewisseld met de vertegenwoordiger. Mijn gevoel van wantouwen bleef. Dit werd mede veroorzaakt omdat ik de vertegenwoordiger aan gaf dat er een controlle bij mij thuis zou komen, ik vond dit prima natuurlijk, hij zei "ach dat moet je niet zo nauw nemen, maar dat vindt ik wel erg belangrijk" gaf ik aan. Ook vroeg de vertegenwoordiger of ik nog iemand wist voor de appelbloesem, en kon hier 25 euro voor krijgen ik wist niemand. Mijn gegevens zijn nog niet helamaal rond bij de appelbloesem het ontbreekt nog het sofinummer van mijn zoontje. toch ben ik erg bang om in de problemen te komen met de belasting en dergelijke. Toen ik dit las van jullie ben ik direct met de BD gaan bellen zij zeggen dat hun niets kunnen krijgen qua toeslag omdat het sofinummer van mijn zoontje ontbreekt, ik ben al twee weken aan het proberen om met de vertegenwoordiger in contact te komen maar geeft geen respons.Ik heb een mail gestuurd en verstuur morgen een aangetekende brief voor het ontbinden van het contract. Wat ik me wel afvraag is of er al iemand aangifte heeft gedaan, de enige manier om namelijk bij iemands digid te komen is door het vervalsen van je hantekening, dat is dus fraude. Ik hoop dat jullie misschien nog tips hebben.

SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Beste dreas

Appelbloesem werkt niet met DigiD, dat hebben ze niet nodig. Als intermediar voor toeslagen kan je bij de Belastingdienst een speciale versie van het programma aanvragen, waar geen Digid nodig is, maar slechts de elektronische handtekening. Deze is heel gemakkelijk te gebruiken en helaas ook te misbruiken.

Als ik je een goede raad mag geven. Bel nog een keer met de belastingdienst en vraag of er een aanvraag voor toeslag is binnen gekomen.Ik weet niet hoever Appelbloesem kan gaan hoor, maar stel je voor dat ze een sofinummer van een ander kind gebruiken om je toeslag aan te vragen. Als ze je geld dan eenmaal binnen hebben zullen ze je opzegging pas na 3 maanden laten ingaan en voor de drie maanden bureaukosten rekenen. En zie dan maar hoe je dat terug krijgt.

Er zijn heel veel bureaus waar je de toeslag gewoon op je eigen rekening ontvangt. Je regelt alles gewoon zelf. Kijk maar op Google en bel een paar bureaus op. Als je wilt kan ik een drietal bureaus aanbevelen, waar mijn clienten of ik zelf mee werken en waar we nooit problemen mee hebben gehad en waar alle zaken van de GGD etc goed geregeld zijn. Er zijn natuurlijk meer dan drie goede bureaus, maar ik ken ze niet allemaal. Bel eens met Ma Kloek of Solo Bambini of Mister Nosey.

Succes

Natalie474
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 okt 2009 14:30

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Natalie474 »

Hoi,

Kan je mij wellicht advies geven hoe ik met de Appelbloesem moet omgaan. Ik wil contract opzeggen en in de algemene voorwaarden staat dat je met onmiddellijke ongang een opzegtermijn hebt van 3 maanden. Nu krijg ik van een werknemer onderstaand:
In uw overeenkomst met de Appelbloesem staat een opzegtermijn van 6 maanden vermeld, deze zullen we wanneer we van u een getekende opzegging ontvangen in laten gaan op 4 oktober (de datum van de mail).

De 3 maanden termijn die vermeld staat bij de algemene bepalingen heeft betrekking op directe beëindiging en de reden voor de directe beëindiging.

Per 1 januari gaat er eea veranderen dus ik heb gastouderbureau niet meer nodig. Wat nu?????????

Gr. Natalie

SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Beste Natalie474

Kijk eerst wat er in je contract staat. Er zou 3 maanden termijn moeten staan. Heb je bij het tekenen van het contract de algemene voorwaarden gekregen? En zo ja, heb je getekend dat je ze gekregen hebt?

Indien je geen algemene voorwaarden hebt gekregen dan kan Appelbloesem zich niet op deze voorwaarden beroepen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik je bericht niet helemaal goed begrijp. Wil je aub nogeens duidelijk uitleggen wat er is gebeurd? Ik begrijp niet wat je bedoelt met "dringende reden" . Zodra ik een duidelijk beeld heb van je situatie zal ik kijken wat er te doen valt.

Natalie474
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 okt 2009 14:30

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Natalie474 »

Hoi,

Sorry voor het onduidelijke verhaal. Ik zal het even proberen uit te leggen. Omdat er per 1 januari een hoop gaat veranderen in de kinderopvang voor wat betreft gastouders, wil ik mijn contract bij de Appelbloesem opzeggen. Dit om terugbetaling aan de Belastingdienst te voorkomen. Kindje 1 blijft 1 dag per week gebruik maken van de BSO en kindje 2 blijft 1 dag per week naar het kdv gaan. Dus ik blijf wel recht op toeslag houden alleen wil het niet meer voor de gastouders. Nu heb ik zondag ( 4 okt.) middels een mail de vraag gesteld aan de Appelbloesem welke procedure ik dien te volgen om contract te beeindigen. Ik kreeg te horen dat ze als datum van binnenkomst 4 oktober hanteren maar dat ik eea nog wel middels een brief moet bevestigen. En dat ze de mail ter kennisgeving hebben aangenomen. In deze mail stond dat ik een opzegtermijn van 6 maanden heb. Dit heeft nooit ergens in het contract gestaan, het staat alleen wel in de algemene voorwaarden maar daar staan ook nog andere dingen, zie onderstaand wat ik heb gekopieerd van hun site:
* Artikel 15.
Overeenkomsten worden aangegaan voor onbepaalde tijd en eindigen van rechtswege per 1e van de kalendermaand nadat het kind:
a. de basisschoolleeftijd (meestal 4 jaar) bereikt of
b. de einde basisschoolleeftijd (meestal 12 jaar) bereikt;
tenzij schriftelijk dan wel elektronisch anders is overeengekomen.
* Artikel 16.
De tussen partijen gesloten Overeenkomst kan te allen tijde worden opgezegd door middel van een schriftelijke en aangetekend verzonden schrijven, met inachtneming van een opzegtermijn van zes maanden voor de gastouder en zes
maanden voor de vraagouder. De opzegtermijn gaat in per de 1e van de maand na ontvangst van de opzegbrief. De minimale contractsduur is 6 maand.
* Artikel 17.
Wil de vraagouder de overeenkomst met onmiddellijke ingang beëindigen dan wordt er door Organisatie aan vraagouder voor drie maanden een gemiddelde van het aantal opvanguren per maand over het afgelopen half jaar, in rekening gebracht.

Zij hanteren nu artikel 16 en op basis waarvan is mij niet geheel duidelijk. Zoals je wellicht zult begrijpen wil ik zsm af van mijn contract met de Appelbloesem en wil ik vooraal geen gezeur met de Belastingdienst. Ik zit nl. niet in de positie om mij een schuld te veroorloven (wie wel).

Wat is nu jouw advies in deze situatie.
- Hoe kom ik af van mijn contract.
- Hoe zorg ik ervoor dat ik niet hoef te betalen aan de Appelbloesem. Als ik geen uren afneem kunnen ze deze toch ook niet in rekening brengen.
- Hoe zorg ik ervoor dat ze niet zomaar gegevens bij de Belastingdienst gaan wijzigen.
- Hoe zorg ik ervoor dat Belasting op de hoogte is van het hele geval.
- Kortom ik wil van ze af, zo snel mogelijk en ik wil vooral dat het GEEN geld gaat kosten.

Kan je mij aub een advies geven!!!!!!!!!

Hartelijk dank alvast voor je tot nu toe genomen moeite.

Gr. Natalie
-

SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Beste Natalie,

Sorry dat ik nu pas reageer maar ineens krijg ik geen melding van een nieuw bericht op het forum, dus was ik in de veronderstelling dat je nog geen bericht had geplaatst.

Nu begrijp ik wat er speelt. Een aantal zaken kan je direkt regelen, maar er zijn een paar waar het lastig wordt.

1. Per direkt opzeggen met als dringende redenen dat je per 01/01/2010 geen gastouderopvang meer zult hebben. Je zult wel voor 3 maanden moeten betalen. Ze willen dan een gemiddelde van de afgenomen uren in de afgelopen 6 maanden. Hoeveel wordt het bij jou???

2. Nou en deze is lastig, want: enerzijds staat in hun contract dat je elke maand een urenstaat moet inleveren op basis waarvan zij de bemiddelingskosten gaan berekenen. Anderzijds staat er in hun algemene voorwaarden dat bij opzegging een gemiddeld aantal uren van de afgelopen maanden wordt doorberekend. Hier kom ik nog op terug.

3. Je moet een brief naar de Belastingdienst Toeslagen schrijven. Kort en bondig uitleggen dat je NIET toestaat dat belastingdienst jouw toeslag aan Appelbloesem uitbetaalt, omdat je het vermoeden hebt dat Appelbloesem te veel toeslag voor je aanvraagt en dat je later een hoge terugbetaal beschikking gaat krijgen. Zeg dat je een wijziging reeds hebt ingediend of gaat indienen. Stel ook dat je niet toestaat dat er een aanvraag met een andere elektronische handtekening in behandeling wordt genomen.
Dit moet je ook nog doen:
a. download van de site van belastingdienst formulier elektronische handtekening, vul in en stuur op (ook al kan je het zelf niet gebruiken, gewoon DOEN!)
b. vraag zelf je Kinderopvangtoeslag aan of stuur een wijziging op (via internet of vraag een formulier aan) en geef je eigen rekeningnummer op en vergeet niet aan te vinken dat je ZELF je toeslag ontvangt en niet een intermediair.
c. nu pas de b/v brief schrijven (sorry voor de warrige volgorde)
d. er bestaat nog steeds kans dat Appelbloesem je gegevens kan wijzigen, maar van elke wijziging krijg je een bericht, dus kan je gelijk reageren.

4. Middels je brief in punt 3 breng je Belastingdienst op de hoogte, maar dan nog kan BD niet zo veel voor je doen. Een intermediair kan voor iedereen op elk moment van de dag een wijzigign indienen. Helaas, het is erg makkelijk als iemand al je gegevens heeft. Hou dus in de gaten wat er in de brieven die je van BD krijgt staat.

5. Het gaat je geld kosten, helaas. Je hebt getekend en daar kan je weinig aan veranderen. Sorry.

Maar nu nog over punt 2. Ik heb exact hetzelfde probleem met een client. Client neemt geen uren meer af bij Appelbloesem en toch blijven ze kosten berekenen terwijl de urenstaten die ze krijgen nul uren bevatten. Client heeft geen gastouder meer, dus geen uren, simpel. Van de afgelopen jaren kloppen de berekende bureaukosten ook al niet met de ingeleverde uurstaten, maar ook hier lukt het mij niet om het geld terug te krijgen. Mijn client begint de hoop op te geven en wil het laten zitten, want voor die paar honderd euro die toch al middels toeslag zijn vergoed door BD, vindt hij het de moeite niet waard.
Hoe ver wil jij gaan???? Deze kwestie is voer voor juristen. Ik ben geen jurist. Ik kan je niet adequaat helpen. MAAARRRR, je kan wel nog een brief naar de BD Toeslagen sturen en het verhaal voorleggen en zeggen dat Applebloesem je op deze manier DWINGT om te veel toeslag aan te vragen en dat je daar niet mee eens bent, want het is een vorm van oplichterij en daar wil je niet aan mee doen. Je kan ook een klachtbrief sturen naar de Gemeente waar Bemiddelingsbureau's worden geregistreerd en ook aan de GGD. Ik weet niet precies wat je gaat bereiken, maar ik kan je wel garanderen dat BD vragen gaat stellen bij Appelbloesem. Ik heb geen brieven naar de Gemeente of GGD gstuurd, maar wel een pittige brief naar de Belasting.

Och ja, bedenk ik ineens. Er was iets met de GGD inspectie. Appelbloesem voldeed tot 2 keer toe niet aan de eisen. In september j.l. zou een 3e beslissende inspectie plaatsvinden. Vraag aan Appelbloesem hoe dit is afgelopen en of ze de goedkeuring hebben gekregen. Vraag bewijs ervan. Als ze het niet willen geven of niet kunnen overleggen dan opzeggen per direct wegens WANPRESTATIE. Je gaat geen zaken doen met een bureau zonder GGD registratie, want dan krijg je geen toeslag.

Ik hoop dat ik je een beetje heb geholpen. Sterkte!!!

Natalie474
Berichten: 7
Lid geworden op: 06 okt 2009 14:30

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Natalie474 »

BEDANKT voor je informatie!!!!!

Kan je mij wellicht je prive mail geven, wil iets met je bespreken wat ik even "privé" wil doen....

Gr. Natalie

SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Ik heb een account op hotmail aangemaakt. Ik wil geen eventueel spam-attack riskeren van Appelbloesem en/of sympatisanten.


[email protected]

Barbamams
Berichten: 6
Lid geworden op: 14 okt 2009 20:07

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door Barbamams »

Functienaam : Financieel adviseur

de Appelbloesem
Bellweg 2
9411PV BEILEN

Algemeen
Referentie : 3708964
Bron : Werk.nl website
Reageren tot : 31-10-2009
Vacature kenmerk : finadv


Geen vaste werklocatie.
Er worden kandidaten gezocht in Geen vaste werklocatie.
De werkgever is werkzaam in de sector Banken en verzekeringen.

In een markt die buitengewoon slecht ligt voor hypotheek- en of assurantieadviseurs, is dit een volwaardig en aantrekkelijk alternatief. Uw agenda wordt gepland, u communiceert via ons eigen netwerk en server via onze laptops en telefoons. U ontvangt voor het gebruik van uw eigen auto de wettelijke onbelaste vergoeding (dus geen "auto van de zaak"). En....., u komt brengen i.p.v. halen!!! U GAAT IEDERE DAG SCOREN!

Het werk
Wij zijn explosief groeiend bedrijf, gastouderbureau en fiscaal advies organisatie voor gastouders. Nu de overheid heeft besloten de subsidies voor kinderopvang voort te zetten, zoeken we betrouwbare en loyale mederkers die hun sporen hebben verdiend in bv. de assurantie of hypotheekwereld. Er is echter een groot verschil met uw ervaringsveld. U komt nu bij mensen thuis, veelal jonge mensen, en u komt geld (subsidie) brengen. U komt in vaste dienst maar werk vanuit huis. We zoeken mensen in Utrecht, Amersfoort, Eindhoven, Den Bosch, Breda, Zwolle, Nijmegen, Twente, Achterhoek, Stedendriehoek. (kandidaten uit Zuid en Noord Holland en Zeeland hoeven niet te reageren) Houd rekening met een serieuze screening. Een Verklaring omtrent het Gedrag is vereist.

Voorkeurvacature
Dit is een 45-plusbaan Meer...

45-plusbaan
De werkgever geeft aan dat de vacature past binnen het diversiteitsbeleid van de overheid.

Arbeidsvoorwaarden
Aantal uur per week: 38
Salarisindicatie: 2500 per maand + bonussen
Arbeidsovereenkomst: Vast
Beloningsvorm: Vast loon / uurloon

Werktijden
Normale tijden (maandag t/m vrijdag 08:00 - 17:00 uur)

Gevraagde ervaring
Financieel adviseur 24 maanden ervaring Uitdrukkelijk wordt gezocht naar mannen en vrouwen die zowel ervaring hebben in het commerciële klantencontact maar die ook voldoende fiscale kennis hebben om de principes van de toeslagenwetgeving te begrijpen of snel te leren.

Gevraagde opleiding
havo


Talenkennis
Nederlands : mondeling Goed, schriftelijk Goed


Rijbewijs
B

Overige eisen
Huisbezoeken worden ook in de avonduren afgelegd.

Contactpersoon
Contactpersoon: H.J. Venekamp
Telefoon: 0593-540788
E-mailadres: [email protected]

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

suusje23
Berichten: 2
Lid geworden op: 26 okt 2009 21:06

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door suusje23 »

Helaas hebben wij ook te maken met de appelbloesem. Ze zijn moeilijk bereikbaar zowel telefonisch als via de mail. De uitbetaling is te laat ondanks eerder telefonisch gemaakte afspraken hierover. Ze informeren slecht en zijn niet service gericht. Wat een frustratie. De opzegtermijn is 6 maanden! Ik ben blij dat ik er 31-12-2009 van af ben.

jojo140
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2009 21:32

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door jojo140 »

Nu is dan toch de laatste steen boven gekomen:
Gastouderbureau de Appelbloesem uit Beilen zijn oplichters.

De belastingdienst heeft vanmorgen een inval gedaan bij zowel het gastouder bureau De Appelbloesem als bij de buitendienst adviseurs thuis en heeft alle dossiers in beslag genomen.

Uit eerste hand vernomen van 1 van de buitendienst adviseurs waar wij vanavond een afspraak mee hadden staan. Gezien de beste man niet op kwam dagen heb ik hem op zijn 06 gebeld en heeft hij mij het hele verhaal uit de doeken gedaan. De beste man gaf ook aan dat hij een verbod opgelegd heeft gekregen dat hij dit niet naar buiten mocht brengen, daarom doe ik dat nu. Alle gastoudergezinnen moeten op de hoogte gesteld worden zodat ze op zoek kunnen gaan naar een nieuw gastouderbureau.
Inmiddels heb ik via email ook de kranten vast ingelicht zodat dit een groter bereik gaat krijgen.

Voor de gedupeerde:doe aangifte bij de politie en verder heel veel succes.

Met vriendelijke groet

werteke
Berichten: 1
Lid geworden op: 27 okt 2009 20:53

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door werteke »

met ontsteltenis lees ik de berichten over Appelbloesem. Hebben jullie ook deze maand nog geen geld ontvangen??? :(

SteunpuntToeslagen
Berichten: 20
Lid geworden op: 06 sep 2009 19:17

Re: Gastouderbureau Appelbloesem

Ongelezen bericht door SteunpuntToeslagen »

Ik adviseer iedereen om hun eigen rekeningnummer door te geven aan de belastingdienst toeslagen, zodat vanaf de volgende maand je toeslag op je eigen rekening wordt gestort!!!!

Het beste doe je dat met een wijzigingsformulier, maar een briefje is ook genoeg. Het adres waar het briefje naar toe moet, staat links boven op alle brieven van de belastingdienst toeslagen.

Vermeld altijd je naam, adres, geboorte datum, sofi nummer, voor welke toeslag de wijziging geldt en je rekening nummer natuurlijk en per wanneer de wijziging in moet gaan. Per direct dus.

Sterkte!

Gesloten