LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] ITV Hogeschool, Utrecht, algemene voorwaarden

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
tamar123
Berichten: 5
Lid geworden op: 20 feb 2015 17:41

Re: ITV Hogeschool, Utrecht, algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door tamar123 »

Gisteren ontving ik de volgende reactie van de ITV Hogeschool voor tolken & vertalen

"Wij zijn en blijven van mening dat u alle regelgeving waaraan u gehouden bent door de ondertekening van uw inschrijfformulier met voeten getreden heeft, maar hebben op 13 juli 2015 uw dossier laten sluiten. De reden daarvoor was dat verschillende deurwaarders ons geïnformeerd hebben over het feit dat u bekend staat als notoire querulant en wanbetaler.
Wij hebben ons toen gerealiseerd dat we beter af waren zonder u als student aan ITV Hogeschool voor Tolken en Vertalen.

Om ons onbekende redenen heeft Intrum Justitia uw dossier plotsklaps weer geopend, onze welgemeende excuses daarvoor want wat zult u ervan geschrokken zijn"


meteen achter deze e-mail kreeg ik er ook een van de Intrum Justitia, ook met "welgemeende excuses".

Wat kan ik nog tovoegen? ;)) now, dat ik voor dit geval nog nooit met een deurwaarder te maken had, en dat ik een woord "querulant" bijzonder mooi vind. Weer wat geleerd! ;)

Ik dank jullie allemaal voor jullie bijdragen!

alfatrion
Berichten: 21911
Lid geworden op: 25 jul 2006 21:05

Re: ITV Hogeschool, Utrecht, algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door alfatrion »

Dit zegt meer over deze hogeschool dan jou. In welke stad zitten ze of is dit thuisstudie?

paspas1995
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 dec 2015 23:13

Re: ITV Hogeschool, Utrecht, algemene voorwaarden

Ongelezen bericht door paspas1995 »

Beste mensen , er is weer een dergelijk geval en in deze de student ( mijn echtgenote) mag bij de rechter komen door de dagvaarding van ITV Hogeschool voor Tolken en Vertalen/ Intrum Justicia na twee jaar discussies met ITV. Ik wil dit hier ook onder de aandacht brengen.
Ik heb in al die tijd het voor mijn echtgenote opgenomen welke in het studiejaar 2013-2014 vroegtijdig haar studie staakt i.v.m. financiële moeilijkheden en slechte resultaten. Dat jaar heeft ze ook niet meer afgemaakt , noch aan de examens deelgenomen. Ze zegt per mail vervolgens in maart op ( naar de administratie en sectiehoofd van haar studie ) en krijgt dan vervolgens in tweede helft van september een rekening over het studiejaar 2014-2015 ( kwam in andere schooljaren veel eerder ) ....In de algemene voorwaarden staat inderdaad dat afmelding moet geschieden met een aangetekende brief maar het sturen van een mail zie ik als een vormfout, het gaat er immers om of ze nu wel wisten of niet of ze het volgende studiejaar alsnog zou deelnemen en in hoeverre de school kosten heeft (gehad) omdat ze de afmelding betwist en of zan dan een heel schooljaar mogen afrekenen. De administratie erkent niet een mail ontvangen te hebben maar het sectiehoofd van haar studie wel. Ik heb 12 hogescholen en universiteiten gebeld en allemaal brengen ze in zo'n geval slechts één maand in rekening. Wat denkt u hiervan ?

Gesloten