LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
tm1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2018 13:31

Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door tm1979 »

Een docent van het NTI heeft mijn werkstuk beoordeeld met een 4. Toen ik het beoordelingsformulier van dit cijfer opvroeg kreeg ik dit maar stond daarin dat ik een 2 zou hebben voor dat werkstuk. Ik heb toen contact opgenomen met het NTI met de vraag of die 4 mijn officiële cijfer is. Het NTI gaf aan dat die 4 inderdaad mijn officiële cijfer was. Toen heb ik het goede beoordelingsformulier gevraagd waaruit blijkt dat ik een 4 zou hebben. Deze heb ik nooit gehad. De docent had wel wat feedback gegeven wat voornamelijk over mijn grammatica en spelling ging. Ik heb toen wat aanpassingen gedaan en de paper opnieuw opgestuurd.Tot mijn verbazing was mijn nieuwe cijfer na een verbeterde versie lager dan een 4, namelijk een 3,9. Het NTI geeft aan dat de docent is uitgegaan van een cijfer 2 en mijn paper aan de hand daarvan heeft nagekeken. Ik heb alleen nooit een 2 voor dat werkstuk gehad.
Mag de docent en het NTI een werkstuk lager beoordelen nadat ik het werkstuk heb verbetert? De docent heeft het werkstuk beoordeeld na aanleiding van het beoordelingsformulier wat uitkwam op een 2, terwijl mijn officiële cijfer een 4 was, Mag dit?
Laatst gewijzigd door Radar op 23 feb 2018 15:40, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ivm duidelijkheid

Lady1234
Berichten: 27113
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Goed, een 2, een 3,9 en een 4.

Alledrie toch ruimschoots onvoldoende?

witte angora
Berichten: 30768
Lid geworden op: 21 okt 2009 20:44

Re: Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door witte angora »

tm1979 schreef:Een docent van het NTI heeft mijn werkstuk beoordeeld met een 4. Toen ik het beoordelingsformulier van dit cijfer opvroeg kreeg ik dit maar stond daarin dat ik een 2 zou hebben voor dat werkstuk. Ik heb toen contact opgenomen met het NTI met de vraag of die 4 mijn officiële cijfer is. Het NTI gaf aan dat die 4 inderdaad mijn officiële cijfer was. Toen heb ik het goede beoordelingsformulier gevraagd waaruit blijkt dat ik een 4 zou hebben. Deze heb ik nooit gehad. De docent had wel wat feedback gegeven wat voornamelijk over mijn grammatica en spelling ging. Ik heb toen wat aanpassingen gedaan en de paper opnieuw opgestuurd.Tot mijn verbazing was mijn nieuwe cijfer na een verbeterde versie lager dan een 4, namelijk een 3,9. Het NTI geeft aan dat de docent is uitgegaan van een cijfer 2 en mijn paper aan de hand daarvan heeft nagekeken. Ik heb alleen nooit een 2 voor dat werkstuk gehad.
Mag de docent en het NTI een werkstuk lager beoordelen nadat ik het werkstuk heb verbetert? De docent heeft het werkstuk beoordeeld na aanleiding van het beoordelingsformulier wat uitkwam op een 2, terwijl mijn officiële cijfer een 4 was, Mag dit?
Staat dat niet in de voorwaarden van de NTI?

Costnix
Berichten: 1081
Lid geworden op: 26 nov 2016 10:27

Re: Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door Costnix »

U zult wel twee extra punten voor de moeite hebben gehad.
Over het juiste gebruik van de grammatica en spelling moet u niet luchtig over denken. Dit maakt en breekt uw werkstuk.

Moneyman
Berichten: 30049
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door Moneyman »

Over welk vak hebben we het eigenlijk?

tm1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2018 13:31

Re: Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door tm1979 »

het gaat om het vak sociale pedagogische hulpverlening. het is inderdaad een onvoldoende, dat geeft ook niks dat kan. maar wat mij verbaast is dat het cijfer niet overeenkomt met de beoordelingsformulier wat ik later heb gehad. het scheelt nogal of ik aanpassingen moet doen voor een 4 of aanpassingen moet doen voor een 2! Het NTI geeft aan dat na mijn verbeteringen op spelling (heb deze laten nakijken door een docent nederlands) mijn cijfer dus lager is dan mijn eerste officiele cijfer 4. ik vind het raar dat wanneer je iets verbeterd het lager uitkomt dan mijn eerste cijfer.
en het NTI geeft aan dat er geen beoordelingsformulier is waarvoor ik een 4 heb gehaald.

tm1979
Berichten: 3
Lid geworden op: 23 feb 2018 13:31

Re: Onduidelijkheid over cijfer bij NTI

Ongelezen bericht door tm1979 »

het NTI heeft trouwens beloofd dit beoordelingsformulier op te vragen en dit is in een mail bevestigd. vandaag kreeg ik een mail waarin het beoordelingsformulier voor die 4 er niet is en dus ook niet word opgestuurd.
Ook heeft het NTI beloofd een andere beoordelaar te gaan zoeken, maar op deze belofte komen ze ook terug. kan het NTI zomaar terugkomen op deze beloftes?

Gesloten