LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Voordelen Scheidegger cursus.

Volg je een cursus of opleiding op een particuliere school? Bespreek dat dan hier.
flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

# Je kunt leren op ieder moment en zoveel je wilt.
# Je leert in je eigen tempo en op je eigen niveau.
# De opgedane kennis kun je direct gebruiken voor je werk en/of voor je hobby's.
# Je gezinsleden kunnen gratis meeleren.
# Tijdens én na je opleiding kun je altijd onze helpdesk bellen voor ondersteuning.


Reacties van enthousiaste deelnemers

* "Mij sprak Multimedia enorm aan in deze opleiding. Het is ongelofelijk wat er met beeld en geluid mogelijk is via de computer".


* "Mijn kinderen waren verrast toen ik informatie via internet kon downloaden".

D1RK
Berichten: 2863
Lid geworden op: 10 mar 2007 07:51

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door D1RK »

30 april is deze nog goedkoper, en gezien de matige begelijding jammer dat vele stoppen met deze toch vrij prijzige cursussen!

De cursus is zelf niet zo slecht maaar wel duur en matige begelijding, en je moet wel veel zelfbeheersing en doorzettings vermogen hebben.

Als ik hier verder zoek zie ik vele meestal negative reacti's.

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door kanovaarder »

De reklameteksten van "Flip van der Waal"

Het zou gewenst zijn dat de moderator van dit forum eens beter naar berichten hier gaat kijken.
Immers, het is duidelijk dat deze "heer" bezig is met trollen.
Geeft juist daarom verwarrende en foutieve berichten om de boel "te stangen" en daarbij hopend op reacties.

Voor hen die een of andere cursus wil gaan doen is het verstandig om in Google dat woord Scheidegger in te toetsen want dat weet hij/zij verder meer dan voldoende!

Verder, neem de stukjes van deze Flip verder maar voor wat ze waard zijn en laat hem lekker "flippen"


Grootvader

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

No-Cure No-Pay is voor ons om aan te geven dat we ook niet nog eens over de rug van de gedupeerden willen 'verdienen'
Voor "De Echte Naaktheid" nog een keer dan maar.

No-Cure No-Pay betekent Geen Resultaat Geen Betaling. Dus als jij wel resultaat boekt moet er gedokt gaan worden.
Stel dat iemand 5000 Euro tegoed heeft van Scheidegger en jij "regelt het zo" dat dit bedrag terug wordt gestort op de rekening van de gedupeerde.

Wat hou jij er dan aan over???

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Nou zeg! Wat een expert ben jij zeg! Het Libelle forum als bewijs.
Betreffende de laatste zin: INFORMATIE! En voor de rest helemaal NIETS!
Waar komt die No-Cure No-Pay dan vandaan?

ha ha ha
Berichten: 1
Lid geworden op: 09 sep 2007 15:02

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door ha ha ha »

t.a.v. flip van der waal.

Ik weet niet of je werkzaam bent bij scheidegger ik ben dat lang wel geweest.

Ik heb vanaf maand 1 niet achter het product gestaan. uiteraard zijn de lessen wel oke. de begeleiding valt over te discussieren. maar het is 3 keer zo duur als het zou moeten zijn. ALs je dan 2 weken later word opgebeld door huilende mensen en je kunt niets voor ze betekenen. dan vind ik dat K.
Maar goed. Ik ben dan ook liever een adviseur als een verkoper en ben blij dat ik er weg ben.l

Vooral de senioren opleiding is zijn geld niet waard. Dus senioren opgepast!!! trap er niet in

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Stel je bent absoluut tegen het gebruik van alcohol en je werkt bij een bierbrouwer.

ha ha ha, een beetje een tegengestelde wereld vind je niet? Zeker een ex collega van "De Echte Waarheid"?

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door tinne »

nou, voor flipvanderwaal dan:

heb ooit eens een shitty scheidegger cursus gevolgd.... typen nota bene

gezakt, en waarom, omdat ik inene van mijn werk uit een electronische typ geit kreeg en bij scheidegger nog steeds met een mechanise machine zat te klooien, gaf niks zei de instructrice....... ik kon examen doen met een elektronische machine, dus niet...

maar kan sneller typen dan jij, en foutlozer ook.......... loosert

tinne

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

tinne


Geplaatst op 09 Sep 2007 16:13 door tinne
nou, voor flipvanderwaal dan:

heb ooit eens een shitty scheidegger cursus gevolgd.... typen nota bene

gezakt, en waarom, omdat ik inene van mijn werk uit een electronische typ geit kreeg en bij scheidegger nog steeds met een mechanise machine zat te klooien, gaf niks zei de instructrice....... ik kon examen doen met een elektronische machine, dus niet...

maar kan sneller typen dan jij, en foutlozer ook.......... loosert

tinne
Over taalvauten gesproken. Volgens mij ben jij gewoon te dom voor een cursus.
Wie doet er tegenwoordig nog een typcursus? :lol: :lol: :lol: :lol:

tinne
Berichten: 650
Lid geworden op: 18 jan 2007 19:06

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door tinne »

voor flipvanderwaal

welk gedeelte van het woord OOIT begreep je niet? de O.O.I.of de T?

voor jou geldt: Liefde is blind zei Marian, en kuste het paard van de groenteman..................

desalniettemin, gr. Tinne

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ooit.....dus je bent nu nog steeds boos op Scheidegger omdat je in 1979 een cursus typen niet hebt afgemaakt omdat je daar niet echt slim genoeg voor was??

Vreemde vogel ben jij zeg!

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

De informatie en vermelding hierboven wordt verwijderd zodra de 'problemen' zijn opgelost.
hahaha, ben jij de forumclown of zoiets.

Je nep website werkt nog steeds niet.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

De Echte Waarheid


Geplaatst op 11 Sep 2007 08:08 door Verstuur mail De Echte Waarheid
Flip heeft er een handje van om overal te reageren.

Kredietfraude Scheidegger Opleidingen BV en The Royal Bank Of ...Geplaatst op 22 Aug 2007 01:40 door flipvanderwaal --------------------------------------------------------------------------------

Als reactie zijn er onder het intypen van de naam flipvanderwaal bij Google genoeg reacties te vinden van Flip!

Het zou verstandig zijn om met deze reacties te stoppen, maar sommige mensen zijn hardleers.

Als je niet weet waar je over praat of een mening hebt, laat het dan achterwege. Flip je hebt echt geen idee van de omvang waarmee het onderwerp: 'Scheidegger Opleidingen BV' in combinatie met 'Comfort Card' 'RBS(RD Europe)BV zijnde 'The Royal Bank of Scotland' en zeer recentelijk echter wederom zonder vergunning (althans in het register bij de www.afm.nl ) BCL Direct onder de handelsnaam www.Scheideggerleaseplan.nl mee gemoeid is. De laatste staat niet geregistreerd als financieel bemiddelaar of 'aanbrenger' bij de www.afm.nl, zojuist geverifieerd. Dit laatste is een pilot geweest van drie maanden, maar toen kwam de directie erachter dat Scheidegger opleidingen BV niet helemaal de waarheid had verteld omtrend de gang van zaken met The Royal Bank of Scotland.

Een uitgebreide mail is het gevolg en BCL Direct zal van alle blaam gezuiverd worden, let wel inzake de relatie met Scheidegger Opleidingen BV!

Vanaf hedenmorgen 10.00 uur zal hier melding van gedaan worden bij deze instantie, komt er een oplossing wordt deze vermelding verwijderd. Er is door de Fa. Scheidegger Opleidingen BV, nog geen bevestiging, dus blijft dit ook staan.

ALLES WORDT VERWIJDERD ALS SCHEIDEGGER OPLEIDINGEN BV TOT EEN SCHIKKING KOMT.

Zoniet blijft deze staan en zal de AFM worden ingelicht. ook mbt de mail en inhoudelijke informatie.

Dit bericht wordt ook naar de betrokkenen gestuurd.

Nieuwe ontwikkelingen:

BCL Direct is ter goeder trouw, vanmorgen contact gehad met de directeur, afgesloten contracten die middels een adviseur van Scheidegger Opleidingen BV (naar nu blijkt 5 stuks) zullen zonder bijkomende kosten ontbonden worden en met restitutie aan de 'gedupeerden' gerestitueerd worden. M.a.w. meld dit en je bent van je contract af, ook zal er contact opgenomen worden door de kredietverlener, zoniet meld dit ook, dan kunnen we je hierbij helpen.

De informatie en vermelding hierboven wordt verwijderd zodra de 'problemen' zijn opgelost.
Even quoten voordat hij het bericht weer veranderd.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

De Echte Waarheid


Geplaatst op 12 Sep 2007 07:56 door Verstuur mail De Echte Waarheid
We zullen 'onze' eigen reactie wel aanpassen en desnoods verwijderen, tekst(en) die door anderen (m.n. door flipvanderwaal) worden 'gequote' en die als bewijs worden aangevoerd zullen voor eigen rekening komen.

Wij zijn dan hierna niet meer verantwoordelijk en zal tijdens de zitting bij de meervoudige kamer aan de HOvJ overhandigd worden.
Wie zijn wij?
Wat moet er betaald worden bij positieve uitkomst (No Cure No Pay)?
Waarom is het verstandig om te stoppen om te regaren op jou flauwekul?
De AFM werd niet eens wakker van de legio-lease affaire dus waarom wel van jou fabeltje?
Werk jij tegenwoordig voor BCL Direct?

Mandytjuhhh
Berichten: 2
Lid geworden op: 31 jul 2007 14:21

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door Mandytjuhhh »

Ik ben lang niet op het forum geweest en nu lees ik net dat ik word aangezien voor 1 van scheidegger.
Ben al maanden bezig om de opleiding die pas in januari 2008 begint te annuleren, dacht zelfs dat het gelukt was maar NIET dus.
Snap niet dat dit nog gewoon kan wat Scheidegger de mensen aandoet. Heb helaas van te voren niet even Scheidegger gegoogld maar pas achteraf omdat ik nog steeds geen contract, informatie over de opleiding of wat dan ook had ontvangen. En nog steeds niet trouwens.
Maar ik geef niet op! Alle tips, hulp zijn welkom!

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Mandytjuhhh, ik begrijp dat er problemen zijn met je opleiding maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ik hoop dat je het recht kan zetten met dat bedrijf.
Jammer dat er zo geklunst wordt daar.

"De Echte Waarheid" moet je niet teveel naar luisteren. Zij is een oud medewerkster van Scheidegger en heeft nogal wat negatieve gevoelens tegenover haar oud werkgever.
Zij verwijst steeds naar een link genaamd http://www.kredietfraude.tk maar dat blijkt een neplink te zijn. Nooit in gebruik geweest.

Het blijft maar gissen wat de echte agenda van haar is.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Ik werk bij de BVD!

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Loek van Rijn heeft vandaag te kennen gegeven het niet op prijs te stellen dat dit zomaar, zonder zijn medeweten, op een internetforum gezet is.

De redactie is al ingelicht door zijn advocaat en als het dinsdag a.s. niet verwijderd is worden er juridische stappen genomen tegen deze ex-werknemer.

joopataa
Berichten: 694
Lid geworden op: 01 feb 2006 23:51

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door joopataa »

op 12 Sep 2007 20:58 door flipvanderwaal


--------------------------------------------------------------------------------

Mandytjuhhh, ik begrijp dat er problemen zijn met je opleiding maar waar gewerkt wordt worden fouten gemaakt. Ik hoop dat je het recht kan zetten met dat bedrijf.
Jammer dat er zo geklunst wordt daar.

"De Echte Waarheid" moet je niet teveel naar luisteren. Zij is een oud medewerkster van Scheidegger en heeft nogal wat negatieve gevoelens tegenover haar oud werkgever
En nu dan jou reactie's, Die komen ook niet echt evenwichtig over en lijken heel veel op goed praten wat krom is en voor de rest anderen belachelijk maken. Als iemand een reactie geeft en jij komt niet verder dan hem/haar op taalfouten te wijzen is dat triest en een tikkie zielig.

flipvanderwaal
Berichten: 390
Lid geworden op: 08 apr 2007 22:47

Re: Voordelen Scheidegger cursus.

Ongelezen bericht door flipvanderwaal »

Kunnen we weer serieus van gedachten wisselen en de misstanden aanhalen en bekendmaken zonder de 'stoorzender'.
Serieus??? Laat ons niet lachen!

Gesloten