LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] VCCS BV container reiniging

Recyclen, scheiden, verbranden. Wat is jouw mening over afval?
YvonWW
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 okt 2014 00:33

VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door YvonWW »

Vandaag is er een bedrag van mijn rekening geschreven van 60 EUR door VCCS BV
Ik had geen idee wie of wat dit was.
Door in google te zoeken kwam ik de naam tegen bij Radar zodoende gevonden dat het om containerreiniging ging.
Ik heb niets getekend, kende het hele bedrijf niet en vraag me ook af hoe ze aan mijn rekeningnummer komen...
Ik heb het bedrag terug laten boeken door de bank.
Maar het is uiterst vreemd dat dit gebeurd is.
Onze facturen voor huur energie e.d. Gaan allemaal via onze gezamelijke rekening, dit is echt een privé betaalrekening.
Misschien is het meer mensen overkomen??!!

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Kan zijn dat iemand uw rekeningnummer heeft ingevuld op een klantenformulier. Blijkbaar vullen sommige mensen willekeurige nummers in. Kan ook een willekeurige andere fout zijn.

In ieder geval enige bedragen storneren, rekening laten blokkeren, en als ze blijven afboeken brief naar het bedrijf sturen waarin u aangeeft hier niet van gediend te zijn omdat u geen klant bent.

WHulsebos
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 dec 2014 11:41

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door WHulsebos »

Gisteren via colporteur contract afgesloten bij VCCS. Bij nader inzien besloten we het contract te annuleren. Hoewel artikel 2a van hun algemene voorwaarden rept van opzeggen per aangetekende brief, heb ik gisteravond nog een mail gestuurd met als strekking onmiddellijke opzegging van het contract. Vanmorgen reeds kreeg ik, bijzonder vriendelijk en adequaat gesteld, melding dat het contract op mijn aangeven beëindigd is en de machtiging voor automatische incasso verwijderd is evenals mijn gegevens uit hun bestand.
Uiterst correct en een schoolvoorbeeld van hoe het hoort. Na alle wat negatief getinte berichten hierbij een compliment aan VCCS.
Ik heb het bedrijf dan ook bedankt voor de correcte afwikkeling.
W.Hulsebos
Ruinen

instinkerdenker
Berichten: 3
Lid geworden op: 11 jul 2014 16:33

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door instinkerdenker »

WHulsebos schrijft: 'Na alle wat negatief getinte berichten hierbij een compliment aan VCCS'.
Op google gekeken naar reacties en erg geschrokken: bij http://www.abonnementenopzeggen.nl regende het klachten. 'Bakken worden zelden schoongemaakt, opzeggingen worden niet doorgevoerd, onterechte afboekingen van klantenrekeningen, een brutale klantenservice en als een klant na opzegging of klachten over het niet reinigen van diens bak weigert te betalen, staat er direct een deurwaarder voor de deur.
Alleen is er een probleem met die klachten: de laatste echte klacht was van 2012. Over 2014 zijn nog 2 inzendingen, maar dat zijn eigenlijk al geen klachten meer. Ik heb tot nu toe ook eigenlijk geen klachten (ik ben klant VCCS), hoewel er wel iets fout ging met een factuur onlangs: dus het wordt nog vervolgd.
Nu vraag ik mij af: misschien heeft VCCS zijn leven gebeterd, maar complimenten worden bij opzeggen.nl natuurlijk niet ingezonden. Op die manier blijft het verleden een ondernemer wel onterecht achtervolgen.

sandex
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 jan 2015 19:19

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door sandex »

Mijn ouders willen van hun abonnement bij vccs af, dus belt mams met het bedrijf en krijgt als antwoord dat het aangetekend moet of via de site, aangezien zij geen pc hebben ben ik aan de slag gegaan. Helaas kom ik niet op de site, dus wordt het wel erg moeilijk om op te zeggen. Misschien is het bedrijf failliet, maar ik heb nu een probleem. Heeft er iemand nog een oplossing???

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sandex schreef:Mijn ouders willen van hun abonnement bij vccs af, dus belt mams met het bedrijf en krijgt als antwoord dat het aangetekend moet of via de site, aangezien zij geen pc hebben ben ik aan de slag gegaan. Helaas kom ik niet op de site, dus wordt het wel erg moeilijk om op te zeggen. Misschien is het bedrijf failliet, maar ik heb nu een probleem. Heeft er iemand nog een oplossing???
Hun site lijkt niet meer te bestaan. Uit google cache kon ik het volgende vinden:
[gegevens verwijderd]

Stuur een aangetekende brief naar dat adres?
Verder zou ik je ouders alle bedragen die nu nog worden afgeschreven laten storneren.
Laatst gewijzigd door Radar op 23 jan 2015 17:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: plaatsen adres en telefoonnummer

sandex
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 jan 2015 19:19

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door sandex »

Ja, dat heb ik ook gevonden, heb inmiddels gebeld met het bedrijf, ik kon ook een mail sturen, oké, dat is mooi. Kan ik toch nergens een mailadres vinden.........Heeft iemand a.u.b. een mailadres van het bedrijf. Ze kunnen het ook aangetekend doen, opzeggen dus, maar dat vind ik zonde van het geld, ze hebben al niet zo veel, dat moet toch eenvoudiger kunnen neem ik aan.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sandex schreef:Ja, dat heb ik ook gevonden, heb inmiddels gebeld met het bedrijf, ik kon ook een mail sturen, oké, dat is mooi. Kan ik toch nergens een mailadres vinden.........Heeft iemand a.u.b. een mailadres van het bedrijf. Ze kunnen het ook aangetekend doen, opzeggen dus, maar dat vind ik zonde van het geld, ze hebben al niet zo veel, dat moet toch eenvoudiger kunnen neem ik aan.
Bel ze en vraag om een mailadres en stuur daar dan een mail heen.

sandex
Berichten: 15
Lid geworden op: 21 jan 2015 19:19

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door sandex »

Heb inmiddels een mail gestuurd maar (nog) geen reactie ontvangen.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Julie4444 »

sandex schreef:Heb inmiddels een mail gestuurd maar (nog) geen reactie ontvangen.
Die is in feite ook niet echt nodig, afhankelijk van hoe u de e-mail heeft geformuleerd.
Als ze blijven afschrijven van de rekening gewoon de bedragen door de bank laten terughalen. Er is nu immers aantoonbaar opgezegd.

Zorg dat u bewijs van verzending en de opzeggingsmail ergens bewaart.

billgate123
Berichten: 1
Lid geworden op: 24 mar 2015 05:58

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door billgate123 »

:!: ucs bdr wandelen nu in Utrecht en provincie om je bak te reinigen. als je ze vriendelijk bedankt krijg je nog een lekkere scheldtornado om je oren. de ucs zei dat ze een deal hadden met de gemeente Utrecht, :lol: Ze hebben van die reflectie jasjes aan (zonder logo van de gemeente trouwens). Dus mocht je ze zien "door de deur" of camera niet open doen. Prijs was ook ongeveer 0.30 cent per bak :wink:
Laatst gewijzigd door Radar op 25 apr 2015 21:06, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoeging verwijderd

Jordaanmuseum
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 apr 2015 12:24

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Jordaanmuseum »

V.C.C.S. B.V.
Op 30 maart 2015 heeft VCCS via een RABO-rekening € 74,72 laten afboeken van de ING-rekening van Stichting Jordaanmuseum onder vermelding van 'Betreft Jaar incasso Container-reiniging.'
De stichting JM heeft het geld weer teruggeboekt. Er is nimmer contact geweest met VCCS en er is zeer zeker geen contract afgesloten voor diensten van VCCS.
Door te Googlen kwam ik de naam V.C.C.S. tegen op de website van Radar.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Jordaanmuseum schreef:V.C.C.S. B.V.
Op 30 maart 2015 heeft VCCS via een RABO-rekening € 74,72 laten afboeken van de ING-rekening van Stichting Jordaanmuseum onder vermelding van 'Betreft Jaar incasso Container-reiniging.'
De stichting JM heeft het geld weer teruggeboekt. Er is nimmer contact geweest met VCCS en er is zeer zeker geen contract afgesloten voor diensten van VCCS.
Door te Googlen kwam ik de naam V.C.C.S. tegen op de website van Radar.
Doe melding bij de bank van incassofraude?

Bob Schurkjens
Berichten: 9778
Lid geworden op: 13 jun 2005 01:41

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Aangifte doen lijkt me zinloos (wordt niets mee gedaan). Vraag uw bank om een incassoblokkade voor dit bedrijf en storneer de afboeking.

Julie4444
Berichten: 5016
Lid geworden op: 04 jul 2014 13:36

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Julie4444 »

Bob Schurkjens schreef:Aangifte doen lijkt me zinloos (wordt niets mee gedaan). Vraag uw bank om een incassoblokkade voor dit bedrijf en storneer de afboeking.
Melding maken bij de bank is iets anders dan aangifte. Als er bij een instantie met een incassomachtiging veel klachten binnenkomen, trekken banken die machtiging in zodat ze niet meer van rekeningen kunnen afschrijven.

cvanbostelen
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 jun 2015 11:11

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door cvanbostelen »

Ook mij is het overkomen dat er door VCCS geld was afgeschreven, hoewel wij er nooit een contract hadden afgesloten. Nadat ik op internet gezocht had had ik er weinig hoop op dat ik er nog iets van terug zou zien. Maar toch, een mailtje gestuurd naar dit bedrijf, al snel een reactie met de vraag voor wat aanvullende gegevens. En vervolgens is al het geld netjes teruggestort. Met excuses van het bedrijf.

Wim8591
Berichten: 1
Lid geworden op: 10 jul 2015 10:21

Re: VCCS BV container reiniging

Ongelezen bericht door Wim8591 »

In onze gemeente heeft men een derde afvalbak geïntroduceerd, namelijk een voor plastic en blik.
Deze nieuwe bak wordt zodanig in het ledigschema ingepast dat de frequentie van één van de bestaande bakken wordt gehalveerd zodat de nieuwe bak ook met dezelfde (gehalveerde) frequentie geledigd gaat worden.
Wij hadden totnutoe bij VCCS een abonnement voor het reinigen van de twee bakken die we al hadden.
Een brief gekregen met een wijziging van het reinigingsschema. Gebeld of men dit kon uitleggen en gevraagd of (aangezien het aantal reinigingsbeurten gelijk is gebleven) de derde bak nu ook gereinigd ging worden. Dit bleek niet zo te zijn.
Op mijn vraag waarom niet, waarbij ik ook heb aangegeven dat de gemeente de nieuwe bak gewoon in haar schema heeft ingepast, was het antwoord dat ik voor twee bakken betaal en niet voor drie. Ik verkeer in de veronderstelling dat het niet zo moeilijk zou moeten zijn om, aangezien VCCS het hele nieuwe reinigingsschema voor de bestaande bakken om de nieuwe bak heeft heengepland, het schema zodanig op te zetten dat de nieuwe bak ook normaal, bij eenzelfde aantal reinigingen per jaar, ingepast wordt.
Hier viel niet over te praten; op herhaald verzoek om met steekhoudende argumenten te komen, behalve dat ik voor slechts twee bakken zou betalen, begon de "dame" van de klantenservice te kijven en me herhaaldelijk in de rede te vallen.
Een leuke manier om (in mijn ogen) onnodig geld "binnen te halen", maar ik bedank voor deze houding naar betalende klanten.....

Gesloten