Pomeriaanpup van Dutch Pom Pom blijkt ernstig ziek, heb ik garantie?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Minos

Re: Pomeriaanpup van Dutch Pom Pom blijkt ernstig ziek, heb ik garantie?

Ongelezen bericht door Minos »

Ik reageer altijd op mijn cleinten,
Nogmaals deze klacht en naam is niet bekend bij ons.
Daarom vraag ik je nogmaals om ons te contracteren..
Wij gaan zo niet met onze pups en cleinten !!
Ik sta klaar met raad en daad zelfs na jaren heb ik nog advies of raad,.
Alles in mijn vorige reactie is zo als zeg . En heb nog nooit tegen een cleint gezegd zoek het uit...
Ik houd de pup bij me tot het goed gaat en niet ziek of ondervoed de deur uit.
Absoluut niet!!!

Of is dit een concurrent die me omlaag wil halen?

Ik zou t prettig vinden als u zich bekend maakt en contact opneemt ..
Groetjes dutch pompom

Minos

Ongelezen bericht door Minos »

Zoals ik je eerder bericht heb gereageerd zou ik het fijn vinden als u nog eens contact met ons opneemt ,want deze zaak en uw naam is bij ons niet bekend .
Overigens zeggen wij niet tegen onze cliënten Zoek het uit ,Zo gaan wij niet met cleinten
en de pups om.
Zoals eerder aangegeven gaan de pups bij ons gezond weg en blijf altijd contact houden met klanten.
Soms na jaren vragen nog om ons advies dus ik zie dit eerder als een naar beneden halen van waarschijnlijk een concurrent.!!
Zo niet zou ik.het op.prijs stellen als.u alsjeblieft contact op met ons zou willen nemen.
GROETEN DUTCH POMPOM

Moneyman

Ongelezen bericht door Moneyman »

Ehm... met deze manier van communiceren maak je niet bepaald reclame.

arvandongen

Ongelezen bericht door arvandongen »

Ik zou mij afgeblaft voelen....

Webbie

Ongelezen bericht door Webbie »

Beste poster u staat volledig in uw recht u heeft advies gevraagd wat te doen en duidelijk aangegeven wat er speelt, dus laat u niet overreden dat u niet in uw recht staat om informatie in te winnen over wat je kunt doen.
En daar komt bij dat de verwijten tegen u en Radar nergens op slaan anders dan slechte reclame voor deze verkoper die zijn dieren inkoopt bij buitenlandse broodfokkers.
Want dat is de conclusie die ik toch echt trek uit dit verhaal, en de reactie duid toch echt op een handelaar in deze dieren.
Verder zou het mooi zijn als u laat weten of deze partij fatsoen heeft gehad of niet.
Het zou mooi zijn dat het diertje geen blijvende gevolgen heeft gekregen door alweer de handel en wandel van dit soort bedrijven.
Want het diertje is niet door een goede fokker verkregen dat staat vast, ondanks de rare opmerking van de figuur die vind dat het niet zoveel voorstelt wat het diertje heeft moeten doorstaan. Op zo een jonge leeftijd is het een pure strijd op leven en dood.
Wat ik wel jammer vind is dat er teveel mensen niet naar een echt fokker gaan en zelf kunnen zien dat het diertje bij de echt moeder aanwezig is, ik ben enkele keren bij hele goede fokkers geweest die laten zien hoe het moet en niet allerlei zaken verborgen.
Bij de goede kom je in een woonkamer waar je de pups bij de moeder aantreft en er word dan ook meteen verteld wie er al besproken zijn en welke je mag kopen. De allerbeste vroegen mij de oren van het hoofd en waren echt aan het peilen of ik een goed baasje zou worden. Waarna men uiteindelijk vertelde welke er nog beschikbaar was en als er iets was stonden ze altijd met raad en daad klaar om een klant te helpen. Maar helaas worden veel kopers verblind op het doel een bepaalde dier aan te schaffen zonder uitgebreid te informeren bij erkende fokkers van een rashond.
Ik geeft toe dat sommige broodfokkers heel goed in het verbergen van de waarheid te zijn.
Waardoor velen verblind raken van misstanden bij hun wens om een bepaald diertje te willen aanschaffen.

Plaats reactie