LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door reggie2 »

Erthanax schreef:
28 feb 2021 10:58
Dit topic heeft wel een open zenuw geraakt bij HDL; de honden lusten er geen brood van. Schimmige handel met scharminkels, vind ik het.
Diertjes kunnen er niks aan doen, inderdaad een vreemde organisatie /stichting , daarom is het ook belangrijk om alles goed door te spitten.

Diana1116
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2021 11:45

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Diana1116 »

Ook ik heb 12 december 2020 een hondje gekocht bij hulp doet leven....
EN WAT BEN IK BLIJ MET HAAR!!!
voordat ik kon komen moest ik een motivatie mail sturen. En werd ik netjes geholpen bij het zoeken van een hondje wat klein zou blijven.
Ik ben netjes behandeld, en mijn hondje is geweldig, gezond, lief, en vol met leven. Ik kan haar niet meer missen.
Na het ophalen bij de dierenarts geweest en alles was oké.
Er kan altijd iets gebeuren de hondjes kunnen bv ziek worden,of iets wat kwa gedrag niet goed te krijgen is, het blijven levende wezentjes, net als mensen die kunnen ook altijd iets mankeren. Maar om nou een hele stichting door het slijk te halen vind ik ook weer zoiets.
En het nadeel hier van is dat de negatieve reacties bij mensen blijven hangen maar dat de positieve bevindingen snel worden vergeten!!!

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door reggie2 »

Diana1116 schreef:
28 feb 2021 11:54
. Maar om nou een hele stichting door het slijk te halen vind ik ook weer zoiets.
En het nadeel hier van is dat de negatieve reacties bij mensen blijven hangen maar dat de positieve bevindingen snel worden vergeten!!!

Valt wel mee hoor, en ja....als mensen geblokt worden op facebook willen ze hun ellende ergens anders kwijt.
Sta als organisatie eens open voor de fouten die er gemaakt worden. Het gaat om levende wezens die nu ergens als handelswaar worden neergezet.

Wendykas
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2020 12:45

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Wendykas »

MvdLlcs schreef:
28 feb 2021 10:09
Wat je wil Wendy, deze onzin lopen jullie altijd te verkopen maar toch stond de hond op jullie FB pagina toen wij haar opvingen. Maar zoals gewoonlijk wassen jullie je handen in onschuld.


Stel het is zo dat je de waarheid spreekt en deze hond niet van jullie was, waarom hebben jullie dan geen aangifte gedaan dat jullie naam misbruikt werd/word door de desbetreffende dame? Wij hebben alleen ooit een contract getekend als opvang gezin bij hulp doet leven en nooit bij happy bubu. Happy bubu zit in Roemenië en de hond werd doorgeplaatst door hulp doet leven naar Nederland.
Ook apart dat je nu wel opeens kan en wil praten hier op een forum maar via de normale social media meteen gaat blocken en negeren.
Wendykas schreef:
27 feb 2021 23:34
Als u een hond voor iemand opvangt, zorg er dan ik elk geval voor dat u weet voor wie u een hond opvangt. Dit verhaal is mij vaker onder ogen gekomen, dit was echter geen hulpdoetleven hondje! Dit was een hondje van happy bubu, alle contacten met gastgezinnen leg ik zelf, en niemand anders. Ik kan u met zekerheid zeggen, dit was geen hondje van mij.
MvdLlcs schreef:
27 feb 2021 21:54
Helaas ooit een hond opgevangen voor deze "stichting" als gastgezin.
Deze hond bleek ziek te zijn maar volgens HDL was er niks aan de hand. Wij zijn met deze hond naar de DA gegaan en daaruit kwam dat ze daadwerkelijk ziek bleek te zijn.
Toen wij dit melde aan de stichting kwamen ze op hoge poten de hond terug halen en is deze herplaatst zonder te melden dat deze hond ziek was.

Ik zou nooit mijn bericht hier gedeeld hebben als het mij niet onder ogen was gekomen dat hulp doet leven actief positieve reacties probeert te ronselen.

Voor verdere informatie en het DA raport over deze hond neem gerust contact op.
Mijn gastgezinnen hoeven geen zware contracten te tekenen. Alle gastgezinnen van hulpdoetleven hebben direct contact met mij. Wat daarbuiten zit heb ik geen vat op. En zou zeker niet mij aan te rekenen moeten zijn. Ik weet zelfs niet eens wie u bent. Andersom is dat volgens mij net zo. Hulpdoetleven biedt ook een platform voor andere rescuers om hun hondje te delen. Betekend dit dan dat al die honden onder mijn verantwoordelijkheid vallen? Nee!
Dat zou immers betekenen dat alle Facebook pagina’s die een platform bieden voor herplaatsers verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het platform.

Nogmaals, als je voor iemand opvangt, zorg er dan in elk geval voor dat je weet voor wie. Je bent mijn naam te grijp aan het gooien terwijl dit niet mijn hond was en jullie niet mijn gastgezin zijn. Ik denk dat een excuus minimaal gepast is in dit geval.

Mvg wendy

Wendykas
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2020 12:45

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Wendykas »

carolabb65 schreef:
24 nov 2020 07:08
Ik heb ook een hele slechte ervaring met hulp doet leven.In april een hondje geadopteerd, was erg wiebelig, maar ze zeiden dat ze heel moe was.( 2 dagen met 40 honden in 2 bussen vanuit Roemenië vervoerd) na dag 2 kwam ze haar mandje niet meer uit, was 2de paasdag dus dierenziekehuis opgebeld en moest gelijk langs komen, uiteindelijk was Lotje doodziek en is ingeslapen.echt afschuwelijk.medisch dossier opgestuurd naar oprichtster van deze organisatie.hoorde verder niets.heb contact gezocht, ben veel geld kwijt geweest en alleen maar bagger van de dames over mij heen gekregen.werd geblokt op hun Facebook account en kon dus ook mijn verhaal niet kwijt, was erg overstuur van alles.Dit moet echt gestopt worden!!! Elke week ongeveer 40 honden uit Roemenië, tel uit je winst! Dit zijn beslist geen hondenliefhebbers!!!
Dit was inderdaad vreselijk! De kleine lotje die nog geen 48 uur na aankomst, zonder overleg, zonder ons een kans te geven om haar op te halen vermoord is. Lotje is maanden in opvang geweest in roemenie en was als een kind voor oana! We hebben totaal geen kans gehad om verder te kijken wat lotje mankeerde. We zijn nog met een advocaat bezig geweest toen. Hebben een gesprek gehad bij de behandelend arts met de manager erbij. Lotje had nooit ingeslapen mogen worden! Maar mevrouw had geen geld om een onderzoek te laten doen, en vond het niet nodig om ons op de hoogte te stellen. Dat u nog denkt uw handen in onschuld te wassen! Na alles wat er gezegd is.
Ik zeg niet dat we lotje hadden kunnen helpen, maar aangezien er niets ondernomen is aan uw kant om daar wel achter te komen is in dit verhaal ons helemaal niets te verwijten. Je gaat toch geen hondje in laten slapen nog geen 48 uur na aankomst!??

Erthanax
Berichten: 9671
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wendykas schreef:
28 feb 2021 16:22
carolabb65 schreef:
24 nov 2020 07:08
Ik heb ook een hele slechte ervaring met hulp doet leven.In april een hondje geadopteerd, was erg wiebelig, maar ze zeiden dat ze heel moe was.( 2 dagen met 40 honden in 2 bussen vanuit Roemenië vervoerd) na dag 2 kwam ze haar mandje niet meer uit, was 2de paasdag dus dierenziekehuis opgebeld en moest gelijk langs komen, uiteindelijk was Lotje doodziek en is ingeslapen.echt afschuwelijk.medisch dossier opgestuurd naar oprichtster van deze organisatie.hoorde verder niets.heb contact gezocht, ben veel geld kwijt geweest en alleen maar bagger van de dames over mij heen gekregen.werd geblokt op hun Facebook account en kon dus ook mijn verhaal niet kwijt, was erg overstuur van alles.Dit moet echt gestopt worden!!! Elke week ongeveer 40 honden uit Roemenië, tel uit je winst! Dit zijn beslist geen hondenliefhebbers!!!
Dit was inderdaad vreselijk! De kleine lotje die nog geen 48 uur na aankomst, zonder overleg, zonder ons een kans te geven om haar op te halen vermoord is. Lotje is maanden in opvang geweest in roemenie en was als een kind voor oana! We hebben totaal geen kans gehad om verder te kijken wat lotje mankeerde. We zijn nog met een advocaat bezig geweest toen. Hebben een gesprek gehad bij de behandelend arts met de manager erbij. Lotje had nooit ingeslapen mogen worden! Maar mevrouw had geen geld om een onderzoek te laten doen, en vond het niet nodig om ons op de hoogte te stellen. Dat u nog denkt uw handen in onschuld te wassen! Na alles wat er gezegd is.
Ik zeg niet dat we lotje hadden kunnen helpen, maar aangezien er niets ondernomen is aan uw kant om daar wel achter te komen is in dit verhaal ons helemaal niets te verwijten. Je gaat toch geen hondje in laten slapen nog geen 48 uur na aankomst!??
Niets ondernomen? Op Tweede Paasdag naar een dierenziekenhuis noemt u niets? Daar heeft een dierenarts het arme beest toch onderzocht?

Twee dagen onderweg vanuit Roemenië, met veertig honden in twee bussen. U noemt het waarschijnlijk dierenliefde, ik noem het gekkenwerk.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Kan je nagaan wat die handel oplevert.

Wendykas
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2020 12:45

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Wendykas »

Erthanax schreef:
28 feb 2021 16:36
Wendykas schreef:
28 feb 2021 16:22
carolabb65 schreef:
24 nov 2020 07:08
Ik heb ook een hele slechte ervaring met hulp doet leven.In april een hondje geadopteerd, was erg wiebelig, maar ze zeiden dat ze heel moe was.( 2 dagen met 40 honden in 2 bussen vanuit Roemenië vervoerd) na dag 2 kwam ze haar mandje niet meer uit, was 2de paasdag dus dierenziekehuis opgebeld en moest gelijk langs komen, uiteindelijk was Lotje doodziek en is ingeslapen.echt afschuwelijk.medisch dossier opgestuurd naar oprichtster van deze organisatie.hoorde verder niets.heb contact gezocht, ben veel geld kwijt geweest en alleen maar bagger van de dames over mij heen gekregen.werd geblokt op hun Facebook account en kon dus ook mijn verhaal niet kwijt, was erg overstuur van alles.Dit moet echt gestopt worden!!! Elke week ongeveer 40 honden uit Roemenië, tel uit je winst! Dit zijn beslist geen hondenliefhebbers!!!
Dit was inderdaad vreselijk! De kleine lotje die nog geen 48 uur na aankomst, zonder overleg, zonder ons een kans te geven om haar op te halen vermoord is. Lotje is maanden in opvang geweest in roemenie en was als een kind voor oana! We hebben totaal geen kans gehad om verder te kijken wat lotje mankeerde. We zijn nog met een advocaat bezig geweest toen. Hebben een gesprek gehad bij de behandelend arts met de manager erbij. Lotje had nooit ingeslapen mogen worden! Maar mevrouw had geen geld om een onderzoek te laten doen, en vond het niet nodig om ons op de hoogte te stellen. Dat u nog denkt uw handen in onschuld te wassen! Na alles wat er gezegd is.
Ik zeg niet dat we lotje hadden kunnen helpen, maar aangezien er niets ondernomen is aan uw kant om daar wel achter te komen is in dit verhaal ons helemaal niets te verwijten. Je gaat toch geen hondje in laten slapen nog geen 48 uur na aankomst!??
Niets ondernomen? Op Tweede Paasdag naar een dierenziekenhuis noemt u niets? Daar heeft een dierenarts het arme beest toch onderzocht?

Twee dagen onderweg vanuit Roemenië, met veertig honden in twee bussen. U noemt het waarschijnlijk dierenliefde, ik noem het gekkenwerk.
U was toch volledig op de hoogte dat het hondje net aankwam? En dat het diertje uit het buitenland kwam? En is bij adoptie niet vermeld neem contact op als er wat is? Ik heb bij een huilende dierenarts aan tafel gezeten in die kliniek. Omdat ze spijt had dat ze was ingeslapen. Omdat ze niet wist dat er een organisatie achter zat. Haar dood op deze manier heeft maar 1 dader. En dat bent u zelf.
Ik quote ‘mevrouw had geen geld om te onderzoeken wat er scheelde, dus heeft ze voor euthanasie gekozen’

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door reggie2 »

Ik lees het al Wendykas , er is nog geen bal verandert bij stichtingen/organisatie landje. Een en al haat en nijd, dat was vroeger al zo ( toen wij ons buitenlandertje hadden) en dat is helaas nog steeds zo.

Altijd weer dat gehannes met honden je wordt er niet vrolijk van. Ga met de dieren om alsof het je eigen honden zijn, en nog beter, zorg dat ze een goed plekje krijgen en wil niet altijd gelijk krijgen.

In de tijd dat wij een hond bij onze hond opvingen ( wat een blijvertje is geworden) waren er al veel stichtingen/organisaties, nu 14 jaar later is het helemaal een puinzooi, je kan door de bomen het bos niet meer vinden.

Erthanax
Berichten: 9671
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wendykas schreef:
28 feb 2021 17:30
Erthanax schreef:
28 feb 2021 16:36
Niets ondernomen? Op Tweede Paasdag naar een dierenziekenhuis noemt u niets? Daar heeft een dierenarts het arme beest toch onderzocht?

Twee dagen onderweg vanuit Roemenië, met veertig honden in twee bussen. U noemt het waarschijnlijk dierenliefde, ik noem het gekkenwerk.
U was toch volledig op de hoogte dat het hondje net aankwam? En dat het diertje uit het buitenland kwam? En is bij adoptie niet vermeld neem contact op als er wat is? Ik heb bij een huilende dierenarts aan tafel gezeten in die kliniek. Omdat ze spijt had dat ze was ingeslapen. Omdat ze niet wist dat er een organisatie achter zat. Haar dood op deze manier heeft maar 1 dader. En dat bent u zelf.
Ik quote ‘mevrouw had geen geld om te onderzoeken wat er scheelde, dus heeft ze voor euthanasie gekozen’
U reageert op mijn bericht en doet alsof ik iets met het laten inslapen van dat arme beest van doen heb. Erg zorgvuldig vind ik dat niet. Ik geloof ook niet dat de dierenarts was ingeslapen, zoals u schrijft.

U zeult met honden half Europa door. Dat vind ik nog steeds gekkenwerk, hoe goed uw bedoelingen misschien ook zijn.

DV1707
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2021 18:55

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door DV1707 »

Op alle andere platformen worden de negatieve ervaringen verwijderd en nu kunnen mensen hier hun verhaal kwijt, wordt hier alles op de adoptant afgeschoven, lekker geloofwaardig dan.

Er staan zo veel berichten op de Facebook pagina van HDL over de samenwerking met Isabel, ook veel berichten over Robin en Isabel die samen naar Roemenië gaan. Toch wordt uiteindelijk gezegd dat Isabel geen deel van HDL is, ondanks dat ze contracten laat tekenen via HDL en ze aangeeft dat haar honden te adopteren zijn via HDL. Volgens Wendy is dit dus blijkbaar geen bewijs dat ze deel is van HDL, maar toch doet ze geen aangifte tegen Isabel, die dus de stichting zwart maakt en blijft ze de samenwerking voortzetten met haar.

Als je als organisatie al een slechte naam krijgt, is het niet erg handig om samen te werken met iemand die een bekende is van de dierenpolitie, voor dieren verwaarlozing/mishandeling. Vooral niet als deze persoon dus ook nog de naam van je organisatie gebruikt voor de handel van dieren.

MvdLlcs
Berichten: 4
Lid geworden op: 27 feb 2021 21:47

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door MvdLlcs »

Op het contract word wel degelijk jullie naam gebruikt, dus als deze hond zo genaamt niks met jullie te maken had. Kun je beter de excuses gaan vragen aan isabel.
Of nog beter doe aangifte tegen isabel vanwege valsheid in geschrifte. Maarja isabel is zogenaamd geen onderdeel van hulp doet leven terwijl jullie op ieder platform toch wel aangeven dat ze bij jullie hoort, tot dat isabel iets Fouts doet dan hoort ze opeens niet bij jullie

Beetje raar.


Wendykas schreef:
28 feb 2021 16:12
MvdLlcs schreef:
28 feb 2021 10:09
Wat je wil Wendy, deze onzin lopen jullie altijd te verkopen maar toch stond de hond op jullie FB pagina toen wij haar opvingen. Maar zoals gewoonlijk wassen jullie je handen in onschuld.


Stel het is zo dat je de waarheid spreekt en deze hond niet van jullie was, waarom hebben jullie dan geen aangifte gedaan dat jullie naam misbruikt werd/word door de desbetreffende dame? Wij hebben alleen ooit een contract getekend als opvang gezin bij hulp doet leven en nooit bij happy bubu. Happy bubu zit in Roemenië en de hond werd doorgeplaatst door hulp doet leven naar Nederland.
Ook apart dat je nu wel opeens kan en wil praten hier op een forum maar via de normale social media meteen gaat blocken en negeren.
Wendykas schreef:
27 feb 2021 23:34
Als u een hond voor iemand opvangt, zorg er dan ik elk geval voor dat u weet voor wie u een hond opvangt. Dit verhaal is mij vaker onder ogen gekomen, dit was echter geen hulpdoetleven hondje! Dit was een hondje van happy bubu, alle contacten met gastgezinnen leg ik zelf, en niemand anders. Ik kan u met zekerheid zeggen, dit was geen hondje van mij.

Mijn gastgezinnen hoeven geen zware contracten te tekenen. Alle gastgezinnen van hulpdoetleven hebben direct contact met mij. Wat daarbuiten zit heb ik geen vat op. En zou zeker niet mij aan te rekenen moeten zijn. Ik weet zelfs niet eens wie u bent. Andersom is dat volgens mij net zo. Hulpdoetleven biedt ook een platform voor andere rescuers om hun hondje te delen. Betekend dit dan dat al die honden onder mijn verantwoordelijkheid vallen? Nee!
Dat zou immers betekenen dat alle Facebook pagina’s die een platform bieden voor herplaatsers verantwoordelijk gehouden kunnen worden voor het platform.

Nogmaals, als je voor iemand opvangt, zorg er dan in elk geval voor dat je weet voor wie. Je bent mijn naam te grijp aan het gooien terwijl dit niet mijn hond was en jullie niet mijn gastgezin zijn. Ik denk dat een excuus minimaal gepast is in dit geval.

Mvg wendy

Joyce Brenkman
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 feb 2021 18:18

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Joyce Brenkman »

Ik heb momenteel geen enkele ervaring met welke stichting dan ook bij het adopteren van een hond. We zijn echter wel op zoek en wat mij opvalt (adoptieprocedure is gewoon te lezen op de verschillende sites) is dat bijna alle stichtingen honden koppelen op basis van een foto/filmpje/verhaal, vooraf betalen (minimaal reserveringskosten) en ophalen (één van de 20 a 40 honden) op de dag van aankomst in Nederland ergens op een parkeerplaats/vluchthaven/bij iemand thuis. Hoewel we heel graag een hond willen is dit niet wat ons direct aanspreekt. Hoewel HDL ook veel honden haalt uit buitenland valt het mij op dat zij in deze een andere werkwijze (opvanglocatie, vrijblijvend kennis maken) hanteert die ons wel aanspreekt.

Wendykas
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2020 12:45

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Wendykas »

Erthanax schreef:
28 feb 2021 18:04
Wendykas schreef:
28 feb 2021 17:30
Erthanax schreef:
28 feb 2021 16:36
Niets ondernomen? Op Tweede Paasdag naar een dierenziekenhuis noemt u niets? Daar heeft een dierenarts het arme beest toch onderzocht?

Twee dagen onderweg vanuit Roemenië, met veertig honden in twee bussen. U noemt het waarschijnlijk dierenliefde, ik noem het gekkenwerk.
U was toch volledig op de hoogte dat het hondje net aankwam? En dat het diertje uit het buitenland kwam? En is bij adoptie niet vermeld neem contact op als er wat is? Ik heb bij een huilende dierenarts aan tafel gezeten in die kliniek. Omdat ze spijt had dat ze was ingeslapen. Omdat ze niet wist dat er een organisatie achter zat. Haar dood op deze manier heeft maar 1 dader. En dat bent u zelf.
Ik quote ‘mevrouw had geen geld om te onderzoeken wat er scheelde, dus heeft ze voor euthanasie gekozen’
U reageert op mijn bericht en doet alsof ik iets met het laten inslapen van dat arme beest van doen heb. Erg zorgvuldig vind ik dat niet. Ik geloof ook niet dat de dierenarts was ingeslapen, zoals u schrijft.

U zeult met honden half Europa door. Dat vind ik nog steeds gekkenwerk, hoe goed uw bedoelingen misschien ook zijn.
Ik denk dat een ieder begrijpt wat ik bedoel, maar als dat het punt van discussie wordt dan heeft u kennelijk niets meer te zeggen. Honden uit het buitenland komen nu eenmaal met een bus, met meerdere honden. Ze komen niet zelf lopen in elk geval. Als dat het punt is dan had u überhaupt niet aan een buitenlands hondje moeten beginnen.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door reggie2 »

Quote eens de goede persoon wendykas,
Erthanax heeft geen buitenlandse hond.

Wendykas
Berichten: 8
Lid geworden op: 22 okt 2020 12:45

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Wendykas »

reggie2 schreef:
28 feb 2021 17:48
Ik lees het al Wendykas , er is nog geen bal verandert bij stichtingen/organisatie landje. Een en al haat en nijd, dat was vroeger al zo ( toen wij ons buitenlandertje hadden) en dat is helaas nog steeds zo.

Altijd weer dat gehannes met honden je wordt er niet vrolijk van. Ga met de dieren om alsof het je eigen honden zijn, en nog beter, zorg dat ze een goed plekje krijgen en wil niet altijd gelijk krijgen.

In de tijd dat wij een hond bij onze hond opvingen ( wat een blijvertje is geworden) waren er al veel stichtingen/organisaties, nu 14 jaar later is het helemaal een puinzooi, je kan door de bomen het bos niet meer vinden.
Ik draai alweer 9 jaar mee in dit haat en nijd wereldje. En 6 jaar lang wordt ik al geteisterd. Ik ben er nooit op in gegaan, ik houdt niet van deze spelletjes. Maar de haatmails, bedreigingen en openbaar gooien van mijn privé gegevens beginnen vervelend te worden.
Ik zou blij zijn als de nvwa daad bij het woord gooit, dan blijven er onderaan de streep nog maar een handje vol organisaties over die wel volgens de wettelijke regels werken. En wij zijn daar 1 van.

juliomariner
Berichten: 4807
Lid geworden op: 27 apr 2007 16:55

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door juliomariner »

Hoe meer ze reageerd hoe dieper ze haar eigen graf graaft.
Het verhaal wordt steeds ongeloofwaardiger.

Erthanax
Berichten: 9671
Lid geworden op: 19 jan 2018 19:57

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Erthanax »

Wendy Kas, ik hoop dat u uw zaken zorgvuldiger afhandelt dan uw antwoorden op dit forum.

Wat mij betreft wordt dat gezeul met zwerfhonden door heel Europa gewoon verboden.

Lady1234
Berichten: 27089
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Het wordt tijd dat die hele import van buitenlandse honden verboden wordt.

reggie2
Berichten: 3370
Lid geworden op: 12 feb 2017 18:27

Re: Slechte ervaring met organisatie 'Hulp doet leven'

Ongelezen bericht door reggie2 »

Lady1234 schreef:
28 feb 2021 21:15
Het wordt tijd dat die hele import van buitenlandse honden verboden wordt.
Dat hoop ik dus niet. De honden kunnen er niks aan doen en het zijn echt leuke honden.
Er moet betere controle van de dierenbescherming of andere instanties komen, zodat het ook echt om de honden gaat en niet om het geld.

In het buitenland hebben die honden vaak echt een vreselijk leven.

Gesloten