LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dierenmedium?

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

ZWAKKE PERSOONLIJKHEDEN WORDEN BESODEMIETERD DOOR
ZIEKE GEESTEN DIE GEEN NORMAAL WERK KUNNEN OF WILLEN DOEN.

Oh dus wij zijn maar labiele en zwakke persoonlijkheden??? DACHT HET NIET!!!!!! :twisted:

Deze mevrouw is begonnen door wat algemeenheden te vertellen van vrienden, familie, en/of kenissen. Het begint vaak bij z.g. helderziendheid, dan komt er nog een "gave" bij men kan ineens magnetiseren, dan komt er nog een"gave" bij en men kan van foto's en/of voorwerpen wat vertellen over een persoon.Het houdt maar niet op we gooien er nog een "gave" tegenaan handoplegging of gezichlezen e.d.

Ja de meeste mensen beginnen met het een en hoe verder emn zich ontwikkelt hoe meer men kan/gaat kunnen. Het begint bij het een maar als men er aan toe is dan kan er iets bij komen.

Ik zeg net dat er geen oplichters zijn die zijn er zat!!! En vooral op beurzen.

Ja ja het dier moet er wel eerst mee instemmen, bel je het dier eerst op of zo? Of stuur je eerst een foto van jezelf om het dier te laten keuren?

Het dier moet inderdaad toestemming geven en nee niet eerst door te bellen, wie is hier nou gek????

En Marianne, ik weet neit hoeveel klanten je hebt (ja klanten ja) maar anders zou je 5 euro per klant kunnen vragen? Eigenlijk vind ik ook zelf dat je de gave hebt gekregen om mensen en/of dieren te helpen en het zo moet doen maar kan me wel voorstellen als je er hele dagen mee bezig bent dat je er wat voor wilt vragen maar ik zou het niet meer doen als dat hoor. Maarja dat ben ik dan. :wink:

Harry Steenhoven
Berichten: 48
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:25

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Harry Steenhoven »

Mensen die naar helderzienden gaan proberen met deze personen hun persoonlijke tekortkomingen te compenseren.

Iemand die met beide benen in het leven staat heeft deze kwakzalverij niet nodig.

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

WHAHAHAHA ik sta met beide benen in het leven. Mensen die ernaartoe gaan zijn dus standaard labiel en staan neit met beiden benen op de grond. Jij bent harstikke gek weet je dat. Maar weet je ik ga er ook niet meer op in ook. Ik zit lekker in mijn vel ik weet wat er is en dat jullie zo ongelovig zijn en mensen maar meteen uit gaan schelden dat ze niet goed zijn en labiel en weet ik het daar kan ik ook niks meer aan doen. Voor mij is het einde discussie.

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »


HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Marieta,

Kijk eens op http://www.skepsis.nl/s-frames.html Lijkt me iets voor jou!
Wie in het paranormale gelooft, is ook meer geneigd om goocheltrucs voor paranormaal te houden, zelfs als er ondubbelzinnig wordt verteld dat het om goochelen gaat.
:o

De Ruyter
Berichten: 13
Lid geworden op: 13 jun 2005 06:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door De Ruyter »

Vermoedelijk zijn mensen die tegen dieren praten dezelfde types die later ook tegen bomen praten en die op hun oude dag de hele tijd tegen zichzelf lopen te mummelen...

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

De Ruyter dat begrijp jij verkeerd, we mummelen niet tegen onszelf maar tegen de spirits die jij niet kunt waarnemen.


Whaaaahoeeeeeeehahahaaaaaaaaaa

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door jezebelletje »

Ik praat ook tegen bomen maar ik stel mijn honden niet bloot aan invloeden waarvan ik op de lange termijn de gevolgen niet kan overzien.
Heel veel van die medium achtige figuren vind ik te onbetrouwbaar, volgens mij kan ik beter aan die eik voor mijn deur vragen hoe ik mijn hond beter kan krijgen.Misschien krijg ik ook wel een tip over hun voer. :lol: :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

je zegt het precies goed jezebelletje
''heel veel van die...''
dus niet allemaal!

marianna hou aub de eer een beetje aan jezelf
je moet toch weten dat het sommige mensen hun petje te boven gaat

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

wat kunnen mensen zich verlagen. Zwakbegaafd de degene die zwakbegaafd zijn zijn jullie.jeetje wat doen jullie klein. En nee ik praat niet tegen bomen, maar ja ook bomen leven. Alles wat groeit leeft.
Kijken jullien nooit films over indianen? Ik zou willen dat iedereen zo spiritueel aangelegd is en rekening houd met elkaar. Je moet luisteren naar je zelf en naar hoe het dier zich gedraagd. En aan gedrag van je dier zie je of het goed met hem gaat ja of nee.

Ik praat ook tegen bomen maar ik stel mijn honden niet bloot aan invloeden waarvan ik op de lange termijn de gevolgen niet kan overzien.

Ik stel mijn honden ook niet overal zomaar bloot aan. Maar als de dierenarts het niet meer weet, en ik kan het proberen met ander voer dan doe ik dat. Ik kan er ook niks aan doen dat ze er goed op reageert. Ander voer kan echt geen kwaad hoor. Het werkt in ieder geval beter als het voer van de dierenarts. En nee ik vertrouw niet zomaar blind erop. Met voer ja, dat kan ik toch proberen? Dat kan geen kwaad, als het andere voer ook niet werkt. Maar als ze me zeggen ze heeft last van dat en dat in haar buik, dan zal ik ook naar de dierenarts gaan. Maar dat zeggen de goeie ook altijd. Dat je er toch het beste voor de zekerheid mee naar de dierenarts kan gaan. En geloof me dat heb ik gedaan, Dus ga niet oordelen terwijl je me niet kent. Maarja zo zijn er veeeeel meer mensen die dat doen veel te veel.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Rasputin »

snik snik snik..... was Pim Fortuijn er nog maar......
dan was alles veel beter geweest. Dan hadden we niet al die ellende waar we nu allemaal mee te maken hebben. Hij had er voor gezorgd dat alles wel goed was gekomen. Dit hadden we allemaal niet mee hoeven te maken als HIJ er nog geweest was.........snik snik snik

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Luister meneertje, als jij je dier kent kun jij ook zien of hij lekker in zijn vel zit of niet en zie je dat niet dan heb je een probleem want dan heb je geen band opgebouwd met je dier. Misschien zal hij wel luisteren naar je maar dat is dan ook alles. Naast het gevoel wat ik erbij heb heb je ook nog lichamelijke aanwijzingen. En nog elke keer dat ik dat achterlijk gevoel heb gehad heb ik gelijk gehad. Ik had al veeeeel langer tegen mijn dierenarts gezegd dat ik dacht dat hij een voedsel allergie had omdat ik het voelde om de een of andere reden. Hij negeerde het elke keer. Maar ik ben naar een nieuwe gegaan en ja hoor ze heeft een voedselallergie, dat was het eerste wat hij zei. Nou sorry. Maar naast het gevoel wat ik had had de hond meer kenmerken aan de buitenkant. En als jij dat niet kunt zien dan ben je je dier niet waard. Ik zeg niet dat je alles kunt zien maar wel of je dier lekker in zijn vel zit of niet, en hoe de huid eruit ziet enz enz. En dan daarbij, jullie zeggen dat je het allemaal maar aan de dierenarts over moet laten, maar ook daar heb je er genoeg bij die alleen de eurotekens zien en maar zoveel mogelijk voorschrijven zodat ze geld kunnen verdienen. Of die het gewoonweg fout hebben. Mijn hond zou puppyschurft hebben NIET DUS. Mijn hond zou nog een of andere ziekte hebben NIET DUS!! En na vaker gezegd te hebben tegen die man is het een voedselallergie en hij nee gezegd te hebben, ben ik naar een andere gegaan en die zei het meteen dat dat het geval was.

En ik vind eigenlijk dat je onderhand wel eens een keer op mag houden met die *** scheldwoorden die overal staan om iedereen die anders denkt dan jij belachelijk te maken. ALs je er anders over dnekt moet jij weten maar je kunt ook nog een beetje respect voor elkaar hebben. En als je het zo irritant vind van die labiele boomknuffelaars (wordt trouwens ook een flauw woord) waarom lees en reageer je dan nog??
Ik snap nog niet eens waarom ik zelf nog reageer. Maar al die verhalen die na elke reactie hierop gezet worden zijn hetzelfde. Alleen maar labiele boomknuffelaars en charlatans. 1 keer zeggen is ook goed en dan snapt men ook wel wat je ermee bedoeld hoor.
Wat heb je toch een irritante mensen op deze wereld die mensen hun mening op willen dringen. Jij denkt er zo over en ik denk er op mijn manier over. Klaar en over, dan is het toch goed?? Jij gelukkig ik gelukkig. Is dat nou zo moeilijk???

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marieta »

Ja als dat nou es zou kunnen hahahaha, maar ze laten pantera de poema vangen he dus het komt wel goed.

Rasputin
Berichten: 101
Lid geworden op: 07 jun 2005 15:34

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Rasputin »

....als Pim Fortuijn er nog was geweest zouden er geen poema's uit het bos komen.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

Misschien kan Marieta deze poema het bos uitlokken met telepathie.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door bitchy »

:roll:

jezebelletje
Berichten: 51
Lid geworden op: 08 apr 2005 13:05

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door jezebelletje »

Wat kan jij tekeer gaan zeg Marieta, hopelijk lijdt je hond DAAR niet onder. Ik veroordeelde helemaal niemand en ik blijf erbij dat je voorzichtig moet blijven. Ik vind je reactie zeer hysterisch en niet in overeenstemming met mijn reactie.

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door HvdB »

De hond van Marieta krijgt zeer foute fibraties door van Marieta. Daarom zit ie tegenwoordig in een TBS kliniek.

Marianna
Berichten: 410
Lid geworden op: 24 mei 2005 18:19

Re: Dierenmedium?

Ongelezen bericht door Marianna »

In dezelfde als waar HvdB verblijft?

Groetjes,
Marianna

Gesloten