LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Naar aanleiding van de uitzending van gisteravond ben ik benieuw naar mensen die een puppy van Dave hebben gekocht.

Deze Dave werd geintervieuwd met de verborgen camera in zijn reptielen winkel ergens in friesland.

Wie kent deze dave en heeft ervaringen met deze puppyhandelaar

Wie weet waar deze Dave is gevestigd met zijn reptielenwinkel...

Blijkens de Info van Radar haalde deze handelaar twee keer per maand pups uit tsjechie..

Dus zullen er vast er zeker mensen zijn die bij deze mijnheer een pup hebben gekocht...

Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Herhaalde oproep

Wie o wie heeft een puppie gekocht van Dave in de reptielenwinkel

Blijkens de info van radar haalde deze Dave 2 keer per maand puppies uit tsjechie omze hier in Nederland aan de man te brengen.


Dan moeten er toch ongetwijfeld vele mensen zijn die daar een puppie hebben gehaald...........

Het bevreemd mij een beetje dat er geen reactie komt van mensen die een puppie bij deze Dave in de reptielen winkel hebben gekocht.............


Het wil mijn eigelijk niet aan ,maar toch begint het gevoel te komen dat deze praatgrage Dave....een uit de trucendoos van RADAR getoverde personalitie is...

HvdB
Berichten: 1097
Lid geworden op: 25 aug 2004 17:58

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door HvdB »

Eigenlijk ben jijzelf de schuldige in dit verhaal. Als er geen vraag zou zijn naar deze producten dan zouden er ook geen schoftige praktijken plaatsvinden.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door pardon »

zolang er pups worden gekocht bij broodfokkers en dergelijke. zolang blijven ze ook bestaan.en wie werkt er nu aan mee dat ze blijven bestaan? de klagers hier op dit form

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door showgirl »

en op 1 of andere manier weet men de weg na de fout pas te vinden,
ik vraag me wel eens af waarom men nooit voor de aanschaf op onderzoek uitgaan.

wanneer er klachten zijn weten ze de weg naar internet te vinden, voor die tijd kennelijk niet.

politie
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2006 09:46

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door politie »

Ook ik vraag me af wie Dave is ben namelijk zelf een Fries en zit in de reptielen wereld.

Maar ken niemand die Dave heet en naast reptielen ook nog in pups zou handelen idd vreemd Hermanus.
Laatst gewijzigd door politie op 17 mar 2006 12:49, 1 keer totaal gewijzigd.

bulliegirl
Berichten: 9
Lid geworden op: 16 mar 2006 12:50

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door bulliegirl »

Ik ben het helemaal met Hermanus eens, ik denk zeker dat tros radar een vies spelletje aan het spelen is Dat was met de beelden uit Hongarije, en een week later zien dat er pups hier in Nederland worden binnen gebracht uit Slowakije, waar gaat dit over........ Nederland is toch ook geen Belgie.
Dan vindt het hele programma misleidend want een teef kan niet gedekt worden als ze pups heeft liggen van 4 weken oud, lees maar eens op het internet een teefje wordt 2 keer per jaar loops om de 6-7 maanden en kan dan alleen maar gedekt worden. Dus als dit meld op tv doe dan wel ff goed je huiswerk RADAR.
En de speculatie dat er pups verkocht worden die 2 weken oud zijn hebben we geen beelden van, maarja techniek staat tegenwoordig voor niks en alles kan geknipt en geplakt worden.

Dus die ene Dave zal wel helemaal niet bestaan, hebben ze zelf ingehuurd, zeker als mensen uit de reptielen wereld hier niks van weten, want zo groot is dat wereldje niet.

VREEMD ALLEMAAL!!!

Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

Dan vindt het hele programma misleidend want een teef kan niet gedekt worden als ze pups heeft liggen van 4 weken oud, lees maar eens op het internet een teefje wordt 2 keer per jaar loops om de 6-7 maanden en kan dan alleen maar gedekt worden. Dus als dit meld op tv doe dan wel ff goed je huiswerk RADAR.
En de speculatie dat er pups verkocht worden die 2 weken oud zijn hebben we geen beelden van, maarja techniek staat tegenwoordig voor niks en alles kan geknipt en geplakt worden.

Dus die ene Dave zal wel helemaal niet bestaan, hebben ze zelf ingehuurd, zeker als mensen uit de reptielen wereld hier niks van weten, want zo groot is dat wereldje niet.

VREEMD ALLEMAAL!!!
Inderdaad vreemd allemaal volgens de info die RADAR gaf in het programma zijn de puppies uit tsjechie bijna allemaal ziek, en volgens deze zelfde info bron haalde deze Dave 2 keer in de maand pups uit tsjechie....


Ik begin mij steeds meer af te vragen waar de reacties blijven van al die gedupeerden die een pup van dave hebben gekocht... :?: :?:
Laatst gewijzigd door Hermanus op 17 mar 2006 11:10, 4 keer totaal gewijzigd.

inge b
Berichten: 59
Lid geworden op: 06 mar 2006 21:10

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door inge b »

mensen even terugkomend op jullie argwaan ok mischien is er wel geplakt en zijn dingen overdreven,maar de beelden die je zag over hoe ze met de honden omgaan en in wat voor een omstandigheden ze moeten leven zijn toch echt! en dat is gewoon ziekelijk,en niet normaal. Ik hoop niet dat Radar zo slecht bezig is want dan gaan ze over de rug van deze hondjes proberen kijkcijfers te halen,en ben je in mijn ogen ook in en in slecht!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door showgirl »

Ik ben het helemaal met Hermanus eens, ik denk zeker dat tros radar een vies spelletje aan het spelen is
en de handelaar speelt een eerlijk spelletje?

:?

Gosé
Berichten: 1
Lid geworden op: 18 mar 2006 00:10

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door Gosé »

Radar liegt niet
Dave bestaat echt!
Als ik het goed heb heeft hij nu een reptielenwinkel in leeuwarden
en ik spreek uit ervaring
maar ga er verder niet op in!!

Hermanus
Berichten: 13
Lid geworden op: 14 mar 2006 12:15

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door Hermanus »

en ik Als ik het goed heb heeft hij nu een reptielenwinkel in leeuwarden
spreek uit ervaring
maar ga er verder niet op in!!
Hoi Gose


Zou je uit kunnen leggen hoe het mogelijk is dat je spreekt uit ervaring terwijl je er niet eens zeker van bent dat deze reptielen winkel zich in leeuwarden bevindt.



Blijkend de info die RADAR gaf in het programma zijn de puppies uit tsjechie bijna allemaal ziek, en volgens deze zelfde info bron haalde deze Dave 2 keer in de maand pups uit tsjechie....

Het bevreemd mij toch heel erg dat er nu bijna een week verder nog geen reacties zijn van al die gedupeerden die een pup van dave hebben gekocht .

hier niet en ook niet op andere forums :roll: :roll: :roll:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door bitchy »

Quote:
en ik Als ik het goed heb heeft hij nu een reptielenwinkel in leeuwarden
spreek uit ervaring
maar ga er verder niet op in!!


Hoi Gose


Zou je uit kunnen leggen hoe het mogelijk is dat je spreekt uit ervaring terwijl je er niet eens zeker van bent dat deze reptielen winkel zich in leeuwarden bevindt.
doe niet zo minderwaardig, er zit gewoon een reptielenwinkel in leeuwarden.
en bovenstaande gast spreekt over nu waarschijnlijk zat het hele spul daarvoor elders?

Jeannie
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 mar 2006 13:39

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door Jeannie »

Als je een puppy koopt bij een reptielenwinkel kun je wel nagaan dat er al iets niet klopt.... mensen, gebruik je gezond verstand en ga naar een erkende fokker/kennel. De enige reden dat mensen op onbetrouwbare adressen kopen is geld. Goedkoop is vaak duurkoop en zorgt alleen maar voor teleurstellingen! :cry:

politie
Berichten: 3
Lid geworden op: 16 mar 2006 09:46

Re: Wie heeft er een puppy gekocht van Dave in de reptielewinkel

Ongelezen bericht door politie »

:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

Gesloten