LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

http://members.chello.nl/aibekker/curacao2.htm

hè jan sukkel tiel jammer voor jou maar ik heb goed opgelet op school. vraagje als je overal zoveel vanaf weet ga het eerst dan even na. jij met je blablablaverhalen. hahahahahahahahahahahaha SUKKEL!!!!!!
helaas erikalee,je had beter op moeten letten bij aardrijkskunde op school,maarzelfs daar ben je te dom voor!!!! hahahahahahahahahahaha

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 13 Mei 2006 10:05 door Babs@Dieszel

Nou Infan Tiel, waar blijf je nou met je grote mond?? Je zegt me te kennen, dus vertel maar...... Of besef je dat je iets te hard liep te schreeuwen???

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

hè babs janl*l tiel schreeuwt constant te hoog van de daken maar als je hem daar mee confronteerd dan hoor je hem er niet meer over. echt hij is zo dom als het achtereind van een varken. :lol:

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

I know Erika, maar ben erg benieuwd naar zijn verweer :wink:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

joh laat dat kleutertje toch lekker brullen,
''het'' kan niets anders dan enkel op het dierenforum opmerkingen plaatsen die kant nog wal raken en helemaal niet ondersteund worden.
buiten dit dierenforum gaat het kennelijk allemaal te snel en te moeilijk voor Jannepan.
praatjes vullen geen gaatjes, ik geloof dat jan idd helemaal niks vult en de hele dag gefrustreerd rondloopt.
geschift dus.

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

Hahahahahaha,maar het raakt jullie WEL dat het VERBODEN RAS wordt aangepakt hahahahahahahahahahahahahaha

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Hey Infan Tiel, wanneer trek je je scheur nou eens echt open?? Je zegt me te kennen, maar als ik aangeef dat je verkeerd zit val je stil. Wat een loser ben jij zeg!!!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

je begint grappig te worden jan debiel :lol:
ik neem je allang niet serieus meer, maar jij raakt steeds gefrustreerder. :lol: :lol:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

ja ik lach me hier ook al kapot over hoe dom een persoon kan zijn :lol: :lol: :lol:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

Als je goed (terug) leest kan je ook niet anders dan in lachen uitbarsten.
Jan + Kitt die zo wanhopig met allerlei onwaarheden op de proppen komen met als enigste doel; eindelijk hun hondenhaat uiten.
Aan de ene kant triest, aan de andere kant is het ondertussen gewoon lachwekkend, het zoeken naar berichtjes op google is gestaakt, en nu gaan ze proberen te intimideren :lol: :lol: :lol:
Dat is helemaal van de gekke :lol: .
Laat gaan dat spul, ze vinden het alleen maar kicken om de dierenliefhebber te stangen.

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

kijk maar uit janl*l tiel dat jij straks niet aangepakt wordt!!!! en trouwens waar blijft nu je reactie over mijn aardrijkskunde sukkel!
nou heb je er zeker weer niks op te zeggen. man verzuip jezelf of neem een pot pillen dan is deze wereld bevrijd van een gefrustreerde, debiele imbeciel. want jan tiel is een imbeciel en een hele grote debiel. BROK NAGEBOORTE!!!! :x

JanTiel
Berichten: 104
Lid geworden op: 23 apr 2006 19:43

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door JanTiel »

:P :P die pillen zijn voor jullie honden ,hahahahahahahaha :P :P Gaat wel wat langzamer,maar dat geeft niet :!:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

Laat gaan dat spul, ze vinden het alleen maar kicken om de dierenliefhebber te stangen.
zo te lezen heb je gelijk, aangezien ze helemaal niets kunnen bewijzen gaan ze nu hun best doen om de hondenbezitters te raken, flauw :roll:
heel flauw :roll:
stoer hoor, pilletjes voor de hond, pas maar op dat ik jou niet aan ga geven als dierenbeul :!: :!: :!: :!: hier in de gemeente zoeken ze namelijk nog steeds iemand die op de kinderboerderij het 1 en ander heeft uitgehaald. dat zou JIJ kunnen zijn :!: :!: :!: :!:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

JanTiel


Geplaatst op 16 Mei 2006 04:00 door JanTiel


--------------------------------------------------------------------------------

die pillen zijn voor jullie honden ,hahahahahahahaha Gaat wel wat langzamer,maar dat geeft niet
Hier schuild een enorme ***** in.
Laat hem toch lekker samen met zijn Kittje gaar koken.
Beide hebben een waardeloos, walgelijk, rot karakter, mensen die graag iets zien ''lijden'' :(
Niets meer aan te redden. Het beste is dit soort mensen uit de samenleving te halen.
Ze zijn namelijk een gevaar voor alle dieren.
En een normaal gesprek of discussie is met zulke types niet te voeren.

DonVito
Berichten: 22
Lid geworden op: 15 apr 2006 21:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door DonVito »

die pillen zijn voor jullie honden ,hahahahahahahaha Gaat wel wat langzamer,maar dat geeft niet
Hahahaha ja vast kanker kneusje dat je bent...

Grote bek achter je pc is het enige wat je kan, maar geloof me als ik weet waar jij woont......................... :twisted:

erikaylee
Berichten: 44
Lid geworden op: 25 apr 2006 13:58

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door erikaylee »

jan tiel als je nou een beetje vent/wijf bent dan zeg je waar je woont of je geeft je emailadres. dan wil ik jou weleens ontmoeten en dan zullen we zien!!!!!! achter je pctje durf je wel maar ik denk dat je in je broek staat te zeuren als je ooit een van ons tegenkomt. een afspraak durf je volgens mij ook niet te maken!!!! 1 ding mafkees ik schijt niet tien kleuren voor je maar ik schijt tien kleuren op je!!!!!!
en trouwens nou heb je het niet meer over je jantielbeach hè omdat je daar weer over uitgeluld ben. wie is hier nou dom en gevoelloos???? dat ben jij. en inderdaad ga ik steeds meer denken dat jij die zieke geest bent die de dieren mishandeld en misbruikt in bv kinderboerderijen enz... :evil: :evil: :evil:

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Zwanen gebeten in Papendrecht
In Papendrecht zijn maandagavond twee zwanen gewond geraakt nadat ze waren gebeten door een hond. Dit gebeurde bij de singel die achter de Jozef Marisstraat, Jacob Marisstraat en de Hendrik Breitnerstraat loopt.

uitgegeven: 14:05 16-05-2006 gewijzigd: 14:05 16-05-2006


Omwonenden zagen hoe een pitbull-achtige hond de twee zwanen aanviel. De eigenaar van de hond sprong volgens hen het water in om het dier weg te halen. Hierna vertrok hij met de hond in een auto.

Een zwaan had een grote wond op de buik die gehecht moest worden. De andere zwaan heeft een gescheurde vleugel. De kuikens die bij de zwanen waren, raakten niet gewond. Medewerkers van de dierenambulance hebben zich over de zwanen en de kuikens ontfermt

opa
Berichten: 497
Lid geworden op: 06 sep 2005 11:14

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door opa »

Go wat is hier aan de hand?

Opa's gezegde uit de oude doos:
"Als je de mensen goed ken, ga je van de dieren houden".

Babs@Dieszel
Berichten: 63
Lid geworden op: 01 apr 2006 12:18

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Babs@Dieszel »

Geplaatst op 16 Mei 2006 15:14 door kitt

Omwonenden zagen hoe een pitbull-achtige hond de twee zwanen aanviel.
Tja, figuren zoals jij zien nogal wat honden voor een pitbullachtige aan, zo kom je wel aan je nieuwsberichten :wink: Hier had net zo goed Labrador, Jack Russel, Herder of Collie kunnen staan :wink:

Sannuh
Berichten: 5
Lid geworden op: 16 mei 2006 12:37

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Sannuh »

Nou ben ik zelf geen fan van de honden die onder de pittbull achtige vallen maar dat neemt niet weg dat ze zomaar afgemaakt moeten worden! Hier in de straat loopt er ook een scheet van een beest doet geen vlieg kwaad daar zou mijn hond nog wat van kunnen leren.

Honden worden verpest door eigenaars en fokkers die met verkeerde lijnen blijven doorfokken!!!

En bovendien Jantiel of beter gezegd Janl*l de meeste bijtincidenten vallen onder de honden als golden retrievers en herdershonden!!!

Gesloten