LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

Dus ook proberen de wet te laten verdwijnen,maar ook strijden voor een goede behandeling
oh, ja?
Ophidia


Geplaatst op 01 Jun 2006 22:13 door Ophidia

Ik ben niet tegen het afmaken van Pitbull-achtigen,maar een dier moet ook voor de dood gewoon normaal behandeld worden.
Ophidia


Geplaatst op 30 Mei 2006 18:54 door Ophidia

Dat is waar,maar ik ben ook blij dat die honden afgemaakt worden.
Dat is mijn mening.
Van mij mogen ze dat soort rassen allemaal wel verbieden. (dus ook die mèt stamboom)

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Ophidia »

Kitt,laten we maar ophouden,want deze figuren hebben zo`n hardhouten bord voor hun stomme eigenwijze kop,dat we toch niet tot ze door kunnen dringen! :?

Ik geef het in ieder geval maar op. :x

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

ja,ik ben absoluut tegen deze honden,maar met mijn laatste berichten wilde ik alleen maar duidelijk maken dat er met jullie niet een normale conversatie te voeren is!!!!!!!!!!Als er nou iemand probeert mee te denken met jullie dan boren jullie die adviezen meteen de grond in zonder reden.Alleen maar omdat het jullie niet uitkomt.Alleen maar overal tegen in gaan,dat is wat jullie hier willen.Niet het welzijn van de dieren helpen....nee jullie eigen welzijn dat willen jullie hier omhoog helpen....kijk eens wat wij allemaaldoen,wat we ervoor over hebben!!!!!!!nou niets dus.want als het een beetje meer moeite kost haken ze af....echte dierenliefhebbers hoor!!!!!!!!!

En maar denken dat ze zo goed bezig zijn...........

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

wat jullie betreft moeten we voor een betere behandeling actie voeren, natuurlijk moeten ze beter behandeld worden, maar we willen meer, we willen deze hele wet weg hebben, in tegenstelling tot jullie, dus waarom zouden we denken dat jullie het beste met deze dieren voor hebben.

sterk trouwens kitt, jan zit in de ban, en plots ben jij het weer die reageert.

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

--------------------------------------------------------------------------------

Zoals jullie reageren op "goede" ideeen van iemand ,bewijst alleen maar weer hoe dom en hoe groot bord jullie voor je kop hebben.

Iemand probeert jullie met goede adviezen te helpen,maar nee hoor.Alleen jullie hebben gelijk en weten hoe het moet
Ik vind het geen goed idee,goede behandeling tot de dood :roll: :roll: :roll: Die hele regeleing moet weg,want die is ongelooflijk stom

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

de hondenbelasting moet ook weg....dus!!!!!!!!!laat ik ondertussen lekker mijn honden overal poepen,midden op de stoep...niet opruimen.Dat je die wet weg wilt hebben oke(moeten jullie weten)maar je begrijpt toch hoop ik wel dat dat niet in een dag gebeurd is?Of wil je met je toverstafje zwaaien en dan is alles oke?jeetje wat zijn jullie toch oerdom.!!!!!!!!!!!!Als je die wet weg wilt hebben en je wilt ondertussen niets doen aan hoe volgens jullie deze honden worden behandeld dan ben je geen hondenliefhebber!!Want dan zou je beide wel aanpakken.
Maar blijf vooral lekker bij je eigen redenering dat alleen de wet moet verdwijnen en doe vooral niets tegen dat,volgens jullie,afschuwelijke leed dat die honden zouden ondergaan.lekker slim hoor!!!!

Ophidia,het zijn ws allemaal mensen met alleen een lagere school opleiding,die begrijpen dit ook niet!!!!Ws ook alleen maar mensen die de hele dag niets anders te doen hebben,geen werk...zijn ze ontslagen omdat ze teveel zeuren.geen sociaal leven omdat ze teveel zeuren en niet openstaan voor anderen.Dit alles blijkt uit de tijd die jullie kunnen besteden aan het zeuren hier op het forum en anderen maar afkatten.Misschien moeten jullie een eigen club oprichten voor domme en eigenwijze mensen.Jullie zullen een hoop leden van het forum krijgen!!!!!!!!!!

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

de hondenbelasting moet ook weg....dus!!!!!!!!!laat ik ondertussen lekker mijn honden overal poepen,midden op de stoep...niet opruimen
Wie praat hier nou dom? :evil: :roll: Dat slaat toch helemaal nergens op.Je typt dan wel veel maar het gaat allemaal nergens over :roll:

AnnePanne
Berichten: 382
Lid geworden op: 03 mar 2006 17:27

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door AnnePanne »

Ophidia,het zijn ws allemaal mensen met alleen een lagere school opleiding,die begrijpen dit ook niet!!!!Ws ook alleen maar mensen die de hele dag niets anders te doen hebben,geen werk...zijn ze ontslagen omdat ze teveel zeuren.geen sociaal leven omdat ze teveel zeuren en niet openstaan voor anderen.
ik heb HBO heb een IQ van 132 en verdien zeker weten meer dan jij kitteklit

maar ik heb gevoel in me donder... dat wat er bij jou ver te zoeken is!!!

maar ja.. jij houd ook helemaal niet van dieren... jij gebruikt ze...

Geplaatst op 27 Jan 2006 14:41 door kitt


--------------------------------------------------------------------------------

Hallo,
Ik heb geprobeerd een advertente te plaatsen op marktplaats voor een dekkater,prijs tot 199 euro.Nu vindt marktplaats dat dit een dienst is die ik vraag,en onder een dienst verstaan zij werkzaamheden.Is die nou niet belachelijk?Weet iemand waar ik met klachten over marktplaats terecht kan?Zij kunnen maar doen wat ze willen,staan broodfokkers toe te adverteren en als je mensen hier voro wilt waarschuwen wordt je advertentie verwijderd want dat is verboden!!!!!Broodfokkers dus blijkbaar niet volgens de medewerkers van marktplaats.Ik zou deze site eigenlijk nu weleens willen aanpakken,zodat ze voortaan wat betere info geven en eerst zelf nadenken

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

?Of wil je met je toverstafje zwaaien en dan is alles oke?jeetje wat zijn jullie toch oerdom.!!!!!!!!!!!!Als je die wet weg wilt hebben en je wilt ondertussen niets doen aan hoe volgens jullie deze honden worden behandeld dan ben je geen hondenliefhebber!!Want dan zou je beide wel aanpakken.
Jij leeft echt in een andere wereld,he?
Denk je niet dat als we een betere behandeling eisen voor dat de honden onschuldig de doodstraf krijgen,we er in feite mee instemmen dat ze afgemaakt worden? :roll: :roll: :roll:
Ophidia,het zijn ws allemaal mensen met alleen een lagere school opleiding,die begrijpen dit ook niet!!!!Ws ook alleen maar mensen die de hele dag niets anders te doen hebben,geen werk...zijn ze ontslagen omdat ze teveel zeuren.geen sociaal leven omdat ze teveel zeuren en niet openstaan voor anderen
Fijn dat je hier zo'n correcte beschrijving over jezelf geeft kitt.Begrijp je nu hoe moeilijk het is voor mij,met mijn hbo opleiding ,om jou wat aan je verstand te brengen?

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

het zijn ws allemaal mensen met alleen een lagere school opleiding,die begrijpen dit ook niet!!!!Ws ook alleen maar mensen die de hele dag niets anders te doen hebben,geen werk...zijn ze ontslagen omdat ze teveel zeuren.geen sociaal leven omdat ze teveel zeuren en niet openstaan voor anderen.
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

de correcte beschrijving van jezelf, heb je toevallig in de spiegel gekeken? :lol: :lol: :lol: :lol:
knap dat je weet hoe wij allemaal zijn... :lol: :lol: :lol:

bibabooble
Berichten: 160
Lid geworden op: 25 mar 2006 02:38

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bibabooble »

Misschien moeten jullie een eigen club oprichten voor domme en eigenwijze mensen.Jullie zullen een hoop leden van het forum krijgen!!!!!!!!!!
Ja inderdaad! Met Kitt als erelid,dommer bestaat niet :lol: :lol: :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door bitchy »

kitt


Geplaatst op 05 Jun 2006 13:24 door kitt


--------------------------------------------------------------------------------

de hondenbelasting moet ook weg....dus!!!!!!!!!laat ik ondertussen lekker mijn honden overal poepen,midden op de stoep...niet opruimen.
waar slaat dit op? :?
jeetje wat zijn jullie toch oerdom.!!!!!!!!!!!!Als je die wet weg wilt hebben en je wilt ondertussen niets doen aan hoe volgens jullie deze honden worden behandeld dan ben je geen hondenliefhebber!!
wil jij je grote mond wel eens even dicht houden of zal ik nog even een aantal dieronvriendelijke uitspraken van jou hier plaatsen :evil:


het zijn ws allemaal mensen met alleen een lagere school opleiding,die begrijpen dit ook niet!!!!Ws ook alleen maar mensen die de hele dag niets anders te doen hebben,geen werk...zijn ze ontslagen omdat ze teveel zeuren.geen sociaal leven omdat ze teveel zeuren en niet openstaan voor anderen
:lol: :lol:
mag ik vragen wat je zelf voor werk doet?
ik wil niet opscheppen hoor maar,
zelf werk in de wijk & vooral avonden & weekenden, sorry, is zonder opleiding niet te doen... :roll:
ik denk dat je graag zou willen hebben wat ik allemaal heb.
maar helaas meid, dat zit er met jou instelling niet in.

ik vraag me toch sterk af hoe je aan je rare waanvoorstellingen komt,
je denkt toch hopenlijk niet dat ik net zo ben als jij.. :lol: :lol:

kitt
Berichten: 219
Lid geworden op: 27 jan 2006 13:39

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door kitt »

Bulldog valt schapen aan
Op de Schieveensedijk bij Zestienhoven heeft een bulldog zondagavond zes schapen aangevallen.

uitgegeven: 14:06 05-06-2006 gewijzigd: 15:06 05-06-2006


De schapen liepen beten op, twee ervan kwamen op de vlucht in een sloot terecht. Toen de politie arriveerde, zat de hond al bij zijn baas in de auto. Hij is in beslag genomen en moet een gedragstest afleggen.

Voor de mensen die nog steeds vol willen blijven houden dat alleen de stafford in beslag genomen wordt na bijtincidenten!!!!

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

God*#., Waarom heb je dit ras er weer uit gevist?
herders doen dit nooit??????????????????????????????????????????????

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door pardon »

kittekopje ken jij dat ene liedje ( wij hebben een clubje opgericht voor domme mensen en jij die hoort er bij ) :D hoe haal je het in je achterlijk hoofdje dat wij een lagere opleiding hebben gehad?.omdat we tegen hondenmoord zijn . ga jij maar met je poesje spelen en op marktplaats kijken of er nog goedkope dekkaters zijn . meer kan jij ook niet. fantast

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door showgirl »

Tot twee maal toe zijn er de afgelopen maanden schapen doodgebeten van de familie Geertsema aan de Friesestraatweg in Aduard. De boosdoeners, twee jonge herdershonden van de achterburen, zijn er nog steeds
Het dier dat de jongste vier weken zo'n 35 ooien naar de schapenhemel hielp, is dan toch een wolf.
Wij zijn erg blij dat wij Bennie (de herdershond) mogen houden van Peter, want die kunnen we niet meer missen. Hier woon je op het platteland en er zijn veel boeren met schapen in de buurt. Een van die boeren is een poosje geleden boos aan ons hek geweest en zei dat we de honden binnen moesten houden, want hij had al 3 dode schapen.
Ook op 15 mei kopt de Ommelander Courant weer “Politie schiet hond dood na slachting onder schapen”. Hierbij gaat het om een hond ter grote van een herder
HARKSTEDE - Een herdershond heeft dinsdagochtend vroeg in een weiland nabij Harkstede een kudde schapen opgejaagd waardoor vijftig dieren zijn gestorven.
omdat veel schapen drachtig zijn en pas in maart volgend jaar zullen lammeren. De honden, een donkerbruine Hollandse herder en een witte bastaard herder, zullen verhuizen naar een stedelijke omgeving, zij zullen niet worden afgemaakt.
omdat ze (van hun eigen kudde) schapen hadden doodgebeten. Prima honden, altijd op het erf gelopen en in een keer draaide ze door ????? Overigens, 1 was een border collie.
Twee honden van een nog onbekend ras hebben zondagavond in een weiland in Papekop een schaapskudde aangevallen.
Twee herdershonden hebben afgelopen woensdag in
Baak en Hengelo voor het nodige dierenleed gezorgd. Er werden enkele
konijnen doodgebeten en meerdere schapen raakten gewond.
het is dat mijn vriend nu weg wil anders zou ik je met veel meer berichten om je oren meppen :evil:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door just the cook »

Gepubliceerd op 05 mei 2006, 14:53

ENKHUIZEN -
De politie heeft donderdag een Husky afgeschoten in een weiland aan de Dreef. De hond had eerder drie lammeren doodgebeten.
In amper een week tijd zijn in de Bruggestraat twee lammetjes doodgebeten door rottweilers. ... De vier rottweilers van onze buren hebben lelijk huisgehouden onder mijn schapen'', vertelt een

Marieta
Berichten: 182
Lid geworden op: 08 jun 2005 15:13

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door Marieta »

Het gaat weer lekker hier. Alle dieren/rassen pakken andere dieren. En wat denk je van katten? Moeten die dan ook maar afgemaakt worden omdat ze een konijntje of een vogel dood hebben gebeten???

S. ;-)

Re: Teken de petitie tegen de RAD/Pitbullwet

Ongelezen bericht door S. ;-) »

Ja, t'is me een topic je wel.... :roll:

Ik denk maar zo, met m'n boerenverstand; hoe krachtiger, sneller en groter het dier, des te gevaarlijker is het voor de mens.
(Ja, ik weet het, er zijn uitzonderingen)
Zo is een poema weer een stuk gevaarlijker dan een hond. Puur omdat ze razend snel, krachtig, niet super groot, maar toch een stuk groter dan het poezebeest en geruisloze sluipers zijn.
Een poema kun je niet/moeilijk africhten.

Kortom; ik ben blij dat niemand het nog in z'n bolle hoofd haalt om poema's te houden. Want dan breekt de pleuris uit (zie vorig jaar zomer, de poema-hype) en komt ook dit dier onder de RAD te vallen.

Alle dieren zijn niet van nature kwaadaardig, het is de mens die hen in die positie dwingt. :!:
Laatst gewijzigd door S. ;-) op 05 jun 2006 21:29, 1 keer totaal gewijzigd.

Gesloten