Ik begrijp jouw emoties over het eveneens gruwelijke onrecht dat deze honden en hun baasjes aangedaan wordt maar al te goed hoor, dat zeker want die deel ik voor de volle 100 %.
En elke nacht als ik ( uit angst voor gevaar van de wet notabene

) met mijn hond naar het bos loop om hem toch aan zijn beweging etc te laten komen verbijt ik me weer helemaal opnieuw om niet woedend MET hond het plaatselijke wijkteam te ''verrassen'' met een briesende binnenkomst. Ben alleen wel bang dat ik in de boeien ga en das op zich minder ernstig dan het gevolg daarop...mijn grote vriend zal me dan beslist gaan verdedigen en dat kost hem alsnog zijn leven.....Voor elk ander ras hartstikke logisch maar ,n pitt is meteen een monster die na een martelgang door de laser alsnog de spuit krijgt ZONDER aanwezigheid van de diepbedroefde baasjes..... Ik blijf het vreselijk vinden en heb geen enkel begrip voor ,volgens eigen zeggen

, dieren''vrienden'' die achter deze wet blijven staan..... Dit moet je niet willen, voor geen ENKELE hond
Dat ik het niet doe en me ''beperk'' tot het met argumenten blijven vechten tegen de vooringenomenheid van deze onmenselijke wet heeft ook alles te maken met mijn eigen idee dat inhoudelijke tegenspraak altijd beter werkt dan schelden....hoop ik, want als ik de reacties hier soms lees dan weet ik ook weer dat er mensen zijn die niet gehinderd door enige kennis hun geblaat blijven verkondigen.
Ook ik word daar vaak moedeloos en vooral ook woedend om!
Begrijpen doe ik jouw manier daarom ook maar al te goed!!