LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En weer mijn zelfde verhaaltje..

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door showgirl »

Ophidia


Geplaatst op 07 Jul 2006 15:35 door Ophidia
--------------------------------------------------------------------------------

@reintje vitesse;
Glennfiddisch
Geplaatst op: 07 Jul 2006 19:01 Onderwerp:

@ Ophidia
jeetje zeg, jullie zijn het niet alleen geweldig met elkaar eens, jullie begrijpen elkaar zelfs helemaal, en nee maar.... jullie doen elkaar zelfs na! :P
geweldig! wat er op een forum al niet kan ontstaan :lol:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door showgirl »

Ieder zijn keus maar echt diervriendelijk kom jij in ieder geval niet over
op mij ook niet, dat scheelt dan weer :wink:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Och showgirl je moet maar denken dat altijd 50% van de mensheid het met je eens zal zijn en de andere 50% niet.

Heb je ook nog een mening over het topic zelf? :wink:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Ophidia »

:lol:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door showgirl »

ja hoor,
dit onderwerp laat weer eens zien hoe ongeloofelijk dom en gevoelloos mensen kunnen zijn.
hoeveel dierenliefhebbers er zijn,
en dat er nog steeds mensen zijn die denken dierenliefhebber te zijn onder het mom van de wetenschap en emoties.
laat ik er maar geen andere onderwerpen bijslepen.

ik wens jullie beide hier heel veel plezier.
Laatst gewijzigd door showgirl op 08 jul 2006 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door showgirl »

Och showgirl je moet maar denken dat altijd 50% van de mensheid het met je eens zal zijn en de andere 50% niet
volgens mij kan je niet rekenen, meer dan 50 % is het niet met jou en je vriendinnetje eens. :roll:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Dat is maar net hoe groot je wereld is showgirl, de mijne is in ieder geval groter dan dit forum en misschien vind de 50% waar ik toe behoor het eens tijd om onze mening ook eens te zeggen.
Is gewoon even een kwestie van wennen voor je hoor, van mij zul je geen ordinaire scheldpartij, aan jou gericht, hoeven lezen.


Heb je buiten je standaardkreten over broodfok of afkraken van andersgezinden ook nog andere intresses of een mening, bijv. dit topic? En blijf vooral voelen maar hou je emoties onder controle want als je dieren en kinderen hebt, dan heb je toch vast wel gelezen ergens dat die ontzettend gevoelig zijn voor moodswings van hun baasje. :wink:
Laatst gewijzigd door Glennfiddisch op 08 jul 2006 13:04, 2 keer totaal gewijzigd.

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bitchy »

van mij zul je geen ordinaire scheldpartij, aan jou gericht, hoeven lezen.
ach ja, dat zijn die emoties die jij & je andere helft zich zo goed kunnen beheersen.
er is niets mis het het tonen van emoties hoor, het is juist menselijk.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bot321 »

Precies de regering.
20% is het eens met ons die andere
80% weten we niet want daar hebben we
niks aan gevraagd.

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

@ bitchy

Dat is jouw mening.

Alle levende wezens hebben gevoelens, maar mensen zijn "bevoorrecht" om met de emoties die deze gevoelens opwekken naar keuze om te gaan en hoe je daar mee omgaat.

Het is je goed recht om een andere mening te zijn toegedaan, dat respecteer ik.

Ik heb overigens geen zin in dergelijke gesprekken op dit forum, dus ik hoop dat je dit ook respekteert. :wink:
Laatst gewijzigd door Glennfiddisch op 08 jul 2006 13:03, 1 keer totaal gewijzigd.

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

@ bot321

als je het niet weet, als je het niet vraagt en als die 80% geen antwoord geeft om welke reden dan ook, dan zul je er ook wel nooit achter komen wat de "meerderheid" er van zou kunnen vinden, maar wil je daar ook wel achter komen? :wink:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door just the cook »

ook nog andere intresses
Heb jij die eigenlijk wel?
De meeste berichten zijn vandaag bewerkt en wel van jou.
Na een paar uur weer even snel je berichten bewerken is zo makkelijk he. :roll:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Is het verboden om berichten te bewerken?

En is het verboden om als je op je pc. werkt af en toe een een blik te werpen op een forum resp. te reageren?

Zielige argumentjes, just the cook, heb je zinnigere opmerkingen die wat steekhoudender zijn en bovenal niet off-topic............ :wink:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Ophidia »

Emoties zijn zeer menselijk,maar deze emoties zijn vaak niet doeltreffend voor een beter welzijn van dieren.
Met veel liefde wordt er veel dierenleed veroorzaakt!

Voorbeelden;
Iemand die alles wat hij/zij ook eet ook aan z`n hond of kat geeft.
Of;
Tot in den treure een dier medisch behandelen,
omdat z`n eigenaar er geen afstand van kan nemen.

Getuigd dit van dierenliefde?
Emotioneel gezien wel,maar in werkelijkheid niet omdat je op deze manieren het dier tekort doet.

Mensen die ècht van dieren houden,zetten hun eigen emoties vaak opzij omdat ze weten dat verstandig nadenken (puur kijken naar de behoeftes van het dier) beter uitpakt voor het dier.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bot321 »

Geplaatst op: 08 Jul 2006 11:14 Onderwerp:



@ bot321

als je het niet weet, als je het niet vraagt en als die 80% geen antwoord geeft om welke reden dan ook, dan zul je er ook wel nooit achter komen wat de "meerderheid" er van zou kunnen vinden, maar wil je daar ook wel achter komen?


Denk niet dat je begrijpt wat ik bedoel als je begrijpt
wat ik bedoel.Je praat net als de regering ook al is iedereen
tegen ze weten het zo te draaien dat de meeste voor zijn.
Dat is wat ik bedoel als je het begrijpt. :wink:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Nog een antwoord just the cook, dus ik maak me ook nog schuldig aan onnodig vullen van pagina's doordat ik niet in de vorige ( off-topic) posting direkt gereageerd heb, en nog een aanvulling heb en je dit eigenlijk ook nog wel wil zeggen/vragen:

Is een kritisch lezende konsument, verplicht om het met jou eens te zijn, en dit te schrijven maw.: reageren zonder het risico te lopen een ordinaire scheldpartij van je meelullers over zich heen te krijgen?

Dacht het niet............., en tot slot, heb je nog behoefte aan mijn cv of zo?

@ bot321

De strips van Ollie B Bommel heb ik vroeger allemaal gelezen, dus ik begrijp volkomen wat die bedoeld maar als antwoord op je kritiek op de regering:

Ga stemmen man, voor hetzelfde geld stemmen we zelfs op dezelfde partij, maar waar jij op stemt dat boeit me eigenlijk bitter weinig hier op DIT forum en wat ik van de regering vind, dat wens ik eigenlijk hier niet met jou en de rest van de lezers te delen.

Voor jou ben ik gewoon een forumbezoeker met ook een mening over konsumentenzaken, maar ik dring mijn mening noch mijn politieke voorkeur aan jou niet op en bovenal ben jij voor mij niet "de ultieme eksklusieve mening" van het Nederlandse volk.
Laatst gewijzigd door Glennfiddisch op 08 jul 2006 16:00, 3 keer totaal gewijzigd.

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Ophidia »

Als je op straat mensen gaat vragen of dieren rechten zouden moeten krijgen,dan zou het grootste deel van de mensen hierop antwoorden met; Ja.
Maar als je dan gaat uitleggen wat rechten hebben precies inhoud,dan komen de meeste mensen toch weer terug op hun mening.

Hiermee wil ik zeggen,dat veel mensen oordelen terwijl ze er het fijne niet van weten.
Dat is heel menselijk,maar wel verkeerd.


Wil je weten waarom we dieren geen rechten moeten toekennen?
Lees de website van BROK.; http://www.brok.be/
Sta open voor wat een heldere kijk op dierenwelzijn ze op deze site beschrijven en oordeel niet meteen na het lezen van alleen de eerste pagina.
Sta open om er nog eens iets bij te leren!

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bot321 »

Mijn kritiek is op jou gericht glennfiddisch maar dat
schijn je niet te snappen.
Ik vergelijk jou opmerkingen met die van
de regering die weten ook alles in hun voordeel
te draaien.
Misschien begrijp je nou wat ik bedoel?

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Dan laten we het er maar op houden dat we beiden als kritische lezers en ik ben nog niet eens de regering, want dan kreeg je echt lik op stuk, van een konsumenten-forum nogal wat kritiek op elkaars ervaringen-delen met konsumenten hebben.

Dom gezegd, als je weet wat IK bedoel:
Jij speelt gewoon op de man, en iedereen die het niet met je eens is, is voor jou: De regering.
Ik lees hier al maanden mee, dus ik weet verdomd goed waar ik het over heb en jij weet verdomd goed wat ik bedoel, samengevat:
Ik ben het niet met je eens, maar ik respekteer je mening.

Groetjes....en nog een fijne dag gewenst. :wink:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Iemand die alles wat hij/zij ook eet ook aan z`n hond of kat geeft.
Wij hebben zelf een dierenspeciaalzaak maar onze boxer is "gek"op Chinees eten en net heeft hij een broodje haring op. So what, hij is zo gezond als maar kan en die platte smoel had hij al, mevrouw "de dierenvriend" :P :P :oops: :oops:

Gesloten