LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] En weer mijn zelfde verhaaltje..

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bot321 »

Jij speelt gewoon op de man, en iedereen die het niet met je eens is, is voor jou: De regering.


Dit is enkelvoud en meervoud dat vind ik pas dom.
Maar je snapt het echt niet dus ik hou maar op. :shock:

just the cook
Berichten: 247
Lid geworden op: 14 nov 2005 20:23

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door just the cook »

En is het verboden om als je op je pc. werkt af en toe een een blik te werpen op een forum resp. te reageren?
Jij vraagt je af of een ander nog andere interesses heeft, ik vraag me af of JIJ die wel hebt, kennelijk zit je zelf achter je pc geplakt.
...sorry, te werken :oops: .
En nee, het is niet verboden om berichten te bewerken, het zou wel verboden moeten worden dat te doen als er al berichten na die van jou geplaatst zijn, of als opmerking op jou bericht.
Lekker handig, dat veranderen in je eigen voordeel.
Waar kennen we dat nou nog meer van.

Bot, Reintje Vitesse showgirl en andere, ik wens jullie veel succes met deze dierenvrienden en beterweters.

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Ophidia »

Reintje vitesse,ik heb geen hoge pet op van dierenspeciaalzaken.
Dierenspeciaalzaken zijn namelijk ook handelaren.
En die weten meestal alleen hoe ze merkvoeders en een hoop onzin moeten verkopen. (ik kan hier een hele waslijst neerzetten met de onzin die ik in dierenspeciaalzaken/winkels heb gehoord,maar dan wordt het wel een heel lang verhaal)
Sorry,misschien heb jij (net als ik) wel een degelijke opleiding gehad,maar dan zou je dus moeten weten dat haring niet goed is voor een dier omdat het veel te zout is. (en scherp gekruid eten is ook niet goed voor een dier)
Maar waarschijnlijk heb je alleen een of enkele cursussen gehad bij de DIBEVO. Als dat zo is,dan heb je een leuke cursus management dierenbranche gedaan waar je maar niet zo`n hoge dunk van moet hebben. (ik heb dat in ieder geval niet!)

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Af en toe een haring kan totaal geen kwaad [gezonde vetten, zou jij moeten weten] en "Chinees" ga ik niet extra kruiden voor de hond[ ik dacht dat je dat wel snapte] en kan aldus ook totaal geen kwaad voor een keertje ennuh wat dan nog, zondig jij nooit eens een keertje, zit jij altijd aan je broodje gezond. Daar wordt een mens chagrijnig van..........ooohhhh nou begint me iets te dagen....jajaja het kwartje is gevallen :idea: :?
Als dat zo is,dan heb je een leuke cursus management dierenbranche gedaan waar je maar niet zo`n hoge dunk van moet hebben. (ik heb dat in ieder geval niet!)
Ik zou pas gaan twijfelen als jij het met me eens zou zijn :roll: :o :shock: ennuh weet je nog: " rare platgeslagen smoel en veel te grote ogen" ........ ja, van jouw kennis en liefde voor het dier heb ik wel een hoge pet op :lol: :lol: :lol: :P :P :!: :!:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bitchy »

waar je maar niet zo`n hoge dunk van moet hebben. (ik heb dat in ieder geval niet!)
volgens mij heb jij van niemand een hoge dunk, behalve als het van die keiharde emotieloze types zijn.
die doen immers dingen met ''verstand'' :roll:
je doet me denken aan de arts die met ingewikkelde termen tegen mijn oma zei dat ze nog maar een half jaar te leven had.
& ondertussen maar telefoontjes aannemen.
nee, menselijkheid is iets waar jij & je collega glennfiddisch nog nooit van gehoord hebben. :lol:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

@ just the cook

Ik hou me aan de gedragsregels zoals opgesteld in dit forum.

Je bent voor mij gewoon een medegebruiker van dit forum en dat is een veilige gedachte ter bescherming van mezelf en mijn privacy.... :wink:

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bot321 »

Maar hij heeft wel gelijk. :!:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

@ bot321

er zijn vele vormen van gelijk...... en binnen al die vormen is er sprake van gelijkgezinden.

bot321
Berichten: 3170
Lid geworden op: 05 okt 2004 14:30

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bot321 »

en jij hebt ook gelijk :!:
tevreden :?: einde discussie :wink:

showgirl
Berichten: 539
Lid geworden op: 24 feb 2006 15:42

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door showgirl »

eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om op jullie te reageren, maar het verbaasd me elke keer weer hoe je een bericht inhoud geeft zonder te reageren op een eerder bericht.
J.T.C. bedoelt vlgs mij dat hij het niet netjes vind om je berichten na een paar uur of nadat er al een reactie op is gekomen te veranderen.
dit allemaal in je eigen straatje alsof de reactie op jou bericht nergens op slaat.
en wat komt er als antwoord ;
@ just the cook

Ik hou me aan de gedragsregels zoals opgesteld in dit forum.

Je bent voor mij gewoon een medegebruiker van dit forum en dat is een veilige gedachte ter bescherming van mezelf en mijn privacy.
tja :roll:

:lol: :lol: :lol: :lol:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

@ showgirl

Quote showgirl:

eigenlijk heb ik helemaal geen zin meer om op jullie te reageren,


Dan doe het ook niet, en wordt eerst baas over je eigen gevoelens, want als een gevoel je ingeeft dat je iets niet moet doen in dit geval "geen zin hebben in iets" en je doet het toch, dan heb jij een probleem niet ik. Bedankt dat je je eigen interne strijd, over zoiets onbenulligs, hebt laten zien en dit met mij en de rest van het forum wilde delen. :wink:

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Glennfiddisch + Ophidia
Vuilnisman mogen deze zakken ook mee :lol: :lol: :lol: :lol:

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Ophidia »

Tja en jullie hebben nog nooit van verstand gehoord.

reintje vitesse
Berichten: 959
Lid geworden op: 20 mei 2005 18:58

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door reintje vitesse »

Waarschijnlijk heb jij er wel van gehoord [neem ik aan] maar het verstand gebruiken gaat je nog niet zo goed af :lol: :lol: :lol:

bitchy
Berichten: 695
Lid geworden op: 18 jan 2005 13:16

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door bitchy »

zelfs als iemand zich afvraagt waarom je met een totaal ander antw. komt op iemand zijn vraag of reactie heb je nog geen normaal antwoord G.F.! :lol:
prachtig ook om precies eruit te vissen wat jou goed uitkomt.
wat een enge types zijn jullie zeg :?

zorg aub dat die zakken goed dicht zijn reintje, zoiets vind altijd weer een manier om eruit te komen.

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Nogmaals:

Ik ben een forumbezoeker en probeer me aan de gedragsregels en gebruikersvoorwaarden te houden van dit forum, maar ik verwacht dit ook van mede-forumbezoekers.

Vanuit mijn verstand kan ik kiezen uit twee opties:

Op sommigen niet reageren omdat de kool het sop niet waard is.

Of wel reageren omdat het schandalig is wat bepaalde mensen zich permitteren onder het mom van anonimiteit.

Vanuit mijn gevoel kan ik alleen maar zeggen:

Mij doet het niks want ik lach er alleen maar om.
En plezier hebben is een onbeschrijfelijk positief gevoel en dat werkt door op mijn honden en katten want ze liggen er supertevreden bij. :wink:
Laatst gewijzigd door Glennfiddisch op 09 jul 2006 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.

Ophidia
Berichten: 250
Lid geworden op: 08 mei 2006 23:45

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Ophidia »

@reintje vitesse; Vanuit jouw achterlijke visie gezien wel,ja.

S.
Berichten: 2164
Lid geworden op: 22 mei 2005 23:52

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door S. »

Mijn hemel... :lol:

Glennfiddisch
Berichten: 123
Lid geworden op: 03 jul 2006 13:43

Re: En weer mijn zelfde verhaaltje..

Ongelezen bericht door Glennfiddisch »

Ja, ik lach me ook te pletter s., ongeacht of je nou om mij lacht, "de mede=spelers" of de draai van het topic. :P

Gesloten