LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hulp

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Oké zal ik doen.

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

bedankt :)

mvg angel

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo allemaal

ik heb emails gestuurd naar verkoop site,s waar deze mensen adverteren meeste site hebben advertentie verwijderd maar ik zie net dat yvonne ze er weer op zet mochten jullie haar ergens op een site tegen komen email dan als je wil naar die verkoop site zelf met het verhaal over deze mensen dan kunnen we ze weer verwijderen ik hoop dat iemand mij hierbij wil helpen alvast bedankt :( deze mensen moeten gestopt worden

mvg angel

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Ik was er al bang voor want die blijven natuurlijk aan de gang want ze willen verkopen en de verkoopsite's letten daar niet op verder,het enige wat ze kunnen doen is hun IP nummer bannen zodat ze in ieder geval vanaf het adres waar ze steeds posten niet meer op de verkoopsite's kunnen komen maar ik denk niet dat die site's dat zullen doen.
Laatst gewijzigd door Caitlin op 19 dec 2006 22:59, 1 keer totaal gewijzigd.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Mijn hemel,ik keek net even op MP en daar staat het vol met advertentie's van haar.
Ik heb MP een mailtje gestuurd maar of het helpt is afwachten want meestal doet MP er niets aan.

harmke
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 dec 2006 13:08

Re: hulp

Ongelezen bericht door harmke »

ik zie dat jullie ook last van yvonne crama hebben, heb je al gezocht op google met haar naam? moet je eens doen. ik heb zaterdag een puppy bij haar gekocht die 2 maanden oud zou zijn en gezond en zindelijk en ontwormt- geen van deze is waar ik ben echt ontzettend boos en ik wil hier iets aan doen! mijn pup zit vol met wormen en ze doet haar behoefte binnen, mag ik lekker die vieze wormen opruimen, gatver, beetje ontlasting vind ik niet erg van een beestje maar WORMEN!!!bah.
ik heb het ook al op www.opgelicht.net geplaatst, dan kan je mn hele verhaal lezen, ook ik laat het hier niet bij zitten! ik heb al op marktplaats verschillende dingen erop gezet maar die advertentie halen ze er steeds af, raar vind ik want zij mag wel gewoon adverteren. ze heeft 16 advertenties op dit moment.

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo hamke

ik lees net he bericht je kan de dierenbescherming bellen in belgie en deze mensen melden met je klacht en al je kunt ook marktplaats een email zelf sturen met jou verhaal en verzoek om hulp dan worden ze geblokt en verwijdert heb ik ook al gedaan op meerdere site,s dus mail marktplaats ff met verzoek om hulp dat kun je ook op andere site,s waar ze staan doen gewoon marktplaats of enkel welke site mailen met hoe deze mensen werken en handelen ik doe het ook en komen ze erna terug dan mailen we weer ahahaha weg met dit volk

mvg angel

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Ik begrijp niet dat MP deze lui niet banned want op deze manier blijf je aan de gang met mailtjes sturen.

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

ja maar als mensen zich zo kunnen helpen onder elkaar is toch fijn

mvg

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

en bannen van deze mensen op site,s helpt niet echt komen toch terug dus moeten we maar samen werken en ze verwijderen van de site,s steeds weer wahahaah erg hoor maar meer kunnen we nu niet doen vrees ik

mvg

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Als ze steeds vanuit hetzelfde IP nummer plaatsen,kan je ze bannen maar als ze een provider hebben die telkens een nieuw IP nummer geeft als je internet op gaat dan is het einde zoek.

Ze blijft zo fel plaatsen dat je er bijna een dagtaak aan hebt om haar in de gaten te houden.
Ik las net op de site van opgelicht dat Harmke de gegevens van de pup even aan hun door moet mailen zodat ze het definitief kunnen plaatsen bij het onderwerp malafide hondenhandelaren.

harmke
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 dec 2006 13:08

Re: hulp

Ongelezen bericht door harmke »

ik ben aan het uitzoeken waar ze allemaal advertenties op heeft gezet, en bij www.doggiesdating.nl heb ik een bericht gestuurd, ik kreeg van hun de vraag dat als ik nog meer mensen weet die nare ervaringen met haar hebben, om ze te vragen hun te mailen. dus bij deze kan je mailen naar: [email protected]
vergeet niet haar naam erbij te vermelden

ik geef echt niet op tot ze haar hondenhotel kwijt is! ik hoop dat ik niet de enige ben.

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo harmke

je bent niet de enige ik ga er ook mee door en zal meteen een email sturen naar doggiesdating als er meer adressen zijn meld het me ook maar mail ik ook wel mijn pup komt er ook vandaan dus weet hoe ze is

mvg lesley

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo mensen ze staat weer op marktplaats wie wil me helpen door marktplaats even te mailen om deze mensen te verwijderen heb ik net ook al gedaan Advertentienr.:6654185113 staan er nog meer

mvg

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo mensen op deze site staan ze ook alleen mijn emails worden er niet beantwoord wil iemand van jullie eens proberen om ze eraf te krijgen http://www.aanbodpagina.nl/320835_prach ... _klein.asp alvast heel erg bedankt

mvg

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hier staat ze ook weer http://www.zeelandnet.nl/prikbord2/adve ... id=1032311 help a.u.b deze mensen te stoppen

mvg

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Zoals je weet had ik een mailtje naar de helpdesk van MP gestuurd en onderstaande kreeg ik als antwoord.

Geachte meneer/mevr,

Hartelijk dank voor uw bericht.
Marktplaats.nl heeft als advertentiesite een faciliterende rol; we
bieden een internetplatform waar adverteerders en geïnteresseerden de
kans krijgen elkaar te ontmoeten. Dit neemt niet weg dat wij waar
mogelijk ingrijpen, mochten er zaken gebeuren die in strijd zijn met de
Nederlandse wetgeving en/of de Marktplaats.nl gebruikersovereenkomst
(waar alle gebruikers zich aan conformeren). Wij zijn echter geen
experts op dit gebied en daarom werken we nauw samen met de AID en de
Dierenbescherming.

We raden u aan om in geval van dierenmishandeling of -verwaarlozing,
melding te doen bij het Meldnummer Dierenmishandeling 0900-2021210. Voor
meer informatie kunt u terecht op de volgende pagina:
http://www.dierenbescherming.nl/meldnummer/

Ook kunt u melding maken bij de AID via
http://www.aid.nl/meldformulier.htm


Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.


Met vriendelijke groet,

Lijda

Helpdesk medewerker

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo bedankt ervoor maa snap het niet na mijn email toen zijn ze verwijderd en toen zei marktplaats als ze terug kwamen ik moest mailen weer ik ga er wel verder mee want de dierenbescherming kan niks doen omdat yvonne in belgie zit maar ik geef niet op toch bedankt

mvg

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Beide site's een mailtje gestuurd,afwachten of het helpt,ik heb ook doorgegeven dat ze bekend staat bij opgelicht.nl,misschien dat dit iets helpt.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

En die laatste link,is dat iets?

Gesloten