LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] hulp

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo

die zal zelf geen rechtzaak beginnen kost haar een hoop en er zijn meer mensen die haar naam gebruiken ik dus ok met straat naam en al hahaa eigenlijk moesten we ook samen een zaak beginnen tegen haar ja misschien kunnen we haar tot stoppen brengen

mvg angel

aussienl
Berichten: 459
Lid geworden op: 05 sep 2005 12:11

Re: hulp

Ongelezen bericht door aussienl »

Kijk? Als al deze mensen die hier nu zeuren gewoon een hond
hadden gekocht zonder papieren, dus een vuilnisbak, hadden ze deze
problemen niet gehad.
het lijkt tegenwoordig wel of je alleen meeteld als je een ras hond hebt,
liefst een die op dat moment populair is. En daar spelen al die fokkers op in, zoveel mogelijk fokken met zo weinig mogelijk kosten.

harmke
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 dec 2006 13:08

Re: hulp

Ongelezen bericht door harmke »

als je goed leest aussienl, kan je weten dat ik geen rashond heb gekocht, maar dat ik alleen maar een mechels herdertje wilde kopen omdat ik die honden geweldig vind en ik heb niet eens papieren gehad van de fokker. Als ik wel papieren had gehad nu, had ik de dierenartskosten wel terug kunnen eisen ofzo. en het interesseert me geen reet welke hond populair is, als anderen mijn hond niet mooi vinden, kijken ze de andere kant maar op, als ik haar maar mooi en lief vind. Dus ik vind dat jij je beter in moet lezen voordat je vooroordelen en conclusies trekt, niet kwaad bedoeld maar dat is mijn mening.

angel en caitlin, ik heb juridisch advies gevraagd per email die wil ik jullie laten lezen maar is te veel om hier neer te zetten, moet ik het naar jullie mailen?

groetjes harmke

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Even voor de goeie orde Harmke,ik heb geen pup gekocht bij haar,wel patrickw die al zo'n 4000,- kwijt is aan DA kosten en angel06 natuurlijk.

Ik wilde jullie alleen maar helpen door de site's aan te schrijven waar Yvonne Crama pups te koop aan bied.
Laatst gewijzigd door Caitlin op 08 jan 2007 08:20, 1 keer totaal gewijzigd.

Caitlin
Berichten: 128
Lid geworden op: 16 dec 2006 00:42

Re: hulp

Ongelezen bericht door Caitlin »

Dit las ik net bij opgelicht,er staan goeie linken bij om je klachten in te dienen,misschien hebben jullie er wat aan.
Het gaat over de poster Peter die dit bericht heeft geplaatst.

http://www.opgelicht.net/viewtopic.php? ... a&start=15

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

Hartelijk dank voor uw bericht.Het is een ernstige zaak wanneer adverteerders worden beschuldigd van oplichting. Wij nemen dergelijke meldingen dan ook zeer serieus. Zodra we meerdere klachten ontvangen over dezelfde adverteerder, ondernemen wegerichte stappen om deze adverteerders te weren. We kunnen echter geen volledige zekerheid bieden dat kwaadwillenden nadien onze maatregelen niet zullen omzeilen. Wij hebben alleen nog maar uw klacht ontvangen. Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Elie Afdeling gebruikersbeschermingwww.marktplaats.nl

kijk mensen kreeg ik net van marktplaats als u wilt kunt u nog eens een email sturen over yvonne naar marktplaats

mvg angel

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

Adverteerder
Bekijk alle advertenties van adverteerder

Naam: felix

Telefoon: 06-50961833

Woonplaats: Breda, Buitenland





Beschrijving


Wij zijn regelmatig op zoek naar komplete nestjes. Wel van particulieren mensen die eens per jaar een nestje hebben. pups worden hier goed verzorgt en krijgen alle aandacht die ze nodig hebben. Heeft u pups laat het ons weten we betalen er een redelijke prijs voor. Ras of kruising maakt niet uit.



ja hoor zijn ze weer met nestjes gezocht

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: hulp

Ongelezen bericht door Wubo »

@ aussie, het gaat er niet om of je alleen mee zou tellen als je een rashond zou hebben.

Het gaat erom wat voor plannen je met die hond hebt.
Raszuiver betekent dus ook dat je een betere fok krijgt, en eigenschappen kent van die hond, zonder de eigelijke hond te kennen, enkelt door deze gegevens kun je schatten wat je kunt verw88.

Zonder die garantie weet je niets.

Daar gaat het om, en niet of je erbij hoort ja of nee.

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo

hoe bedoel je dat onze pup werd verkocht als boxer en dan moet ze me toch geen kruising geven he bedoel ik heb 400 betaald voor een boxer niet voor kruising ze is super lief tegen dieren kinderen alles dat is het niet maar toch moet het niet kunnen

mvg angel

Wubo
Berichten: 676
Lid geworden op: 13 mei 2006 23:28

Re: hulp

Ongelezen bericht door Wubo »

Als je een wasmachine koopt verwacht je toch ook geen koelkast???

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo

hahah nee daarom niet normaal he ach ja ze is heel erg lief en we willen haar niet meer missen hahaha maar het hoort gewoon niet he

mvg angel

harmke
Berichten: 18
Lid geworden op: 19 dec 2006 13:08

Re: hulp

Ongelezen bericht door harmke »

heeft iemand het emailadres van patrickw? ik wil graag contact met hem opnemen.

Sharon 36
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 dec 2006 22:17

Re: hulp

Ongelezen bericht door Sharon 36 »

Ze mag hier gewoon niet mee weg komen! Wij laten het hier ook niet bij zitten als ik wat kan doen hoor ik het wel! Ik heb op een andere Pagina van radar ook al mijn verhaal gedaan! Ik vind het gewoon niet normaal!

MVG Sharon

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

hallo mensen ik heb begrepen en gezien dat yvonne op de meeste verkoop site,s niet meer staat tenminste ik kan haar nu ff nergens vinden mochten jullie haar op een site tegen komen hoor ik het graag

mvg angel

angel 06
Berichten: 40
Lid geworden op: 17 dec 2006 01:56

Re: hulp

Ongelezen bericht door angel 06 »

we hebben nog 2 prachtige reutjes beschikbaar voor serieuze liefhebbers pups zijn in huis met kinderen en andere dieren opgegroeid en mogen het nest verlaten zijn dan ook ingeent ontwormd en gechipt tevens worden onze pups verkocht met schriftelijke garantie. Tel 0032-33140120
bij belangstelling gelieve te bellen.

zo hebben jullie nu ineens ook de ouders van de pups mogen het nest verlaten dieren hebben al een lange reis achter de rug maar goed blijkbaar mogen ze dit allemaal erg naar hoor word tyd dat ze deze handelaren eens stoppen en aan pakken

mvg angel

IBWIB
Berichten: 8
Lid geworden op: 08 jul 2004 03:40

Re: hulp

Ongelezen bericht door IBWIB »

Ik heb het hele topic niet gelezen, maar ondertussen zou toch al iedereen moeten weten dat je geen (goedkope) hond moet halen bij een broodfokker. Als er dan wat mis loopt en die kans is heel groot, dan is het gewoon je eigen stomme fout.
En dat niet alleen: je hebt dan vaak ook nog eens meegewerkt aan de illegale hondenhandel uit de Oostbloklanden en de mishandeling van de moeder én de pups. Proficiat zou ik zo zeggen :evil:

pardon
Berichten: 224
Lid geworden op: 08 jun 2005 18:36

Re: hulp

Ongelezen bericht door pardon »

IBWIB ,je hebt volkomen gelijk. er wordt al zo veel gewaarschuwd en toch :twisted: . ze denken waarschijnlijk ook niet aan de moederhond die keer op keer word gedekt, dus een echt rottig honden leven heeft.zolang men pups koopt bij broodfokkers ,zolang blijven de broodfokkers bestaan. ba

Mutsiane
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 okt 2007 13:38

Re: hulp

Ongelezen bericht door Mutsiane »

ZE IS ER WEER!!!
Handyhoeve - Bosuil 6 - 2323 Wortel - Belgie

Tel: 0032 (0)33-140120 - [email protected]

poekie27
Berichten: 4
Lid geworden op: 05 nov 2007 21:29

Re: hulp

Ongelezen bericht door poekie27 »

hallo

wij hebben zondag (4-11-07) ook een pup gekocht bij Yvonne Crama in hoogstraten.
We waren en natuurlijk heel erg blij mee .
Zondag avond keffte hij bijna heel de avond dus de volgende dag was hij hij duf en lag alleen in zijn mandje en braakte en at niet en hij ging soms door zijn pootjes.
We belde Yvonne op en kregen een grote mond met Ja wat heb je gedaan hij is nu helemaal overstuur Dat had je niet moeten doen !!!
Wij hadden nog zondag gevraagt hoelang duurd het keffen s.avonds ooo maar 10 minuten hoor en anders gwn laten gaan en niet reageren.
Nou dat hebben we gedaan !!
We moesten hem maar kipfile geven zei ze Nou naar 10 minuten spuugde hij het weer uit.
Mijn moeder vertrouwde het niet en belde de dierenarts op ze zei : kom maar even voor de zekerheid langs nou wij er heen Het beggon al met zijn temperatuur hij was helemaal onderkoeld en was veel te mager en ze tanden waren niet gezond en hij was zelf ook niet gezond hij was aan het doodgaan als wij niet hadden gebelt had hij de volgende morgen niet gehaald.
Wij met spoed naar het dierenziekenhuis en hij werd aaan het infuus gebracht en werd opgewarmt.
Mijn vader had inmiddels Yvonne opgebelt en hij zei het hondje is doodziek en ze zei Jaa kom hem maar brengen dan leggen wij hem hier aan het infuus !!! JaJa zei me vader wat voor infuus zeker gelijk hun koppie omdraaien . En je breng toch niet een klein doodziek hondje weer weg en geld terug en klaar NEE je houd van dat hondje in 1 dag.
Nu lig hij 3 dagen in het ziekenhuis en lig aaan het infuus en is suf we denken dat hij jonger is dan 9 weken. misschien wel 4-5 weken en misschien heeft hij wel niet zijn 1e spuit gehad ??

We zijn bezig op marktplaats al mensen te waarschuwen voor haar de advrtenties worden verwijderd maar we blijven het volhouden en blijven maar advertenties er op zetten ook al is het 100 keer per dag !!

DIT MENS MOET ECHT GESTOPT WORDEN!!!! :evil:

Gr Santana

kanovaarder
Berichten: 2888
Lid geworden op: 01 mar 2006 12:17

Re: hulp

Ongelezen bericht door kanovaarder »

"Rashond"kopen in het wilde weg.

Sorry dat ik hier woest om wordt!!
Nou staan hier zoveel adviezen waar men op moet letten bij een hondje kopen.
Hoe men na moet gaan waar en hoe men een betrouwbaar adres voor een echte rashond moet zoeken en dat men bij de Raad van Beheer, Emmalaan 16-18, 1075 AV Amsterdam, faxnr: 020-6710846 een en ander zou moeten natrekken!

Maar nee hoor! Toch maar impulsief: "Wij moeten NU een hondje"

Ik heb geen medelijden met U, wel met dat jonge diertje!

Grootvader.

Gesloten