LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zooplus

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: zooplus

Ongelezen bericht door AGGB »

Nog ff vermelden. De bestelling is binnen de termijn voor de deur gezet (zonder aanbellen). De inhoud was niet beschadigd.

@home
Berichten: 27
Lid geworden op: 13 mar 2009 17:03

Re: zooplus

Ongelezen bericht door @home »

Ik ben al 3 jaar vaste klant en ben zéér tevreden over Zooplus.
In al die jaren is er slechts één keer iets fout gegaan. Ik had kattenvoer en twee zakken grit besteld. Het pakket met voer is aangekomen, het grit niet. Ik kreeg keurig twee nieuwe zakken! De zakken zijn in het Tracktracetraject ergens blijven steken.
En zelfs toen onze kater vorigjaar suikerziekte kreeg en speciaal voer moest eten heb ik bij Zooplus voer besteld voor suikerkatjes omdat hij het voer van de dierenarts niet wilde eten. Alleen bleek er veel meer met onze kater aan de hand te zijn, hij werd in het weekend alsmaar zieker en bleek ook een enorm kankergezwel in zijn buik te hebben. Wij hebben hem daarom in laten slapen. Na het weekend kwam het pakket met zijn voeding. Ik kon de bestelling niet meer tegenhouden, een en ander zat al in het verwerkingstraject.
Zooplus heeft alle kosten vergoed, ook mijn verzendkosten en ik vind dat zéér coulant!
Bestel vaak twee keer per maand en voor best veel geld maar heb geen enkele negatieve ervaring.
Alleen vind ik dat de laatste tijd niet meer heel vlot wordt geleverd.

Ik ben en blijf tevreden tot het tegendeel is bewezen! :D

4littlekids
Berichten: 19
Lid geworden op: 01 mar 2011 08:29

Re: zooplus

Ongelezen bericht door 4littlekids »

Sinds mei heb ik zooplus ontdekt, ik ben erg tevreden over het bedrijf.
Ik betaal op rekening en zorg dat het zowiezo binnen 14 dagen op hun rekening staat zoals ze vragen, als er iets niet goed is stuur ik een mail en ze dragen een oplossing aan.
Bijv etensbakjes in zwart besteld en ik kreeg witte, die hoefde ik niet te betalen. Ik kreeg 1 stuk runderkophuid ipv 5 en ze crediteren de 4 die ik niet heb gehad. De 2e kippenvoerbal die ik niet had besteld mocht ik houden!

Als iets niet op voorraad is dan laten ze me weten wanneer het wel weer in de schap ligt en het grote voordeel is dat ik mijn kattengrit, hooi en stro niet meer hoef te halen op de fiets met 2 kleine kids.
Ik kan het kwaliteit grit en hooi ook nergens hier in de buurt krijgen voor dat geld!

De beoordelingen van andere klanten zijn soms een handig handvat, klopt ook vaak met de werkelijkheid.

Ik herken de negatieve reacties helemaal niet, ik ben een zeer tevreden zooplusbesteller voor mijn Europese Korthaarkitten, Grote Zwiterse Sennenhondpup, 2 Teddykonijnen en 3 sabelpootkrieldames!

Wel heb ik verzending voor postnl gekozen omdat de GLS een waardeloze transporteur bleek, die donderde gewoon een doos met grit en een aantal dure dingen 3 straten verderop zijn bus uit voor een totaal verkeerd huisnummer! Kon ik het met de kruiwagen gaan halen, vreselijk veel geluk gehad dat iemand me erop attent maakte anders was het gewoon foetsie geweest.
Een foto gemaakt en spullen kreeg ik vergoed (en ik hoop de chauffeur ontslag :oops: )

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Tarja »

bij mij gaat het nu ook heel goed, ik ben tevreden, heb van de week een vogelkooi besteld en heb hem vandaag gehad en in prima staat en mijn vogels zijn tevreden

gerda1956
Berichten: 225
Lid geworden op: 28 sep 2005 21:22

Re: zooplus

Ongelezen bericht door gerda1956 »

Ook hier geen problemen met Zooplus. Maandag besteld en betaald, vandaag in huis. Bestel er regelmatig en tot nu toe altijd goed. Werd bezorgd door de post, misschien dat dit nog scheelt?

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Tarja »

ja je kan kiezen tussen GLS en PostNL, ik doe nu via post NL en dat gaat heel goed,

Clif
Berichten: 18
Lid geworden op: 18 okt 2011 00:52

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Clif »

ik heb inderdaad ook eens voor mijn katten een aantal speeltjes besteld. Het kwam maar niet aan. Ik belde en mailde er achteraan maar kreeg steeds dezelfde reactie. Het wordt verstuurd zeiden ze.
Ik heb toen eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Deze vertelde mij dat ik me te druk maakte , om zo een klein bedrag. Het ging om 12 Euro. Ik heb nu eenmaal niet veel te besteden. Ik heb 11 katten en ook een zieke vrouw met MS thuis. Ik vond het schandalig hoe ze me behandelden . Ik heb het maar gelaten want de telefoonkosten waren in mijn ogen al duurder dan het geld dat ik kwijt was, Een koude douche dus!

Hartenheer

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Hartenheer »

Clif schreef:ik heb inderdaad ook eens voor mijn katten een aantal speeltjes besteld. Het kwam maar niet aan. Ik belde en mailde er achteraan maar kreeg steeds dezelfde reactie. Het wordt verstuurd zeiden ze.
Ik heb toen eindelijk iemand aan de lijn gekregen. Deze vertelde mij dat ik me te druk maakte , om zo een klein bedrag. Het ging om 12 Euro. Ik heb nu eenmaal niet veel te besteden. Ik heb 11 katten en ook een zieke vrouw met MS thuis. Ik vond het schandalig hoe ze me behandelden . Ik heb het maar gelaten want de telefoonkosten waren in mijn ogen al duurder dan het geld dat ik kwijt was, Een koude douche dus!
als ze nog eens zo'n opmerking geven moet je ze een spiegel voorhouden.

Als je € 12,00 te weinig zou betalen of ze dan ook zo reageren, het is maar € 12.00
Dan zijn ze nog in staat om een incassobureau op je af te sturen

Patrickzeep
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2011 18:13

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Patrickzeep »

Omdat Zooplus er echt als allergoedkoopste uit kwam, heb ik ondanks de negatieve verhalen op dit forum, toch besteld. Gelukkig ging alles naar wens! Binnen een week alles in huis!
Als het fout was gegaan had ik zeker mijn ervaring op dit forum vermeld. Nu ik tevreden ben, mag het ook gezegd worden!

Een tevreden klant dus.

Mobeke
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2011 18:06

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Mobeke »

Ik heb eens gekeken op de Duitse zooplus site. We willen voor onze hond een hondendeken in de auto. Het artikel dat we op het oog hebben kost in Nederland 49,90, in Duitsland kost deze 29,90... Dat verschil is toch wel heel erg groot!
Ik heb zooplus een mailtje gestuurd om te vragen hoe dit kan en of dit artikel in Nederland binnenkort ook 29,90 kost. Ik ben benieuwd wat voor antwoord we krijgen... :mrgreen:

Yvdr
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 nov 2011 19:52

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Yvdr »

Wat betreft niet leveren heb ik nooit problemen met Zooplus, alles komt keurig aan. Vind alleen de levertijd lang, soms duurt het wel 3 weken voor de bestelling binnen is.

Patrickzeep
Berichten: 2
Lid geworden op: 30 okt 2011 18:13

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Patrickzeep »

Mobeke schreef:Ik heb eens gekeken op de Duitse zooplus site. We willen voor onze hond een hondendeken in de auto. Het artikel dat we op het oog hebben kost in Nederland 49,90, in Duitsland kost deze 29,90... Dat verschil is toch wel heel erg groot!
Ik heb zooplus een mailtje gestuurd om te vragen hoe dit kan en of dit artikel in Nederland binnenkort ook 29,90 kost. Ik ben benieuwd wat voor antwoord we krijgen... :mrgreen:
===============================

Heb je al wat gehoord?

Mobeke
Berichten: 29
Lid geworden op: 14 nov 2011 18:06

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Mobeke »

Ja!

Ik kreeg al heel snel onderstaande mail:
Hartelijk dank voor uw e-mail.
Het is goed mogelijk dat verschillende zooplus shops een bepaald artikel voor een andere prijs aanbieden. Per shop wordt een prijsberekening gemaakt waarin alle kosten voor die shop worden meegenomen. Het is bijvoorbeeld mogelijk dat logistieke kosten per shop verschillen, of dat de fabrikant verschillende prijsrichtlijnen/prijsvoorschriften hanteert voor verschillende landen.
Het staat u uiteraard vrij om zelf te kiezen bij welk van onze shops u bestelt. Houdt u er wel rekening mee, dat u meestal porto moet betalen als u bij de shop van een ander land bestelt.
Met vriendelijke groet,
uw
service-team van zooplus

Een vriendelijke mail maar we schieten er niets mee op. We hebben op dit moment nog geen bestelling gedaan. 20,- verschil is best veel, wanneer we in Duitsland betalen komt er wel 4,95 verzendkosten bij...
Dat er enig verschil is dat begrijp ik wel maar de verschillen zijn wel heel erg groot!

sjaantje109
Berichten: 16
Lid geworden op: 31 jan 2008 16:22

Re: zooplus

Ongelezen bericht door sjaantje109 »

Ik ben ook al jaren klant bij Zooplus, heb 4 katten en 2 honden dus er wordt aardig wat besteld, altijd tot tevredenheid, maar de laatste tijd maken ze er een potje van! Zakken kattengrit die kapot in de doos zitten, alles is dus gelekt en onder het kattengrit, als je dan een foto opstuurt krijg je met veel pijn en moeite 3 ! euro terug. Nu had ik een bestelling geplaatst, die bestond uit 2 dozen, 1 doos kreeg ik wel, de andere niet. Gemailt via mijn wachtwoordpagina. Geen antwoord. Na een week dus maar eens gebeld, dan kom je denk ik in India terecht, in het Engels, afijn geen probleem, wat bleek: de tweede doos met kattenvoer kon niet geleverd worden; ik kreeg een creditnota. Het bedrag was overgemaakt. Krijg ik een aanmaning van Zooplus. He? Voor het bedrag van de creditnota. Ik gemailt: dit is een creditnota, daar moet je me niet voor aanmanen. Bleek dat ze het bedrag nog een keer hebben overgemaakt. Krijg ik een mailtje dat ik beide bedragen terug moet storten aangezien ze een fout gemaakt hebben. Ik heb een doos niet gehad, daar krijg ik credit voor, en dat is terecht. Ik wil het ene bedrag terugboeken maar verder niet. Het gaat erom dat ik "vroeger" altijd heel snel en accuraat antwoord kreeg op mijn vragen, en goed geholpen werd. Ze maken er nu een potje van. Ik denk dat ik eens ergens anders ga bestellen en Zooplus lekker z'n gang laat gaan. Maar het valt me toch tegen. En ze zijn een goede klant kwijt!!!

pera

Re: zooplus

Ongelezen bericht door pera »

Dat vind ik zielig voor Zooplus.

solleila
Berichten: 361
Lid geworden op: 07 sep 2005 21:26

Re: zooplus

Ongelezen bericht door solleila »

Ik ben al klant sinds 2008 omdat ze voeding hebben die niet iedere dierenspeciaalzaak heeft,mijn kat kan niet goed tegen granen,bestel ik altijd brokjes en blikvoer via deze site zonder granen. Gaat altijd perfect. Een keertje dat ik blikjes had waar de lipjes er heel makkelijk aftrekt. Helaas kun je hem dan niet meer openmaken. En moet je hem weggooien Geen probleem ik kreeg gewoon nieuwe blikjes toegestuurd van ze. Ik had er ook een foto van gemaakt dat de lipjes van het blikje er niet meer op zaten. Ik vind het heel fijn. Je hoeft maar voor 19 euro dierenvoeding te bestellen en je hoeft geen portokosten te betalen.
Zelf nooit problemen met ze gehad.

Tarja
Berichten: 41
Lid geworden op: 13 sep 2010 22:55

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Tarja »

ik bestel nog steeds bij zooplus en het gaat heel goed, bestelling binnen 3 dagen binnen, soms de volgende dag al, en kies nu iedere keer voor PostNL, met GLS is het al 2 keer verkeerd gegaan, lag dus niet aan zooplus,

sugamilk
Berichten: 3
Lid geworden op: 28 okt 2009 08:27

Re: zooplus

Ongelezen bericht door sugamilk »

Ik bestel al jaren bij Zooplus!
Nooit problemen mee!

Heb een keer een krabpaal besteld, die was binnen 3 maanden kapot!
Gemaild, en kreeg netjes een nieuwe thuis gestuurd.

Echt geen klagen er over, de service is er prima.
Heb het ook altijd binnen 3 dagen binnen.

Nee, ik koop nergens anders meer dan Zooplus! Ik bestel er voor mijn hond en mijn 4 katten.

bprosman
Berichten: 9935
Lid geworden op: 04 sep 2011 18:39

Re: zooplus

Ongelezen bericht door bprosman »

Sinds er hier op de site melding gemaakt werd van Zooplus ben ik er ook eens gaan kijken en heb er een bestelling gedaan.
Betaald met credit-card, en netjes binnen een paar dagen afgeleverd door de postbode.

AGGB
Berichten: 371
Lid geworden op: 20 jan 2008 13:23

Re: zooplus

Ongelezen bericht door AGGB »

Mijn 2de bestelling, betaald via IDEAL, onlangs bij Zooplus, een grote, zware zak Orijen, is probleemloos verlopen. Dat wil ik ff kwijt na mijn eerste, niet zo beste, ervaring daar in juli/aug. Dus ik bestel er volgende maal weer.

Gesloten