LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zooplus

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

namsrevel schreef:Toen ik de winkel ontdekte was ik heel blij omdat alles goedkoper leek. Ik heb toen een kooi besteld voor mijn gerbils, een kooi waarbij de ene helft van glas was en de andere helft van metaal. Toen ik de doos opendeed zag ik het gelijk, de glazen onderkant was totaal gebroken... Ik vind dat echt niet kunnen, als je dan een webwinkel bent en al je producten verzend dan moet je er ook zorg voor dragen dat de producten heel en compleet op het adres van de klant aankomt... Ik heb de hele box teruggestuurd mijn geld teruggevraagd en nooit meer wat besteld. Het was namelijk een heel gedoe..
En hij zou niet tijdens het vervoer proces kapot gegaan kunnen zijn??

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

rozemarijntje schreef:Heb ondertussen idd paar keer wat besteld,scheelt veel ! Afleveren snel...geen problemen...vind het wel leuke zaak..
zei ik toch? Ik heb al jarenlange ervaring met Zooplus en als er iets fout ging dan werd dat keurig opgelost. Bij een gewone dierenwinkel ook wel eens iets gekocht dat niet goed was. Ook in een gewone winkel wordt het dan wel eens strijd. Daarbij liggen de prijzen van Zooplus een stuk lager en kun je ook nog via een bonusysteem sparen voor spulletjes. Vind het een prima winkel! Maar het zal de gewone ondernemers, dierspeciaalzaken zeker een doorn in het oog zijn....

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Nou idd,zal best het een en ander fout gaan,maar waar niet?
En idd scheelde echt veel....zak eukanuba..3 kg winkel 23.95 daar 7'5 kg 32.90 :shock: enik had een bon 10% dus ging er nog eens af...nou!
Met die zak doet ie wel een tijd..maar andere dingen schelen ook, en drempel voor bezorgkosten ook laag.

Ik heb dus naar je geluisterd :wink: doe ik wel eens hoor :lol: ben niet altijd eigenwijs :oops: :oops:

Idd spaar punten,leuk!

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Leuk dat je positief reageert. Er zal zeker wel eens iets mis gaan maar ze lossen het prima op! Althans dat is mijn ervaring.

Spaarpuntjes zijn handig want je kunt voor veel spullen sparen. Heb al heel wat bij elkaar vergaard! Heb veel dieren dus dan loopt het hard op. Ook scheelt het veel geld bij Zooplus dus ik ben zelf ook dik tevreden. In deze tijd let je toch meer op de prijzen. Jouw bestelling scheelt ook bijna 10 euro. Dat is niet niks!

Eigenwijs heb ik nooit genoemd :wink: maar dat je kritisch bent is alleen maar goed :D

MarkoVermeer
Berichten: 7
Lid geworden op: 09 sep 2013 13:11
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: zooplus

Ongelezen bericht door MarkoVermeer »

Geen problemen gehad met Zooplus tot dusverre. Van benches tot en met kattentransporters gekocht en alles is goed gegaan.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

boertje van buuten schreef:Leuk dat je positief reageert. Er zal zeker wel eens iets mis gaan maar ze lossen het prima op! Althans dat is mijn ervaring.

Spaarpuntjes zijn handig want je kunt voor veel spullen sparen. Heb al heel wat bij elkaar vergaard! Heb veel dieren dus dan loopt het hard op. Ook scheelt het veel geld bij Zooplus dus ik ben zelf ook dik tevreden. In deze tijd let je toch meer op de prijzen. Jouw bestelling scheelt ook bijna 10 euro. Dat is niet niks!

Eigenwijs heb ik nooit genoemd :wink: maar dat je kritisch bent is alleen maar goed :D
Leuke is heb aantal vriendinnen uitnodiging gestuurd ,veel korting en punten..hiihihi
Gaan allemaal nu aan de koop,sommige dingen zijn gewoon goedkoper.
Valt op dat veel dingen uit duitsland komen,kreeg paar dingen jn duits ,ook goed,had al gezien duitsland dus...en sommige dingen zijn duitsland gewoon goedkoper,
Maakt me niks uit,scheelt hoop geld,
Gisteren werd er vriedin niet goed had iets van kauwstaafjes gekocht dierenwinkel
100 15.95 kijkt bij site die ik gegeven had 2x100 voor 16.95 :lol: nou zegt ze ben gelijk aan bestellen gegaan.....ja,je moet het weten..

En ja klachten zijn er overal......elke winkel wel...
Online bestellen kan je moeilijkheden krijgen met retouren,kan zeg ik..

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Maar de prijs blijft ook belangrijjk. De prijzen van de dierenspeciaalzaken rijzen de pan uit. Ik begrijp wel dat deze winkeliers ook meer kosten hebben (bedrijfspand, personeel, verlichting en noem maar op) maar toch zullen klanten uiteindelijk gunstige alternatieven zoeken. Bij zooplus scheelt het soms zo twintig euro als ik meerdere dingen bestel en dat vind ik wel heel veel. Er zal ook bij zooplus wel eens wat mis gaan maar in mijn geval is dat altijd netjes opgelost. Ik ben zeer tevreden. Heb ook vriendinnen/vrienden van mij aangemeld en die zijn ook tevreden over met name de prijs dan. Gelukkig heb ik zelf nog niet echt hoeven te retourneren maar ik heb wel eens geklaagd en dan werd dit vergoed. Kortom Zooplus is een prima internetbedrijf! met een breed assortiment tegen een scherpe prijs. Wat ik zelf minder vind is dat zooplus duitsland andere prijzen heeft dan zooplus nederland dus ik schipper wel tussen deze twee. Maar met bestellen gaat het dan nog steeds goed :wink: .

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Oh dus je kan ook uit duitslsnd bestellen.?mmm morgen eens kijken

Zal je zeggen voer,je schrikt je wezenloos,winkel zak 2,5 kg 23.45
Normaal zooplus 15,90 en vorige week topaanbieding 7.99.
Wat denk jij dat ik gedaan heb... :wink: zit lange datum op en jan ongeveer moet ik over op andere is ie jr...maar komt de aanbieding ergens nov dec voorbij sla ik al in...bizar was dit,toen ik dit dus liet zien,had foto express geapped kijk dierenzaak ,zooplus,,gelijk om..helemaal hyper zijn ze nu :lol: hihih..ja,nou jaik zie het zo,kan ie weer wat anders voor krijgen...

Ben blij dat ik het gedaan heb en idd misschien gaat er in toekomst wat mis,maar...heb ik met andere dingen ook wel eens... Met dat voer was het zo druk normaal volgende dg in huis..maar kreeg netjes mail druktedag langer,joh prima...

Dus al met al tevreden morgen eens duitsland kijken :wink:

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

...bizar was dit,toen ik dit dus liet zien,had foto express geapped kijk dierenzaak ,zooplus,,gelijk om..helemaal hyper zijn ze nu hihih..ja,nou jaik zie het zo,kan ie weer wat anders voor krijgen...
:D :D :D
Laatst gewijzigd door boertje van buuten op 22 sep 2013 10:06, 1 keer totaal gewijzigd.

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Als je naar zooplus.de gaat dan kun je gewoon inloggen en bestellen. Je kunt alleen niet op krediet bestellen en moet dus vooraf betalen. Ook wordt het per tnt verzonden en niet via gls. Voor het overige is het echt hetzelfde alleen hebben ze daar soms andere aanbiedingen en zijn er ook prijsverschillen in het assortiment maar daar kun je je voordeel mee doen :wink:

Zeker dus de moeite waard ook even op deze duitse versie te kijken.

Dat met dat voer was zeker een superaanbieding!! Ja dat moet je dan gelijk inslaan. Ik heb dat ook een keer gehad met nat voer. Toen stond een heel keukenkastje vol :D

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

boertje van buuten schreef:Als je naar zooplus.de gaat dan kun je gewoon inloggen en bestellen. Je kunt alleen niet op krediet bestellen en moet dus vooraf betalen. Ook wordt het per tnt verzonden en niet via gls. Voor het overige is het echt hetzelfde alleen hebben ze daar soms andere aanbiedingen en zijn er ook prijsverschillen in het assortiment maar daar kun je je voordeel mee doen :wink:

Zeker dus de moeite waard ook even op deze duitse versie te kijken.

Dat met dat voer was zeker een superaanbieding!! Ja dat moet je dan gelijk inslaan. Ik heb dat ook een keer gehad met nat voer. Toen stond een heel keukenkastje vol :D
Ik ga straks eens kijken...ja kon nu niet gek veel nemen omdat hij over moet, maar komt vast nog een keer en dan bingo, ! Nu wel drie zakken,hij moet toch mengen tegen die tijd en iets langer puppy kan ook geen kwaad zei da,zitten goede bouwstoffen in..oh die vriendinnen waaaaaat...nou echt..pnt bij de vleet krijg ik,pnt gekozen..
Ik heb gekozen voor dat het zo en zo al met tpg komt,gls kan je ook voor kiezen idd,
Maar krediet oh dat maakt me niet uit,ik betaak gelijk wanneer het binnen is,was eerst onder het mom van ff kat uit de boo kijken..

Ga binnenkort zo en zo naar duitsland vakantie,wil daar eens kijken of het ook scheelt ...zo en zo in winkels,
Ja niet zoveel als zoover
Idd kijk als je ziet hoe vaak het over de kop gaat,want oke internet nu 7'99 maaaaar die hebben ook kosten,pand,personeel,verzenden,verwerken enz..
Oke geen winkelpand,winkel is duurder idd, dat weet ii,maar als ze op die 7'99 nog verdienen! Dan wil ik niet wete wat ze op 23.49 verdienen....

Maar goed ben blij dat ik geluisterd heb :wink: en mijn vriendinnen weer naar mij :wink:

Ja ,staat hier allemaal op zolder,
Dus hoppa , :lol:

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Kun je in ieder geval vast een tijdje vooruit. Blijft toch wel goed. Ik zag nu ook weer een aanbieding, heb dus vandaag besteld. Krijg er nu twee zakjes rc fit 32 brokjes gratis bij, toch een kleine kilogram. Dat voer kost gemiddeld 5 a 7 euro. Dat bedoel ik dus maar. Ook heb ik middels mijn bonuspunten gratis spulletje vergaard dus veel spullen voor een goede prijs.

Veel plezier in Duitsland. Ben ook wel benieuwd of het daar in de winkels goedkoper is dan hier. laat je het weten via dit topic? Mag ook per pm. Denk zelf dat de winkels in Duitsland met hetzelfde probleem kampen als hier. Vind het wel vervelend voor de winkeliers. Maar ik moet ook op mijn centjes letten dus de goedkoopste wint het bij mij. Voorbeeld kittyfriend kattengrit is in ongeveer een jaar tijd 1,50 duurder geworden dus van 5,20 naar 6,60. Dat vind ik nogal wat. Heb het over een zak van 30 liter dus die gaat best snel op. Dat kun je op den duur toch niet meer betalen. Helaas is het kattengrit bij zooplus wel duur maar dat heeft denk ik met vervoer en logistiek te maken. Daarom ben ik dan aan de winkelier overgeleverd met als gevolg dat ik per maand euros meer moet betalen. Hoop dat zooplus daar ook nog eens een oplossing voor heeft. Misschien weet je het al maar je kunt ook voor 3,00 een jaarabonnement nemen. Telkens als je dan bestelt krijg je korting op je bestelling. Ik heb dat vandaag verlengd want het loopt af op 28 september as. Ik heb het afgelopen jaar iets van 15 euro extra korting gekregen door dit abonnement. Ik bedoel maar :D :D :D

ursa major
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2013 13:23

Re: zooplus

Ongelezen bericht door ursa major »

Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij Zooplus. Van € 99,90 .En koos voor de betaling achteraf wel zo handig omdat deze verkoopside nergens bij een waarborg fonds veilig internethandelen is aangesloten. Wel gingen ze condoleren of ik wel krediet waardig was. Prima vond ik.
Kreeg ik bericht direct na plaatsen bestelling dat zooplus werkt met adresvaliditeit controle en hierdoor kan er geen bestelling plaatsvinden met betaling achteraf. Waarom is mij een raadsel.
Ik bestel regelmatig via internet en in de meeste gevalen vooruit of bij aflevering of achteraf. Het is maar welke mogelijkheden geboden worden en waar ik voor kies als klant. Alles op tijd betaald en geen problemen.
In de mail stond dat Zoover de bestelling 7 dagen vast houd en dient mijn betaling door hen ontvangen te zijn. Zodra verwerkt voeren ze de bestelling uit.
Ik heb gemaild via een contact formulier dat ik vindt dat ze deze keuze achterwegen horen te laten als de organisatie Zoover deze niet wil of kan honoreren. Ik heb verzocht de bestelling te annuleren of anders te bezorgen met achteraf betaling zoals mijn betalingskeuze/wens. Kwestie van keuzemogelijkheden en vertrouwen. telefonisch zijn ze betaald bereikbaar met een Engelstalig sprekende medewerker. Ook niet echt fijn.
Wordt vervolgd.............. :?

ursa major
Berichten: 4
Lid geworden op: 15 feb 2013 13:23

Re: zooplus

Ongelezen bericht door ursa major »

ursa major schreef:Ik heb voor het eerst een bestelling geplaatst bij Zooplus. Van € 99,90 .En koos voor de betaling achteraf wel zo handig omdat deze verkoopside nergens bij een waarborg fonds veilig internethandelen is aangesloten. Wel gingen ze condoleren of ik wel krediet waardig was. Prima vond ik.
Kreeg ik bericht direct na plaatsen bestelling dat zooplus werkt met adresvaliditeit controle en hierdoor kan er geen bestelling plaatsvinden met betaling achteraf. Waarom is mij een raadsel.
Ik bestel regelmatig via internet en in de meeste gevalen vooruit of bij aflevering of achteraf. Het is maar welke mogelijkheden geboden worden en waar ik voor kies als klant. Alles op tijd betaald en geen problemen.
In de mail stond dat Zoover de bestelling 7 dagen vast houd en dient mijn betaling door hen ontvangen te zijn. Zodra verwerkt voeren ze de bestelling uit.
Ik heb gemaild via een contact formulier dat ik vindt dat ze deze keuze achterwegen horen te laten als de organisatie Zoover deze niet wil of kan honoreren. Ik heb verzocht de bestelling te annuleren of anders te bezorgen met achteraf betaling zoals mijn betalingskeuze/wens. Kwestie van keuzemogelijkheden en vertrouwen. telefonisch zijn ze betaald bereikbaar met een Engelstalig sprekende medewerker. Ook niet echt fijn.
Wordt vervolgd.............. :?
Ik bedoel Zooplus. hier een aantal keren verkeerd neergezet excuus

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

Totaal geen last van gehad,heb je voor groot bedrag besteld? Misschien boven 50 gaan ze nakijken?
Ik had eerste bestelling ook eerst via overschrijven achteraf gedaan,maar idd zeiden ze dat ze test zoudrn doen,weet niet hoe snel dat gaat,maar ik kreeg binnen half uur bericht dat mijn pakker verzonden was...en nu meerdere bestellingen geen probleem...

Zooplus heb ik ook eens gemail,gewoon ned terug...

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: zooplus

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Er kan soms wel een engelstalige telefoniste zijn maar dat wordt opgelost als je om een nederlandstalige vraagt. Heb er prima ervaringen mee. Het lijkt me redelijk dat ze een controle uitvoeren. Ik heb dat destijds ook gehad en toen gezegd dat ik vooraf zou betalen. Dat was akkoord en later kon ik gewoon achteraf betalen. Het is denk ik een controle om te zien of nieuwe klanten betalen. Lijkt me niet raar want er zijn nu eenmaal wanbetalers. Bij een winkel reken je ook gelijk af. Dus de mogelijkheid om achteraf te betalen bij zooplus, is een privelege wat mij betreft. Het blijft nl heel moeilijk om op rekening spullen te kopen bij internetbedrijven. Een bedrijf neemt dan een groot risico. Postorderbedrijven zijn hier in het verleden ook de dupe van geworden. De meeste bedrijven bieden de keuze om direct via paypal oid, bij aflevering of vooraf via een bankoverschrijving te betalen ook als je vaste klant bent. Ik vind het prima dat je als vaste en betrouwbare klant van Zooplus wel de mogelijkheid wordt geboden om achteraf te betalen. Kan deze werkwijze dus wel begrijpen.

MAlberts
Berichten: 1
Lid geworden op: 16 jan 2014 23:46

Re: zooplus

Ongelezen bericht door MAlberts »

Vandaag een Tweede Aanmaning binnen gekregen.
Uiteraard voor een product dat nooit is besteld en nooit is ontvangen.

Het bedrijf is gevestigd in München, telefoon in Amsterdam en als je belt wordt je in het Engels te woord gestaan. Email gestuurd, geen reactie. Nu gemaild dat als men ons nog een keer contact met ons opneemt dat wij de politie inlichtten wegens poging tot oplichting.

rozemarijntje
Berichten: 6897
Lid geworden op: 23 mar 2010 23:14
Locatie: Tussen andere kruiden! Behalve onkruid ;-)

Re: zooplus

Ongelezen bericht door rozemarijntje »

MAlberts schreef:Vandaag een Tweede Aanmaning binnen gekregen.
Uiteraard voor een product dat nooit is besteld en nooit is ontvangen.

Het bedrijf is gevestigd in München, telefoon in Amsterdam en als je belt wordt je in het Engels te woord gestaan. Email gestuurd, geen reactie. Nu gemaild dat als men ons nog een keer contact met ons opneemt dat wij de politie inlichtten wegens poging tot oplichting.
Nou ik had keer verkeerde levering,( gebeld id engels dus??) ( als ik bv nespresso bel heb ik belgische asn de lijn???) niks aan de hand,terug gestuurd kreeg goede opgestuurd,ja zit munchen,duitsland stuk goedkoper,maar als je goed kijkt zitten ze overal....staat hele lijst belgie etc..
Mail gestuurd ooit over spaarsysteem volgende dag bericht...zo nog mail over een rekening...volgende dag bericht..

Sorry ik alleen maar positief...

Ik heb nog nooit rekening gehad van iets wat ik niet besteld heb...
Aangetekende brief geprobeerd???

Gesloten