LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] zooplus

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

Ik heb vorige week een mail naar hun gestuurd met een simpele vraag, maar nog steeds geen reactie gehad.

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

je besteld toch niet meer soraya zoals eerder te lezen was

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

als je goed gelezen hebt, op de 1e pagina, heb ik er nooit bestelt :wink:
En zal het zeker niet snel doen. Ik had gewoon een simpele vraag voor hun, die totaal los staat van bestellen.

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Dat bedoel ik dus soraya en met wat voor een provider mail je dan wel als je geen bericht terug krijg??????

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

ik heb gewoon naar hun emailadres die op hun website staat een mail gestuurd, en volgens mij is het geen gestandaardiseerd adres waarbij je automatisch respons terug krijgt dat je in behandeling bent. Welke provider dat is, zal mij een worst zijn eigenlijk.
Of bedoelde je dat niet?

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Nee dat bedoel ik niet
Ik bedoel jouw provider.Dus wie verzorgt jou internet provider en heb je een spambox of spamfilter weken en wordt het dan niet afgevangen.???

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

Gmail. Dit staat los van de provider. En als ik weet dat ik mogelijk iets kan ontvangen dat fout kan gaan, wordt er op de naam gezocht, dus als het in de spam zou zitten, was het alnog te vinden geweest. Maar ook hier zit niks in.

Majo1983
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2009 11:57

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Majo1983 »

Ik heb ook een bestelling geplaatst bij Zooplus, afgelopen zondag dus verwacht het wel binnenkort binnen. Kreeg meteen maandagmorgen nog een bevestiginsmail dat het was verstuurd. Nu ik eens ben gaan kijken op internet voor ervaringen met Zooplus en schrok ik wel een beetje hoor! (misschien had ik dat ook van te voren moeten doen :-))..
Maar ik lees dat iedereen hier allemaal vooruitbetaald en met een creditcard.. Ik had gewoon de optie om te betalen met een acceptgiro/rekening die bij de bestelling zit! Ik vind het zelf wel fijn om pas te betalen wanneer ik zeker weet dat ik heb ontvangen wat ik heb besteld en dat dit goed is.. Ik hoop dat mijn bestelling wel goed gaat en dat ik een postieve reactie hier achter kan laten! We weten het snel!

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

het is pas sinds heel kort dat je met een acceptgiro kan betalen, heb ik begrepen.

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Bij meeste online shops wordt vaak g-mail hotmail en consorten in de spambox geplaatst dit gebeurt ook bij ons op het werk daar je heel veel spam krijg van deze postbussen.
Dus het kan wel eens zijn dat ze je mail niet gezien hebben. En het is dus wel degelijk gebonden of je mailt via .nl .de etc. dit i.v.m. spam.

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Als je bij zooplus bestel is 3 tot 4 dagen levetijd normaal
Dus als het maandag verstuurd wordt dan heb je het op zijn vroegst donderdag of vrijdag.

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

erg vreemd dat het grootste emailserver (weet even niet hoe anders te omschrijven) geblokkeerd wordt.....
Zelf nooit deze ervaring gehad en winkel toch erg veel op internet...

Majo1983
Berichten: 2
Lid geworden op: 22 apr 2009 11:57

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Majo1983 »

Gisteren netjes mijn pakketje ontvangen!
Was een zware doos van ong. 20 kilo en hebben ze netjes naar boven (3 hoog zonder lift) gebracht! Zag er prima uit, alles compleet, juiste artikel, mooie zware kwaliteit (krabpaal) en dit tegen een supervoordelige prijs! Factuur was bijgesloten, binnen 14 dagen betalen! Ik ben zeer tevreden! Mag ook gezegd worden!

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Heb van de week 23-04-2009 om 02.27 uur een bestelling geplaatst bij zoo plus.nl was mijn 2e bestelling dit jaar. En is op Maandag geleverd bij mijn buurman.
Ik heb het deze keer niet via dhl/tnt laten bezorgen maar via gls nu kwam het pakketje niet onbeschadigd aan terwijl het wel goed verpakt was door zooplus.nl
Hier heb ik ook melding van gemaakt bij zooplus.
Er was veders niets stuk dus ik heb het zo gelaten.
Als je wat besteld laat het dan leveren via dhl/tnt en niet via gls want die smijten nog meer als dhl/tnt

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Alice12345 »

13 maart heb ik het geld voor de kooi teruggekregen (dus 6 weken na bestelling op 24 januari 2009). Helaas wacht ik nog steeds op mijn geld van het kapotte blokhutje dat erbij zat. Ik geloof dat ik ze maar weer moet bestoken met dagelijkse mails. Net zoals de vorige keer... :roll:


@kabouter: Ik mail ook via Gmail. Je moet gewoon elke dag mailen, anders valt het niet op tussen de miljoenen klachtmails die ze krijgen (tenminste dat idee krijg ik ervan). Ben benieuwd hoe lang het duurt voor ze de administratie eens nakijken en zien hoeveel er niet klopt.

Soraya
Berichten: 501
Lid geworden op: 08 feb 2006 15:04

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Soraya »

ook op mijn vraag heb ik nog steeds geen antwoord gekregen.

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Alice12345 Ik heb veders geen problemen met zooplus alleen de laatste bestelling was beschadigd aan gekomen maar dat was de buiten verpakking en dat is schuld door gls.

kabouter2508
Berichten: 15
Lid geworden op: 12 apr 2008 21:19

Re: zooplus

Ongelezen bericht door kabouter2508 »

Op 30-04-2009
Bestelling:7138198 30-4-09 18:25 Geplaats en op 06-05-2009 nettjes afgeleverd door tnt
Ik moet er bij zeggen dat ik via creditkaart betaal dus als het fout ga kan ik het snel via de bank terug halen.

Alice12345
Berichten: 79
Lid geworden op: 18 okt 2008 20:08

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Alice12345 »

Ik wacht nog steeds op terugstorting van het kapotte cavia-huisje t.w.v. 16,90 euro. Het gaat nog steeds om de bestelling van 24 januari 2009. En maar lekker mijn mailtjes negeren daar. Supertriest. Zo ga je niet met je klanten om. In een half jaar tijd heb ik zo'n 300 euro bij ZooPlus besteed en dit is mijn dank.

Cattery
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 mei 2009 11:18

Re: zooplus

Ongelezen bericht door Cattery »

Ik zat toevallig even op internet rond te kijken naar slechte ervaringen met Zooplus. Wij hebben dus een cattery en halen oa ons blikvoer bij Zooplus. Ze hebben prima voer enkel is de verpakkingsafdeling bij Zooplus zeer slecht. Vorige maans hebben we een bestelling gedaan voor oa blikvoer van ruim 100 euro. De doos kwam netjes op tijd binnen enkel was de doos door de TPG door middel van plakband weer enigszins in elkaar gataped. De doos was aan de zijkant open gescheurd en 95% van de inhoud zat vol deuken. Gelijk hierover mijn beklag gedaan bij Zooplus en een retournummer gekregen. Ze hebben op ons verzoek ook gelijk een nieuwe verzending gedaan met dezelfde inhoud. De 1ste doos zou door de chaufeur worden mee genomen. Toen doos nr 2 kwam wist de chaufeur nergens van en heeft doos nr 1 dan ook niet mee genomen.
Het 2de pakket was een stuk degelijker ingepakt en er zaten van die plastic banden rond het pakket. Zo strak dat wederom alle blikken vol deuken zaten en er heeft zelfs wat gelekt in het pakket. Wederom mijn beklag gedaan. Weer een retournummer gekregen. 2 dagen later staat er opeens doos nr 3 bij de deur. De doos was ditmaal afkomstig van de deutsch post. De inhoud was dus dezelfde bestelling plus een restje karton van de originele doos van Zooplus.De blikken waren dus los in de doos gestort met als gevolg... je raad het al, vol deuken en alles beschadigd.
Ondertussen heb ik hier dus 3 dozen staan waar ik niets mee kan. 1 doos stinkt aanzienlijk en het heb enige contact wat ik heb met Zooplus is een reactie dat de pakketdienst een vaste dag heeft voor het op halen van de dozen en een retournummer. Op mijn herhaalde vragen hoe dit nu opgelost gaat worden krijg ik geen antwoord. Die mailtjes worden gewoon genegeerd of je krijgt een standaard antwoord die ik al een paar mailtjes eerder heb ontvangen. Op mijn vragen of ze telefonisch contact willen op nemen krijg je als antwoord dat ze geen telefonische contacten doen. Enkel mail.....
Gelukkig heb ik hier nu 2 dozen staan waar ik nog niets voor heb betaald. 1 doos heb ik zelfs niet eens besteld. Ik heb dus nog enig dwangmiddel achter de hand. Maar 1 tip aan de mensen die bij Zooplus gaan bestellen. Zorg dat er niet teveel zware dingen in zitten zoals blikken want netjes in pakken kunnen ze niet in Duitsland. In ieder geval niet zodanig dat het onbeschadigd in Nederland aan komt.

Gesloten