LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tanden schoonmaken hondje

Heb jij een kat of een hond? Deel hier jouw ervaringen.
petty1950
Berichten: 312
Lid geworden op: 19 jun 2006 01:01

Re: Tanden schoonmaken hondje

Ongelezen bericht door petty1950 »

Had ik nog niet gelezen maar daar heb je vanzelfsprekend groot gelijk in!
Wat ,n kul....,n hondje dat zich aanstelt? Arm beessie....

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: Tanden schoonmaken hondje

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Ik ben overigens heel benieuwd hoe het nu met het hondje gaat. Ik heb overigens niet het idee dat deze eigenaar niet goed voor haar hond zorgt. Haar vraag of de da netjes heeft gehandeld, is natuurlijk heel terecht. Ik weet zeker dat geen dier zich aanstelt maar ik kan mij wel voorstellen dat het vertrouwen in deze da tot een nulpunt is gedaald. Niet netjes om een daeigenaar die van zijn dier houdt, zo voor het blok te zetten.....

Chocomelk
Berichten: 11409
Lid geworden op: 30 nov 2009 18:14

Re: Tanden schoonmaken hondje

Ongelezen bericht door Chocomelk »

Mijn hondje is doodziek al de gehele dag en ligt de gehele dag te piepen. Het is nu 22.00 uur en hij is dus al 12 uren thuis,
sorry hoor maar dan is er iets niet goed, ziek van narcose dat kan maar liggen piepen 12 uur lang dan is er iets niet goed.

boertje van buuten
Berichten: 218
Lid geworden op: 26 feb 2011 12:41

Re: Tanden schoonmaken hondje

Ongelezen bericht door boertje van buuten »

Dus chocomelk,

[quote][/quote]sorry hoor maar dan is er iets niet goed, ziek van narcose dat kan maar liggen piepen 12 uur lang dan is er iets niet goed.

Geen juiste rekening zoals afgesproken, en de ingreep niet goed gedaan. Geld terug eisen en op zoek naar een dierenarts die zijn werk goed doet en geen dollartekens in zijn ogen heeft.....

tennis
Berichten: 3089
Lid geworden op: 10 apr 2010 22:52

Re: Tanden schoonmaken hondje

Ongelezen bericht door tennis »

boertje van buuten schreef:Ik ben overigens heel benieuwd hoe het nu met het hondje gaat.
TS is sinds 6 mei niet meer gesignaleerd.
Het was mooi, om te horen, dat het hondje het goed maakt.
Of is er misschien toch iets aan de hand?
Ik denk, dat wij dit niet meer te weten komen.

Gesloten