Priment energie telemarketing (DGB energie)

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Bob Schurkjens

Re: Priment energie telemarketing (DGB energie)

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Daar heb je ook wel weer een punt.

juliomariner

Ongelezen bericht door juliomariner »

Prima dat het wordt uitgezocht maar de energiebedrijven doen en niets mee terwijl ze echt wel weten hoeveel klachten er over deze bemiddelaars zijn.

J. Deltoer

Ongelezen bericht door J. Deltoer »

juliomariner schreef:
13 mei 2021 19:31
Nuttig waarvoor?. Er doet niemand wat mee.
De enige oplossing om dit soort hufters te stoppen ligt bij de energiebedrijven. Als zij niet meer in zee gaan met dit soort wazige bedrijfjes droogt hun inkomstenbron op en stoppen ze vanzelf.
DGB is het energiebedrijf wat met deze cowboys zaken blijft doen. Waarom? Het is in hun belang, want het lukt deze cowboys om slachtoffers te vinden voor de woekertarieven van DGB. Nee, dit houdt niet op, niet vanzelf.

HCMA

Ongelezen bericht door HCMA »

Zojuist voor de zoveelste keer gebeld door GME solutions. Volgens mij valt die ook onder priment energie. Dit keer opgenomen (nummer hebben ze duidelijk van KvK,). Ik heb direct gezegd niet geinteresseerd te zijn waarna de dame achter telefoon mij aangaf dat ik al klant bij ze was en dat ze niet snapte wat ik bedoelde? Heel misleidend voor iemand die naief is en daar gelijk in kan trappen. Vreselijk deze mensen moeten echt gestopt worden!

Bob Schurkjens

Ongelezen bericht door Bob Schurkjens »

Ik heb direct gezegd niet geinteresseerd te zijn waarna de dame achter telefoon mij aangaf dat ik al klant bij ze was en dat ze niet snapte wat ik bedoelde?
Glashard liegen is kennelijk hun vaste strategie. Hetzelfde kunstje werd bij mij geflikt. Ze hadden mijn nummer omdat ik "klant" bij hun was. Mijn telefoonnummer zullen ze op Werk.nl van mijn cv hebben gehaald.

Ben benieuwd hoe dit gaat vanaf 1 juli a.s.

Er treedt dan nieuwe wetgeving in. Ik denk dat ze gewoon doorgaan.

https://opgelicht.avrotros.nl/hulp/vraa ... verdwijnt/

Plaats reactie