LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Traprenovatie Bonapard

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Jerzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2011 19:56

Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Jerzy »

Goededag,

Wij hebben op 12 en 13 juli een traprenovatie laten uitvoeren door Bonapard uit Bergen op Zoom.
Wij moesten direct afrekenen als wij tevreden waren met onze trap.
Ze waren op 13 juli pas om 11 uur sávonds klaar dus konden het niet fatsoenlijk zien of alles in orde was dus toch maar betaald omdat op dat moment alles er goed uit zag.
De volgende dag toen het licht was gingen we nog is kijken en zagen we dat de trap helemaal niet in orde is.
De trap begint al terug los te komen.
De stootborden zijn beschadigd.
Het is ontzettend slecht afgewerkt.
Wij hebben een betaald voor een pvc home trap maar vandaag zijn wij er achter gekomen dat wij helemaal geen pvc hebben gekregen maar dat er gewoon zeil op de trap ligt.
We hebben direct een email verzonden naar het bedrijf en kregen een email terug met daarin dat ze nog terug kwamen zodra de trapleuning geplaatst zou worden.
Echter ze zijn sindsdien niet meer bereikbaar.
We hebben een aangetekende brief verzonden naar hun met daarin ons gevonden gebreken.
Echter hebben ze deze niet afgehaald bij het postkantoor.
Ben ook langs het bedrijf geweest in Bergen op Zoom zelf maar het gras stond erg hoog, het gebouw was leeg en de post puilde uit.
Als we bij de kvk kijken zien we ook dat ze zijn uitgeschreven.
Ik verwacht ook dat ook binnen een jaar mijn trap helemaal los begint te komen.Ik zoek mensen die ook klachten hebben over Bonapard.
Samen staan we sterker.

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

Beste?

Wij zitten met exact hetzelfde
wellicht kunnen we telefonisch met elkaar in contact komen?

mvgrt

Dave

Jerzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2011 19:56

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Jerzy »

Hallo Dave

Ben erg blij te horen dat wij niet de enigste zijn.
Heb jij het ook bij Bonapard laten doen?
Ik geef liever mijn emailadres als je dat niet erg vind.
Ik weet niet of ik je prive kan mailen?

groetjes Liselotte

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

Ik heb je een privebericht gestuurd
Met mijn contactgegevens

Groetjes

Dave

Jerzy
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 sep 2011 19:56

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Jerzy »

Heel erg bedankt voor je bericht.
Ik ga dit doorgeven aan mijn advocaat hopelijk heeft ze er wat aan.

DR1002
Berichten: 1
Lid geworden op: 03 nov 2011 17:04

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door DR1002 »

In een mail van 11 juli die wij hebben ontvangen beschreven zij al dat ze in de financiële problemen zaten en dat in onderhandeling met de gemeente waren om daar geld los te krijgen om het bedrijf te redden.

Veel succes ermee!

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

Die mail hebben ze jou gestuurd? Je bent ook klant bij hen gewEest? Financiele problemen hebben
Is geen pretje, maar om dan een spoor van vernieling achter te laten vind ik
Nog erger. Maar gelukkig hebben ze een eigen huis waarop beslag kan worden gelegd e.d. ( Zo hoorde ik van onze advocaat) binnenkort gaat de deurwaarder er voor de eerste keer naartoe
Om het bedrag te incasseren.

Mij lijkt het persoonlijk handiger, dat wanneer je in financiele nood verkeerd, het belangrijk is
Om ontevreden klanten, tevreden te stellen VOORDAT ze zich ontwikkelen tot
Schuldeisers.. Anyway. Financiele problemen of niet.
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 13:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Irrelevante toevoegingen verwijderd

bonapardtrap
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2011 11:52

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door bonapardtrap »

Hallo,

Wij hebben ook onze trap laten doen door Bonapard. de trap was nog niet helemaal af en zij zouden nog terugkomen voor de herstelwerkzaamheden. dit is echter niet gebeurt. Nu hadden wij al niet zo heel veel verwacht aan het begin, want gezien de prijs kan dat ook niet anders, maar wij vinden wel dat ze hun afspraken na moeten komen. Wij hebben ook een advocaat ingeschakeld, niet om de werkzaamheden door hun te laten afmaken, want die gasten komen echt nooit meer ons huis in, maar om het geld terug te zien van de waarde van de werkzaamheden.

Als je een beetje rondgoogled kom je er al snel achter dat dit bedrijf in de laatste jaren al meerdere keren van naam is veranderd, namelijk eerst was het Carpetstairs (was toen zelfs een leerbedrijf!), toen de Woonparade en toen Bonapard en nu dus weer een ander bedrijf. Dat [persoonsgegevens verwijder door moderator] de nieuwe eigenaar is, betekent dat deze tent binnen de kortste keren weer een andere naam en eigenaar heeft. [persoonsgegevens verwijder door moderator] is namelijk echt een man van zijn woord, NOT! Het zal mij ook niets verbazen als [persoonsgegevens verwijder door moderator] (eerdere eigenaar) en haar zoon nog altijd een aandeel hebben in dit geheel, [niet gefundeerde opmerking verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 apr 2012 15:04, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

Dank voor je bericht.

bij ons ligt al een vonnis klaar van de rechter, en de deurwaarder zal langs gaan.
Wat zou volgens jou de beweegredenen zijn om, ondanks alle klachten en aangiftes en
Vonnisen toch gewoon door tegaan?

Marco92
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2011 17:43

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Marco92 »

Goedemiddag,

Aangezien mijn naam nu negatief op deze site wordt vermeld, voel ik mij genoodzaakt om te reageren.
Ik ben de, in een bericht genoemde, zoon van [persoonsgegevens verwijder door moderator].
Mijn moeder en [persoonsgegevens verwijder door moderator] (stiefvader) hebben de gehele administratie gedaan van Woonparade, een bedrijf dat op mijn naam stond. Ik heb alleen gewerkt en verder alles uit handen gegeven omdat ik ze uiteraard vertrouwde.
Dat was van mijn 18e (begin 2010) tot afgelopen 1 april. Ik ben ergens anders gaan wonen en ben erachter gekomen dat zij ook MIJ hebben opgelicht en geruïneerd. Ik heb bij diverse schuldenaren, inclusief de belastingdienst, nu een schuld van 50.000 euro.

Hoe erg ik het ook vind voor iedereen, ik wil duidelijk maken dat ik nooit iemand heb opgelicht, benadeeld of wat dan ook. Ik hoop oprecht dat iedereen succes zal hebben met eventuele rechtszaken.

Met vriendelijke groet,

Marco
Laatst gewijzigd door Radar op 14 nov 2011 11:04, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Marco92
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2011 17:43

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Marco92 »

Ten eerste ben ik T. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator] niet.

Ten tweede, ik heb er sinds die datum die ik noemde, niets mee te maken.

Ik heb zelf een aangifte bij de politie gedaan tegen mijn moeder en (let wel!) STIEF-vader, dus zoals u kunt begrijpen kan en mag ik niet op details ingaan.

Of u mij wel of niet gelooft, dat is wel het kleinste probleem dat ik nu heb.

Met vriendelijke groet,

Marco
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 14:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

Akkoord marco,

Wat moet jij je schamen voor je moeder.
Maar ze zal boeten. Wellicht ook een lichtpuntje voor jou.

[opruiing verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 03 apr 2012 15:06, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Bericht aangepast door de Moderator vanwege het schenden van de gedragsregels ( zie http://www.trosradar.nl/index.php?id=gedragsregels ).

Marco92
Berichten: 3
Lid geworden op: 09 nov 2011 17:43

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Marco92 »

U hebt daar helemaal gelijk in, ik schaam me ook voor haar en ben ook erg boos.

Ik wens u echt veel succes!

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

J. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Je doet in je voorgaande email overkomen alsof je onvermogend ben.
Echter heb ik andere klanten gesproken die aangaven dat alleen contant
Betaald kon worden. Zo zijn jouw inkomens mooi gedekt, en niet te traceren

Echter is men hiervan op de hoogte. Ik hoop dat je begrijpt dat we het hier niet
Bij kunnen laten zitten. Wij zullen nog een lange tijd met elkaar temaken krijgen.
Ik laat het hier verder bij op dit forum, en laat het verder over aan onze jurist.

Groet

Dave
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 13:58, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

bonapardtrap
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2011 11:52

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door bonapardtrap »

Wat een lulkoek! Trap er niet in! Als je in de penarie zit en je bezit een greintje ondernemerschap, dan kijk je jezelf diep in de ogen en zoek je een oplossing voor je probleem! Mensen duperen en een nieuwe eigen zaak beginnen, zit daar niet bij! Dan ga je in loondienst en zorg je ervoor dat al je klanten tevreden zijn en zodra je weer boven jan bent ga je weer wat voor jezelf beginnen! En trouwens wat zeg je hier nu eigenlijk dat je nieuwe zaak ook nog altijd niet staat en dat je mensen wilt helpen maar dat dat niet gaat nog, dat nieuws hebben we in juli ook al gehad.
Mensen, gewoon doorgaan met alle zaken! Op een andere manier gaat er niet gecompenseerd worden!

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

J. [Persoonsgegevens verwijderd door de Moderator]

Met de kennis die je had, of het gebrek daaraan, heb je werkzaamheden
Verricht waarvan je wist dat je ze niet kon uitvoeren. Puur en alleen omdat je ons geld
Wilde gebruiken om andere gaten te vullen. Dit heet ' met opzet'

Ik wil je alleen maar adviseren, en echt, dit meen ik serieus, om er zorg
Voor te dragen dat die 4000 euro snel op tafel komen. Mij met een trap laten
Zitten waarvoor ik me schaam als er visite kom, gaat hoe dan ook
Problemen oproepen. Wellicht is het handiger om, en ook je vrouw. Het was immers haar bedrijf, beide in loondienst te treden. Dan gaat het vast een stuk sneller allemaal

Veel succes en we houden zeker contact
Laatst gewijzigd door Radar op 07 aug 2014 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Persoonsgegevens verwijderd

Anoniem_3
Berichten: 2
Lid geworden op: 08 nov 2011 09:23

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door Anoniem_3 »

beste heer / mevrouw
DR1002 en bonapardtrap
Ik heb u getracht door middel van 2 privé berichten te benaderen, en gevraagd u kenbaar te maken.
tot op heden heb ik nog geen reactie van u mogen ontvangen.
Ik hoop deze alsnog te verkrijgen.
Op dezer wijze kan ik onmogelijk beoordelen of u terecht gedupeerde bent, en of uw reacties wel op waarheid berusten.

hoop van u te vernemen.

J Spijkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2011 15:14

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door J Spijkers »

Ook wij hebben onze 2 trappen laten renoveren door Bonapard.
Na mooie belofte's zijn ze bij ons aan de trappen begonnen. Op de afgesproken dag begonnen ze al met vertaging, omdat ze pas in de middag kwamen, i.p.v. in de ochtend. Zodoende kwam de trap ook niet af. Alles bij elkaar heeft het 4 weken geduurd voordat ze klaar waren. Elke keer een andere monteur, die eigenlijk niet wisten wat ze moesten doen. Ook bij ons moest er gelijk betaald worden. Nu zitten wij met loslatende kitranden, en lucht onder het PVC, (als het pvc mag zijn). Regelmatig gebeld met het bedrijf, maar ze komen de beloftes niet na. Elke keer wordt er gezegd dat ik maar een mail moet sturen, en dat ze dan een afspraak maken. Telkens als je belt, krijg je een mevrouw aan de lijn die echt nergens geen verstand van heeft, maar steeds zegt dat je terug wordt gebeld. Tot op heden is er nog niets gebeurt.

Ik ben dus ook een voorstander om ons te verenigen en er werk van te maken.
Dit soort praktijken moet worden gestopt.

davea
Berichten: 36
Lid geworden op: 07 okt 2011 13:10

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door davea »

Goedendag

Mag ik vragen wanneer zij bij u zijn begonnen met
De klus?

J Spijkers
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 dec 2011 15:14

Re: Traprenovatie Bonapard

Ongelezen bericht door J Spijkers »

Dit is geweest eind 2010.

Gr,
J. Spijkers.

Gesloten