LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Partytentenshop.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Pegske
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2013 22:04

Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Pegske »

Enige tijd geleden hebben we een "easy-up" partytent van 6x3 gekocht bij Partytentenshop.nl. Dit was een vergissing...

Bij de tweede keer opzetten viel de tent uit elkaar en zijn er veel scharnierpunten afgebroken. Natuurlijk meteen getracht contact op te nemen, maar geen telefoonnummer op de site. Op een verstuurd contactformulier wordt niet gereageerd.

Uiteindelijk berichtjes via Facebook gaan versturen en toen kreeg ik contact. Het lag vast aan mij dat de tent kapot was en ze wilden foto's zien. Deze gemaakt en verstuurd, toen boden ze aan 25% korting te geven op een nieuw frame. Hierop heb ik aangegeven hier niet mee akkoord te gaan en na weer wat op en neer gemail boden ze een korting van 50%. Ook hier niet mee akkoord gegaan.

Toen ik dreigde met juridische stappen boden ze me kostenloos een nieuw frame aan, maar dit pakket was beschadigd bij aankomst dus heb ik geweigerd. Ook het tweede pakket kwam zwaar beschadigd aan dus heb ik geweigerd. Antwoord van Partytentenshop.nl was dat ik niet geholpen wilde worden en dat zij "beyond the call of duty" getracht hadden mij te helpen. Of ik foto's had gemaakt van het beschadigde pakket.

Hoeveel mensen accepteren een beschadigd pakket van een firma die al eerder een defect product bezorgd heeft?

Uiteindelijk hebben ze aangeboden mijn geld terug te storten, maar dan alleen als ik de partytent (een hoopje frame met aan alle kanten uitstekend metaal) opstuur. De retourkosten zijn wettelijk voor mij. Omdat het retour sturen ook al redelijk in de papieren loopt en het niet zeker is dat het dan echt opgelost wordt (accepteren zij de zending, betalen ze wel??) heeft mijn advocaat geadviseerd het verlies te nemen. Moeilijk.

Tot op heden ligt de tent nog in de tuin. Een dagelijkse buikpijn door het verlies van geld maar ook door de belachelijke manier van contact met het bedrijf.

[Niet-onderbouwde opmerking verwijderd door de Moderator]

Dus; Niets kopen hier!!!

bergchamp
Berichten: 1
Lid geworden op: 11 feb 2014 10:13

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bergchamp »

Wij, als partytentenshop betreuren deze recensie enorm. Zoals de klant zelf aangeeft hebben we er alles aan gedaan om deze klacht tot een positief einde te brengen.

We geven duidelijk aan op onze site, dat schade door weersomstandigheden of gebruikersfouten niet onder garantie vallen. Naar onze mening viel de schade aan de partytent onder een van deze noemers.

Echter, om de duidelijk erg ontdane klant tegemoet te komen, boden we een 25% korting aan op een geheel nieuw frame. Nadat hier negatief op gereageerd werd en de emoties van haar kant erg hoog op begonnen te lopen, boden we 50% korting aan. Weer werd dit afgeslagen en met juridische stappen gedreigd. Tot twee maal toe is er een gratis een geheel nieuw frame opgestuurd, waarvan de eerste beschadigd volgens de klant (hiervan geen foto's) arriveerde, en de tweede doos al geweigerd was voordat het opengemaakt/bekeken was.

Na nog meer hoog oplopende emoties van de klant, is besloten om de gehele order te crediteren, mits deze retour gestuurd werd door de klant. Dit, zoals haar advocaat al adviseerde, is geheel volgens de wet. Hierop reageerde de klant zelf, dat zij dit niet wilde doen, omdat ze geen vertrouwen had, dat wij het dan wel zouden crediteren (?!).

Ik hoop dat een ieder die dit leest kan zien dat we tot het uiterste gegaan zijn, om deze klant in tevredenheid te stellen, maar dat de klant zelf dit niet heeft willen accepteren.

Dit stellen wij zeer teleur, maar dit is de keus van de klant zelf geweest.

We hebben een email-only klantenservice, vandaar geen telefoonnummer, deze besparing wordt in zijn geheel doorgespeeld naar de klant, zodat deze van de beste prijs-kwaliteits verhouding kan genieten, zonder het hoeven doorberekenen van extra kosten.

We nodigen een ieder uit om onze producten te bekijken op onze website en onze voordelige prijzen, gratis levering en uitstekende klantenservice te ervaren!

Met vriendelijke groet,
Linda van den Berg
Bedrijfsleider - partytentenshop.nl
Laatst gewijzigd door Radar op 11 feb 2014 16:58, 2 keer totaal gewijzigd.
Reden: Link 2x genoemd, 1 verwijderd.

Pegske
Berichten: 2
Lid geworden op: 20 okt 2013 22:04

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Pegske »

Prima.

Een ieder die de reactie hierboven graag wil geloven nodig ik uit te googlen op andere reviews van dit bedrijf.

Leen-dert
Berichten: 1
Lid geworden op: 20 jun 2014 12:43

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door Leen-dert »

Beste klager heeft tenminste nog een tent ontvangen en er minimaal 1 keer plezier en een hoop (schroot) ellende mee gehad. . Of ik de mijne krijg is nog maar de vraag:
Ik heb op 17 juni om 10.18 uur € 702,95 overgemaakt voor 3 tenten en direct daar achteraan een mail verstuurd. Bij mijn bestelling heb ik gevraagd of de 3 tenten uiterlijk 20 juni geleverd konden worden.. Op mail is gereageerd met een automatische reply en verder heb ik nu (20 juni) niets van hen vernomen. Geen enkele bevestiging of de order is binnen gekomen en in behandeling is genomen. Geen factuur of orderbevestiging.
Telefonisch is de zaak onbereikbaar.
Uitermate vreemde klantvriendelijkheid.

ruud_a
Berichten: 3187
Lid geworden op: 16 nov 2007 10:00

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door ruud_a »

Leen-dert schreef:Beste klager heeft tenminste nog een tent ontvangen en er minimaal 1 keer plezier en een hoop (schroot) ellende mee gehad. . Of ik de mijne krijg is nog maar de vraag:
Ik heb op 17 juni om 10.18 uur € 702,95 overgemaakt voor 3 tenten en direct daar achteraan een mail verstuurd. Bij mijn bestelling heb ik gevraagd of de 3 tenten uiterlijk 20 juni geleverd konden worden.. Op mail is gereageerd met een automatische reply en verder heb ik nu (20 juni) niets van hen vernomen. Geen enkele bevestiging of de order is binnen gekomen en in behandeling is genomen. Geen factuur of orderbevestiging.
Telefonisch is de zaak onbereikbaar.
Uitermate vreemde klantvriendelijkheid.
waarschijnlijk krijgt u binnenkort een mail, dat het niet zal lukken de tenten voor 20 juni te leveren, omdat die datum al is verstreken.
u houdt er trouwens wel een vreemde volgorde op na.
eerst geld overmaken.
en dan een mail sturen, dat u die tenten uiterlijk 20 juni geleverd wilt krijgen.
u had eerst moeten informeren naar de levertijd en aan de hand daarvan had u kunnen besluiten of u tot aanschaf over had willen gaan.
u bent ook wel wat laat met uw bestelling.

helmavijf
Berichten: 1
Lid geworden op: 28 aug 2014 17:41

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door helmavijf »

Telefonisch niet bereikbaar en e-mailafhandeling is zeer traag.

Ze geven aan dat de tent binnen 3/4 dagen wordt afgeleverd maar tot op heden niets ontvangen. Ook zeggen ze dat het ze het pakketje hebben verzonden via een transportbedrijf, maar het transportbedrijf weet van niets. Het transportbedrijf geeft aan dat meerdere klanten zitten te wachten op zijn/haar tent maar dat het transportbedrijf helemaal geen opdracht heeft ontvangen.

Als ik een mail stuurt dan krijg ik lompe mail terug en er wordt totaal niet gereageerd op mijn vragen:

Vraag:
Beste,

Sinds donderdag staat al dat het product is verzonden.

Echter heb ik tot op heden nog niets ontvangen. Graag verneem ik van u met welke pakketdienst het product geleverd wordt en of u misschien een track en trace nummer heeft.

Hartelijk dank alvast!

Mvg Helma

Antwoord
Goedemiddag,

Bedankt voor uw bericht, uw tent is verzonden per fedex en zal naar alle waarschijnlijkheid vandaag of morgen worden geleverd.

Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Met vriendelijke groet / Kind Regards

[naam verwijderd door moderator]
Laatst gewijzigd door Radar op 02 sep 2014 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Deel bericht verwijderd. Reden: ongefundeerd.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

Zo lomp is dat antwoord toch helemaal niet ?

U klaagt ook dat ze geen telefoonnummer hebben, maar dat wist u toch ook toen u bestelde ?

franky205
Berichten: 2
Lid geworden op: 07 jun 2011 22:21

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door franky205 »

Ik heb er ook wat besteld.
www.partytentenshop en http://www.kinderkamer-shop.nl zijn van dezelfde eigenaresse.
ze geven aan in de voorwaarden dat je klachten kunt deponeren bij safe2shop.nl
Echter deze is gestopt.
Keurmerk heeft geen waarde meer of is zelfs ongeldig.

Ik heb maar een deel van mijn bestelling ontvangen.
2e deel word waarschijnlijk nooit meer geleverd.
Ik heb verzoeken gestuurd maar geen respons.
Tevens is het telefoonnumer niet in gebruik.
Je krijgt alleen een bandje te horen dat je ze zo niet kunt bereiken.

Naar mijn mening moet dit bedrijf afgesloten worden van ideal en als fraudeur aangeklaagd worden.

lozevisser
Berichten: 71
Lid geworden op: 30 dec 2011 22:54

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door lozevisser »

Even hier een topic openen.

http://www.opgeletopinternet.nl/index.php

bertman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2016 12:04

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bertman »

Helaas heb ik hier ook wat besteld. Had ik maar eerst op radar gekeken dan had ik hier niks besteld.

Ik dacht ideaal 3-4 dagen levertijd en ik had de tent snel nodig. Maandag besteld en nog een mailtje erachter aan gestuurd dat ik de tent voor het weekend nodig had. Helaas niks gehoord. Het is telefonisch niet bereikbaar en ik heb nu 4 mails gestuurd maar word nergens op gereageerd. Ik zit nu al 2 weken te wachten zonder dat ik maar iets heb vernomen van dit bedrijf. Helaas nu mijn advocaat erachter gezet.

Ongelofelijk dat zulke bedrijven anno 2016 nog bestaan. Zoiets is toch gewoon oplichting?

Groet,

Bert

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door crazyme »

bertman schreef:Helaas heb ik hier ook wat besteld. Had ik maar eerst op radar gekeken dan had ik hier niks besteld.

Ik dacht ideaal 3-4 dagen levertijd en ik had de tent snel nodig. Maandag besteld en nog een mailtje erachter aan gestuurd dat ik de tent voor het weekend nodig had. Helaas niks gehoord. Het is telefonisch niet bereikbaar en ik heb nu 4 mails gestuurd maar word nergens op gereageerd. Ik zit nu al 2 weken te wachten zonder dat ik maar iets heb vernomen van dit bedrijf. Helaas nu mijn advocaat erachter gezet.

Ongelofelijk dat zulke bedrijven anno 2016 nog bestaan. Zoiets is toch gewoon oplichting?

Groet,

Bert
Oplichting is wanneer ze moedwillig geld aftroggelen.

Afspraken niet nakomen is wanprestatie.

Hoe heb je betaald ?

bertman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2016 12:04

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bertman »

Ik heb wel het gevoel dat het oplichting is. Heb via iDEAL betaald en nooit meer wat gehoord. Dus ik vraag me af of die partytent ooit nog komt.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

bertman schreef:Helaas heb ik hier ook wat besteld. Had ik maar eerst op radar gekeken dan had ik hier niks besteld.
Maar u kunt toch ook gewoon zien dat het adres een woonhuis is en wat de AV zijn zonder Radar daarvoor te raadplegen? U had toch ook kunnen zien dat de website knullig opgezet is, dat de Q&A schermt met webshop keurmerken die ze niet hebben, dat ze geen betaling achteraf accepteren, dat ze niet zelf leveren maar de levering door onbekende derden laten uitvoeren?

Dan had u hier toch zowiezo niet uw zuurverdiende geld gedeponeerd?

bertman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2016 12:04

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bertman »

newmikey schreef:
bertman schreef:Helaas heb ik hier ook wat besteld. Had ik maar eerst op radar gekeken dan had ik hier niks besteld.
Maar u kunt toch ook gewoon zien dat het adres een woonhuis is en wat de AV zijn zonder Radar daarvoor te raadplegen? U had toch ook kunnen zien dat de website knullig opgezet is, dat de Q&A schermt met webshop keurmerken die ze niet hebben, dat ze geen betaling achteraf accepteren, dat ze niet zelf leveren maar de levering door onbekende derden laten uitvoeren?

Dan had u hier toch zowiezo niet uw zuurverdiende geld gedeponeerd?
Dat komt waarschijnlijk omdat ik te goed van vertrouwen ben. Niet iedereen is zo wantrouwend als u. Daarom moet iedereen het weten dat je met zo een bedrijf geen zaken kan doen. Dus moet het juist op Radar staan.

Volgens mij snap u mijn bedoeling niet.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

bertman schreef: Dat komt waarschijnlijk omdat ik te goed van vertrouwen ben. Niet iedereen is zo wantrouwend als u.
Wat onzinnig, u kunt toch heel even een paar doodnormale checks uitvoeren? Dat doet u toch ook als u door een winkelstraat loopt en iemand biedt u vanonder een regenjas "echte rolex horloges" aan? En waarom speelt u op de man door mij even en passant beledigend te bejegenen? Nergens voor nodig. Wat u "wantrouwend" noemt valt gewoon onder je huiswerk doen als je online wilt shoppen en 99% van de mensen doen dat ook gewoon.

bertman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2016 12:04

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bertman »

Het tegendeel bewijst zich op dit forum. Er zijn genoeg klachten over dit bedrijf. Als u er niks nuttigs over kan zeggen. Bemoeit u zich er dan niet mee. Haha wat een voorbeeld met die regenjas. Is totaal geen vergelijking. Dan heb ik er ook nog 1 als die man met die regenjas een politie tegenkomt word hij opgepakt. En op het internet waar alles openbaar is kan zo een bedrijf open en bloot zijn gang gaan. ONGESTRAFT.

newmikey
Berichten: 4570
Lid geworden op: 04 jul 2007 15:03

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door newmikey »

bertman schreef:Als u er niks nuttigs over kan zeggen. Bemoeit u zich er dan niet mee.
U zit hier op een forum waar u niet veel te zeggen heeft over wie zich er wel of niet mee mag bemoeien. Dat u het niet nuttig vind om de betrouwbaarheid van een webshop even te checken vóór dat u er bestelt is uw probleem.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door berndv »

bertman schreef:Het tegendeel bewijst zich op dit forum. Er zijn genoeg klachten over dit bedrijf. Als u er niks nuttigs over kan zeggen. Bemoeit u zich er dan niet mee. Haha wat een voorbeeld met die regenjas. Is totaal geen vergelijking. Dan heb ik er ook nog 1 als die man met die regenjas een politie tegenkomt word hij opgepakt. En op het internet waar alles openbaar is kan zo een bedrijf open en bloot zijn gang gaan. ONGESTRAFT.
Ik zou het niet zo negatief willen stellen als Newmikey, maar hij heeft wel een punt. Zo lang de oplichters een afzetmarkt hebben, zullen ze door blijven gaan. Ja, ze kunnen door de politie gestopt kunnen worden, maar net zoals die man met die regenjas makkelijk op kan gaan in de massa om de politie te ontlopen is voor een webshop een nieuwe domeinnaam zo geregeld.

En zoals gezegd, het lastige is dat voor veel mensen het internet nog een betrouwbaar medium is en iedereen geloofd kan worden. Het tegendeel is helaas waar. Helaas zijn veel consumenten nog veel te naief als het gaat om internetaankopen. En eerlijk gezegd, ik zou niet meer weten hoe die mensen nog te waarschuwen zijn. Er is in zoveel programma's door de jaren heen al aandacht aan besteed. Consumentenbond en consuwijzer hebben pagina's vol geschreven hoe je jezelf kunt wapenen tegen malafide webshops en verkopers, hoe je websites kunt controleren, waar je op moet letten bij webshops en voorwaarden. Maar het lijkt wel alsof niets helpt. Vaak wordt er niet gezocht op google op "betrouwbaarste ...... winkel" maar op "goedkoopste .... winkel".

En vreemd genoeg, als de consument eenmaal bedonderd is, niet krijgt wat die besteld heeft, zijn geld kwijt is, pas dan, en pas als dat gebeurd is, weet diegene de weg naar fora als deze te vinden. Ik kan mij dan ook redelijk vinden in de door Newmikey geuitte frustratie. En ik kan me de reactie van Bertman ook goed voorstellen, een spiegel voorhouden doet soms zeer.

En natuurlijk moeten deze boeven aangepakt worden, maar de beste manier om dit te doen, is ze geen omzet meer gunnen. Als vroeger in een dorp de lokale slager de boel zou bedonderen, ging dat als een lopend vuurtje door het hele dorp en kocht niemand meer zijn vlees bij die slager. Helaas werkt het internet niet zo.

bertman
Berichten: 5
Lid geworden op: 04 okt 2016 12:04

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door bertman »

En daarom heb ik het hier geplaatst dat andere mensen als ze partytentenshop googelen dit lezen en daar dus niks bestellen. Dat is mijn bedoeling geweest van het bericht.

berndv
Berichten: 9044
Lid geworden op: 29 dec 2005 11:10

Re: Partytentenshop.nl

Ongelezen bericht door berndv »

bertman schreef:En daarom heb ik het hier geplaatst dat andere mensen als ze partytentenshop googelen dit lezen en daar dus niks bestellen. Dat is mijn bedoeling geweest van het bericht.
en dat is een heel goed doel. Maar ik begrijp ook het doel van Newmikey. De mensen die er in trappen googlen niet eerst. Als dit wel zou gebeuren, zou die webshop al lang niet meer bestaan, omdat er al een topic was en de ervaringen al uitvoerig waren beschreven. Ik begrijp je doel, maar als jij dit bijvoorbeeld eerst had gedaan, was je al eerder op dit topic uitgekomen. Meutes mensen googlen pas nadat ze hun geld betaald hebben aan een schimmige webshop en dan komen ze er achter dat ze waarschijnlijk het geld kwijt zijn en willen ze iedereen waarschuwen om hier niet ook in te trappen.

Gesloten