LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Tefal Stoomgenerator

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Webfo
Berichten: 10
Lid geworden op: 08 nov 2011 07:53

Tefal Stoomgenerator

Ongelezen bericht door Webfo »

Afgelopen 6 maanden twee Tefal Stoomgeneratoren naar de firma E-care gestuurd en beide waren volgens opgave van E-care verkalkt. Bij na vragen bij E-care blijkt later dat een van de Tefal Stoomgenerator waarbij ik de stoomslang wilde vervangen niet verkalkt was maar dat Tefal er geen onderdelen voor wilde leveren. Maar dat is toch heel iets naders dan verkalkt nee meneer elke Tefal Stoomgenerator verkalkt binnen de garantie termijn dus de uwe is ook verkalkt.

Niet veel later geeft ook de tweede Tefal Stoomgenerator het op nou eigenlijk al vanaf de aankoopt zweeft de stoomgenerator los door het apparaat. Maar nu begon die wel echt veel herrie te maken dus terug naar Tefal (E-care) en wat is de conclusie van E-care u Tefal Stoomgenerator is verkalkt. Terwijl ik hem opstuur voor de zwevende stoomgenerator was ook deze Tefal Stoomgenerator verkalkt.

Voorstel van Tefal een Tefal Stoomgenerator GV 7460 met bijbetaling. Even de lopende aanbiedingen bekeken met daarbij de 50 euro retour actie van Tefal en wat blijkt als ik de Tefal Stoomgenerator GV 7460 opzoek toestel is niet meer leverbaar en verouderd.

Ik ga daarmee niet akkoord maar Tefal E-care) dreigt u mijn kapotte strijkijzer te vernietigen en geen ander voorstel te bieden. Voor de goede orde toestel was pas 3 jaar oud en gebruikt in een eenpersoons huishouden. Maar volgens E-care was het toestel gebruikt in een groot gezin en tenminste 4 jaar oud aangezien de productie datum 10de maand 2009 was. Als de strijkijzers zo vlug worden verkocht bij Tefal snap je toch niet dat ze met een uitloopmodel komen als ze een tot nu toe te vrede klant een Tefal Stoomgenerator GV 7640 aanbieden een uitloopmodel.

Laat een ieder voordat die een Tefal Stoomgenerator uit de garantie is het apparaat terug sturen naar E-care anders heeft u later spijt.

Gesloten