LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] levering kozijnen

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
maxreina
Berichten: 1
Lid geworden op: 25 aug 2015 19:57

levering kozijnen

Ongelezen bericht door maxreina »

Hallo,

Wij hebben kozijnen besteld die uiteindelijk 15 weken te laat geleverd zijn.
Wij hebben heel veel toezeggingen gekregen over datums waarom we de kozijnen zouden krijgen die niet waargemaakt zijn. Ook worden afspraken op het aller laatste moment afgezegd( de dag zelf) . Na heel veel weken bellen, mailen, wachten en frustraties hebben wij uiteindelijk een deel van de kozijnen gekregen. Na weer een paar weken kregen we de rest. (Hier missen nog de roedes die we nu nog moeten krijgen.) Omdat wij enorm vertraagd zijn en mensen hebben moeten afzeggen vragen wij de leverancier om een tegemoetkoming in vorm van een korting. De leverancier wil hier niet aan en geeft slappe excuses hiervoor.
Mijn vraag is of wij hier wat mee kunnen en in ons recht staan om dit te verlangen. Ik heb hier zelf namelijk geen ervaring mee, dus tips zijn van harte welkom.

jantom
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 mei 2011 16:23

Re: levering kozijnen

Ongelezen bericht door jantom »

Een opmerking:

Aannemende dat er een getekend contract is adviseer ik u de tekst van het contract te raadplegen.
In dat contract zal een regeling zijn opgenomen over de datum van aflevering (en misschien ook een regeling in het geval van een mogelijk uitstel).

Als dat alles niet zo is dan wordt het wel erg lastig.

tijger1
Berichten: 1647
Lid geworden op: 31 jan 2013 20:54

Re: levering kozijnen

Ongelezen bericht door tijger1 »

Ik neem aan dat u nog het grootste deel van die order moet betalen? Schrijf een pittige brief, waarin u de extra kosten die u hebt moeten maken en de ontbrekende zaken specificeert. En stel zelf een korting bedrag voor.

stofzuigertje

Re: levering kozijnen

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Als deze voor mij nu nog onbekende onbekend wil blijven en hun naam wil behouden....

Ja, U mag zeggen dat U overweegt hun naam hier te publiceren als ze het niet oplossen met korting of zo....
Ja, chantage kun je het noemen maar een verpeste naam kost vele klanten die ze straks mislopen.
Zo worden dubieuze gevallen deze ondernemers gedwongen beter hun best te doen.

Geef ze al vast deze link en ze lezen dan dit bericht ook wel.

Succes.... en ik zag nog geen enkele naam of plaatsnaam dus hoe slim zijn zij nu?

Gesloten