LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Slotenmakersnel.nl

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
SE2015
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 dec 2015 08:39

Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door SE2015 »

Via de advertentie slotermakersnel.nl hebben wij contact opgenomen om een deur te laten openen. Wij hebben eerst allerlei bedrijven gebeld en gekeken wie er het snelst kon zijn. Slotermakersnel adverteert met dat ze binnen 30 min op locatie zijn. We hebben dit nagevraagd en dit werd aan ons bevestigd. Slotermakersnel zou binnen 30 minuten op locatie zijn zijn. We stonden met 15 collega's namelijk buiten in de kou te wachten. Echter lieten ze ons letterlijk lang in de kou staan. Na een half uur belden ze op met de mededeling dat het nog eens een half uur langer zou duren en uiteindelijk waren ze 45 min later dan beloofd. Na 5 kwartier waren ze eindelijk op locatie. Achteraf bleek de monteur ook helemaal uit Hilversum te komen, terwijl wij in Amsterdam stonden te wachten. Als men uit Hilversum moet komen dan is 30 minuten op locatie niet erg realistisch op een maandagochtend.
Tevens beweert dit bedrijf altijd te vermelden dat men rekening moet houden met files en dat zij de kosten van tevoren kenbaar maken. Beiden hebben ze niet gedaan. De kosten zijn ook nergens op de site terug te vinden en zijn ook hoog in vergelijking met andere locale bedrijven. Dit was de moeite waard, mits zij op tijd kwamen. Nu moesten alle afspraken met onze cliënten afgezegd worden.
De klacht is meerdere keren telefonisch besproken en telkens werd beloofd dat er contact opgenomen zou worden. Na vier keer bellen en twee mails heb ik nog steeds reactie gehad. Dit bedrijf komt hun beloftes dus niet na. Geen aanrader dus.
Laatst gewijzigd door Radar op 08 dec 2015 16:15, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Commerciële link verwijderd

Dozo
Berichten: 90
Lid geworden op: 29 nov 2015 17:32

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door Dozo »

SE2015 schreef:Via de advertentie slotermakersnel.nl hebben wij contact opgenomen om een deur te laten openen. Wij hebben eerst allerlei bedrijven gebeld en gekeken wie er het snelst kon zijn. Slotermakersnel adverteert met dat ze binnen 30 min op locatie zijn. We hebben dit nagevraagd en dit werd aan ons bevestigd. Slotermakersnel zou binnen 30 minuten op locatie zijn zijn. We stonden met 15 collega's namelijk buiten in de kou te wachten. Echter lieten ze ons letterlijk lang in de kou staan. Na een half uur belden ze op met de mededeling dat het nog eens een half uur langer zou duren en uiteindelijk waren ze 45 min later dan beloofd. Na 5 kwartier waren ze eindelijk op locatie. Achteraf bleek de monteur ook helemaal uit Hilversum te komen, terwijl wij in Amsterdam stonden te wachten. Als men uit Hilversum moet komen dan is 30 minuten op locatie niet erg realistisch op een maandagochtend.
Tevens beweert dit bedrijf altijd te vermelden dat men rekening moet houden met files en dat zij de kosten van tevoren kenbaar maken. Beiden hebben ze niet gedaan. De kosten zijn ook nergens op de site terug te vinden en zijn ook hoog in vergelijking met andere locale bedrijven. Dit was de moeite waard, mits zij op tijd kwamen. Nu moesten alle afspraken met onze cliënten afgezegd worden.
De klacht is meerdere keren telefonisch besproken en telkens werd beloofd dat er contact opgenomen zou worden. Na vier keer bellen en twee mails heb ik nog steeds reactie gehad. Dit bedrijf komt hun beloftes dus niet na. Geen aanrader dus.
Sorry hoor, maar dat had je toch gewoon kunnen zien. Je kan op de website de dichtstbijzijnde vestiging opzoeken en dan zie je dat er geen één op 30 minuten van Amsterdam zit. Wie is er dan niet realistisch?

Rosmalen1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2016 16:03

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door Rosmalen1987 »

Wij hebben gisterenavond ook problemen gehad met dit bedrijf. De sleutel stond aan de binnenkant van de voordeur en we kregen de deur zelf niet geopend.

Ik heb slotenmakersnel gebeld en gevraagd wat de kosten zouden zijn om de deur te openen. Dit zou € 35,- zijn. Ik heb duidelijk uitgelegd dat de deur met het zogenaamde flipperen geopend kan worden maar ik dit helaas niet zelf kan. Ik heb nog expliciet gevraagd of er voor dit "flipperen" extra kosten bij zouden komen. De kosten zouden € 35,- zijn en daar zouden alleen materiaalkosten bij kunnen komen. In ons geval dus niet van toepassing.

50 minuten later arriveerde de slotenmaker, heel aardige kerel, maar wel 20 minuten later dan vooraf werd verteld, Hij kwam met een prijslijst tevoorschijn en liet weten dat dit in totaal € 179,95 excl. BTW zou gaan kosten, ofwel voor mij als particulier ruim € 217,-. Ik stond hier uiteraard versteld van en vroeg waar dat tarief vandaan komt. Er werd me immers aan de telefoon een tarief van € 35,- bevestigd aangezien er niets vervangen hoeft te worden. €35,- was als voorrijkosten en € 144,95 als tarief voor een uur werk. Je begrijpt dat het flipperen geen uur duurt maar deze jongeman had het binnen 15 seconden voor elkaar.

Uiteindelijk met het plegen van een telefoontje is er iets van het tarief afgegaan, maar met ruim € 160,- was het toch een duur grapje.

Het is onze eigen schuld dat we de hulp hebben moeten inroepen, de sleutel op de deur laten staan is niet zo slim, maar het is schandalig dat op deze manier zoveel geld wordt gevraagd. Aangezien je je huis niet binnen kunt heb je geen keuze en móet je wel akkoord gaan als je na 23.00 uur op de straat staat te wachten.

Ik zou zeggen een koude douche voor dit bedrijf en mogen anderen in dezelfde situatie komen, bel iemand anders of breek een klein raampje eruit. Dat is wellicht een goedkopere oplossing.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door prem »

Dus u had verwacht dat iemand na 23:00 uur even op komt dagen voor 35 euro? :) sorry maar dat is niet echt realistisch.

Rosmalen1987
Berichten: 2
Lid geworden op: 06 apr 2016 16:03

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door Rosmalen1987 »

Als er wordt bevestigd dat het 35 euro gaat kosten dan lijkt me dat realistisch om te verwachten. Daarnaast zit er een groot verschil tussen 35 euro en het tarief wat wordt berekend. Dat er loon voor de arbeid wordt gerekend kan ik me in vinden, maar een standaard tarief van € 144,95 excl. BTW is dan erg hoog. Je zou mogen verwachten voor het open flipperen van een deur binnen no-time een stuk minder kosten in rekening worden gebracht.

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door prem »

Bijna in de nacht? Doe me een lol, u mag blij zijn dat er iemand komt.

stofzuigertje

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

U had moeten weigeren en raam intikken is goedkoper... of andere bellen...

Nooit op chantage ingaan... en de Politie wil ook wel eens helpen en dat is meestal gratis....

prem
Berichten: 1986
Lid geworden op: 12 feb 2007 14:49

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door prem »

Wie is er gechanteerd?

GJvdZ
Berichten: 7404
Lid geworden op: 03 nov 2010 13:49

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door GJvdZ »

Rosmalen1987 schreef:Als er wordt bevestigd dat het 35 euro gaat kosten dan lijkt me dat realistisch om te verwachten. Daarnaast zit er een groot verschil tussen 35 euro en het tarief wat wordt berekend. Dat er loon voor de arbeid wordt gerekend kan ik me in vinden, maar een standaard tarief van € 144,95 excl. BTW is dan erg hoog. Je zou mogen verwachten voor het open flipperen van een deur binnen no-time een stuk minder kosten in rekening worden gebracht.
Is dat echt zo bevestigd of heb je niet alles gehoord of begrepen? Ik kan me voorstellen dat je in zo'n situatie niet 100% luistert.

veertje48
Berichten: 1
Lid geworden op: 21 mei 2016 12:15

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door veertje48 »

gisteren is mij hetzelfde overkomen, je schrikt je te pletter als je de rekening krijgt, ik moest 258 euro betalen. hij heeft niks hoeven vervangen alleen mijn slot open gemaakt. ik was natuurlijk heel blij dat ik geholpen was maar minder blij met de kosten. ik heb het bij de verzekering opgegeven hoop dat ik wat terug krijg. ik heb alleen maar AOW en dat is geen vetpot.
ik vind wel dat er aan deze praktijken iets gedaan moet worden, er staat al 169.00 op de rekening zonder dat er iets is gedaan, daarna komen er 35,00 voorrij kosten bij, dan nog gebruikte materialen een beetje W40 gespoten en twee plastick plaatjes die hij ook weer meeneemt, dus hoezo materiaal .kostte 9.95 daar nog de BTW bij, tel uit je winst. meneer was 20 minuten bezig, zo kun je makkelijk rijk worden he, maar ik sla voortaan een ruit in.belachelijk zoals je er ondergerukt word als je in nood bent.

nieze01a
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 jan 2018 21:59

Re: Slotenmakersnel.nl

Ongelezen bericht door nieze01a »

Ik had afgelopen woensdagavond/nacht (24 jan.'18) de ellende van een opgesloten kat in de slaapkamer van m'n dochter. Ik kreeg geen contact met haar (zij had de sleutel) en wist niet wanneer ze weer thuis zou komen. Om 2.00 u. belde ik naar SlotenmakerSnel ([telefoonnummer verwijderd]). Ik werd rustig en kalm te woord gestaan. Als er 's nachts iemand moest komen moest ik contant betalen, want de monteur had dan geen pin-apparaat bij zich. Het zou zo'n E 400,- gaan kosten. Ik wist op dat op moment alleen pin-automaten bij winkels te verzinnen en die waren op dit tijdstip gesloten. Ik probeerde nog wat te slapen. Vanaf 7.30 u. kon ik weer bellen. Het zou 40 min. duren. Toen er een 1/2 uur om was werd ik gebeld dat een ander het ging overnemen, omdat de 1e monteur teveel vertraging opliep. Het duurde nog ruim een 1/2 uur voor die er was. Ik was inmiddels helemaal gaar doordat ik amper geslapen had. Het was bijna 9.30 u. toen de kat eindelijk bevrijdt werd. Die was natuurlijk dolblij en eindelijk rustig. Toen ik zou betalen ging het heel vreemd. Eerst werd een bon uitgeschreven (de jongen was linkshandig). Toen zei hij een paar keer dat 't een heel bedrag was. Tot slot zei hij dat hij er wel wat van af kon doen maar dan moest het contant en kreeg ik geen bon (dan betaalde ik niet de BTW). Hij had onderweg naar mij toe al een geldautomaat gezien, 1 waar ik 's nachts helemaal niet aan gedacht had. Enfin, hij stelde voor om daar heen te gaan. Ik trok het geld uit de muur (E 350,-) en gaf dat aan hem. Hij bracht me daarna (gelukkig) weer thuis. Ik moest nog naar m'n werk (ik werk van 12.30 u. - 21.00 u.) en toen ik 's avonds thuis was (m'n dochter was er ook weer) was ik doodop. Na een nacht slapen begon 't hele gebeuren tot me door te dringen. Ik had toch met m'n pasje bij die monteur kunnen betalen? Hij zou overdag toch zo'n betaalapparaat bij zich hebben? Ik had nu geen enkel bewijs dat ik betaald had. Ik zocht de advertentie uit de Gouden Gids nog eens op, om te zien of ik ze een mail kon sturen (ik had geen zin om er nog tel. kosten aan uit te geven). Maar ik kon geen e-mailadres vinden. Wel vond ik Radar met een reactie en daar heb nu ook op gereageerd. Groeten, Aline
Laatst gewijzigd door Radar op 27 jan 2018 12:02, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Telefoonnummer verwijderd

Gesloten