Pagina 1 van 1

Zeer slechte klantenservice Horeca World

Geplaatst: 08 jul 2016 12:11
door IwanV
Op 21-06-2016 heb ik een ijsblokjesmachine besteld en betaald. Volgens de website zou de machine binnen 48 uur bezorgd worden. Een dag later heb ik gebeld omdat ik alleen een factuur had ontvangen en voor de rest niets. Ik kreeg de bevestiging dat alles in orde was en een dag later de machine geleverd zou worden. Omdat ik wederom niets hoorde heb ik weer gebeld en was de levertijd aangepast zonder enige vorm van communicatie.

Op 24-06 en 28-06 heb ik een email gestuurd en gevraagd naar de verwachte leverdatum. Op email reageert het bedrijf gewoonweg niet, geen enkel vorm van communicatie. Het enige wat ik kreeg was een digitale factuur en reclame mails. Vandaag krijg ik eerst te horen dat hij 1 juli binnen moet komen maar na navraag is dat “ergens” volgende week. Een exacte datum is niet bekend omdat het bedrijf Handy levert wanneer zij willen. Op 1 juli heb ik contact gehad maar de container wordt misschien vandaag vrij gegeven in de haven is de mededeling. Ik hou u op de hoogte. Op 07-07-2016 een email gestuurd en uiteraard geen reactie. Toch dan zelf maar weer bellen en wat blijkt. De container staat nog in de haven en wordt (als het goed is) vandaag vrij gegeven.

ik heb heel wat bedrijven meegemaakt en uiteraard maken mensen fouten wat helemaal niet erg is, maar informeer de klant. Communicatie is gewoon geschrapt in het boekje van Horecaworld.biz

Ik wil niet afgeven op Horecaworld. Het enige wat ik wil is een eventuele nieuwe klant behoeden van dergelijke praktijken.

Iwan