LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Dak en schoorsteen service nederland?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Vragen100
Berichten: 1
Lid geworden op: 02 mar 2017 12:56

Dak en schoorsteen service nederland?

Ongelezen bericht door Vragen100 »

Wie heeft er ervaring met dak en schoorsteen service nederland?

Ik ben opzoek naar andere mensen die ervaring hebben met dak en schoorsteen service nederland (dakenschoorsteenservicenederland.nl). Ik wil mijn dak laten repareren door hun maar ik kan geen recenties vinden.

madfred
Berichten: 332
Lid geworden op: 13 mei 2011 21:48

Re: Dak en schoorsteen service nederland?

Ongelezen bericht door madfred »

Ik ken het bedrijf niet maar er zijn in deze wereld veel cowboys actief. Dus, maar dat gaat altijd op, zorg dat je een goed contract hebt. Laat precies omschrijven wat er dient te gebeuren, hoeveel het gaat kosten, hoe lang het gaat duren, garantie en wanneer wat betalen.

PL57
Berichten: 1
Lid geworden op: 26 sep 2017 12:15

Re: Dak en schoorsteen service nederland?

Ongelezen bericht door PL57 »

Heb je inmiddels al ervaring met het bedrijf?

rvjapio
Berichten: 1002
Lid geworden op: 17 apr 2017 18:47

Re: Dak en schoorsteen service nederland?

Ongelezen bericht door rvjapio »

Bij twijfel niet doen. Het barst van de dakhazen die er niks van bakken. Zoek een erkend bedrijf en vraag twee of drie vrijblijvende en kosteloze offertes. Dat is verreweg de beste en meest transparante manier om kwaliteit te krijgen tegen aanvaardbare kosten.

Dieke83
Berichten: 460
Lid geworden op: 04 mei 2017 12:32

Re: Dak en schoorsteen service nederland?

Ongelezen bericht door Dieke83 »

rvjapio schreef:Bij twijfel niet doen. Het barst van de dakhazen die er niks van bakken. Zoek een erkend bedrijf en vraag twee of drie vrijblijvende en kosteloze offertes. Dat is verreweg de beste en meest transparante manier om kwaliteit te krijgen tegen aanvaardbare kosten.
Ben het er absoluut mee eens in onze regio zijn er ook een paar actief die komen zo aan de deur en geven aan dat ze kunnen schoonmaken voor voordelige prijs maar als ze twee minuten op het dak zijn komen ze in een keer met allemaal andere "gebreken"die ze wel zwart willen repareren laat je niet ompraten kost je veel en is vaak onzin ook.

Harm.calc
Berichten: 672
Lid geworden op: 22 dec 2010 12:25

Re: Dak en schoorsteen service nederland?

Ongelezen bericht door Harm.calc »

Mijn advies is:
Benader een "echte" (plaatstelijk) aannemer die langer bestaat, geschiedenis heeft met vestigingsplaats. Hebben ook wel een website waar je een indruk kunt opdoen van wat ze kunnen. Die heeft vaak een tak onderhoud en beheer voor dit soort klanten klussen. Je betaalt misschien iets meer maar hebt minder zorgen.

Gesloten