LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
nicole.zewald
Berichten: 1
Lid geworden op: 08 apr 2017 19:36
Contacteer:

Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Ongelezen bericht door nicole.zewald »

Vorig jaar hebben wij een nieuwe badkamer gekocht en zelf geïnstalleerd. Helemaal gelukkig en in gebruik genomen. Nu 1 jaar later is er een stukje uit de wastafel en zit er ook een scheur in de wastafel boven het overloop gaatje.
Er is niets in gevallen etc.
Nadat ik de badkamer zaak heb gebeld moest ik foto's sturen en zij overleggen met de fabrikant (Bruynzeel).
Ik mag toch van een wastafel van 2500 euro verwachten dat deze 30 jaar meegaat zonder scheuren??

Wie heeft tips hoe ik dit aanpak.
Groet Nicole

NeoDutchio
Berichten: 12318
Lid geworden op: 17 jan 2014 22:39

Re: Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Ongelezen bericht door NeoDutchio »

U zit buiten de 6 maanden na aankoop. U zal dus moeten aantonen dat de beschadiging is ontstaan buiten uw schuld. Maar het klinkt wel heel ongeloofwaardig dat een wastafel vanzelf kapot gaat.

chrisd1
Berichten: 2053
Lid geworden op: 24 mar 2009 07:12

Re: Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Ongelezen bericht door chrisd1 »

nicole.zewald schreef:Ik mag toch van een wastafel van 2500 euro verwachten dat deze 30 jaar meegaat zonder scheuren??
Natuurlijk; behalve als die b.v. te stevig wordt vastgeschroefd??

Frantic2
Berichten: 1570
Lid geworden op: 13 mar 2012 19:50

Re: Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Ongelezen bericht door Frantic2 »

een wastafel van 2500? euro??? Bedoelt u niet een badkamermeubel van 2500 euro?

Daarbij een stukje eruit en een scheur..... Wie eist bewijst maar het lijkt erop dat er toch iets gebeurt is....

Wellicht is er dekking op de all risk opstal verzekering? maar alleen voor de wasbak, niet voor het hele meubel. Alleen moet u dan wel weten wat er is gebeurd! Tijd voor een expert!

stofzuigertje

Re: Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Naast goed monteren dus niet te vast draaien moet je ook vooral de onderkant controleren op foutjes en vreemde plekken.
Als er twijfel is voor montage foto maken en ik mocht het goedkope Hornbach bakje gelijk ruilen voor de montage nog.
Ik had een productie fout en deze zit nu in showroom, dus als je ooit een show model koopt.... ik niet!

BL2
Berichten: 4833
Lid geworden op: 08 sep 2016 22:02

Re: Wastafel badkamer stuk na 1 jaar

Ongelezen bericht door BL2 »

Ongelofelijk, ook Stofzuigerd heeft weer een wastafel met een probleempje...... :shock:

Gesloten