Radar

toggle menu

Ervaringen met Bulko Oldenbroek?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.

Ervaringen met Bulko Oldenbroek?

door MLossie » 18 apr 2017 13:35

WIj hebben een carport besteld bij Bulko Oldebroek. Prijs ongeveer 5000 Euro.
Wij komen zelf uit Limburg, dus is een stukje uit Oldebroek vandaan.

Er is ook een contract getekend, waarbij we 10% als aanbetaling moesten doen.
Daar hadden we geen probleem mee en is ook netjes gedaan.

Nu blijkt dat we contractueeel nog 80 % moeten betalen voordat ze bij ons komen plaatsen.
Bij plaatsing dan nog de resterende 10%

Mijn concrete vraag is uiteraard, wie heeft ervaringen met Bulko ?
Zo ja, wat zijn jullie ervaringen?
En verder zou ik willen weten of en in hoeverre dit kan en mag (de constructie van 80% betalen als er nog niets geplaatst is)

MLossie

RE: Ervaringen met Bulko Oldenbroek?

door Sira » 21 apr 2017 17:34

Een aanbetaling kan ik mij voorstellen, zeker als dit een voor u op maat gemaakte product is.
Ik ken het bedrijf niet, enerzijds kunnen er kwade bedoelingen achter zitten, maar anderzijds kan het ook zijn dat zij vóór levering van de fabriek het volledige bedrag aan de fabrikant hebben moeten voldoen. Ik kom dit tegenwoordig steeds meer tegen bij fabrikanten (50% bij opdracht en 50% een dag voor levering) en de fabrikanten maakt geen onderscheid tussen een correcte betaler of een slechte betaler. En voor een bedrijf dat veel afneemt, is dat toch een hele investering wanneer dat allemaal voorgeschoten moet worden.
U kunt Bulko eventueel voorstellen dat u die 80% op de montage-dag à contant betaald.
Sira

RE: Ervaringen met Bulko Oldenbroek?

door NeoDutchio » 21 apr 2017 17:41

Er was geen aanbieder dichter in uw buurt? Niet zo slim om eerst te kopen en dan pas naar regerenties gaan vragen/zoeken.
Nu dat u betaald heeft bent u akkoord gegaan met de 80% betaling. Hier kunt u nu niet meer onderuit.
NeoDutchio

Sorteer op

Keer terug naar Overig huis / tuin