LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Window supply hengelo

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
leandra.kok
Berichten: 1
Lid geworden op: 15 sep 2017 15:23
Contacteer:

Window supply hengelo

Ongelezen bericht door leandra.kok »

Vandaag ben ik benaderd door een vriendelijke man van Window Supply uit Hengelo. Heel enthousiast begon hij te vertellen over kunststof kozijnen. Dit omdat hij bij buren verder een project heeft. Hij komt volgende weer om de mogelijkheden te bespreken.
Nu heb ik een folder gekregen en ben ik op zoek gegaan naar informatie en ervaringen naar dit bedrijf.
Eerst de fb pagina, die bestaat nog maar net, 29 juli dit jaar.
De website, ziet er leuk uit, maar ik mis een keurmerk een KvK nummer.
verder kan ik ook niets vinden. Mijn vraag, is dit betrouwbaar? Misschien een net startend bedrijf? OF moet ik mijn vingers hier niet aan branden?

Statler
Berichten: 103
Lid geworden op: 18 jul 2017 21:01

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door Statler »

Window supply zou aan de molenstraat 20 zitten, alhier virtueel adres bij business center twente. http://www.businesscentertwente.nl/faciliteiten.html
Vraag ook of ze niets met ELN kunstoftechniek te maken hebben....viewtopic.php?t=22995t=22995 omdat deze ook bekend waren als " window supplies".
Dit ter info

mp2017
Berichten: 474
Lid geworden op: 25 jul 2017 21:23

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door mp2017 »

Statler schreef:Window supply zou aan de molenstraat 20 zitten, alhier virtueel adres bij business center twente. http://www.businesscentertwente.nl/faciliteiten.html
Vraag ook of ze niets met ELN kunstoftechniek te maken hebben....viewtopic.php?t=22995t=22995 omdat deze ook bekend waren als " window supplies".
Dit ter info

Op het adres in Hengelo is het bedrijfspand verwoest (afgebrand), misschien dat ze op een nieuwe locatie weer begonnen zijn.

https://www.tubantia.nl/hengelo/twee-be ... ~aaa00146/

Fam. Vermeer Utrecht
Berichten: 1
Lid geworden op: 17 jan 2018 19:39

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door Fam. Vermeer Utrecht »

Hierbij een kleine reactie van Fam. Vermeer Utrecht.

Wij kunnen ons totaal niet vinden in het bericht van mevrouw Kok, ook wij zijn namelijk aan de deur benaderd door een vriendelijke jonge man van de firma Window Supply met de vraag of wij interesse hadden bij een vrijblijvend gesprek en eventueel een offerte voor woning verbetering.
Hier hebben wij een afspraak ingepland met één van hun adviseurs. Naar aanleiding van dit gesprek hadden wij op al onze vragen een bevredigend antwoord gekregen en hierop een passende offerte ontvangen. Inmiddels is de koop gesloten en zijn wij uiterst tevreden over de gang van zaken wat betreft het financiële gedeelte en zijn zeer te spreken over de geplaatste kozijnen.

Moneyman
Berichten: 30090
Lid geworden op: 18 feb 2015 11:36

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door Moneyman »

Fam. Vermeer Utrecht schreef:Hierbij een kleine reactie van Fam. Vermeer Utrecht.

Wij kunnen ons totaal niet vinden in het bericht van mevrouw Kok, ook wij zijn namelijk aan de deur benaderd door een vriendelijke jonge man van de firma Window Supply met de vraag of wij interesse hadden bij een vrijblijvend gesprek en eventueel een offerte voor woning verbetering.
Hier hebben wij een afspraak ingepland met één van hun adviseurs. Naar aanleiding van dit gesprek hadden wij op al onze vragen een bevredigend antwoord gekregen en hierop een passende offerte ontvangen. Inmiddels is de koop gesloten en zijn wij uiterst tevreden over de gang van zaken wat betreft het financiële gedeelte en zijn zeer te spreken over de geplaatste kozijnen.
Wat een raar bericht. Hoezo kan je je niet vinden in het bericht van mevrouw Kok? Zij stelt slechts vragen...

Lady1234
Berichten: 27121
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door Lady1234 »

Fam. Vermeer.

Uw reclame praatje was een beetje te vroeg. Er stond nog geen klacht.

Dossiermap
Berichten: 21
Lid geworden op: 31 mei 2012 12:24

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door Dossiermap »

:lol:

AlbertVerkaik
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mar 2018 18:18
Locatie: Doetinchem, Nederland
Contacteer:

Re: Window supply hengelo

Ongelezen bericht door AlbertVerkaik »

DOE GEEN ZAKEN MET WINDOW SUPPLY !
Overeenkomst gesloten in juli 2017. In september 2017 problemen over betaling. In december 2017 volgt plaatsing van het kunststof kozijn en de boeibeplating. De buitenrand van het kozijn werd vakkundig geplaatst. Daarbinnen echter was slechts 1 raam goed. Het tweede raam werd voor de helft geplaatst en de andere helft provisorisch dichtgemaakt met Trespa waardoor minder licht in de kamer. Het derde raam (deur) scharnierde aan de verkeerde kant. Voor de boeibeplating was geen materiaal aanwezig. Maar de volgende maand, januari 2018, zou alles mooi afgewerkt worden.
Tot op heden niets meer gehoord of gezien van de firma Window Supply. Op emails en aangetekende brief wordt niet gereageerd.
Had het grootste gedeelte betaald wat waarschijnlijk genoeg was om niet meer te reageren.
Helaas een zeer slechte ervaring. Wat zou het toch opleveren om zo met mensen om te gaan?
Het praatje van de familie Vermeer uit Utrecht zal wel door de firma zelf geplaatst zijn.

Gesloten