LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
Sharon1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2018 21:25
Locatie: oss

Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Sharon1982 »

Op 24 december 2017 heb ik bij de Kijkshop te Oss een Andersson waterkoker WKR 3.1 gekocht. Tijdens het koken, springt de deksel van de waterkoker open. Helaas kan ik niet terug gaan naar de Kijkshop. Heeft iemand een idee hoe ik in contact kan komen met de leverancier/producent?

Mvg,

Sharon
Laatst gewijzigd door Radar op 25 jun 2018 16:53, 3 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast ten behoeve van duidelijkheid / leesbaarheid.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door crazyme »

Bellen.
Mailen.
Facebook
Whatsapp
Messenger
Post.nl
Bezoeken
Faxen ?

Sharon1982
Berichten: 2
Lid geworden op: 24 jun 2018 21:25
Locatie: oss

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Sharon1982 »

Ik wil de leverancier/producent graag mailen als ik zijn emailadres heb. Maar ik weet zijn emailadres niet

stofzuigertje

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

https://www.kijkbijmij.nl/product/ander ... s-shopping

Deze firma heeft het overgenomen en jou model want er is veel keuze zou er ook tussen kunnen zitten.....
Of ze de garantie doen weet ik niet maar het adres geven vermoedelijk wel.
Dit is een doorstart onder andere naam en niet alle producten zitten bij hun maar deze wel!

https://www.kijkbijmij.nl/kijkbijmij/se ... -kijkshop/

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

Hallo Sharon, het type is niet WKR 3.1 maar WRK 3.1 zie ik. Op een Zweedse consumentensite -het is een Zweeds merk- vond ik dit http://www.pt.se/img/2016/12/22/10367066.pdf Daar staat een website bij waar consumenten contact mee op kunnen nemen.

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

crazyme schreef:Bellen.
Mailen.
Facebook
Whatsapp
Messenger
Post.nl
Bezoeken
Faxen ?
Als u nu even het mailadres, facebookadres, whatsappnummer, messengernummer, postadres, bezoekadres of het faxnummer geeft dan kan Sharon weer verder met die info.

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door crazyme »

Klaas Jan schreef:
crazyme schreef:Bellen.
Mailen.
Facebook
Whatsapp
Messenger
Post.nl
Bezoeken
Faxen ?
Als u nu even het mailadres, facebookadres, whatsappnummer, messengernummer, postadres, bezoekadres of het faxnummer geeft dan kan Sharon weer verder met die info.
Ik heet geen Google...

Klaas Jan
Berichten: 1696
Lid geworden op: 29 apr 2014 15:28

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Klaas Jan »

crazyme schreef:
Klaas Jan schreef:
crazyme schreef:Bellen.
Mailen.
Facebook
Whatsapp
Messenger
Post.nl
Bezoeken
Faxen ?
Als u nu even het mailadres, facebookadres, whatsappnummer, messengernummer, postadres, bezoekadres of het faxnummer geeft dan kan Sharon weer verder met die info.
Ik heet geen Google...
Ja, maar Sharon kan het niet vinden en ik ook niet. Als u werkelijk de intentie had om even te helpen dan is het toch niet teveel moeite om even te zoeken als u zeker meent te weten dat Google uitkomst biedt? En de gevraagde info hier te publiceren en elkaar te helpen.

hänschen klein
Berichten: 2156
Lid geworden op: 03 mar 2017 22:51

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door hänschen klein »

Inderdaad niet gemakkelijk te vinden.

Check het nummer eerst even en neem vervolgens contact op met de vraag wie service levert op Andersson waterkokers ...
Garantie (gratis repareren of vervangen) zal m.i. hoogstens door de importeur (met een vriendelijke coulance) mogelijk zijn.

Dus wanneer u een adres an de importeur krijgt, niets eisen, maar uw situatie en de route van uw zoektocht uitleggen ...

https://www.besteproduct.nl/waterkokers ... =11&page=1

stofzuigertje

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

stofzuigertje schreef:https://www.kijkbijmij.nl/product/ander ... s-shopping

Deze firma heeft het overgenomen en jou model want er is veel keuze zou er ook tussen kunnen zitten.....
Of ze de garantie doen weet ik niet maar het adres geven vermoedelijk wel.
Dit is een doorstart onder andere naam en niet alle producten zitten bij hun maar deze wel!

https://www.kijkbijmij.nl/kijkbijmij/se ... -kijkshop/

Waarom antwoorden als de beide links naar de huidige verkoper gaat die het vermoedelijk zelf importeerde......
De onderste is gelijk voor garantie dus eerst lezen voor je een onzin antwoord geeft AUB.

Radar
Site Admin
Berichten: 5509
Lid geworden op: 22 apr 2004 10:56

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Radar »

crazyme schreef:Bellen.
Mailen.
Facebook
Whatsapp
Messenger
Post.nl
Bezoeken
Faxen ?
Klaas Jan schreef:
Als u nu even het mailadres, facebookadres, whatsappnummer, messengernummer, postadres, bezoekadres of het faxnummer geeft dan kan Sharon weer verder met die info.
crazyme schreef:Ik heet geen Google...
Klaas Jan schreef:Ja, maar Sharon kan het niet vinden en ik ook niet. Als u werkelijk de intentie had om even te helpen dan is het toch niet teveel moeite om even te zoeken als u zeker meent te weten dat Google uitkomst biedt? En de gevraagde info hier te publiceren en elkaar te helpen.
De topic starter hád inderdaad voor de volledigheid kunnen aangeven wat zij had ondernomen om de leverancier / producent te bereiken, om duidelijk(er) te maken dat die lastig te vinden is. Dat neemt niet weg dat de eerste reactie van crazyme niet erg constructief is, en op het onvriendelijke af.

Vriendelijk verzoek aan crazyme: gelieve in het vervolg wat constructiever en vriendelijker te reageren. Alvast bedankt!

Lady1234
Berichten: 27102
Lid geworden op: 02 nov 2017 16:04

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door Lady1234 »

En dan, een waterkoker van € 20 opsturen naar Zweden om te laten repareren?

Misschien beter naar een repairshop gaan?

stofzuigertje

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door stofzuigertje »

Of mijn reactie gebruiken en gratis naar dat adres sturen!

crazyme
Berichten: 8151
Lid geworden op: 10 jun 2005 23:34

Re: Probleem met waterkoker. Hoe contacteer ik de producent?

Ongelezen bericht door crazyme »

Radar schreef:
crazyme schreef:Bellen.
Mailen.
Facebook
Whatsapp
Messenger
Post.nl
Bezoeken
Faxen ?
Klaas Jan schreef:
Als u nu even het mailadres, facebookadres, whatsappnummer, messengernummer, postadres, bezoekadres of het faxnummer geeft dan kan Sharon weer verder met die info.
crazyme schreef:Ik heet geen Google...
Klaas Jan schreef:Ja, maar Sharon kan het niet vinden en ik ook niet. Als u werkelijk de intentie had om even te helpen dan is het toch niet teveel moeite om even te zoeken als u zeker meent te weten dat Google uitkomst biedt? En de gevraagde info hier te publiceren en elkaar te helpen.
De topic starter hád inderdaad voor de volledigheid kunnen aangeven wat zij had ondernomen om de leverancier / producent te bereiken, om duidelijk(er) te maken dat die lastig te vinden is. Dat neemt niet weg dat de eerste reactie van crazyme niet erg constructief is, en op het onvriendelijke af.

Vriendelijk verzoek aan crazyme: gelieve in het vervolg wat constructiever en vriendelijker te reageren. Alvast bedankt!
Ik zal er de volgende keer een smiley bij zetten.

Het is toch niet de bedoeling dat we alles bloedserieus gaan nemen ?

Gesloten