Hoelang doet garantiefonds zonnepanelen over klachtafhandeling?
Geplaatst: 12 nov 2019 15:45
Na een geschil met de zonnepanelenleverancier hebben we het SGZE ingeschakeld om te bemiddelen. In eerste instantie werd niet gereageerd op de klacht, ook geen ontvangstbevestiging. niets..
paar dagen later nogmaals klacht via mail verzonden met de vraag of deze goed ontvangen is.
Toen kwam er wel een reactie: klacht is ontvangen en wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Dit was begin september. we zijn nu 11 weken verder. Het is behoorlijk stil aan de overkant. Telefoonnummer bestaat niet. dus bellen kan niet.
Heeft iemand ervaring met het tempo van handelen van dit Garantiefonds?
paar dagen later nogmaals klacht via mail verzonden met de vraag of deze goed ontvangen is.
Toen kwam er wel een reactie: klacht is ontvangen en wordt zo spoedig mogelijk in behandeling genomen. Dit was begin september. we zijn nu 11 weken verder. Het is behoorlijk stil aan de overkant. Telefoonnummer bestaat niet. dus bellen kan niet.
Heeft iemand ervaring met het tempo van handelen van dit Garantiefonds?