Moorman Lekdetectie: geen communicatie mogelijk

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
mmwbhendriks

Moorman Lekdetectie: geen communicatie mogelijk

Ongelezen bericht door mmwbhendriks » 18 mei 2020 22:47

Ik heb Moorman lekdetectie ingeschakeld voor het detecteren van een lekkage aan mijn dakterras. Voordat ik ze heb laten komen, was mijn vraag of ze door een laag grind en substraat een lekkage konden detecteren (ik was sceptisch). Het antwoord was echter dat ze dat konden, dus we hebben iemand laten komen (een zzp-er bleek overigens). Al na 5 minuten zei deze man, dat hij niet door het substraat en grind heen een lekkage op kon sporen. Sinds dat moment heb ik een email wisseling met Moorman (ik heb ze niet gebeld, geef voorkeur aan schriftelijke communicatie). En ik krijg alleen maar een soort van standaard -aggressieve- mail, zonder dat er ingegaan wordt op mijn klacht.
Ik voeg hieronder de response van Moorman toe (voor de duidelijkheid: ik heb ze niet gebeld, en ook de man die bij ons was niet aggressief bejegend. Dat heb ik schriftelijk daarna ook duidelijk gemaakt, dat hij mij waarschijnlijk met iemand anders verwarde. Daarna kreeg ik bijna dezelfde mail terug als onderstaande, maar dan zonder het stukje over de aggressiviteit, echter wel met een extra stukje waar gedreigd wordt met de deurwaarder).
Het lijkt bijna alsof ze alle klachten op deze manier af doen: met de opmerking dat het feitelijk onjuist is. Waarom zou ik iemand laten komen, als ze gezegd zouden hebben dat ze niet door grind en substraat heen kunnen kijken (want dat wordt hier gesuggereerd, ik ben namelijk volgens het telefonisch duidelijk voorgelicht).
Wat is jullie advies? Is dit iets wat je gewoon maar moet accepteren? Zijn woord tegen het mijne? De rekening bedraagt overigens bijna 500 euro.

Moorman:
U volledige verhaal is feitelijk onjuist. Onze inspecteur heeft getracht u te helpen om de lekkage op te sporen. U bent telefonisch duidelijk voorgelicht.
Wij zijn absoluut niet gediend van uw manier van handelen en de manier waarop u onze inspecteur en telefonische medewerkers op agressieve wijze te woord heeft gestaan.
Mocht u in verzuim blijven zullen wij de factuur uit handen geven waarbij alle kosten voor uw risico en verantwoording zullen komen.
Vertrouwende erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd zie wij graag de betaling binnen het gestelde termijn tegemoet.
Volledigheidshalve behouden wij ons alle rechten en weren voor.

Plaats reactie