Schade aan gerenoveerde badkamer
Geplaatst: 19 mei 2020 14:59
In december volledige badkamer laten renoveren. Alles bij badkamerwarenhuis. Zij leverden nml volledig pakket inclusief installatie. We vonden het fijn om 1 aanspreekpunt te hebben. De zzp er die de badkamer kwam plaatsen was een snelle jongen en werkte gehaast. Bij verwijderen oude wastafel ging hij door de muur heen, lelijke plek op de muur in slaapkamer ernaast. Meneer heeft het dicht geplamuurd maar nog duidelijk zichtbaar. Omdat we deze muur toch nog wilde schilderen hier niet moeilijk over gedaan.
Verkeerde badhanddoeken rekje geleverd..... nou ja, ze waren zwart dus hang er maar op.
Elektriciteit snoeren op spiegelkast met ducktape vast geplakt...... dat deden ze altijd zo.....
Na 3 weken begon het te lekken in onze keuken..... goot was niet goed dicht gekit. Is gerepareerd maar wel veel vochtplekken in plafond en barsten in verfwerk kozijnen. Meneer stelde voor nepfactuur te maken en die in te dienen bij inboedelverzekering. Ik had daar geen goed gevoel bij maar om er vanaf te zijn geaccepteerd.
Paar weken later ging er een vloertegel los. Is ook gerepareerd maar rondom nieuwe tegel een lichtgrijze voeg terwijl de rest donkergrijs is. Hier weer over geklaagd, dat ik alle voegen dezelfde kleur wil hebben. Inmiddels klinkt het ool hol onder een andere tegel.....zal ook wel loskomen.....
Vorige week bij de verkoper geweest om aan te geven dat er tot op heden nog niets gedaan is met mijn klachten en geen afhandeling van de schade. Voor de schade word ik verwezen naar de zzp er.... ik heb immers met hem een afspraak gemaakt. Heb aangegeven dat ik de badkamer bij Badkamerwarenhuis heb gekocht en niet bij die zzp er er dus dat ik verwacht dat zij het gaan oplossen. Dat werd door de verkoper ten stelligste ontkend.....
Nu een week verder en je raadt het al......
Hoe zit dit nu juridisch? Wie is verantwoordelijk voor de schade en afhandeling van mijn klachten?
Verkeerde badhanddoeken rekje geleverd..... nou ja, ze waren zwart dus hang er maar op.
Elektriciteit snoeren op spiegelkast met ducktape vast geplakt...... dat deden ze altijd zo.....
Na 3 weken begon het te lekken in onze keuken..... goot was niet goed dicht gekit. Is gerepareerd maar wel veel vochtplekken in plafond en barsten in verfwerk kozijnen. Meneer stelde voor nepfactuur te maken en die in te dienen bij inboedelverzekering. Ik had daar geen goed gevoel bij maar om er vanaf te zijn geaccepteerd.
Paar weken later ging er een vloertegel los. Is ook gerepareerd maar rondom nieuwe tegel een lichtgrijze voeg terwijl de rest donkergrijs is. Hier weer over geklaagd, dat ik alle voegen dezelfde kleur wil hebben. Inmiddels klinkt het ool hol onder een andere tegel.....zal ook wel loskomen.....
Vorige week bij de verkoper geweest om aan te geven dat er tot op heden nog niets gedaan is met mijn klachten en geen afhandeling van de schade. Voor de schade word ik verwezen naar de zzp er.... ik heb immers met hem een afspraak gemaakt. Heb aangegeven dat ik de badkamer bij Badkamerwarenhuis heb gekocht en niet bij die zzp er er dus dat ik verwacht dat zij het gaan oplossen. Dat werd door de verkoper ten stelligste ontkend.....
Nu een week verder en je raadt het al......
Hoe zit dit nu juridisch? Wie is verantwoordelijk voor de schade en afhandeling van mijn klachten?