LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Bestelling VidaXL is zoek

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
lsinke1965
Berichten: 2
Lid geworden op: 27 mei 2020 11:32

Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door lsinke1965 »

Donderdag 21 mei bij VidaXL een droogmolen besteld en betaald. Krijg geen bevestiging van de bestelling en bestelling is zoek. Heb wel betaald en betaalbewijs overlegd maar men zegt dat er geen bestelling in het systeem staat. Afgelopen maandag contact opgenomen via Chat (bellen kan niet!) en werd mij toegezegd dat ik binnen 48 uur de oplossing zou vernemen. Vandaag woensdag 27 mei werd contact opgenomen met verwijzing naar afgelopen maandag en men begint weer van voor af aan dezelfde standaard vragen te stellen met de melding dat ik binnen 48 uur bericht ga ontvangen. Geen begrip en uitsluitend standaard reacties die ze opsommen van een lijstje. Wie herkent ook dit soort ervaringen en hoe ga je hiermee om?

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Andere medewerker en als de vorige iets fout doet is dit hun systeem helaas....
nogmaals wachten... Blokker of Action verkopen ze ook.. gelijk meenemen.

Lowieze
Berichten: 6587
Lid geworden op: 30 nov 2017 10:09

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door Lowieze »

Kunt u uw bestelling dan ook niet zien in uw account?
Mijn ervaring was zo dat ik daar zeker geen bestellingen meer doe.
Het is natuurlijk nu wel zo dat ze minder personeel zullen hebben bij de klantenservice, dus dan kan het allemaal wat langer duren.
Laatst gewijzigd door Lowieze op 27 mei 2020 13:37, 1 keer totaal gewijzigd.

nicolesw1981
Berichten: 95
Lid geworden op: 10 nov 2018 15:27

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door nicolesw1981 »

Ik heb ook een erg slechte ervaring met het bedrijf. De levering kwam maar niet en op de mail werd niet gereageerd.

Ik heb toen een slechte review op trustpilot geplaatst en daar reageerden ze wel en toen werd er eindelijk iets geregeld. Misschien kun je dat ook doen. Ze willen geen negatieve publiciteit dus zo komen ze eindelijk in beweging.

Succes!

Annemieke67
Berichten: 54
Lid geworden op: 29 mar 2017 18:44

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door Annemieke67 »

Waar je maar kunt slechte recensie zetten! Helaas zil je er heel veel tegenkomen. Ik ben ze blijven bestoken met mails op alle mailadressen die ik van hen kon vinden. Ook ik koop er nooit meer iets. Onze bestelling was ook "zoek" dus wilde dan gewoon mijn geld terug of nieuwe verzending. Dit duurde ook weken en pas na de slechte recensies kreeg ik ineens mail dat mijn bestelling "toevallig" gevonden was, metde vraag of ik mijn recensies wilde aanpassen......mooi niet natuurlijk. Sterkte!

petra.meelker
Berichten: 1
Lid geworden op: 31 mei 2020 14:25

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door petra.meelker »

Hier precies hetzelfde. Bestelling geplaatst en betaald vervolgens niet meer terug te vinden in het account.
E-mail gestuurd en inderdaad een standaard reactie en daarna niks meer. Had betaald met Paypal en heb daar een claim ingediend.
Is de laatste keer geweest dat ik hier iets besteld heb.

Komkommertijd
Berichten: 5921
Lid geworden op: 02 nov 2018 17:44
Locatie: Nederbelg!

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door Komkommertijd »

Recensies weghalen?
Bied aan dat je het zult aanpassen zodra het opgelost is.

De trage bezorging mag blijven maar je kunt prima droogmolen noteren.
Ook bestaat een kans dat mensen heb weg halen en na ontvangst geld deze Chantage plaatsen...
Dat is nog erger!

Dus meld aanpassen na bezorging, dat toezeggen lijkt me redelijk.

1Willem2
Berichten: 5
Lid geworden op: 01 nov 2019 13:58

Re: Bestelling VidaXL is zoek

Ongelezen bericht door 1Willem2 »

Bij VidaXL kun je via Klarna achteraf betalen. Geen ontvangst dan geen betaling.
Ik koop regelmatig bij VidaXL, nooit problemen gehad!

Gesloten