Pagina 1 van 1

Bestway slechte klantenservice

Geplaatst: 29 sep 2020 15:30
door Bmxmoeder
In April 2020 een heerlijke jaccuzi gekocht om tijdens de corona periode lekker thuis te kunnen genieten. Al snel zagen we dat rand aan één kant begon te vervormen. Wij dachten dat het aan de zon lag. Maar nu is bijna de hele rand ernstig vervormd.
Zelf de deksel past niet meer.
Klacht ingediend en alles bijgesloten.
Nu 3 weken later is er nog steeds geen oplossing. Ook gebeld maar dan willen ze niets zeggen omdat alles via de mail moet. Lekker dan want wil gewoon antwoord. Wat kan ik doen?

Re: Bestway slechte klantenservice

Geplaatst: 29 sep 2020 16:23
door berndv
Bestway verkoopt niet zelf in Nederland. Voor garantie moet u zijn bij de verkoper. Die mag u natuurlijk wel doorverwijzen naar de fabrikant, als dat onderling zo geregeld is, maar als u er vervolgens met de fabrikant niet uit komt, of de fabrikant reageert niet, dient u wederom aan te kloppen bij de verkoper, die is en blijft verantwoordelijke en aanspreekpunt in het garantieproces. Daar heeft u immers een overeenkomst mee gesloten voor een werkend (conform) product, de fabrikant is geen partij in die overeenkomst.

Re: Bestway slechte klantenservice

Geplaatst: 06 okt 2020 08:19
door Hawk-Eye
berndv schreef:
29 sep 2020 16:23
Bestway verkoopt niet zelf in Nederland. Voor garantie moet u zijn bij de verkoper. Die mag u natuurlijk wel doorverwijzen naar de fabrikant, als dat onderling zo geregeld is, maar als u er vervolgens met de fabrikant niet uit komt, of de fabrikant reageert niet, dient u wederom aan te kloppen bij de verkoper, die is en blijft verantwoordelijke en aanspreekpunt in het garantieproces. Daar heeft u immers een overeenkomst mee gesloten voor een werkend (conform) product, de fabrikant is geen partij in die overeenkomst.
Dit dus met als aanvulling, of de verkoper wel of geen overeenkomst met de fabrikant heeft maakt niet uit, uw aanspreekpunt is de verkoper en die moet het dan oplossen....