Pagina 1 van 1

Floordirekt: betaald, maar niets geleverd gekregen

Geplaatst: 15 feb 2021 12:42
door sloo0938
Half januari iets besteld bij Floordirekt. Gekozen voor betaling achteraf. Bericht gekregen na de bestelling dat het niet mogelijk was voor het bestelde produkt, om te kunnen leveren moesten we toch vooruit betalen. Alsnog betaald. Na vele mailtjes verder nog steeds niets geleverd gekregen. Zijn er mensen die soortgelijke ervaring hebben de afgelopen weken?

Re: Floordirekt: betaald, maar niets geleverd gekregen

Geplaatst: 15 feb 2021 14:43
door Lady1234
Jammer dat u niet eerst op Truspilot hebt gekeken.

https://nl.trustpilot.com/review/www.floordirekt.de

Re: Floordirekt: betaald, maar niets geleverd gekregen

Geplaatst: 15 feb 2021 15:23
door Petra1987
Hoi, je moet dit bedrijf schriftelijk in gebreke stellen. Ze leveren niet, conform de afspraak. Tevens is het verstandig je rechtsbijstandverzekering hiervoor in te schakelen. Zoals lady1234 al stelt, er is veel negatief commentaar over dit bedrijf. De rode draad in dit verhaal is, dat ze niet leveren.

Een ander ding is wat opvalt, het bedrijf is in het buitenland gevestigd. Zij is niet schriftelijk bereikbaar.

https://floordirekt.nl/pages/algemene-v ... informatie.

Meer negatief nieuws

https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/f ... 855042c3a5


Re: Floordirekt: betaald, maar niets geleverd gekregen

Geplaatst: 15 feb 2021 17:11
door BL2
Floordirekt GmbH & Co. KG
Markircherstr. 12a
68229 Mannheim
Deutschland

Tel.: +49 (0)621 - 405 465 90

Re: Floordirekt: betaald, maar niets geleverd gekregen

Geplaatst: 16 feb 2021 17:16
door Seinhuis
Naast je rechtsbijstandverzekering kan je ook je creditcard maatschappij benaderen (afhankelijk van de voorwaarden). Anders zou je een deurwaarder moeten inschakelen die in het land van het bedrijf actief is. Echter is de kans aanwezig dat de deurwaarder duurder is dan je bestelling.

Re: Floordirekt: betaald, maar niets geleverd gekregen

Geplaatst: 16 feb 2021 21:20
door Petra1987
Seinhuis schreef:
16 feb 2021 17:16
Naast je rechtsbijstandverzekering kan je ook je creditcard maatschappij benaderen (afhankelijk van de voorwaarden). Anders zou je een deurwaarder moeten inschakelen die in het land van het bedrijf actief is. Echter is de kans aanwezig dat de deurwaarder duurder is dan je bestelling.
Klopt, een creditcard of paypal kun je snel laten terugboeken.