LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] [b]R en G beveiliging[/b]

Alle andere onderwerpen rondom jouw huis en tuin.
karin1978
Berichten: 1
Lid geworden op: 05 jan 2009 10:20

[b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door karin1978 »

we zijn vorige maand benaderd door beveiligingsbedrijf R en G beveiliging uit Wolvega. We zouden gratis een beveiligingssyteem voor ons huis krijgen en alleen de aansluitkosten op een meldkamer hoeven te betalen.

Inmiddels is een vertegenwoordiger van hen bij ons geweest en heeft het eea uitgelegd. Gratis blijkt ook gratis, dit is hun wijze van adverteren. En de aansluitkosten vallen ons ook erg mee. Het abonnement is 39 euro per maand en wordt gedurende 11 jaar niet geindexeerd.

Echter, we blijven een beetje sceptisch.

Heeft er iemand positieve of negatieve ervaringen met dit bedrijf? We horen het graag!

groeten,

karin

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door siemens »

even een optelsom voor uw "gratis alarm installatie "betaalt u in totaal 5148 euro!!!
Een meldkamer aansluiting kost normaal 250 euro per jaar!!!
is dus 2750 u betaalt 2398 voor uw gratis installatie, even te indicatie een normaal draadloos systeem kost u 1 keer een 1000 euro .

:shock: :shock: :shock:

dus hij is gratis maar niet voor niks!!!!

punked
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 dec 2008 16:57

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door punked »

wij hebben inmiddels zo,n beveiliging daar is niets mis mee. nu hebben we wel een klacht over de afhandeling.
beveiliging werd geplaatst in juli 2008, helaas niet compleet, geen nood wordt geregeld. doodstil vanaf r&g hun kant. krijg ik in december 2008 een afrekening JA DAAAG. eerst maar eens even je klus afmaken.
gemaild en verdomd in januari wordt de installatie afgemaakt. nu krijg ik tot mijn verbazing een in GEBREKESTELLING :?: hoezo ingebrekestelling, die gooferd van een vertegenwoordiger loopt te verkondigen dat ik niet hoef te betalen zolang de installatie niet compleet is, en nu blijkt ook nog dat de rekening met € 160,00 is verhoogd en binnen 2 dagen moet worden overgemaakt.ik heb dus zowel het incassoburo als r&g gemaild. de heren incasso waren zeer fatsoenlijk, de mensen van r&g zwijgen in alle talen.
volgens mij krijg je eerst de rekening, dan een herinnering dan nog een herinnering dan een aanmaning en dan incasso,of ben ik nou gek :?:

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door siemens »

geen probleem??? lijkt mij nog al wat , je als je niet betaald of een regeling schikt dan word er een deurwaarder ingeschakeld .
Je had een evenredig deel achter moeten houden,dus gedeeltelijk wel betalen.Hoe zit het als er door een overspanning o.i.d je centrale defect
raakt en vervangen moet worden, dit valt vast buiten de regeling.

punked
Berichten: 89
Lid geworden op: 16 dec 2008 16:57

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door punked »

hoe moet ik een gedeelte achterhouden terwijl ik nog niets betaald heb.
het systeem werkt als een tierelier, alleen de mensen van r&g beveiliging zijn niet te bereiken, ik heb het telefonisch en via de e-mail geprobeerd. wat ik met mijn berichtje bedoelde was dat ik maar 1 rekening kreeg ( met een klein gedeelte van de complete betaling) en toen ik belde ze de installatie in januari dit jaar hebben afgemaakt. direct daarna kreeg ik al bericht van bos credit management met de opdracht het bedrag € 750,00 direct te betalen. de afspraak van € 595,00 in gedeeltes. ik vraag me gewoon af of dit redelijk is.

siemens
Berichten: 232
Lid geworden op: 08 apr 2008 19:33

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door siemens »

ik bedoel dus :je installatie is nog niet voor 100% gereed maar voor 80 n% dus je betaald 480 euro en de rest als het geheel is opgeleverd.
Als het een BORG erkend bedrijf is dan zijn ze verplicht om binnen 24 uur het op te lossen.zo niet een klacht naar de branche vereniging .Het "R&G Veilig Wonen & Werken Concept" biedt u :

Een op maat gemaakt veiligheidsplan welke volledig is afgestemd op uw woon- of werksituatie.
Een volledig draadloos systeem.
Een systeem toegespitst op brand- en inbraak preventie, tevens medisch- en paniek meldingen.
Aansluiting op de meldkamer.
Storingslijn, 24 uur per dag, 7 dagen per week, 53 weken per jaar.
Iedere 20 minuten automatische controle van uw systeem.
Dagelijkse controle van uw systeem op afstand.
100% zekerheidsstelling aangaande de werking van uw apparatuur.
Direct actie bij brand-, inbraak-, paniek- of medische melding.
Snelle oplossing van storingen volgens de "VEB" eisen.
Regelmatig preventief onderhoud van de gehele installatie.
Helpdesk voor ondersteuning.
Wanneer vereist, een VEB of BORG certificaat t.b.v. uw verzekering.
Meeverhuismogelijkheid binnen Nederland.
Mogelijkheid zelf uw logboek te raadplegen.
Extra mogelijkheden met camerabewaking.

stiftie
Berichten: 2
Lid geworden op: 11 apr 2010 22:02

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door stiftie »

Vorige maand hadden wij ook een vrijblijvend gesprek met iemand van R en G beveiliging.
Wij waren geselecteerd voor een gratis alarm installatie. In het gesprek gaven wij al aan dat we dit erg vreemd vonden (wij zagen dat ook als verkooptruc) maar de verkoper verklaarde dat ze dat deden zodat wij goede mond-op-mond reclame konden doen!

Onze vaste kosten per maand zou rond de 30 euro liggen voor het abonnement voor de meldkamer en het onderhoud, en een contract van 10 jaar.
We werden overgehaald om het te gaan doen vanwege paar voordelen van draadloos brandmelders, een alarm knop en de verbinding met een meldkamer.

We gaven aan dat we er toch even over wilde denken en hem die avond erover wilde bellen.
De verkoper gaf aan dat dan het aanbod dan niet meer gelde, want hij had kosten zoals benzinekosten enzo en hij kon niet met lege handen terug komen(vonden we erg vreemd en vertrouwde het al niet meer zo)

Nadat hij de papieren wilde rond maken, kwam er een addertje onder het gras, of we een borg bedrag wilde betalen van rond de 3000 euro. ( hier had hij nog geen woord over gezegd, terwijl wij nadrukkelijk hadden gevraagd of de 30 euro per maand het enige bedrag was)
Wij vonden het erg vreemd om die borg te betalen, maar dat was omdat er zo duur alarm systeem hier kwam te hangen, en we het niet stiekem gingen verkopen. ( erg vreemd )
Het abonnement bedrag werd elke maand van onze borg dan afgehaald zodat we de eerste jaren niks betaalden.

We vonden deze praktijken toch niet helemaal helder en gingen toch niet verder, waar we nu heel erg blij mee zijn!

pdbodaar
Berichten: 2
Lid geworden op: 12 apr 2010 13:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door pdbodaar »

Wij hebben gisteren ook een adviseur van R&G Beveiliging op bezoek gehad. Het verhaal wat hij vertelde was erg mooi. Alles "gratis" en alleen meldkamer kosten a 39 euro p/maand en dat voor 11 jaar lang! Hij vertelde ons ook dat ze samen werkten met de meldkamer van securitas. Alleen dit konden we nergens terug vinden op de site van r&g of in de folder. Op de site stond een ander bedrijf dat de meldkamer voorzieningen deed voor r&g. Vaag dus. Na wat googlen kwamen we toch nog echt niet positieve berichten tegen over dit bedrijf. Van de adviseur hebben we ook geen voorwaarden gekregen dus het is ons allemaal niet duidelijk.
Inmiddels hebben wij via r&g de voorwaarden opgevraagd. We zijn benieuwd hoe die erruit zien. Als we die hebben dat laten we dat zeker even weten.
Jullie horen nog!

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door sjoegel »

Mensen ga hier niet op in. Wat doet het als je gaat verhuizen ? Je legt je voor heel lang vast ! Er zijn veel goedkopere systemen. Men bespeelt jullie gevoel van onveilingheid door middel van gehaaide verkopers.
Tel al die maandbedragen eens op. De opvolging van alarmsignalen door beveilinging is heel slecht. Deze systemen bieden een schijnveiligheid.

anita04
Berichten: 3
Lid geworden op: 19 jan 2011 10:15

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door anita04 »

hallo,

ook wij zijn benadert door dit bedrijf. alles leuk en aardig wij hebben toen ook met die man er over gehad dat wij van plan waren te verhuizen en dat was geen enkel probleem het aanbod bleef geldig. nu moesten wij helaas om financiele redenen het afbellen om die installatie door te laten gaan. nu zijn wij verplicht om 800 euro te betalen ( wij hebben met de afdeling van de plaatsing gebeld en die zeiden geen enkel probleem het moet wel betaald worden en kan dat niet nou dan houdt het op mijn man nog gevraagd komen er geen kosten verder bij nu wij het annuleren Nee werd daar gezegd ) omdat alles al in werking was gezet. ik heb het nu bijna allemaal betaald maar we zitten door dit probleem nog verder in de nesten.

Conclusie ga niet in zee met r en g beveilinging, er zitten te veel addertjes onder het gras.

groetjes anita

p.s wie had dit ook?

ireneb
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 jan 2011 12:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door ireneb »

Ik wil graag iedereen waarschuwen voor R&G Beveiliging en Securitas Alert Services.
In 2006 heb ik een contract afgesloten omdat mij werd verzekerd dat de politie binnen 20 minuten voor de deur zou staan bij een inbraakmelding.
Toen ik in 2009 een inbraakmelding kreeg en vroeg om politie gebeurde er niets. De meldkamer van Securitas zei dat 'de politie niet voor iedereen komt'. Mocht ik wel politie willen, dan moest ik maar een opvolgingscontract afsluiten. Met andere woorden, alle mondelinge en schriftelijke toezeggingen zijn 'gebakken lucht'.
Sindsdien heb ik getracht mijn overeenkomst op te zeggen, zowel per e-mail als per aangetekende brief, maar beide bedrijven weigeren hierop te reageren. Securitas geeft zelfs toe niet aan haar verplichtingen te voldoen, maar weigert mijn opzegging. Wel biedt zij mij een afkoopsom aan. Vreemder moet het niet worden: zij voldoen niet aan hun verplichtingen, maar ik moet wel aan mijn verplichtingen voldoen.
Ik heb de installatie niet meer in gebruik sinds mijn opzegging en heb de betalingen stopgezet. Nu hebben zij een deurwaarder ingeschakeld.
Beste mensen, stink er niet in. Deze organisaties en hun 'vlotte vertegenwoordigers' beloven je alles, maar uit de praktijk blijkt dat ze niets nakomen. Hun belofte dat er directe actie wordt ondernomen bij melding van inbraak, bestaat er uit dat zij alleen de klant bellen dat er wordt ingebroken en verder niets!
Daar schiet je dus niets mee op als je 45 minuten verderop aan het werk bent. Tegen de tijd dat je thuis bent, is je huis al leeggeroofd.
Laatst gewijzigd door ireneb op 26 jan 2011 12:00, 1 keer totaal gewijzigd.

finax
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2010 20:36

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door finax »

Mijn ouders wilden vanmiddag op de fiets stappen. Toen ze naar de schuur liepen zagen ze dat beide fietsen op slot stonden en dat de sleuteltjes weg waren. Dit hadden ze niet zelf gedaan. Nog diezelfde middag worden ze gebeld met een beveiligingsadvies van R en G Beveiliging. Dit is geen toeval !! Ze hebben aangifte gedaan

jenssem
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 feb 2011 22:02

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door jenssem »

Een waarschuwing voor iedereen, GA NIET MET DEZE CLUB IN ZEE.
Wij hebben nu al een jaar lang een systeem wat niet goed werkt.
Diversen alarmmeldingen, brandmelders die verkeerd zijn aangesloten en dus niets melden als er rook in je huis staat. Al heel vaak een monteur in huis gehad en steeds weer dezelfde problemen.
Als je dit meld bij RenG weerleggen ze alle problemen. Mijn alarm heeft maanden niet gewerkt. En toch maar 39 euro maandelijks van je rekening afschrijven. Als je het terugvordert krijg je meteen met een incasso buro te maken.
Komen ze voor de zoveelste keer langs om alweer een probleem te verhelpen sturen ze je ook nog een rekening.
En niemand maar dan ook niemand die vanaf het "hoofdkantoor" belt om excuses aan te bieden.
Al veel brieven geschreven waar ze helemaal niet op reageren.
Mensen, doe het niet. Veel ellende en nog steeds van dit bedrijf.

Securitas
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2011 15:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door Securitas »

Graag willen wij reageren op de bovenstaande discussie. Sinds enkele jaren werkt Securitas Alert Services samen met externe partijen voor het aanbieden van de dienst ‘Securitas Huisbeveiliging’ aan consumenten. Hierbij is gekozen voor een deur aan deur aanpak. Deze partners leveren tevens de fysieke producten voor de beveiliging zoals de alarminstallatie, Securitas Alert Services is hierbij verantwoordelijk voor de opvolging van de alarmmelding vanuit de particuliere alarmcentrale.

We hanteren strenge kwaliteitsnormen, zowel voor onze eigen dienstverlening als die van onze samenwerkingspartners. Op dit moment werken we samen met zes externe partijen die actief zijn in verschillende regio’s. Ondanks de kwaliteitscontrole en de richtlijnen waar onze partners aan moeten voldoen, kan er in de praktijk een situatie ontstaan waarbij deze richtlijnen niet volledig worden nageleefd. In het verleden hebben we afscheid genomen van een aantal partners die niet konden voldoen aan de gestelde richtlijnen. Op onze website vindt u een overzicht van de partners waar we op dit moment mee samenwerken (www.alert-services.nl) Wanneer de klachten bij ons binnenkomen pakken we deze op met de betreffende zakenpartner om herhaling te voorkomen en de klacht te verhelpen.

In de discussie wordt aangegeven dat het niet mogelijk was om een contract te beëindigen. De klanten van ‘Securitas Huisbeveiliging’ gaan een contract aan voor een vaste periode. Deze periode varieert van 12 tot 60 maanden. In die periode is het niet mogelijk om het contract op te zeggen, na deze periode geldt een opzegtermijn van 3 maanden. Nadat u een contract heeft afgesloten heeft u een bedenktijd van 8 dagen. We hebben begrepen dat sommige aspecten in de voorwaarden niet direct duidelijk overkomen. Om dit te verhelderen hebben we de essentie van de voorwaarden samengevat in een aantal kernpunten welke u direct inzicht geven. Deze punten kunt u vinden op de website.

Op onze website www.alert-services.nl hebben we een profiel opgesteld waar onze verkopers en andere geregistreerde verkopers aan moeten voldoen. Op de site van NCP Certificatie vindt u een overzicht van alle gecertificeerde beveiligingsbedrijven in Nederland.

In het verleden zijn klanten niet altijd optimaal geholpen wanneer zij ons met klachten benaderden. Dit betreuren wij. Om dit in de toekomst te voorkomen, opent Securitas Alert Services in de nabije toekomst een informatiepunt voor ‘Securitas Huisbeveiliging’. Hier kunt u terecht met al uw vragen over de deur aan deur verkopen betreffende ons product en kunt u ons melden wanneer er iemand aan de deur is geweest en u de situatie niet helemaal vertrouwt. Zodra het meldpunt bereikbaar is, zullen we dat op dit forum melden. Tot die tijd kunt u met uw vragen terecht via het telefoonnummer 040-2857985 of het e-mailadres: [email protected].

We vinden het belangrijk om open en transparant te zijn. We hebben nieuwe en aanvullende informatie op onze website geplaatst om u zo goed mogelijk te informeren. Mocht u nog informatie missen dan horen we dit graag en zullen we kijken hoe we dit kunnen verwerken op de site.

We zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Voor een optimale kwaliteit hebben we ook uw hulp nodig. Graag horen we het van u wanneer u klachten of opmerkingen heeft.

Met vriendelijke groet,

Securitas Alert Services bv

ireneb
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 jan 2011 12:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door ireneb »

Wat heerlijk deze reactie! Gaat een stuk sneller dan persoonlijk reageren door uw organisatie...
Ik geef graag mijn mening over uw reactie:


Ondanks de kwaliteitscontrole en de richtlijnen waar onze partners aan moeten voldoen, kan er in de praktijk een situatie ontstaan waarbij deze richtlijnen niet volledig worden nageleefd. In het verleden hebben we afscheid genomen van een aantal partners die niet konden voldoen aan de gestelde richtlijnen. Op onze website vindt u een overzicht van de partners waar we op dit moment mee samenwerken (http://www.alert-services.nl) Wanneer de klachten bij ons binnenkomen pakken we deze op met de betreffende zakenpartner om herhaling te voorkomen en de klacht te verhelpen.

:arrow: Op uw site zie ik nog steeds R en G Beveliging staan. Het bedrijf dat mij dus een overeenkomst heeft aangesmeerd met de schijnveiligheid dat er binnen 20 minuten politie op de stoep staat bij een inbraakmelding .
U als Securitas doet er helemaal niets aan om de klacht te verhelpen, ook al heeft u toegegeven dat u er ook niets aan kunt doen wat R en G belooft……



In de discussie wordt aangegeven dat het niet mogelijk was om een contract te beëindigen. De klanten van ‘Securitas Huisbeveiliging’ gaan een contract aan voor een vaste periode. Deze periode varieert van 12 tot 60 maanden. In die periode is het niet mogelijk om het contract op te zeggen, na deze periode geldt een opzegtermijn van 3 maanden.

:arrow: Precies Securitas, en daar gaat het nu om!
U verplicht klanten, die er helaas in de praktijk achter moesten komen dat er helemaal geen politie komt bij een inbraakmelding, gewoon hun contract uit te blijven dienen. Met andere woorden: uw klant betaalt voor niets en nog eens niets. In tegenstelling tot wat er beloofd is tijdens het verkoopgesprek: er komt gewoon geen politie. En u weet dat, maar weigert gewoon een opzegging van een klant te accepteren. Sterker nog: u zet er een incassobureau op, ook al is de installatie al sinds de opzegging niet in gebruik.

We hebben begrepen dat sommige aspecten in de voorwaarden niet direct duidelijk overkomen. Om dit te verhelderen hebben we de essentie van de voorwaarden samengevat in een aantal kernpunten welke u direct inzicht geven. Deze punten kunt u vinden op de website.
:arrow: Niet duidelijk overkomen?? Gewoon gelogen!
U bent daar inmiddels ook achtergekomen (vermoedelijk door de vele andere klachten die u - ook van officiele instanties- ontvangen heeft?). Want waarom anders zo expliciet op uw site vermeld dat

- Hij/zij probeert niet uw gevoel van onveiligheid te vergroten;
- Hij/zij communiceert open en eerlijk;
- Hij/zij is helder over het product, de voorwaarden en de prijs;
- Hij/zij doet geen beloftes over de reactie(snelheid) van de politie;
Heeft u klachten over een verkoopmedewerker, een verkooporganisatie of klachten van een andere aard? Aarzel dan niet om contact op te nemen met Securitas Alert Services.
:arrow: Zegt u er dan gelijk even bij dat u niet van plan met iets met die klacht te doen? Dan bent u ‘open en transparant’ bezig.
Indien gewenst wil ik hier een kleine compilatie van het emailverkeer met R en G en uw eigen organisatie plaatsen, zodat mensen een indruk kunnen krijgen van uw handelwijze.

In het verleden zijn klanten niet altijd optimaal geholpen wanneer zij ons met klachten benaderden. Dit betreuren wij.
:arrow: Ik neem aan dat u deze klanten dan nu ook persoonlijk gaat benaderen met excuses en oplossingen?
We zijn continu bezig met het verbeteren van onze dienstverlening. Voor een optimale kwaliteit hebben we ook uw hulp nodig. Graag horen we het van u wanneer u klachten of opmerkingen heeft.
:arrow: Bij deze. Ik zie uw schrijven graag tegemoet!

Securitas
Berichten: 2
Lid geworden op: 16 feb 2011 15:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door Securitas »

Beste Irene,

Graag willen we je vragen om persoonlijk contact met ons op te nemen zodat je ons jouw hele verhaal kunt vertellen en dat we naar een oplossing kunnen kijken. Wanneer je ons je gegevens doorgeeft via [email protected] nemen wij contact met je op.

Met vriendelijke groet,

Securitas Alert Services BV

ireneb
Berichten: 64
Lid geworden op: 24 jan 2011 12:49

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door ireneb »

Blijkbaar zijn er zoveel klanten die door u onder druk gezet worden om te blijven betalen voor de aangeboden schijn veiligheid, dat u mijn gegevens niet hebt.
Probleem is natuurlijk dat men er pas achter komt dat er geen politie komt bij een inbraakmelding, als er daadwerkelijk een inbraakmelding plaatsvindt. Tot die tijd denken mensen dat ze veilig zijn en direct hulp krijgen zoals ze beloofd is tijdens het verkoopgesprek.

En ook nu op uw aangepaste website is weer sprake van het ongewenst zijn dat door de verkoper 'wordt aangegeven hoe lang het duurt voordat de politie komt bij een melding'. Weest u nu gewoon eens eerlijk en zeg dat er HELEMAAL GEEN politie komt.

Uw alarminstallatie is alleen interessant als je in je achtertuin aan het werk bent en er aan de voorkant wordt ingebroken. Maar zeker niet als je verder dan 10 minuten van je huis aan het werk bent. Immers, u meldt slechts dat er ingebroken wordt en verder doet u NIETS.

Mijn 'verhaal' is uittentreure aangekaart bij een van uw medewerkers (ik zal geen namen noemen, maar u hiervoor op andere wijze benaderen). De reactie was in de trant van 'Jammer dan, maar u heeft een contract afgesloten tot 2014 en dat zult u dus moeten blijven betalen. Ook al voldoen wij niet aan wat u beloofd is.'

O ja, een andere optie was het betalen van een afkoopsom. Denkt u nu werkelijk dat ik ga betalen voor iets wat NIET geleverd wordt?! En waarvan ook gewoon wordt toegegeven dat het niet geleverd wordt?!

En dan nog een staaltje van uw 'klantvriendelijkheid'. Om te kunnen bewijzen dat mijn installatie al een halfjaar niet in gebruik is (sinds ik de overeenkomst aangetekend heb opgezegd dus), heb ik uw meldkamer om een uitdraai van de activiteiten gevraagd. Vervolgens kreeg ik te horen dat dit 147,90 ex btw zou gaan kosten! Terwijl ik vorig jaar zonder probleem en zonder kosten wel een uitdraai kreeg. Maar ja, toen had ik mijn contract nog niet opgezegd natuurlijk.....


Ik zal contact met u opnemen via e-mail en u de naam doorgeven van de medewerker met wie ik tot nu toe contact heb gehad.
Dan kunt u daar mijn 'verhaal' verifiëren.

Met vriendelijke groet.

finax
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 okt 2010 20:36

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door finax »

Ik heb inmiddels een mail gestuurd

sjoegel
Berichten: 3081
Lid geworden op: 09 okt 2007 19:19

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door sjoegel »

Zit hier met mijn ogen te knipperen over de hondse behandeling die klanten, zoals Ireneb, van Securitas ten deel vallen. Ik vind dat Securitas snel een einde moet maken aan de huis aan huis verkoop van dit wanprodukt.
Zoals ik hierboven al doorgaf worden de mensen eerst bang gemaakt, Securitas komt als reddende engel met een "oplossing" en de mensen zitten gevangen in een wurgcontract.

Een laag bij de grondse manier van zaken doen.

Securitas zou zich hier niet voor moeten lenen. Een kennis is hier medewerker en schaamt zich diep voor deze praktijken.

martin56
Berichten: 4
Lid geworden op: 14 feb 2011 19:57

Re: [b]R en G beveiliging[/b]

Ongelezen bericht door martin56 »

Ook wij hebben sinds 19 januari een alarm in huis verkocht door huisveilig.nl
Mijn dochter en schoonzoon hebben het zelfde gedaan.
Wij hebben ook de mooie praatjes geloofd van de verkoper.
Het folder van securitas wat we hadden uitgedraaid van internet gaf de doorslag.
Voor €29,95 ging je weer met een veilig gevoel op vakantie.
We kwamen er later pas achter (toen het alarm al hing)dat er voor dat bedrag alleen wordt opgebeld.Niet de politie of de brandweer gelijk aan de deur als er iets loos is.
Als we dat wilde hadden we wel een alarm van elro genomen die doet dat ook.En daar betaal je niets extra voor.
We kwamen er nu ook achter dat omdat de modem wordt gebruikt je ook nog minimaal 7 cent per dag betaald bij de telefoon rekening.Daar is niet over gesproken.Wij hebben onze klacht ook net gemaild naar alert services en zijn benieuwd naar hun reactie.We houden jullie op de hoogte.

Gesloten