Pagina 1 van 1

Blokker slechte service

Geplaatst: 10 jun 2009 23:30
door wattde
ik heb een hele slechte ervaring met het hoofdkantoor van de Blokker. Voormijn verjaardag had ik een elektrische pepermolen gekregen van Blokker (merk van Herman). Hiervoor had ik speciaal 6 batterijen gekocht en hierna bleek hij wel te draaien, maar niet als er korrels inzitten. Dat is tenminste wat je hiervan mag verwachten lijkt me. Eerst vroeg ik aan mijn vrienden de bon, maar die was helaas al weg.

Dit melde ik via de Blokker website aan de Blokker, mar die wilde mij niet tegemoet komen zonder bon! Ik vind dat een erg slechte service voor een grote zaak zoals de Blokker. Ik heb overigens veel meer spullen van Herman bij de Blokker gekocht. En daar ben ik wel razend enthousiast over.

In dit geval krijgt Mevr. K.Granneman van Blokker Klantenservice een koude douche van mij. Ik kan het apparaat gewoon weggooien. Ongelooflijk vind ik dat voor een ondeugdelijk product. Vandaar mijn klacht.

Re: Blokker slechte service

Geplaatst: 11 jun 2009 00:30
door stofzuigertje
Als de batterij wel kan draaien maar niet met product zouden het te zwakke kunnen zijn dus opmeten en als ze minder dan 1.5 Volt geven of vuile contacten hebben zul je dit krijgen.

Batterijen van Aldi kosten niet veel en zijn beter als gemiddeld, zie de test van Kassa enkele jaren terug ook al bewees.

Oude voorraad uit winkel kan dus minder stroom bevatten dus nieuwe kopen is niet altijd zo nieuw en wat is de houdbaarheidsdatum van de batterijen en merk?

Re: Blokker slechte service

Geplaatst: 11 jun 2009 09:29
door VioletPrue
En wat hebben we nu geleerd?
Bon bewaren!
Ik vind het niet zo vreemd dat een winkel zonder bon niets doet.
Maar er is een reclame op tv geweest van een jochie dat met een kopie van zijn rekeningafschrift naar de winkel ging en toch recht had op garantie.
Heeft je kennis gepint?
Dan kun je misschien toch nog iets doen.
Nog een tip: voortaan naar de winkel en niet het hoofdkantoor.
Op het hoofdkantoor zijn ze gek op regels, terwijl in de winkel zelf nog wel eens iets geregeld kan worden.

Re: Blokker slechte service

Geplaatst: 11 jun 2009 20:09
door wattde
De batterijen zijn nieuw. Nog wel van Philips PowerLife en geldig t/m 2013. Ik vind het ding echt ondeugdelijk en ik vind het helemaal erg dat ze niet eens goed mijn mail lezen voor ze antwoorden. Maar ik zal het ook nog eens bij een filiaal proberen. Dat is wel een goeie tip.

Re: Blokker slechte service

Geplaatst: 01 okt 2009 19:41
door IngridW1977
Waarom ben je niet naar de Blokker winkel in je woonplaats (of er vlakbij) gegaan?
Ik werk zelf bij de Blokker en we doen alles voor de klant wat in onze macht ligt.
Wij hebben ook wel eens een pepermolen teruggekregen en hebben gewoon samen met de klant een nieuwe gepakt en gekeken of die het wel deed.

Neemt niet weg dat ze je beter had moeten behandelen.
Sorry voor dat ongemak.

Re: Blokker slechte service

Geplaatst: 18 okt 2009 13:38
door Deboer_met_ck
Onlangs heeft de rechter nog uitgemaakt dat een bon helemaal niet nodig is; kun je op een andere manier aantonen dat je 't bij de winkel gekocht hebt dan is 't ook goed (vgl. bankafschrift agv 't pinnen). Doe er je voordeel mee en negeer die typmiepen op 'hoofdkantoren'; die zijn na hun 'hbo communicatie' ergens op een stoel gaan zitten in afwachting van 't moment dat ze zwanger worden, verwacht van die lui gewoon helemaal geen kennis van wat dan ook, dan word je ook niet teleurgesteld :-)

Re: Blokker slechte service

Geplaatst: 19 okt 2009 14:11
door Roeltej
Bonnetje is ook niet meer dan bewijs van aankoopdatum... itt tot wat meeste kassamutsen zeggen 'garantiebewijs'.

Heb daar ooit iets over gehad bij de kruidvat, met een dvd speler die nieuw uit de doos weigerde te spelen en niet omgerolen kon worden ivm gebrek aan bonnetje.
Uiteindelijk via hoofdkantoor gespeeld en toen kreeg ik wel een nieuwe mee.

Die dvd speler was ook nog eens gekocht bij een actie van ze enkele weken ervoor, kon al nooit ouder dan een jaar zijn.