[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 176: Illegal string offset 'forum_id'
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/viewtopic.php on line 178: Illegal string offset 'forum_id'
Radar • problemen met broyeurspecialist
Pagina 1 van 2

problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 06 feb 2010 17:50
door jolanda13
eerst tweemaal verzend/bezorgkosten moeten betalen omdat de broyeurspecialist zich niet aan de afgesproken tijd heeft gehouden, met een week tijd de broyeur wc al 2x kapot, zelf het kapotte onderdeel er uit moeten halen en op moeten sturen. afspraak was, wij opsturen en de dag erop zullen ze het pakketje weer opsturen maar ze hadden ons pakketje aan iemand anders opgestuurd en die man zijn pakketje naar ons gestuurd. wij bellen toen waren ze heel vriendelijk. wij het pakketje opgestuurd naar de goede persoon en toen we belden naar de broyeurspecialist wanneer of ze de 6.75 euro bezorgkosten zullen overmaken en toen hebben ze weer (meerdere malen gebeurd) de telefoon er op gegooid
wie heeft er nog meer problemen met de broyeurspecialist?

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 26 feb 2010 10:55
door rozalia
Wij hebben juist een hele goeie ervaring met deze firma. Door onze eigen schuld is door een paar haarspelden die in het toilet gevallen waren na 1.5 jaar de broyeur onherstelbaar stuk gegaan. Wij hebben het apparaat opgestuurd en tot onze verbazing ontvingen wij 3 dagen later geheel gratis een nieuw apparaat.
Dit mag denk ik best gezegd worden. Pluim.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 05 dec 2011 21:58
door rebza
Wij hebben in augustus een broyeurtoilet (sani-wand) gekocht bij 'de broyeurspecialist' (http://www.broyeurspecialist.com)
In de veronderstelling dé sanibroyeur te hebben gekocht, kwamen wij er later achter dat het om een sani-wc-broyeur gaat. Ander bedrijf dus, beetje misleidend vonden wij. Maar goed.

Het geleverde toilet hebben wij volgens de (beetje gebrekkige) gebruiksaanwijzing geïnstalleerd. Het stopcontact is ook door een erkend elektrabedrijf geplaatst.
Helaas deed het toilet het niet.
Na telefonisch contact met hun technische dienst is er een andere printplaat opgestuurd. Het was een andere dan erin zat en er zat geen beschrijving bij. Deze heb ik er zelf in moeten maken en brandde meteen door, waarbij ook de hoofdzekering is doorgebrand. (behoorlijke rekening van liander als gevolg)
Na wederom telefonisch contact is het toilet omgeruild voor een andere. Dit bleek een ander type, maar goed. Weer geïnstalleerd en leek één keer goed te werken.

Vervolgens begon dit toilet 's nachts om 2.00 uur spontaan te malen, dit hield niet op. Na de stekker eruit en erin begon hij water te pakken, dit hield ook niet op en wij konden samen snel hozen omdat het toilet overliep. Na de hoofdkraan dichtdraaien was het natuurlijk over. Met waterschade in het plafond als gevolg. Wederom telefonisch contact gehad met de TD. Steeds werd beloofd dat ik zou worden teruggemaild en gebeld, maar dit is nooit gebeurd. Inmiddels is het toilet opgehaald en moet ik maar afwachten wat er nu gaat gebeuren.
Ik mag niet meer bellen, want dan helpen zij mij niet meer.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 05 dec 2011 22:24
door Snertjong
Lachwekkend verhaal,normaal gesproken bellen we altijd de "Loodgieter" lekker iemand uit de buurt,maar waarom zouden we het makkelijker maken dan het is-

We nemen een "broyeurspecialist" liefst goed ver weg en leggen alleen contact via telefoon en/of internet -dan vervolgens niet weten hoe het werkt,en dus lekker van je afblaffen en internet vol spugen met je ongenoegen.

Jammer hoor, die loodgieter is gewoon te ouderwets en véél te duur hahahah

Gewoon lekker verweg bestellen en nu zit je ermee,wat ,n wereld(MaakMeGek) :mrgreen:

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 07 dec 2011 10:31
door Roeltej
Welkom in 2011, waar bijna alles via internet te koop is...
Dat je als lokale loodgieter daar niet mee kan of wil concurreren, jouw probleem. Daarbij hebben die mannen ook niet overal verstand van en/of kunnen niet alles leveren.

Als je een product levert hoor je daar gewoon ook service op te verlenen. Zeker als je het goedkoop voor jezelf wil maken en 'chinese'(?) artikelen gaat leveren.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 09 dec 2011 08:03
door dijk040
Wij hebben een toilet (Sani Digi) bij de broyeurspecialist gekocht. Deze toilet gaf problemen, veel herrie en water lekkage. Na een mailtje en telefoontje naar de technische dienst van de broyeurspecialist werd de toilet vervangen. Deze toilet veroorzaakt een stuk minder geluid. Er is nog een probleem met de "vuilwater" afvoer, (komt in de wasbak) maar ik ben er van overtuigd dat ook dit klant vriendelijk wordt opgelost. Ik ben tevreden over het oplossen van problemen met de broyeurspecialist ze hebben een goede Technische dienst.

van Dijk, Zeist.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 09 dec 2011 23:26
door denny009
Apart bedrijf.

Een leek denkt dat je te maken hebt met de "echte" sanibroyeur, maar een echte kost 2,3x zo duur. Op marktplaats en andere sites wordt je helemaal plat gebombardeerd met hun google ads advertenties. Hun website is trouwens wel erg vaag en onoverzichtelijk.

Het meest frapante vind ik nog wel dat ze beweren dat die dingen in Nederland gemaakt worden. Waarschijnlijk de laatste controle, voor het geval de Chinezen ze niet goed gemonteerd hebben. Aan de foto's zonder personeel op hun website zie duidelijk dat dit in het buitenland is en met zo'n mega CE keurmerk is het al helemaal geen Nederlands fabrikaat.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 25 jan 2012 12:21
door sevas80
Kreeg een lekkere professionele reactie nadat ik had gezien dat een paar dagen na ontvangst van een toilet de prijs 100 lager ligt.
De man begon te blaffen dat ik allerlei manieren bedacht om eronder uit te komen..
Hij vergeleek het met het kopen van een doosje aardbeien.. gewoon pech dat het daarna goedkoper wordt aangeboden..
Dat is natuurlijk ook pech, maar volgend de regels mag ik het product retour zenden 495 ontvangen en voor 395 een nieuwe bestellen.. hebben we beide werk aan..
Het is tenslotte geen doosje aardbeien…..
“Dan zullen we nog wel eens zien of ik ze nog op voorraad heb!!!”
was zijn service gerichte antwoord….
Gaat me vooral om de toon die hij aansloeg.. geeft niet bepaald een goed gevoel…
Laatste aankoop bij www.broyeurspecialist.nl

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 11 mar 2012 16:56
door keesverheul
:D Wat mij als consument bijzonder ergert zijn reclames die uit de lucht gegrepen worden. Ga er eens kijken en zie hoe een broyeurtoilet daar geproduceert wordt. Ik ben er geweest.
Eerst met met de nekharen recht overeind omdat het toilet wat ik wilde niet voorradig was terwijl dit toch belooft was.

De man in de showroom maakte hiervan geen probleem, ik mocht op de productieafdeling zien hoe mijn toilet gemaakt werd van een lege toiletpot tot aan dat er een dot electronica en dat soort zaken werd ingebouwd en waar tot slot mijn poepdoosje keurig door de test heen ging.

Ik heb er geen Chinees gezien!!. Zelfs geen rijstkorrels!!

Ga er zelf eens kijken voordat men met een vooroordeel komt.

Materiaal zal best stuk kunnen. Ook apparaten die drie keer zoveel kosten zullen stuk gaan.
Prima bedrijf met serieuze mensen en die prat gaan op goede kwaliteit voor de kleinere beurs.

Misleidend zijn ze in mijn ogen niet.
Iedereen ziet toch de prijsverschillen! :!: :?: :idea:

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 04 mei 2012 12:19
door coriena
Ik ben het eens met de heer Verheul. Heb je problemen met je sanibroyeur-toilet en je komt er niet uit aan de telefoon ga er dan even heen.Zul je zien dat het normale aardige mensen zijn, die je graag iets van hun werk in de fabriek laten zien en je problemen willen oplossen. Ik heb goede ervaringen met deze leverancier.Op zoek naar een kant en klaar te plaatsen douche, kwam ik daar terecht, ben uitstekend geholpen en de douche werkt prima.
Ook met de uitleg over de toiletten, kan ik goed uit de voeten.Je mag er gewoon niets in werpen wat moeilijk vermaalbaar is.Dat lijk toch normaal zeker. Vaak is het ook als mensen klachten hebben "de toon die de muziek maakt" begin je zelf boos en opgewonden, kan je zo ook een tegenreactie verwachten.Coriena

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 09 mei 2012 16:49
door tonnyenhenk
Beste mensen
Ik wil even reageren op de reparatie van van onze broyeur.
Wij zijn zeer te spreken over de manier waarop wij geholpen zijn door de mensen van het bedrijf.
Ik heb een aantal keer gebeld en ben steeds vriendelijk te woord gestaan en verder geholpen.
Het resultaat is dat hij het weer goed doet.
Ik wil u hiervoor heel hartelijk bedanken en mocht er iemand in mijn omgeving een broyeur willen aanschaffen zal ik u bedrijf zeker
aanbevelen.
Nogmaals mijn dank en vriendelijke groeten
[persoonsgegevens verwijderd door moderator]

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 01 aug 2012 13:58
door denny009
@kritiek47. Wat grappig dat je dat gevonden hebt. :o .

homac.en.alibaba.com/

Als je op de site v/d broyeurspecialist kijkt v/d fabriek zie je ook duidelijk verschil tussen de Nederlandse fabriek (waar die man ze alleen even bekijkt) en de chinese fabriek, waar geen chinees te zien is.

De hele layout v/d site is ook wel erg simpel opgezet, maar goed het draait ook op mijnwebshop.nl en dan schaamteloos reclame maken dat je op RTL geweest bent. Heb je ook al het artikel gelezen over de geiser van Megamove die in de brand vloog wat ook van hun is?

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 03 aug 2012 11:54
door Caspco
Een sanibroyeur toilet gekocht bij deze firma en een hoop ergernis opgelopen.
Je wordt van het kastje naar de muur gestuurd door ze.
Na montage van het toilet bleek hij te lekken aan de binnenkant van de kraanaansluiting. Vervolgens word je aan het werk gezet om zelf te gaan sleutelen aan een nieuw toilet. Omruilen zit er bij hun niet in. Ook de op de website vermelde luxe soft-close toilet bril is niet soft-close, veel te klein en van goedkoop chinees plastic. "Deze hoort er standaard bij" is het antwoord. Een andere opsturen doen ze pas als je de oude terug stuurt en dan moet je de verzendkosten nog maar terug zien te krijgen. Een batterij van de afstandbediening zat er ook niet bij. "Staat op de website vermeld". Heb overal gezocht maar het nergens gevonden. Alleen het type batterij die in de winkel onder dit type niet te vinden is.

Trap er niet in!
Klantvriendelijkheid 0
Kwaliteit product 4
Misleiding 10 :evil:

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 11 aug 2012 16:19
door Bed and Breakfast
Pluim voor Broyeurspecialialist! :D

Wij verdienen onze kost met het verhuren van kamers, appartementen en Bed and Breakfast huizen en kunnen ons niet permiteren dat er een uitval van sanitait is tijdens het verblijf van onze gasten.

Sinds ruim drie jaar hebben wij een goede en meedenkende leverancier gevonden in Broyeurspecialist.
In de voorliggende periode hadden wij een moeizaam traject met de "andere"leverancier van broyeurtoestellen waar niets mogelijk was en alles volgens het boekje moest bij een storing met als gevolg dat onze klanten wegliepen en ons opscheepten met een schadeclaim.

Verhuur kan gewoon zo gaan dat men iets in het toilet werpt wat er niet in hoort. Maar ook dan, ook al is dit uiteraard geen garantie, staat Broyeurspecialist direct voor ons klaar met raad en daad.

De kwaliteit van het product is geweldig en mij is het nooit overkomen dat men ons niet hielp in die enkele keer dat ik de hulp heb ingeroepen, maar het moet wel redelijk blijven en de mensen wel gunnen om in zo'n geval het defect te mogen bekijken.

Ik begrijp niet dat er mensen klagen over dat mooie broyeurfabriekje daar in Zeeland, ik constateer dat er klagers bij zijn die ook over andere onderwerpen van andere firma's inhaken en een meervoud van 10 tallen keren hun zegje doen over die onderwerpen. Het lijken wel broodschrijvers, en dat is jammer en vind ik als ondernemer niet terecht.
Dat mag ik toch zeggen?

Kortom gewoon goede Nederlandse broyeurs voor een mooie lage prijs.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 11 aug 2012 16:22
door sjoegel
Is een "broyeur" niet gewoon een andere naam voor een strontmalende wc ? Als dat zo is dan weten we waar we het over hebben.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 03 dec 2012 09:51
door RoxannePatrickPerry
Na lang nadenken en rondkijken hadden wij vorig jaar zomer besloten om een wc met vermaler te kopen op www.broyeurspecialist.nl
Geen problemen met bezorging gehad..
Totdat we de wc deden aansluiten!
Na een onduidelijke beschrijving te hebben gelezen het toilet aangesloten, bleek deze te lekken.
Gebeld met de TD, zij gaven aan dat er aan de onderkant een gat zit wat normaal word dichtgemaakt met kit.
Alles droog gemaakt en dicht gekit.
Ging een paar maanden goed totdat het volgende probleem zich voordeed..
We konden het toilet niet doorspoelen....
Weer gebeld naar de TD, de printplaat was stuk..
Printplaat toegestuurd gekregen en zelf moeten vervangen..
Werkte de afstandbediening niet!
Nummers kwamen niet overeen met mekaar..
WEER TD gebeld, nieuwe afstandbediening gekregen..
Ondertussen is de bril aan t bladeren!
Volgende probleem: het toilet lekte water! ( redelijk veel )
Hebben als een stel zwervers t weekend doorgebracht..
Maandagochtend gebeld, het waterslot was kapot..
Weer de pot los moeten halen en t waterslot vervangen..
Nu 3 weken verder lekt hij WEER!!!!
Ik word helemaal krankjorem van dat ding!
TD opent pas om 10.00u terwijl op hun site staan vanaf 9.00u
Ondertussen hebben we al de helft van het binnenwerk vervangen en nog steeds werkt t niet na behoren.
Dit is de laatste keer dat ik contact met hun opneem , want ik heb er genoeg van!
Ik verwacht toch dat als ik €400,- voor een toilet betaal alles goed werkt!

Wijze raad: Broyeurspecialist DOE HET NIET!!!!!

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 03 dec 2012 10:22
door bprosman
Is een "broyeur" niet gewoon een andere naam voor een strontmalende wc ? Als dat zo is dan weten we waar we het over hebben.
Inderdaad , wordt gedaan als je geen 110mm afvoer tot je beschikking hebt.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 03 dec 2012 14:08
door bosse bol
bprosman schreef:
Is een "broyeur" niet gewoon een andere naam voor een strontmalende wc ? Als dat zo is dan weten we waar we het over hebben.
Inderdaad , wordt gedaan als je geen 110mm afvoer tot je beschikking hebt.
Niet alleen daarvoor.Ook op plekken waar geen afvoer is of
plaatsen die lager liggen als het riool. bijvoorbeeld de kelder.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 03 dec 2012 14:38
door bprosman
Ook op plekken waar geen afvoer is.
Afvoer heb je altijd nodig, waar wil je anders "den poep" naartoe pompen.

Re: problemen met broyeurspecialist

Geplaatst: 03 dec 2012 15:25
door sjohie
bprosman schreef:
Is een "broyeur" niet gewoon een andere naam voor een strontmalende wc ? Als dat zo is dan weten we waar we het over hebben.
Inderdaad , wordt gedaan als je geen 110mm afvoer tot je beschikking hebt.
Het is een zgn fecaliënpomp, die werkt op een kleinere/wastafel afvoer, en áchter een (hang)wc geplaatst wordt. Of in sommige gevallen geïntegreerd is in de wc zelf.

Sanibroyeur is gewoon een merknaam van een fecaliënpomp producent, net als "walkman" dat van Sony is voor draagbare mediaspelers, van het type cassette, CD, MS of MP3 inmiddels.