LET OP: Dit topic is meer dan drie jaar geleden geplaatst. De informatie is mogelijk verouderd.

[ archief ] Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Andere onderwerpen die met vakantie of vrije tijd te maken hebben.
henna1
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2011 14:43

Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door henna1 »

Heeft iemand ervaring met timesharing in Amerika??? Hoe kom je er van af?

Spuiter
Berichten: 87
Lid geworden op: 09 apr 2010 09:55

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door Spuiter »

Misschien zeggen dat je niet geinteresserd bent. Of heb je al je handtekening gezet?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door manondoris »

dat mensen daar nog intrappen :?:

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door amelissen »

manondoris schreef:dat mensen daar nog intrappen :?:
Als er geen mens intrapt, waren deze praktijken al lang gestopt. Maar nee, het is nog steeds booming business.
Het zijn ook meestal dezelfde mensen die overal intrappen he.

Ik heb zo'n baas die overal op wil ingaan:
Krijgen we een mail van iemand uit Ghana die tijdelijk een bedrag op de zakelijke rekening wil parkeren en waar hij dan uiteindelijk 10 % van mag houden, zegt hij: doen!
Krijgen we een mail van iemand uit Verweggistan die wil adverteren op onze website (die 10 bezoekers per maand krijgt :p) en daar grof voor wil betalen, zegt hij: doen!

Gelukkig zegt tie dan altijd tegen mij dat ik dat moet regelen, wat ik uiteraard niet doe. Ik leg het uit waarom niet, maar de volgende keer weer precies hetzelfde :D

Jolijn
Berichten: 6307
Lid geworden op: 02 apr 2011 23:45

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door Jolijn »

Weet je zeker dat het je baas is? :o
Directeur geworden in het familiebedrijf omdat hij de zoon van de vorige directeur is?

manondoris
Berichten: 1700
Lid geworden op: 02 dec 2010 17:28

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door manondoris »

Jolijn schreef:Weet je zeker dat het je baas is? :o
Directeur geworden in het familiebedrijf omdat hij de zoon van de vorige directeur is?
zeg maar gerust een zeer achterlijk persoon die baas , mijn oma van 86 wist al beter :lol:

mad67
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2011 01:01

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door mad67 »

Hi,
Laatst gewijzigd door mad67 op 08 nov 2011 02:05, 1 keer totaal gewijzigd.

mad67
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2011 01:01

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door mad67 »

henna1 schreef:Heeft iemand ervaring met timesharing in Amerika??? Hoe kom je er van af?
Hi,

Ja ik heb ervaring bij Westgate Towers in Orlando. Ik lees alleen maar negativiteit op radar maar heb zelf nog niks raar mogen ervaren. Ik ken genoeg mensen die daar ook bezitten. Als je ervan af wilt komen kan je dan dat niet met het kantoor regelen? Ik wil het wel voor je informeren. Ben daar zelf al langs geweest om mijn zaken te regelen. Heb een vaste representitive en advocaat. Sinds wanneer ben je er aan begonnen? Heb je je wel goed laten informeren en gekeken wat de voordelen vr jou zijn. En kende je al mensen die ook hier gebruik van maakten? Waarom wil je ervan af en wat zijn je ervaringen? Ben daar benieuwd naar. Een vriend van mij heeft zijn hypotheek binnen vijf jaar afgelost en betaald nu alleen de Maintenance en Taxes per jaar. Hij gaat 5 x p/j op vakantie zonder er verblijf vr te betalen. En hij verhuurd als hij niet gaat. Hoop van je te horen.

henna1
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2011 14:43

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door henna1 »

Hi,

Ik heb mij eigenlijk laten overrompelen toen ik daar in 2009 was. Dom van mij. Ik wil er vanaf omdat ik toch niet zo vaak op vakantie ga. Heb Westgate benaderd maar zij zeggen dat ik zelf naar iemand moet zoeken die het over wil nemen, zij doen niets. Eigenlijk heeft het maar 1 voordeel nl. dat wanneer ik naar Orlando ga ik geen verblijf hoef te betalen. Het heeft voor mij meer nadelen dan voordelen. Nadelen: je bent verplicht ieder jaar daarnaar toe te gaan (had ik eerder aan moeten denken natuurlijk), kan maar 1x pj voor 1 week gratis daar zijn, moet om het ene jaar € 750 onderhoudskosten betalen. Je zegt dat je een vriend hebt die 5x pj gaat. Hebben wij het wel over hetzelfde of zijn er verschillende timeshare mogelijkheden? Ik zou het bijzonder op prijs stellen als jij mij hierover meer zou kunnen en willen berichten. Wil je bij representitive en advocaat meer informatie voor mij inwinnen. Eventueel kan je ook mijn emailadres doorgeven. Alvast bedankt voor je moeite.

mad67
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2011 01:01

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door mad67 »

Ben blij dat je gereageerd hebt dan snap ik waar je mee zit.
Wist je dat je niet verplicht bent om alleen naar Orlando te gaan. Ken je dat Intervalboek? Alle landen die daar in staan kan je nr toe gaan. de duurste vakanties staan daar in. Wil je bijv nr Dubai gaan of de Bahamas kan dat allemaal. Je leverd dan je week in. Hoeveel bedrooms heb je? 1 bedroom staat vr 1 week. Ik snap dat je er niet zoveel gebruik van maakt dan je had gedacht maar wist je dat je zo ook kan opsparen of deposit noemen ze dat. ik ga zeker vr je informeren hoe de verkoop zit. ben net zelfs twee dgn geleden terug gekomen en ga over 4 mnd weer. Ik maak er wel heel veel gebruik van zeker omdat ik een groot gezin heb en niet meer per persoon hoef te betalen alleen de ticket, daarbij kan ik af en toe ipb reizen waardoor het allemaal nog goedkoper maakt. 2 x per jr ga ik nr amerika en 1 x ergens anders in de wereld, dit geeft mij de gelegenheid om overal te komen.
Ook heb ik vriendinnen en buren die nu al van mij willen huren. Ze weten niet hoe het zit en ik vraag hun een x bedrag. Zo kom ik toch wel van mijn weken af. Zodra je alles hebt afbetaald is t iets voor life time. In dit geval nemen mijn kinderen het over en hun aanhang. Zij hoeven dus nooit meer hun verblijf te betalen. Jammer dat je deze overhaaste beslissing hebt gemaakt, ik heb eerst de mensen om mij heen gevraagd hoe het hen beviel. Maar ik ga zeker voor je informeren.

henna1
Berichten: 5
Lid geworden op: 29 sep 2011 14:43

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door henna1 »

Hi,
Blij dat je zo snel reageert. Ik heb een zgn. 2 onder 1 kap, 1 met 1 slkmr en 1 met 2 slkmrs. Zou ik gebruik maken van beiden dan kan ik 2 wkn. Volgens mij heb jij een ander constructie. Wat voor soort constructie heb jij precies? Ik kan niet gaan wanneer ik wil en blijven hoelang ik wil. Ik kan niet overal ter wereld gaan, want ook daarvoor zou ik een extra overeenkomst oid moeten tekenen en daar waren uiteraard de nodige kosten aan verbonden. Vlgs mij hangt het ervan af wat je hebt afgesproken en wat in de overeenkomst staat. Ik heb getracht het te vertalen, maar kom wat tegenstrijdige dingen erin tegen. Ben van plan iemand te zoeken die in deze materie thuis en wil mijn overeenkomst dan laten vertalen. Als jij iemand kent die dit kan zou ik het op prijs stellen als je mij in contact kan brengen met die persoon. Bepaalde dingen zijn mij niet helemaal duidelijk. Verder ken ik niemand die hier mee te maken heeft. Ik ben blij dat jij er gelukkig mee bent en dat je alleen maar prettige ervaringen heb. Jammergenoeg kan ik dat op dit moment niet zeggen. Ik wil er zoals het er nu voorstaat snel mogelijk van af, dat is wat voor mij belangrijk is nu. Ook heb ik begrepen dat jij een redelijk grote kennissenkring hebt. Ken jij iemand die interesse heeft in mijn constructie en dat wil overnemen? Mijn constructie kan evt. uitgebreid worden indien men dat zou willen. Is er een mogelijkheid om persoonlijk met jou in contact te komen om hier verder over te praten. Ik denk dat dit makkelijker voor mij zou zijn. Heb jij suggesties hoe we elkaar kunnen ontmoeten of contacten, buiten trosradar? Hoop gauw weer iets van je te horen en bedank je nogmaals dat je met mij mee wilt denken.

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door amelissen »

@henna
Laat je niet opnaaien/overhalen door een paar positieve berichten van iemand die hiervoor nog nooit iets op het forum gepost heeft.

Ga dus geen extra overeenkomst laten aansmeren om op vakantie te gaan naar de Bahama's en Dubai zoals wordt aangegeven, want ik ben er absoluut van overtuigd dat de bedoeling is van die positieve posts.

mad67
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2011 01:01

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door mad67 »

ja is beter dat we persoonlijk in contact kunnen komen ik stuur je een prive bericht met mijn tel.nr.

mad67
Berichten: 5
Lid geworden op: 08 nov 2011 01:01

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door mad67 »

amelissen schreef:@henna
Laat je niet opnaaien/overhalen door een paar positieve berichten van iemand die hiervoor nog nooit iets op het forum gepost heeft.

Ga dus geen extra overeenkomst laten aansmeren om op vakantie te gaan naar de Bahama's en Dubai zoals wordt aangegeven, want ik ben er absoluut van overtuigd dat de bedoeling is van die positieve posts.
Ik smeer geen overeenkomst aan ik vertel alleen mijn ervaringen.

amelissen
Berichten: 162
Lid geworden op: 08 sep 2009 09:55

Re: Timesharing in Amerika bij Westgate Resort

Ongelezen bericht door amelissen »

@mad
Prima als je goede bedoelingen hebt. Als je die niet hebt, is de topicstarter tenminste gewaarschuwd.

@Henna
Die timeshare verkopers hebben allemaal een enorme vlotte babbel en zijn ervoor opgeleid om mensen toch iets te laten tekenen wat ze helemaal niet nodig hebben.
Grote verhalen zijn ze dol op.

Gesloten