Klacht Traffic Control
Geplaatst: 10 okt 2013 10:29
Op 23 mei 2012 heb ik een cadeaubon voor de activiteit Circuit Experience Ferrari & Porsche gekocht. Een verzilvering van de cadeaubon is niet mogelijk gebleken.
Omdat Traffic Control B.V. niet in staat bleek om, binnen de geldigheidstermijn van de bon, de activiteit te kunnen aanbieden hebben zij bij wijze van alternatief een nieuwe cadeaubon aangeboden die verzilverd kan worden tot uiterlijk maart 2014. Tevens is de activiteit daarbij door Traffic Control B.V. gewijzigd in Circuit Experience Ferrari & Lamborgini omdat het niet meer mogelijk zou zijn een Porsche te rijden. Na herhaalde malen opnieuw getracht te hebben deze vervangende cadeaubon te verzilveren heb ik moeten vaststellen dat Traffic Control B.V. wederom niet in staat blijkt een reservering mogelijk te maken binnen de nieuw gestelde geldigheidstermijn. Om dit kenbaar te maken heb ik naar Traffic Control B.V. op 20-08-13 een aangetekende brief verzonden, echter is hier nooit op gereageerd. Daarom heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met Traffic Control, echter geweigerd Ramona de Vries (leidinggevende klantenservice) mij te woord te staan.
Gezien het onmogelijk lijkt via de normale weg contact op te nemen met Traffic Control B.V., is dit nog enige manier om melding te maken van deze situatie. De enige oplossing is dat Traffic Control B.V. contact op neemt en het volledig betaalde bedrag van €212 terug betaalt.
Groet,
Omdat Traffic Control B.V. niet in staat bleek om, binnen de geldigheidstermijn van de bon, de activiteit te kunnen aanbieden hebben zij bij wijze van alternatief een nieuwe cadeaubon aangeboden die verzilverd kan worden tot uiterlijk maart 2014. Tevens is de activiteit daarbij door Traffic Control B.V. gewijzigd in Circuit Experience Ferrari & Lamborgini omdat het niet meer mogelijk zou zijn een Porsche te rijden. Na herhaalde malen opnieuw getracht te hebben deze vervangende cadeaubon te verzilveren heb ik moeten vaststellen dat Traffic Control B.V. wederom niet in staat blijkt een reservering mogelijk te maken binnen de nieuw gestelde geldigheidstermijn. Om dit kenbaar te maken heb ik naar Traffic Control B.V. op 20-08-13 een aangetekende brief verzonden, echter is hier nooit op gereageerd. Daarom heb ik wederom telefonisch contact opgenomen met Traffic Control, echter geweigerd Ramona de Vries (leidinggevende klantenservice) mij te woord te staan.
Gezien het onmogelijk lijkt via de normale weg contact op te nemen met Traffic Control B.V., is dit nog enige manier om melding te maken van deze situatie. De enige oplossing is dat Traffic Control B.V. contact op neemt en het volledig betaalde bedrag van €212 terug betaalt.
Groet,